Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Comandă plătită și nelivrată

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Zo-haN

Zo-haN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 10.11.2009
Salut,
Am comandat o pereche de ochelari online de la un comerciant, au fost plătiți, am primit confirmarea plății și a comenzii prin e-mail.
După aproximativ o săptămână primesc un telefon de la comerciant care îmi spune că din păcate produsul nu se mai află în stocul lor sau al producătorului și nu mi-l pot livra.
Eu nu am dorit restituirea sumei plătite sau înlocuirea cu altul, nu mi se pare normal ca un produs comandat și plătit să nu poată fi livrat. Dacă produsul nu se afla în stoc, de ce am avut posibilitatea să-l plătesc?
După efectuarea plății am primit confirmarea comenzii.
In situația dată, comerciantul trebuie să livreze produsul?

Mulțumesc!


#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu ai ce face, important e sa primesti inapoi banii.
Poti face o reclamatie la ANPC, dar asta nu te va ajuta personal.

Edited by pasilla, 03 February 2023 - 22:45.


#3
Zo-haN

Zo-haN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 10.11.2009
Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului.
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată...
Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online.

#4
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 17.04.2006
Pe site ce status avea la informatii stoc?
Acum cum apare?

Partea cu "nu vreau banii niapoi" nu o inteleg. Sunt atat de speciali ochelarii sau ai prins un pret gresit?

#5
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,215
  • Înscris: 23.03.2007
E simplu, procesul e automat, comanda+plata.
Probabil lucreaza cu feeduri/stoc de la furnizor se actualizeaza greu sau eroare de stoc.
Asta e se intampla, toti vor sa vanda nu sa piarda clienti

#6
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 11.08.2003
Siteul poate sa nu fie legat la gestiune (s-o punem mai simplu).
Comanda si plata nu inseamna si ca produsul a plecat de la ei ci doar ca ai spus ca vrei ceva si ai platit pentru acel ceva iar ei te-au informat ca au primit banii si comanda. Acum, daca ceva nu mai exista in depozit sau s-a furat sau ce s-o fi intamplat, ei nu au cum sa livreze acel ceva. Degeaba  faci tu scandal si-i injuri, si-i dai cu capul de birou, pur si simplu nu au cum sa-ti dea acel produs. (nu ne legam de reaua vointa) Acum, daca nu iti pot da ce ai comandat, trebuie sa-ti returneze banii pe care i-ai platit. Daca nu o fac, aici intervine ANPC, in prima instanta si, daca e mai grav, Politia.

Daca ai gasit un produs care in mod normal era 100 de lei (de exemplu) si tu l-ai comandat cu 50 de bani si urli ca tu-l vrei, vezi ca ramai doar cu vrutul. Ce a fost odata a fost, de fapt, O DATA. Si Biblia pomeneste doar de O venire, nu de mai multe. :D

#7
Zo-haN

Zo-haN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 10.11.2009
Până să îi contacteze anpc, adică la o lună de la comanda mea și aprox 3 săptămâni de când m-au contactat au fost prezenți pe site cu status "la comandă". Probabil așa au fost și la mine...
Ochelarii îi probasem fizic în magazin, mi-au plăcut mult, dar erau singurii care nu intrau în promoția de Crăciun...
Prețul cu care l-am găsit online a fost cu -50%.
Îmi făcusem și eu un cadou de Crăciun 😭

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,753
  • Înscris: 25.01.2007

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:

Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului.
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată...
Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online.
Pai vezi? Îl comanzi de la ăștia de îl au disponibil. Caz rezolvat

#9
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,416
  • Înscris: 19.04.2009

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 23:14, said:

"la comandă".

Asta inseamna ca nu era in stoc nici la ei nici la furnizori si se verifica individual cu furnizorii daca ii pot aduce.

Probabil undeva in termenii lor scria ca astea la comanda nu sunt garantate...

#10
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 06.04.2020

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:

Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului.
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată...
Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online.
Am patit-o si eu, nu o data, dai comanda pentru un produs, apare pe site ca fiind in stoc, dar apoi te suna dupa un timp cineva din partea firmei ca nu mai au produsul, ca-i epuizat, ca siteul n-a fost actualizat, numai scuze puerile. Bine ca n-am platit niciodata in avans, dar problema e des intalnita la comertul online.

#11
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 22.02.2014
Eroare stoc furnizor. El vinde ce nu are in magazin.

#12
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,873
  • Înscris: 07.11.2006

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:

Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată...

Ai lucrat vreodata in comert?
Aici se poate intampla ca scriptic produsul sa fie in stoc, dar fizic sa lipseasca di magazie, din varii motive: furt, inlocuire produs in garantie, probleme de soft, manipulare defectuoasa a softului, etc.
In nici un caz nu poate fi problema de protectia consumatorului, dar nici nu poate fi considerata o problema normala. Firesc ar fi ca vanzatorul sa-ti livreze cat mai repede marfa ceruta si sa-ti acorde o compensatie (meritata de altfel) pentru disconfortul creat. Dar nu-mi sa cred ca entrepreneurul-erou va face asta.
Problema descrisa de tine apare din pacate pentru ca comertul online permite acest lucru, fiinca exista o multime de entrepreneuri-eroi (pe care-i intereseaza doar profitul) si un depozit central de unde se aprovizioneaza toti.
In comretul fizic asa ceva nu se poate intampla, lucru logic de altfel.
N-avem ce face, chestia asta vine la pachet cu comoditatea si de ce nu, lenea omului secolului XXi

#13
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:39, said:

să livreze produsul?
Mulțumesc!
comerciantul tău NU a avut niciodată produsul.este din acela care după ce comanzi tu el comandă la altul

#14
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 11.08.2003
Magazinele care nu au un site integrat cu aplicatia interna de contabilitate nu pot avea stocurile actualizate in timp real. Cineva da o comanda pentru un produs, comanda ajunge intern si cineva o proceseaza. Daca dupa acea vanzare stocul este 0, dureaza un pic pana sa ajunga informatia pe site. Vii tu, vezi pe site ca mai exista, bagi in cos si ajungem la problema asta.
Apoi, sunt situatiile cand produsele sunt in stoc partener de unde obtii stocurile la o ora, la o zi, oricum dar nu in timp real. Aceeasi combinatie de mai sus si ajungem in aceeasi situatie.

#15
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Situatia intimpinata de tine este una perfect normala si relativ des intilnita.
Ma refer la prima parte - cu dat comanda, nu la a doua - cu n-am primit produs.
Aproape pe orice site scrie situatie stoc la aproape orice produs: in stoc, in magazin, stoc furnizor, ultima bucata ( ;) ) etc. etc. etc.
Deja ai inteles din mesajele de mai sus cum sta treaba, da?!

Apoi, din ce in ce mai multi oameni platesc cu card - aici existind fix riscul din partea a doua - nu primesti produs.
Tu sa fii multumit (nu zic fericit) ca raspunde cineva la mesajele tale si-ti da banii inapoi.
Sa-i vezi pe cei care nu mai primesc niciodata nici produs, nici banii!! :(

#16
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,968
  • Înscris: 02.12.2007
Ia banii inapoi si nu mai face valuri intr-un pahar cu apa .

Edited by Tipiric, 04 February 2023 - 09:16.


#17
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,116
  • Înscris: 26.06.2009

View PostZo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:

Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată...
Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online.
Pentru tine poate fi suspect pentru ca nu ai lucrat niciodata la/pentru un comerciant! Probabil ochelarii erau in stoc furnizor la un pret special. Furnizorul a apucat sa ii vanda si comerciantul "tau" nu ii mai poate lua la pretul respectiv. Daca e firma mica nu isi permite probabil sa puna din buzunar diferenta doar ca sa fii tu fericit. Atunci iti da banii inapoi, cu scuzele de rigoare.

Daca sunt disponibili atat fizic cat si online de ce nu ii cumperi de acolo? Probabil pentru ca sunt la preturi mai mari, nu?

#18
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 06.04.2020
Ar trebui sa acepti returnarea banilor si sa tragi invataminte din a plati in avans produsele.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate