Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...

Intrebare hdmi laptop lenovo
 Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...

inmatriculare autoturism reprezen...
 2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 

De la sedentarism catre sala de fitness

* - - - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
122 replies to this topic

#37
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

 Dodo03, on 09 martie 2023 - 01:30, said:

dar cand vad unle programe ca incep cu 20 flotari...3 seturi...+ alte 20 cu priza ingusta/romb..si eu nu pot sa fac nici una..

Începi în plan înclinat. Pe perete, scaun, pat. Și faci așa la început, după care cobori pe podea. Ca să ușurezi pe podea, poți să faci flotări pe genunchi, nu pe vârfurile picioarelor.


La început, poți avea tendința să faci 300 de exerciții diferite, să "lovești" fiecare grupă musculară. Eu nu cred că ar trebui să ai mai mult de 10 exerciții diferite, și să te concentrezi să le faci pe alea ok.


Dacă nu ai aspirații de bodybuilder, caută să faci chestii pe care îți face plăcere să le faci. Fiecare corp are părți pozitive și negative. Dacă simți că ai dureri, sau probleme în anumite părți, nu forța. Aici e și o chestie de vârstă, și de faptul că ai fost sedentar atât timp. Nu te poți aștepta să ai antrenamente similare cu ale tinerilor de 20 de ani. Când ești la vârsta aia, corpul tău e mult mai dispus să fie abuzat decât la 40.

#38
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Multumesc, legat de flotari , am trecut de la plan inclinat 8-12 repetari la flotari cu genunchii jos - 8-10 rep la flotari normale -3-4 ...2 bune si 2 putin trisate, apoi ma prabusesc :) . Fac mai multe negative, iar in genunchi...oricum mi-am imbunatatit forma , forta...se vede, e un progres dar am mult de lucru si nu ma las . Fac si la trx exercitii pt spate si triceps ...o sa incep si cu alte miscari . Plank - incerc sa depasesc 20s...full plank si side plank. Cea mai mare problema e la lucrul cu ganterele acum - ma refer la schimbatul greutatilor - fac impins cu 10kg...e mult prea usor , fac biceps cu aceeasi greutate...iarasi ...usor...ridicari de umeri..iarasi...super usor ..dar vine triceps-ul unde mi-ar trebui o greutate mai usoara sau la ridicari laterale ..la fel. Curand ..sper, va trebui sa ajung la sala , sau sa imi mai iau 1 banca acasa si niste greutati ..inca 20kg. Si da, am tendinta sa fac 300 de exrcitii ...ca ma uit la content-uri de genu' - do this every day...every other day...si mi-ar trebui 24h sa le termin pe toate 😅 O sa imi iau un pass de 1 luna si incerc sa vizitez cateva sali si poate ma stabilesc la una, in Brasov nu avem foarte multe optiuni.

#39
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,860
  • Înscris: 29.10.2017

 Dodo03, on 10 martie 2023 - 12:21, said:

Alcool, la fel..rar...dar cand ma apuc de bere...bag ceva calorii extra

Observ un pachet de Kent classic cu castel in poza de la Sinaia :) E si ceva de contrabanda ca scrie in engleza pe el. Astea sunt tigarile care le fumezi zilnic?

#40
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Nu sunt de contrabanda, sunt Duty Free Turcia ...si da, le fumez cand sunt disponibile de adus in tara cu prieteni transportatori. 😁. Kent clasic fumez de peste 20 de ani :)

Edited by Dodo03, 26 March 2023 - 11:28.


#41
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,860
  • Înscris: 29.10.2017
Le-am mentionat pentru ca si eu am aceasi "problema". Sunt un factor negativ care contribuie la ce ai scris la inceput, faptul ca iti trosnesc incheieturile, ai dureri de spate, nu ai forta.
Practic cat timp fumezi nu ai cum sa iti atingi potentialul corpului
Multi ani am tot facut incercari de lasat dar intotdeauna am revenit la ele..iar in ultima vreme am cam renuntat sa mai incerc sa ma las. De vreun an am tot facut experimente incercand felurite tigari slim-uri, slabe, medii, tari sa vad cu care ma simt cel mai bine, din ce mi se pare cu cat e mai slaba tigara cu atat te slabeste mai mult..pe cand tigarile tari din contra dar au diverse efecte negative.. ma refer la tigari cu filtru portocaliu ca marlboro rosu, camel galben, LM, winston rosu
In fine, cel mai bine e fara..dar pentru cine mai poate sa se lase :)

#42
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,394
  • Înscris: 04.03.2014

View PostDodo03, on 09 martie 2023 - 01:30, said:

La 80 kg nu cred ca mai am cum sa ajung, nu am mai avut de 20 ani greutatea asta si cred ca as arata skinny, dupa capul meu as vrea sa raman la 90 dar mult mai bine definit.


Well, daca iti place burta si man boobs:)

Dieta sanatoasa, proteina pana la 1.5 gr pe kg, si un deficit caloric de vreo 500kcal pe zi pana ajungi pe la un BMI de 24, probabil acolo ajungi pe la 20% grasime, mai multa nu e nici sanatoasa pentru un barbat si nici estetic placuta:)

15-20% grasime pentru un barbat e cam punctul in care nu ai tzatze, burta, grasime abdominala dar nici patratele nu se vad.




#43
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Toti prietenii mei sunt grasi...cefe late si burtosi, eu cand slabesc ma intreaba daca sunt bolnav . 😅. Nici unul nu merge la sala, doar la aia de mese mergem. Ce sa faci...suntem mancaciosi. Am 87.3kg acum , am pornit de la 90.8...ceva de genu. Mananc doar 1700-1800 calorii zilnic si incerc sa las pentru week-end ceva pentru bere. Ma antrenez acasa de 2-3
ori/saptamana in functie de cat timp am , mai fac si stretching sau alte exercitii de mobilitate. Am progresat mult in forta , am ajuns la 5 flotari max , scopul meu este de 20 pana la sfarsitul anului. Am pus cantarul in fata si in pozitia flotare apasam cu peste 60kg 😅. Imi trebuie o doza de pudra proteica neaparat, altfel  depasesc numarul de calorii daca vreau sa ating un minim de 160gr proteina . Cand mancam peste 2500-3000-3500...nu aveam asemenea problema😅. Eu zic ca la 15% se vad patratelele ,cel putin alea superioare, eu am peste 25%...si cand incordez se vad umbrele si se aduna grasimea dupa forma patratelelor. Eu mi-am propus doar sa imi schimb stilul de viata legat de partea sportiva si sa devin putin mai "aestetic" :) M-am plictisit sa fiu gras si cu burta , incerc si invers ..sa vad cum este. La 105kg..si 176cm...nu prea era ok. Acum la 87...altceva , nu mai stric scaunele la masina si amortizoarele. Deja trebuie sa imi schimb hainele 😅..nu am talia mare, dar ma enerva burta si acum colaceii..si aia trebuie dati jos, macar pentru vara viitoare .

Edited by Dodo03, 04 April 2023 - 19:31.


#44
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,394
  • Înscris: 04.03.2014
Din poza aia mai ai luni bune pana la 20% grasime:) nu-ti fie frica:)

-Deficit de 500 calorii pe zi. Adica slabit 1.5-2kg pe luna

-antrenament 3,4 ori pe sapt, si vei ajunge la alea 20 de flotari, mai dai un 10kg jos si poate esti primul din grupul tau care mai face si 5,6 tactiuni la bara:))

- vezi sa nu-ti zica telefonul ca ai coborat sub 10k pasi pe zi.

- vezi ca e mult marketing cu proteinele, multi fac bani pe asta, 2gr de proteina pe kg merge la adolescenti activi sau la bodybuildersi cu grasime sub 10% care se pregatesc de competitie. In cazul tau si in faza asta un 120-130 gr pe zi sunt mai mult decat suficiente,  stai bine cu rinichii, cand ai facut ultima data analizele?

Concentreaza-te doar pe primele trei puncte pana dispare burta, ambitie si disciplina. Celelalte sunt detalii inutile momentan.

Edited by ionutzitaly, 04 April 2023 - 21:10.


#45
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,736
  • Înscris: 24.10.2015

View Postionutzitaly, on 04 aprilie 2023 - 18:42, said:



Well, daca iti place burta si man boobs:)

Dieta sanatoasa, proteina pana la 1.5 gr pe kg, si un deficit caloric de vreo 500kcal pe zi pana ajungi pe la un BMI de 24, probabil acolo ajungi pe la 20% grasime, mai multa nu e nici sanatoasa pentru un barbat si nici estetic placuta:)

15-20% grasime pentru un barbat e cam punctul in care nu ai tzatze, burta, grasime abdominala dar nici patratele nu se vad.

La 15% cam se vad. Problema e ca multi care cred ca au 15% bf de fapt au 20.

#46
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Jobul meu nu e sa mananc sa dorm si sa merg la sala :) , nu sunt influencer sau perosnal trainer. Am mai povestit programul meu cu jobul..asa ca antrenament de 3-4 ori/sapt...exclus, doar la pensie. Sunt fericit ca macar fac ceva in plus fata de ce faceam acum ceva timp. Am gantere, benzi si TRX...candva o sa ajung si la sala, macar de 2 ori/saptamana. Mai iau o banca si ceva greutati in plus si trec vara cu ele. Apoi mai vedem...legat de tractiuni..sper ca sa ajung sa fac 20 in viata asta ...am destul timp.

View Postvinciun, on 04 aprilie 2023 - 21:55, said:



La 15% cam se vad. Problema e ca multi care cred ca au 15% bf de fapt au 20.

Problema e ca nimeni nu stie exact procentul de grasime pe care il are , indiferent ca e 15..20..40% ..😅

#47
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,736
  • Înscris: 24.10.2015
Nimeni nu stie exact, insa unii se apropie mai mult de adevar folosind metode mai avansate. Majoritatea doar spun asa din cap "am 12% bodyfat".

#48
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Am scazut sub 87kg . Am avut 2 iesiri cu peste 3k calorii in 2 saptamani si aia m-a dat putin inapoi cu cateva sute de grame - deh..iesiri cu prietenii, ziua de nastere a nevestii ... Treaba merge ok cu exceptia faptului ca nu ma pot antrena intens de fiecare data - ma simt obosit ...de la job, de la deficitul caloric...sau mai stiu eu ce alte cauze. Flotari - 8 rep max astazi, antrenament - spate , triceps cu TRX si extensii cu greutatea corpului , biceps , piept , deltoizi cu gantere , picioare - greutatea  corpului + gantere. In maxim 3 luni trec la mentinere si cresc intensitatea antrenamentului si poate peste inca 3 mai cresc si eu 100-200 calorii😅

#49
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,394
  • Înscris: 04.03.2014

View PostDodo03, on 13 aprilie 2023 - 12:17, said:

Am scazut sub 87kg . Am avut 2 iesiri cu peste 3k calorii in 2 saptamani si aia m-a dat putin inapoi cu cateva sute de grame - deh..iesiri cu prietenii, ziua de nastere a nevestii ... Treaba merge ok cu exceptia faptului ca nu ma pot antrena intens de fiecare data - ma simt obosit ...de la job, de la deficitul caloric...sau mai stiu eu ce alte cauze. Flotari - 8 rep max astazi, antrenament - spate , triceps cu TRX si extensii cu greutatea corpului , biceps , piept , deltoizi cu gantere , picioare - greutatea  corpului + gantere. In maxim 3 luni trec la mentinere si cresc intensitatea antrenamentului si poate peste inca 3 mai cresc si eu 100-200 calorii😅

Bravo, o luna 4kg, prima e mai usoara.  Inca 4 luni cu 2.5kg pe luna si se duce burta, dupa mentinere.

Important e sa mergi innainte pe strada asta!

P.s. Nu exagera, a trecut prima luna bine, ajunge un deficit caloric de 500-700 calorii pe zi, nu mai mult si miscare multa.

Edited by ionutzitaly, 13 April 2023 - 23:00.


#50
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Da , asa m-am gandit si eu cu evolutia in urmatoarele saptamani . La alimentatie inca lucrez - macro..cantitate...dar sunt pe drumul cel bun. Cu deficitul nu exagerez , prefer sa maresc activitatea fizica , mai ales ca acum se poate iesi la pedalat - scot bicicleta de la naftalina si 200 de calorii extra tot ard - sau macar 500-700/saptamana - tot ramane de 2 beri si o friptura mare in week-end 😅. Oricum nu ma grabesc nicaieri , am tot timpul din lume.

Ce am mai mancat in ultimul timp :

Edited by Dodo03, 14 April 2023 - 13:52.


#51
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Masa de seara :( , nu pot sa fiu si in deficit si sa imi ating proteinele . De Paste am scapat, am mancat doar cate 3 sarmale la o masa  si salata de beuf separat..cu multa carne :) . 3 felii de cozonac in 3 zile , 1500 calorii ca popa, doar cozonacul.
Vedem ...imi trebuie neaparat pudra proteica , o sa imi iau pachetul ala de QNT Delicious sa vad cum ma simt , lapte dulce nu pot sa beau, am intoleranta , doar fermentat - iaurt , chefir...lapte batut...branza...de-astea.

Edited by Dodo03, 18 April 2023 - 19:37.


#52
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,394
  • Înscris: 04.03.2014
Ai bagat 350 gr de carne la o cina,  iti ajung proteinele:)

Calculul din imagine pare gresit.

Branza si lipia impreuna au vreo 15 gr proteina.   Carnea de hamburgersi daca e cantarita cruda si arata ca in poza de mai sus nu are mai mult de 55-60 gr de proteina la 350gr.

Concentreaza-te pe deficit nu pe proteine in faza asta, esti fan carne dupa cum se vede, iti ajung:)

Edited by ionutzitaly, 20 April 2023 - 13:45.


#53
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,718
  • Înscris: 13.03.2007
Salut, da, da...carne, carne, carne, eu as manca doar carne :) . Legat de proteine, carnea e din Selgros...si pe cutie scria ca are 24.6gr proteina, chedar-ul ala e din Lidl, l-am ales tot asa, pentru proteine ,are 25.4/100gr. Aplicatia e eat& track ...in general e ok, dar sigur ca poate sa si greseasca .
Ma concentrez pe deficit , sigur, dar daca nu am suficiente proteine pierd masa musculara 😅😅😅. Am concurs in 4 saptamani si nu o sa fiu ok pe scena.

Edited by Dodo03, 20 April 2023 - 15:04.


#54
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,394
  • Înscris: 04.03.2014
Da, am vazut pozele, esti la mare risc de pierdut toata masa aia musculara cu care faci 6 flotari:)) (glumesc, nu te supara) daca nu cumperi proteina pudra:)

Edited by ionutzitaly, 20 April 2023 - 15:55.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate