Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Contract de inchiriere apartament

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,506
  • Înscris: 30.07.2007
E posibil sa fie situatiii diferite. Daca nu a fost niciun contract cu ei acolo e posibil.
Eu am vrut sa predau ctr. fiului meu si imi cereau sa ma prezint in agentie impreuna cu el si sa facem pv predare echipamente.

View Postgeutz, on 27 februarie 2023 - 20:04, said:

La RDS/RCS sigur nu este asa; am facut doua contracte diferite fara sa am treaba cu proprietarul. Am facut cont online, am facut comanda de instalare serviciu si m-au sunat direct sa programeze data cand vine echipa de la tehnic sa faca instalarea.


#20
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,960
  • Înscris: 06.09.2008
La digi contractul se face pe persoana fizica, NU pe adresa !!

Tu nu ai treaba cu ce contract a avut anteriorul chirias, sa-l urmareasca pe persoana fizica, e treaba lor !!

Sa-ti faca contract pe persoana, daca nu vor mergi la alt sediu.
Oricum la aceeasi adresa poti avea mai multe contracte, deci care e problema lor ?

Mai insista si tu, poate ai dat peste vreun tembel ce crede ca ai legatura cu restantierul... si pune presiune pe tine.
Mergi la alt sediu

edit:
Ai intrebat cat e datoria ?
daca e 100-200lei poate e mai simplu sa o achiti si sa-i dai in m@a$a, decat sa-ti bati capul ...

Edited by sirgoofy, 27 February 2023 - 21:02.


#21
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006
Merita, desigur, incercat la alt sediu. In cazul meu, despre care am scris, nu s-a putut.
Imi venea sa-l pocnesc pe ciocoflenderul care dadea din umeri, ca Ilie Moromete - "nu pot!"
Edit - acum mi-am amintit, la mine a fost si mai rau - eu aveam contract pe numele meu si ma mutasem. Am fost la RDS sa mut si conexiunea, normal.
Jbuf - datorii pe adresa.
Prietene, ce datorii pe adresa, eu acum m-am mutat, vreau sa mut si contractul de la adresa veche la cea noua!
"Nu pot", zise Ilie Moromete.
Bun, atunci inchid contractul, daca nu-l pot folosi, ce sa fac?
Iar n-a putut Ilie Moromete, ca era contract pe un an si eu voiam sa-l inchid dupa 6 luni.
Am facut taraboi si pana la urma l-au inchis.


Poate s-au mai schimbat ceva lucruri in 8 ani, mi se pare absurd sa fie contractul pe persoana fizica dar sa nu vrea sa-l deschida pentru ca sunt datorii pe apartament.
Adrian, ia in calcul si alt provider in caz ca nu si nu.

Edited by ambr0zie, 27 February 2023 - 21:07.


#22
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007

View Postambr0zie, on 27 februarie 2023 - 20:12, said:

M-am oferit sa platesc eu, nu s-a putut - asta chiar n-am inteles-o.
Proprietarul era si el dispus, nici la el nu s-a acceptat.

PAi si cum vroiau ei sa se rezolve problema, daca asa nu, asa nu?

#23
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006
"Sa vina titularul de abonament si sa plateasca". Posted Image
Din ce vorbisem cu proprietarul, fostele chiriase erau doua fete care plecasera in tarile calde.
Atunci chiar m-a amuzat, singura explicatie a fost ca avand aproape monopol, nu le pasa de un client nou (ma rog, eu voiam sa mut abonamentul) cu un amarat de contract la internet.
Desi sunt multumit in general de serviciile RDS, nu e prima data cand vad ca se poarta mizerabil cand e vorba de cablat. O patisem si cu ani in urma, la prima chirie (90 de zile pana sa vina sa cableze, ca nu-s destui oameni pe teren - bloc ultracentral si bransat la RDS); si la chiria de diaintea episodului (fusesem programat pentru cablare, aveam fituica, dar nu a venit nimeni, "din greseala nu a fost inregistrat in sistem") si chiar si cand m-am mutat in apartamentul nou, cand un agent incompetent mi-a oferit un pachet care de fapt nu era disponibil si de aia nu venea nimeni. Cu greu am rezolvat si doar dupa ce am cerut ajutorul userului Digi Helper - chiar, acest domn poate ajuta si in aces caz, pentru ca din ce am vazut, se implica.

De asta zic ca pentru a evita batai de cap, drumuri si nervi, o varianta e si de vazut daca alt provider nu e disponibil.

#24
obosit

obosit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 31.12.2018
domnule, tu vrei sa te muti de acolo pentru ca nu te poti uita la tv? mi se pare aberant... eu cred ca pur si simplu nu iti mai place vibe-ul de acolo si o bagi pe asta cu RDSul.
incearca sa nu deschizi tv-ul o saptamana si dupa aceea sa scrii aici cum te simti. iti garantez niste efecte interesante.

#25
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007

View Postambr0zie, on 28 februarie 2023 - 09:28, said:

"Sa vina titularul de abonament si sa plateasca".
Asta imi aduce aminte de situatia cand am vrut sa reziliez un abonament de mobil al mamei (alt provider, nu Digi)... nu avea telefon luat, nici alte obligatii...
Tot asa... "sa vina titularul sa semneze cererea de reziliere". In zadar le prezentam eu certificatul de deces IN ORIGINAL, nu si nu... trebuie titularul si nu o putem da la intors...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate