Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sursa diferentiala

Termo-Higrometru ethernet

MacBook Air cu M3

Forța de 1N
 Creative SoundBlaster GC7

Recomandare generator curent

Determinare

Centrala termica electrica Bosch ...
 Recomandare amplificator wi-fi

Semnal netrimis monitor

3000 euro gaming PC

Meta Quest 3
 Ciolacu la Muzeul Holocaustului

La multi ani @sfantu.dracu!

Boiler cu 2 serpentine

BORDEA -Teoria Conspirației ...
 

Nu functioneaza My Vodafone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 22.12.2005
Vine sms cu datele de plata.
incerc sa intru in myvf(cum am facut de taspe ori)
cica nu exista contult!!
incerc sa recuperez parola. (dupa email) - eroare, nu exista
incerc dupa numar - la fel, nu exista.

sunt la *222 - nu merge nimic( nici meniul de selectie, nici comanda vocala)
incercat de pe 3 nr diferite, 3 telefoane diferite, unul bussines.

23 febr ora 09:10 ( pana acum, 30 de minute de "buna sunt adreea"si inchide..)

#2
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,540
  • Înscris: 16.12.2011
Aplicatia lor e cea mai proasta . M-am autentificat de n-spe mii de ori, mi-au cerut sa asociez serviciile de tot atatea ori, da eroare mai mereu. Saptamana asta m-am chinuit de 20 de ori sa vad factura si nu am reusit. A trebuit sa merg in magazin. Si cei de acolo au recunoscut ca sunt probleme cu aplicatia. Eu am zis ca poate e din cauza ca am mai multe abonamente dar in magazin mi-au zis ca e de la aplicatie.

Nota moderator: Nu mai cita mesajul anterior daca ii raspunzi integral!

Edited by AlexEn, 23 February 2023 - 10:49.
eliminat citat mesaj anterior


#3
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,336
  • Înscris: 30.08.2017

View Postfoxbat, on 23 februarie 2023 - 09:37, said:

23 febr ora 09:10 ( pana acum, 30 de minute de "buna sunt adreea"si inchide..)

Eu de doi ani sunt la Orange. A mai evoluat între timp Andreea, sau trebuie să-i zici in continuare că vrei reziliere ca sa ajungi la un operator?

Referitor la cont, și eu am avut ceva probleme cu el, degeaba ii explicam Andreei problema, tot prin bălării mă băga și făcea tot posibilul să nu îmi dea un operator.

#4
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 22.12.2005

View PostPekiasan, on 23 februarie 2023 - 09:44, said:

Aplicatia lor e cea mai proasta . M-am autentificat de n-spe mii de ori, mi-au cerut sa asociez serviciile de tot atatea ori, da eroare mai mereu. Saptamana asta m-am chinuit de 20 de ori sa vad factura si nu am reusit. A trebuit sa merg in magazin. Si cei de acolo au recunoscut ca sunt probleme cu aplicatia. Eu am zis ca poate e din cauza ca am mai multe abonamente dar in magazin mi-au zis ca e de la aplicatie.

ce aplicatie!! eu zic de pagina web de myvf..

#5
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,421
  • Înscris: 17.01.2012
aia-i tot o aplicație... :)

#6
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,404
  • Înscris: 27.10.2007
Aplicatia web (adica intri in Myvodafone de pe pagina lor)  este varza de cel putin 3 ani. intr-o vreme le scriam lunar pe pagina de FB, ca nu vad factura, la un moment m-a contactat cineva, m-a pasat la tehnic, care mi-a sters contul integral, dar nimic. tot n-am reusit sa accesez meniul acela cu facturi. VARZA!
daca ai doua numere cu acelasi cont client, nu cred ca exista solutie... nu cred.
dupa parerea mea, Vodafone are cel mai prost serviciu de relatii cu clientii. noroc ca platesc extrem de putin (tarife de DIGI la oferta, sa zicem asa..)

Edited by strongsss, 23 February 2023 - 10:22.


#7
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 67,392
  • Înscris: 15.06.2004
Si aplicatia si pagina web sunt varza.
SI nu de azi de ieri.

Prin 2007 mi-am facut cont pe web ca m-au furat la niste convorbiri pe care eu nu le-m facut dar ei au sustinut ca le-am facut si asa puteam vedea desfasuratorul fara sa le mai platesc taxa - care era exact vaolare aconvorbirilor :D ), l-am folosit de cateva ori dupa care la un momen tdat am vrut sa mai intru. Pauza. Ba nu e contuol, ba nu e buna parola... Recuperare nu merega ca nu trimitea niciun mail.
Sunat la relatii - mi-au zis ca nu se poate recupear parola din site ca nu merge si mi-au recuperat-o ei... Am mai intrat de 2 ori dupa care iar nu e buna parola...

#8
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,336
  • Înscris: 30.08.2017

View Poststrongsss, on 23 februarie 2023 - 10:18, said:

daca ai doua numere cu acelasi cont client, nu cred ca exista solutie... nu cred.


Exista, eu am rezolvat la vremea respectiva, dar nu mai stiu cum. M-am chinuit ceva din cauza ca intram greu in contact cu operatorii ca sa discutam problema si cum de fiecare data era un nou operator, nu stiau ca precedentul a trimis problema catre echipa tehnica sau daca a primit raspuns.

Edited by george_alexandru, 23 February 2023 - 10:28.


#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,904
  • Înscris: 18.12.2007
Discutia este desre pagina/aplicatia Vodafone, nu despre alte servicii sau probleme. Ramaneti la subiect.

#10
Antonio05

Antonio05

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 15.08.2020
Vă salut! Oare de aceea nu pot eu să comand ceva, de pe aplicație sau site, din campania de la cartelă ”Banii înapoi”? Că tot nu le merge sistemul ăla praf și pulbere?  

Întreb asta pentru că mă chinui de câteva zile să comand ceva, orice, cu ajutorul voucher-ului generat după reîncărcare, și tot nu reușesc. Ba mai mult, operatorul/operatorii cu care am vorbit nici măcar nu știu că eu aș fi depus vreo comandă, și, când le spun, rămân MUȚI, neștiind ce să-mi răspundă, sau ce să mă mai întrebe...  

Și, apropo de factură, primesc și eu aceeași EROARE interminabilă, care nu-mi dă voie să descarc factura PDF...
Și dacă primesc vreo notificare privind anumite schimbări, și eu nu le văd, e OK?  NU, nu e OK, și dacă se va mai întâmpla, voi merge mai departe, cu plângeri, pentru a găsi soluții.

#11
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
La mine merge aplicația și contul, pot accesa și facturile. Nici eu nu am reușit sa primesc vreo confirmare legata de comenzile cu voucher, deja a trecut o săptămână. Am încercat iar și tot nimic

#12
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,685
  • Înscris: 01.12.2001
Și la mine merge app.
Pot comuta între conturi, pot alege sa plătesc factura mea sau a altcuiva.
Schimba: browserul, calculatorul, furnizorul de net...

#13
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 22.12.2005
hai ca e tareeee. au raspuns - cica nu regasesc un cont asociat cu nr de telefon:)))
nr la care se platesc lunar facturi (care vin si pe email):)))

deci ..voodooooooo

pe scurt, de pe o zi pe alta sunt ca in fimul ala in care iti stergeau identitatea:))))))

you just have been erased:)

ajutor.Daca nu postez in 24 de ore inseamna ca e groasa.si daca dispare si contul de aici.

#14
odastramosilor

odastramosilor

    resemnat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,716
  • Înscris: 29.02.2004
vei ramane in memoria noastra colectiva...

#15
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 22.12.2005
still alive and kicking.multumesc, oda!

#16
petrepescarul

petrepescarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 865
  • Înscris: 15.02.2012

View Postpetrepescarul, on 14 februarie 2023 - 20:36, said:

Stai calm, astia is mai p....i decit prevede legea.
In my vodafone de pe desktop am pretul, resursele si bonusurile de la abonamentul vechi.
In my vodafone din aplicatia android am denumirea corecta a abonamentului, pretul si reducerile de la vechiul abonament.
In factura imi apare abonamentul si pretul actual + bonusurile de la vechiul abonament.

Saptamina trecuta am zis, hai sa incerc sa-mi pun in ordine mizeria asta de myvomafone ca doar balarii scoate.
Intru prin *222 cu un operator. Ii povestesc situatia, ba mai mult ii spun ca am si 2 conturi cu adrese de mail diferite pentru acelasi numar de telefon si sa gaseasca o solutie pentru a avea acces la niste date corect privind abonamentul meu.
Ma sfatuieste  sa intru peste ceva mai mult de 60 minute si sa-mi fac un cont nou deoarece va initia stergerea din sistem a celor 2 conturi.
Zis si asteptat.
Dupa mai mult de 3 ore imi fac un alt cont, asociez numarul de telefon si fac toate cele, primesc confirmare pe mail ca am facut aia si aia.
Bun, zic ca e ok. Trec la verificarea optiuni si beneficii... hm, nici o schimabare, incontinuare aveam benefici sau denumire/pret din vechiul abonament, depinde ce accesam web sau aplicatie.
Saptamina asta imi vine si factura, bineinteles cu optiuni/bonus din vechiul abonament.
Nici macar nu ma mai consum, o fac degeaba, ce rost are sa-ti faci nervi cu niste ... cu mintea odihnita.

Aplicatie
Attached File  Screenshot_20230223-120334.png   92.42K   34 downloadsAttached File  Screenshot_20230223-120345.png   115.16K   29 downloadsAttached File  Screenshot_20230223-120535.png   213.48K   28 downloads

Web
Attached File  web2.png   43.74K   29 downloadsAttached File  web.png   99.67K   30 downloads

Factura
Attached File  fac feb.png   54.13K   25 downloads

Detin un Red15 la 5 euro cu TVA inclus.
Daca incerc sa dezactivez o optiune din aplicatie sau web nu pot.

#17
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 22.12.2005
vesti proaste.
i'm alive.
cica " contul nu era complet creat" si a fost sters. sigur ca nu era, doar era in retea de peste 10 ani.:)))

facut alt cont  - adaugat numar si astept sa fie activ.

#18
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,861
  • Înscris: 26.01.2019
Acum 6 ani, aplicatia Vodafone avea aceeasi problema (si multe altele) => am executat urmatoarele:
1 Solicitat Vodafone sa rezolve problema => Vodafone m-a ignorat
2 Solicitat ANPC sa oblige Vodafone sa rezolve problema => Vodafone mi-a "sugerat" ca nu va rezolva nimeni problema (stiu ei mai bine / problema nu e importanta / clientii sunt prosti si nu inteleg "cum functioneaza sistemul")
3 Am plecat in alta retea => problema rezolvata


Citesc periodic review-urile pe care le lasa utilizatorii in Google Play Store pentru aplicatia Android (pentru ca sunt super amuzante; nu glumesc deloc, incercati.....).
Majoritatea review-urilor au o stea; iar multe din ele specifica ca au ales o stea pentru ca sistemul de review-uri nu le permite sa aleaga mai putin de o stea.

Un utilizator care observa ca majoritatea review-urilor au o stea ar trebui sa "deduca": aceasta aplicatie nu este utilizabila (nu conteaza motivele).
Dar nu...... :D
Atat de simplu si totusi atat de complicat... :D

Oare ce s-ar intampla daca majoritatea utilizatorilor ar parasi reteaua Vodafone?
Nu vom afla niciodata raspunsul.... :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate