Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camerele de supraveghere dau uneo...

Haine de iarna

Junsun V1 pro Qashqai j11 probleme

Tinichigerie/vopsitorie in Consta...
 recomandare GPS android

La multi ani @MindArchitect!

La multi ani de Sfantul Nicolae&#...

Cum accesez Whatsapp daca ma obli...
 Ce melodie ati vrea sa ascultati ...

Recomandare radio muzica veche in...

OnePlus 12

tv jvc(vestel) cu dungi brusc
 Parere rezistena bloc din 1989 fo...

Apel la relații clienți...

Debranșare de la curent elec...

IPS Teodosie este cercetat de DNA...

Sfat auto 2500-3000 domnisoara

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

Andreea_Taran

Andreea_Taran

Junior Member

• Grup: Junior Members
Buna seara. Sunt noua aici si as dori mai multe sfaturi legate de viitoarea mea achizitie. Am luat permisul la Falticeni acum 5 luni si a venit timpul sa incep sa caut o masina pentru naveta. Lucrez ca ospatar la un restaurant tip popas cu multa activitate si fac naveta. Mi-ar trebui o masina cu un consum mic si relativ ieftina la intretinere. Am un venit substantial pentru Romania de aproximativ 900-1300 de euro lunar, in mana. Bugetul meu e de aproximativ 2500 de euro, la care as mai putea adauga inca 500 de euro, pe langa cei 1000 de euro pastrati pentru inmatriculare si eventuale reparatii. Fac naveta aproximativ 40/50 de km.
As avea un minim de "pretentii" si anume un ac, geamuri electrice, abs si poate un motor cu mai multi caluti, 80 mi-as dori, minim.
Din cate am vazut in anunturi, gasesc polo 2006-2009 cu motor 1.2/1.4/1.6 si chiar un 1.9 tdi. Pe lista mai sunt ibiza, Mazda 3, corsa d si golf 5 cu motoare de 1.4, respectiv 1.6, toate benzina.
Credeti ca merita un motor diesel pentru 900 de km lunar naveta si plimbari? Am auzit ca sunt destul de problematice la intretinere, turbo, pompa inalte, egr, injectoare samdp.
Sunt deschisa si la alte variante. N-as zice nu nici la un Sandero 1.6 insa am condus unul din 2006 si nu prea mi-a placut.