Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

Exista baza legala solicitind ca actele aditionale la CM trebuie sa mentioneze Functia+Locul de Munca ?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
jda

jda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 02.03.2008
O cunostinta angajata prin CM intr-o institutie de stat, se confrunta cu o situatie cel putin ciudata vis-a-vis de mentiunile incluse in actele aditionale la CM care ii sint transmise spre semnare.

Pina recent, in toate actele aditionale erau trecute explicit, in clar:
--- Functia - denumirea oficiala(nu codul COR cel mai apropiat)
--- Locul de Munca
in care activa la momentul respectiv.

Acum, dupa schimbarea conducerii institutiei, i se transmit spre semnare doar acte aditionale in care Functia si Locul de Munca nu mai sint prezentate. La solicitarea de a fi reincluse i se raspunde permanent ca nu este nevoie de asa ceva pentru ca nu exista o baza legala sa solicite prezenta acestor informatii in actele aditionale, iar predecesorii care au facut asa ceva pina atunci au fost niste incompetenti ??!!??

Poate cineva sa ma lamureasca daca exista intr-adevar o baza legala(Lege, Articol, Paragraf, etc.) care obliga angajatorii ca la modificarea unui CM prin act aditional sa mentioneze explicit Functia si Locul de Munca ?
Sau aceste mentiuni sint mai degraba un Best Practice decit o cerinta legala obligatorie ?


Multumesc anticipat,

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
un act aditonal doar completeaza/modifica un contract. orice era scris in acel contract ramane valabil (daca nu este modificat printr-un act aditional).
daca are deja trecute in contract (sau intr-un act aditional al acestuia) functia si locul de munca, nu e nevoie sa le aiba mentionate si in alte parti.

#3
ZamrA

ZamrA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 27.09.2015
Prin act aditional se modifica ceva din contract, unul sau mai multe prevederi, acelea find singurele lucruri necesare de trecut in act, pentru ca orice alta prevedere din contract ramane asa cum era inainte de semnarea actului aditional.

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Si sa ai grija ca in actul aditional sa fie trecut in mod corect numarul si data actului la care face referire actul aditional, sa nu te trezesti cu surprize neplacute, ireversibile.

#5
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,532
  • Înscris: 01.08.2006
In act aditional nu trebuie sa scrie tot ce s-a adunat de-a lungul anilor in contractul initial, plus alte acte aditionale, ci se scrie doar ce se modifica. De obicei scrie clar ce se modifica, poate cu trimiteri la alte acte aditionale vechi, plus la sfarsit se mentioneaza ca restul articolelor nu se schimba.
Intr-adevar, atentie la ce se modifica, sa faca referire corect la actele din trecut.
Cei de dinainte au fost zelosi birocratic.

Edited by bai3tzash, 10 February 2023 - 11:44.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate