Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Geoana: „Sistemul de vot es...
 Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri
 Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...
 Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

Smart Switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.
 

Crestere masa musculara la un anumit tip de antrenament

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
Flavius_123

Flavius_123

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 04.02.2023
Salut! As dori sa va intreb daca este ok tocmai ce fac eu: la sala, cand lucrez grupele de muschi, fac multe repetari cu greutati mari, care pe parcurs le maresc...la fel si repetarile. Multi mi au zis ca nu este ok ce fac, ma fortez prea tare si imi maresc rezistenta DAR NU AU ZIS CA IMI MARESC MASA MUSCULARA, DOAR REZISTENTA. Prin antrenamentele de rezistenta (multe repetari + greutati mari, NU MICI) imi maresc masa musculara? Totusi, dupa astfel de antrenamente, eu nu simt acea extenuare sau febra musculara.... voi ce ziceti? Multumesc (vreau sa nu va mai certati in comentarii cand raspundeti pt ca asa fac multi pe acest forum :))

#2
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,080
  • Înscris: 06.09.2008
Daca ai pune greutati mari nu ai putea face multe repetari, adica peste 6-8 .

Oricum era bine daca ziceai cam ce greutati la ce grupa de muschi, cate repetari, ce greutate ai la ce inaltime,.. nu doar poveste.

Iar cearta si luatul la misto fac forumul frumos, altfel te plictisesti, nu crezi ? Posted Image

Edited by sirgoofy, 15 February 2023 - 16:08.


#3
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Mai sa nu raspund, ca nu ma lasa sa ma cert, ptiu...

Repetari multe + greutate cu adevarat mare se exclud reciproc si obiectiv.

Decat intrebari punctuale dar aruncate in eter si fara finalitate practica, mai bine cauta un program de antrenament pentru scopul tau.

#4
LoneWolfOnTheHill

LoneWolfOnTheHill

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 10.02.2023
Crescand numarul de repetari sau greutatea vei creste in masa musculara, e logic, dar nu stiu ce inseamna pentru tine greutati mari, da exemple.
Conteaza si ce exercitii faci, daca baza antrenamentului tau sunt exercitiile compuse oricum o sa faci si masa musculara, daca bagi numai aparate ca berila nu stiu ce sa zic.

#5
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,166
  • Înscris: 04.03.2014

View PostFlavius_123, on 15 februarie 2023 - 15:37, said:

Salut! As dori sa va intreb daca este ok tocmai ce fac eu: la sala, cand lucrez grupele de muschi, fac multe repetari cu greutati mari, care pe parcurs le maresc...la fel si repetarile.

Pai daca faci multe repetari inseamna ca greutatile nu-s mari pentru tine.

Ce intelegi prin multe, da un exemplu.

#6
Flavius_123

Flavius_123

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 04.02.2023
Pai spre ex: fac 100 repetari pt biceps cu ganterele de 15kg si de moment simt ca imi bubuie bratul, dar dupa o zi doua nu mai simt nimic.

#7
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Cine te-a mintit ca febra musculara = antrenament eficient?

#8
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,247
  • Înscris: 24.05.2006

View PostFlavius_123, on 15 februarie 2023 - 18:58, said:

Pai spre ex: fac 100 repetari pt biceps cu ganterele de 15kg si de moment simt ca imi bubuie bratul, dar dupa o zi doua nu mai simt nimic.

Ori nu le faci corect ori nu faci 100, ca daca faceai 100 de flexii cu 15 kg, nu puneai intrebari d-astea pe aici.

Deci: 4-5 singur, inca 2 cu ajutor. Daca vrei sa pui masa.

#9
1000FPS

1000FPS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 29.12.2016

View PostFlavius_123, on 15 februarie 2023 - 18:58, said:

Pai spre ex: fac 100 repetari pt biceps cu ganterele de 15kg si de moment simt ca imi bubuie bratul, dar dupa o zi doua nu mai simt nimic.
Poate voiai sa zici ca faci 100 repetari in mai multe seturi, ca nu cred ca faci 100 repetari una dupa alta cu 15 kg

#10
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008

View PostFlavius_123, on 15 februarie 2023 - 18:58, said:

Pai spre ex: fac 100 repetari pt biceps cu ganterele de 15kg si de moment simt ca imi bubuie bratul, dar dupa o zi doua nu mai simt nimic.

Mai da exemple, nu-i ceva relevant cate faci la biceps.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate