Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Panou comanda pompa Grundfos CU 301

Talk to Me (2022)

Achizitie masina noua, cred.... (...

Solutie anti inghet de pus in lic...
 Recomandare tigara electronica ~2...

Cupra Formentor 1.5 150 CP

Adio permis

Ochelari de soare cu dioptrii
 Gigabyte b550m ds3h & ryzen 9...

Activare Card national de sanatate

Ballerina (2023)

Recomandare boxe
 Advanced Weapons of Ghana

Wallbox Witty Start by Hager 22KW

Actualizare drivere (DUMo)

PC uneori nu inregistreaza click ...
 

Motosapă

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
AMPET

AMPET

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.05.2018
Am o motosapă progarden și după ce o pornesc produce niste explozii și se oprește.  
Care ar fi problema?

#2
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 19.03.2022

 AMPET, on 16 martie 2023 - 11:15, said:

Am o motosapă progarden și după ce o pornesc produce niste explozii și se oprește.  
Care ar fi problema?
Scoate bujia, curata-o si usuc-o .
Respecta instructiunile de pornire la rece .
Posibil carburator  infundat.

#3
AMPET

AMPET

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.05.2018

 Paco_ste1, on 16 martie 2023 - 11:32, said:


Scoate bujia, curata-o si usuc-o .
Respecta instructiunile de pornire la rece .
Posibil carburator  infundat.

 Paco_ste1, on 16 martie 2023 - 11:32, said:


Scoate bujia, curata-o si usuc-o .
Respecta instructiunile de pornire la rece .
Posibil carburator  infundat.
Am curățat bujia.... după pornire merge umpic bine și apoi iar explozii

#4
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 28.10.2006
Pune link la modelul exact.
Motor in 4 timpi?
Verifica reglajul culbutorilor de la supape.
Daca sunt foarte dereglati pot aparea astfel de simptome.

#5
phoenix76

phoenix76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 25.09.2014
Daca nu ai folosit-o din toamna pana acum si a avut ramasa benzina in rezervor, este bine sa o inlocuiesti.

#6
AMPET

AMPET

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.05.2018

 viceroy56, on 16 martie 2023 - 12:18, said:

Pune link la modelul exact.
Motor in 4 timpi?
Verifica reglajul culbutorilor de la supape.
Daca sunt foarte dereglati pot aparea astfel de simptome.
https://www.emag.ro/...r/pd/DV6369BBM/

#7
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 28.10.2006
Benzina veche nu da astfel de simptome.
Nu porneste, se opreste la ralenti, dar nu da EXPLOZII in camera de ardere sau in esapament.
Ca si recomandare, in fiecare inceput de sezon o verificare temeinica asupra tuturor componentelor:
schimbare ulei, curatre carburator, verificare bujie, verificare culbutori, alimentare cu benzina proaspata.
O alta recomandare: consumati integral benzina din rezervor daca urmeaza o pauza de functionare de 3-4 saptamani. Sau scoateti benzina ramasa in rezervor.
Foarte rar se acumuleaza mizerie in dreptul "magnetului" de pe volanta, dar fenomenul se reflecta in porniri greoaie si mers neregulat la relanti/turatii scazute/imposibilitate accelerare.
Io am o motosapa cu motor Honda de 6,5 CP si daca fac 'revizia" in primavara, tot anul functioneaza perfect, cu porniri "la sfert"!
Dap, Honda nu e Progarden, dar totusi...

#8
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 19.03.2022

 AMPET, on 16 martie 2023 - 11:39, said:

Am curățat bujia.... după pornire merge umpic bine și apoi iar explozii
Posibil ca supapele sa nu etanseze bine, deci s-a acumulat ceva mizerie pe "scaunul" supapelor  si de aici acele mici explozii.
Deci e nevoie de interventie specializata .

#9
dacibesti

dacibesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,450
  • Înscris: 01.02.2007

 phoenix76, on 16 martie 2023 - 12:51, said:

Daca nu ai folosit-o din toamna pana acum si a avut ramasa benzina in rezervor, este bine sa o inlocuiesti.

Benzina sau motosapa?

#10
phoenix76

phoenix76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 25.09.2014
benzina, evident !

#11
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 23.12.2015
am avut asa ceva la un... Trabant(motor in 2 timpi ca la motosapa cu aprindere electronica- pentru cei mai tineri care nu l-au apucat). Foloseam bujiile recomandate in manualul producatorului si dupa putin timp motorul nu mai tragea si apareau explozii in esapament. Curatam bujiile, mergeam nu cred ca mai mult de 100km la drum intins, in oras si mai repede, si aveam din nou aceleasi probleme. Am schimbat bujiile cu unele romanesti de la Sinterom si am mers toata vara fara sa le mai curat cu nici un fel de probleme.

Edited by vladut01, 17 March 2023 - 15:13.


#12
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 28.10.2006
Nu se pune!
Colegu' are motosapa cu motor in 4 timpi, nu de Trabant!
Si aprinderea e la fel si la 2 timpi si la 4 timpi la "sculele" de gradina!

#13
mariusyale

mariusyale

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 19.12.2011
Si eu inclin sa cred ca este din supape.Mizerie (la scaune supape) sau reglaj incorect la culbutori.
Am aceiasi tapreta ca viceroy si cind am reglat culbutorii (la noi 0,20 evacuare si 0,15 admisie
- nu stiu la tine cit ar trebui) motorul merge perfect.O alta cauza cel putin la noi este arcul care
controleaza avansul centrifugal.Viceroy poate incerca (daca este aproape) sa porneasca tapreta
sa o incalzeasca sa stabilizeze turatia la jumatate si sa dea un impula tijei de la avansul centrifugal
sa vezi explozii in toba.

Edited by mariusyale, 17 March 2023 - 16:13.


#14
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,975
  • Înscris: 31.01.2010
La astea mai e o problema, decompresorul.
Ala deschide scurt supapa de admisie pe ciclul de compresie pentru a reduce efortul la sfoara cind o pornim.
Da niste manifestari ciudate de genul rateuri in carburtor cind scade turatia sub 700-800rpm.
Daca o bagi in brazda si o fortezi se opreste cu o pocnitura serioasa, e clasica treaba.
La fel, ai carburatorul murdar si nu isi poate ridica turatia la relanti, 1500rpm si trage citeva rateuri de zici ca ai supapa de admisie arsa.
Astea sint manifestari "normale" datorate decompresorului.

Edited by Ion_Bumbu, 18 March 2023 - 11:22.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate