Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sare siguranta cand pornesc masina de spalat
Last Updated: Feb 07 2023 19:26, Started by
danigoleman
, Feb 04 2023 15:30
·
0
#1
Posted 04 February 2023 - 15:30
E vorba de o masina de spalat Beko, are vreo 10 ani vechime.
Astazi dupa ce am pus rufele, dat drumul, a tras apa, si cand sa inceapa sa le invarta, s-a auzit un poc si a sarit siguranta automata de la panou. Pun siguranta la loc- pornesc din nou, poc direct si iar siguranta jos. Scot rufele, incerc sa pornesc cu cuva goala, acelasi rezultat, dar se vede si o flama puternica in interior. Mentionez ca a mai sarit siguranta de vreo 2-3 ori pana acum, dar cand era ciclul de spalare pe final, si atunci dupa ce am pus siguranta la loc, a functionat ok. Care sa fie problema? Are un scurt undeva? Rezistenta sa fie defecta? Merita reparatia sau iau una noua ? |
#2
Posted 04 February 2023 - 15:36
E defectă, o bagi degeaba in priză.
Problema e vechimea dacă sa stricat ceva o să se mai strice și altele. Eu am luat una nouă după ce a căzut și am schimbat motorul tot cu un secund hand și după aceiași problemă ca la tine. |
#3
Posted 04 February 2023 - 15:41
#4
Posted 04 February 2023 - 15:44
Siguranta se ridica dupa ce ai identificat si rezolvat problema ce a facut-o sa cada/sara.
Bucara-te ca a sarit si nu te-a zgaltit un pic, dar se pare ca nu e prea tarziu daca tot insisti. Soluia: alta masina! |
#5
Posted 04 February 2023 - 15:45
Functioneaza cu fum si a iesit fumul din ea, asa ca trebuie schimbata.
|
#6
Posted 04 February 2023 - 15:52
In primul rand trebuie sa spui ce tip de siguranta ti-a sarit. Daca-i una de tip termo-magnetic, insamna ca ai un scurt. Daca-i una de tip diferential, insamna ca ai o scurgere de curent la carcasa de peste 30mA, cel mai probabil datorata apei, posibil rezistenta de incalzire.
Flama aia pe care ai vazut-o, sa nu fie cumva de la carbunii motorului. Daca merita sau nu sa fie reparata-> de regula nu merita. |
#7
Posted 04 February 2023 - 15:56
Flama in interior? Nu e bine.
La 10 ani, mai bine una noua. |
#8
Posted 04 February 2023 - 16:04
Don_Costica, on 04 februarie 2023 - 15:45, said:
Functioneaza cu fum si a iesit fumul din ea, asa ca trebuie schimbata. Nu a iesit fum, nu miroase maccip, on 04 februarie 2023 - 15:52, said:
In primul rand trebuie sa spui ce tip de siguranta ti-a sarit. Daca-i una de tip termo-magnetic, insamna ca ai un scurt. Daca-i una de tip diferential, insamna ca ai o scurgere de curent la carcasa de peste 30mA, cel mai probabil datorata apei, posibil rezistenta de incalzire. Flama aia pe care ai vazut-o, sa nu fie cumva de la carbunii motorului. Daca merita sau nu sa fie reparata-> de regula nu merita. Siguranta automata obisnuita. vestale, on 04 februarie 2023 - 15:44, said:
Siguranta se ridica dupa ce ai identificat si rezolvat problema ce a facut-o sa cada/sara. Oameni buni, aici e topic de specialitate(cred) , ma intereseaza raspunsuri de la oameni care se pricep la asa ceva. Edited by danigoleman, 04 February 2023 - 16:14. |
#9
Posted 04 February 2023 - 16:05
Atunci ar mai trebui sa verifici carbunii, daca are motor cu carbuni. In primul rand sa-ti dai seama daca de acolo iese flama aia.
Daca-i de la carbuni, cred totusi ca merita reparata, daca nu mai are si altceva. |
#10
Posted 04 February 2023 - 16:13
maccip, on 04 februarie 2023 - 16:05, said:
Atunci ar mai trebui sa verifici carbunii, daca are motor cu carbuni. In primul rand sa-ti dai seama daca de acolo iese flama aia. Daca-i de la carbuni, cred totusi ca merita reparata, daca nu mai are si altceva. Am desfacut capacul la spate si am deconectat rezistenta de incalzire. Nu mai face probleme, motorul invarte normal. Deci rezistenta e problema, de asta face flama aceea in interior probabil. Flama era in cuva, in interior. Edited by danigoleman, 04 February 2023 - 16:15. |
|
#11
Posted 04 February 2023 - 16:15
Pai da, insa defectul poa sa fie intermitent.
Pe rezistenta vezi urme de ars? Ai grija ce faci acolo sau te gaseasca astia ranjit. |
#12
Posted 04 February 2023 - 16:15
Nu sunt urme de ars pe partea exterioara din spate. Ma gandesc ca oricum o flama de la motor nu are cum sa se vada in cuva, in interior, ca motorul e in spate in afara cuvei nu?
Edited by danigoleman, 04 February 2023 - 16:16. |
#13
Posted 04 February 2023 - 16:20
Dacă ai deconectat-o încearcă să-i măsori continuitatea sau (eventual) caracteristicile cu ajutorul cuiva dotat cu aparatura necesară. Nu corespunde - alta!
|
#14
Posted 04 February 2023 - 16:49
danigoleman, on 04 februarie 2023 - 16:15, said:
Nu sunt urme de ars pe partea exterioara din spate. Ma gandesc ca oricum o flama de la motor nu are cum sa se vada in cuva, in interior, ca motorul e in spate in afara cuvei nu? Inlocuieste rezistenta de incalzire a apei doar cu una originala. Ar trebui ca problema sa fie rezolvata 100%. Edited by xmanyacs77, 04 February 2023 - 16:49. |
#15
Posted 04 February 2023 - 16:52
Cind ajungi la 2-3 reparatii si/sau suma totala reparatii 15-25% din pretul uneia noi = este timpul sa iei una noua.
Eu am avut un Whirloppol, am reparat-o de 2-3 ori, cite 100-150 de fiecare data. Fiecare reparatie a tinut cel putin 1-2 ani, nu s-a bulit rapid. Ultima oara era dusa roata aia care invirte cuva = alta noua. |
|
#16
Posted 04 February 2023 - 16:54
Salve,
Au prostul obicei ca după ț-șpe ani de funcționare sa rămână fara vazelină in rulmenții de la cuva iar cuva si mai prostul obicei sa se gripeze ca sa ne sara noua siguranță fix când avem mai aprig de spalat .Nu credeam ca vazelina are un caracter atât de infect încât sa fie capabila de volatilizare dar urmare a experientei trăite acuma cred,la turatii mari se pare ca se petrece fenomenul,rulmenții erau metal pe metal cu o urma cacanie de ceva ce fusese cândva lubrifiere așa ca s-au gripat. In cazul meu : român adevărat fiind am pus mâna pe goagal ,am studiat atent pe iutube cum se taie slash lipește cuva cu bomfaier slash casugiuc siliconic plus negrese înfipte pe alocuri ca sa tina,am cumpărat mândru de inteligenta mea rulmenții cu pricina plus tubul de silicon toate de calitatea cea mai buna si in primul uicand am comis-o sub privirile admirative ale nevestei si motanului care ambii numărau dozele de hainekān necesare lubrefierii gâtului.După ce toată munca slash berea s-au terminat am băgat in priza si am apăsat pe On.Rezultatul a fost un mare POC ! plus bineînțeles siguranță din nou sărita iar ca bonus si mult fum din zona plăcii cu electronica. Daca accepți un sfat ,fii neamț si cumpăra direct alta mașină (cu invertor si abtzibield pe care sa scrie cat casa garanție ten years. |
#17
Posted 04 February 2023 - 17:10
Inlocuieste rezistenta si a disparea problema.
E o problema clasica la MSR. |
#18
Posted 04 February 2023 - 17:58
danigoleman, on 04 februarie 2023 - 16:04, said:
Nu a iesit fum, nu miroase Siguranta automata obisnuita. Oameni buni, aici e topic de specialitate(cred) , ma intereseaza raspunsuri de la oameni care se pricep la asa ceva. Si profita de ocazie si monteaza-ti un diferential, daca nu ai. E chiar important. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users