Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Comandă plătită și nelivrată
Last Updated: Feb 05 2023 16:56, Started by
Zo-haN
, Feb 03 2023 22:39
·
0
#1
Posted 03 February 2023 - 22:39
Salut,
Am comandat o pereche de ochelari online de la un comerciant, au fost plătiți, am primit confirmarea plății și a comenzii prin e-mail. După aproximativ o săptămână primesc un telefon de la comerciant care îmi spune că din păcate produsul nu se mai află în stocul lor sau al producătorului și nu mi-l pot livra. Eu nu am dorit restituirea sumei plătite sau înlocuirea cu altul, nu mi se pare normal ca un produs comandat și plătit să nu poată fi livrat. Dacă produsul nu se afla în stoc, de ce am avut posibilitatea să-l plătesc? După efectuarea plății am primit confirmarea comenzii. In situația dată, comerciantul trebuie să livreze produsul? Mulțumesc! |
#2
Posted 03 February 2023 - 22:45
Nu ai ce face, important e sa primesti inapoi banii.
Poti face o reclamatie la ANPC, dar asta nu te va ajuta personal. Edited by pasilla, 03 February 2023 - 22:45. |
#3
Posted 03 February 2023 - 22:58
Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului.
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată... Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online. |
#4
Posted 03 February 2023 - 22:59
Pe site ce status avea la informatii stoc?
Acum cum apare? Partea cu "nu vreau banii niapoi" nu o inteleg. Sunt atat de speciali ochelarii sau ai prins un pret gresit? |
#5
Posted 03 February 2023 - 23:06
E simplu, procesul e automat, comanda+plata.
Probabil lucreaza cu feeduri/stoc de la furnizor se actualizeaza greu sau eroare de stoc. Asta e se intampla, toti vor sa vanda nu sa piarda clienti |
#6
Posted 03 February 2023 - 23:12
Siteul poate sa nu fie legat la gestiune (s-o punem mai simplu).
Comanda si plata nu inseamna si ca produsul a plecat de la ei ci doar ca ai spus ca vrei ceva si ai platit pentru acel ceva iar ei te-au informat ca au primit banii si comanda. Acum, daca ceva nu mai exista in depozit sau s-a furat sau ce s-o fi intamplat, ei nu au cum sa livreze acel ceva. Degeaba faci tu scandal si-i injuri, si-i dai cu capul de birou, pur si simplu nu au cum sa-ti dea acel produs. (nu ne legam de reaua vointa) Acum, daca nu iti pot da ce ai comandat, trebuie sa-ti returneze banii pe care i-ai platit. Daca nu o fac, aici intervine ANPC, in prima instanta si, daca e mai grav, Politia. Daca ai gasit un produs care in mod normal era 100 de lei (de exemplu) si tu l-ai comandat cu 50 de bani si urli ca tu-l vrei, vezi ca ramai doar cu vrutul. Ce a fost odata a fost, de fapt, O DATA. Si Biblia pomeneste doar de O venire, nu de mai multe. |
#7
Posted 03 February 2023 - 23:14
Până să îi contacteze anpc, adică la o lună de la comanda mea și aprox 3 săptămâni de când m-au contactat au fost prezenți pe site cu status "la comandă". Probabil așa au fost și la mine...
Ochelarii îi probasem fizic în magazin, mi-au plăcut mult, dar erau singurii care nu intrau în promoția de Crăciun... Prețul cu care l-am găsit online a fost cu -50%. Îmi făcusem și eu un cadou de Crăciun 😭 |
#8
Posted 03 February 2023 - 23:15
Zo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:
Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului. Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată... Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online. |
#9
Posted 03 February 2023 - 23:20
#10
Posted 04 February 2023 - 07:14
Zo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:
Am făcut reclamație dar anpc dă "dreptate" comerciantului. Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată... Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online. |
|
#11
Posted 04 February 2023 - 08:38
Eroare stoc furnizor. El vinde ce nu are in magazin.
|
#12
Posted 04 February 2023 - 08:41
Zo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată... Ai lucrat vreodata in comert? Aici se poate intampla ca scriptic produsul sa fie in stoc, dar fizic sa lipseasca di magazie, din varii motive: furt, inlocuire produs in garantie, probleme de soft, manipulare defectuoasa a softului, etc. In nici un caz nu poate fi problema de protectia consumatorului, dar nici nu poate fi considerata o problema normala. Firesc ar fi ca vanzatorul sa-ti livreze cat mai repede marfa ceruta si sa-ti acorde o compensatie (meritata de altfel) pentru disconfortul creat. Dar nu-mi sa cred ca entrepreneurul-erou va face asta. Problema descrisa de tine apare din pacate pentru ca comertul online permite acest lucru, fiinca exista o multime de entrepreneuri-eroi (pe care-i intereseaza doar profitul) si un depozit central de unde se aprovizioneaza toti. In comretul fizic asa ceva nu se poate intampla, lucru logic de altfel. N-avem ce face, chestia asta vine la pachet cu comoditatea si de ce nu, lenea omului secolului XXi |
#13
Posted 04 February 2023 - 08:48
#14
Posted 04 February 2023 - 08:48
Magazinele care nu au un site integrat cu aplicatia interna de contabilitate nu pot avea stocurile actualizate in timp real. Cineva da o comanda pentru un produs, comanda ajunge intern si cineva o proceseaza. Daca dupa acea vanzare stocul este 0, dureaza un pic pana sa ajunga informatia pe site. Vii tu, vezi pe site ca mai exista, bagi in cos si ajungem la problema asta.
Apoi, sunt situatiile cand produsele sunt in stoc partener de unde obtii stocurile la o ora, la o zi, oricum dar nu in timp real. Aceeasi combinatie de mai sus si ajungem in aceeasi situatie. |
#15
Posted 04 February 2023 - 09:02
Situatia intimpinata de tine este una perfect normala si relativ des intilnita.
Ma refer la prima parte - cu dat comanda, nu la a doua - cu n-am primit produs. Aproape pe orice site scrie situatie stoc la aproape orice produs: in stoc, in magazin, stoc furnizor, ultima bucata ( ) etc. etc. etc. Deja ai inteles din mesajele de mai sus cum sta treaba, da?! Apoi, din ce in ce mai multi oameni platesc cu card - aici existind fix riscul din partea a doua - nu primesti produs. Tu sa fii multumit (nu zic fericit) ca raspunde cineva la mesajele tale si-ti da banii inapoi. Sa-i vezi pe cei care nu mai primesc niciodata nici produs, nici banii!! |
|
#16
Posted 04 February 2023 - 09:15
Ia banii inapoi si nu mai face valuri intr-un pahar cu apa .
Edited by Tipiric, 04 February 2023 - 09:16. |
#17
Posted 04 February 2023 - 09:18
Zo-haN, on 03 februarie 2023 - 22:58, said:
Pentru mine e suspect tare cum nu se poate livra un produs comandat, plătit și cu comanda confirmată... Produsul respectiv este disponibil în alte magazine fizic și online. Daca sunt disponibili atat fizic cat si online de ce nu ii cumperi de acolo? Probabil pentru ca sunt la preturi mai mari, nu? |
#18
Posted 04 February 2023 - 10:05
Ar trebui sa acepti returnarea banilor si sa tragi invataminte din a plati in avans produsele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users