Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Rulota, home-made, RAR
Last Updated: Feb 01 2023 13:15, Started by
DanielSV1234
, Feb 01 2023 00:50
·
0
#1
Posted 01 February 2023 - 00:50
Buna seara. As vrea sa mi construiesc de la 0 o rulota pentru 2/3 persoane, de maxim 5m lungime. As dori sa știu ce bătăi de cap as putea avea legat de înmatriculare. Cum ar trebui sa o inmatriculez la rar si dacă aceștia mi-ar putea respinge rulota.
Legat de construirea ei, am ceva cunoștințe + un unchi inginer care m-ar putea ajuta. |
#3
Posted 01 February 2023 - 01:07
https://www.mobile.d.../355854676.html
Deci ar fi mai indicat sa caut direct o rulota precum asta? Am nevoie de una mică, sa fie tractata de un golf și in viitor o mașina mai mare |
#5
Posted 01 February 2023 - 06:54
#6
Posted 01 February 2023 - 07:16
Trebuie să i obții omologarea individuală iar asta va reprezenta o bătaie de cap enormă.
Din câte știu există o singură statie , la București, care se ocupă de omologări de astea. Și costă. Mult. Sunt normative care trebuie respectate, le cunoști, unchiul le cunoaște ? |
#7
Posted 01 February 2023 - 08:41
DanielSV1234, on 01 februarie 2023 - 01:07, said: RAR-ul are treaba in principal cu stabilitatea,franarea,cadrul....etc, nu ca pui tu pereti de OSB sau de panou sandwitch. Cum ai zis si tu, ia un cazan din ala care e gata omologat, vino si inmatriculeaza-l la noi si apoi da tot jos de pe ea si refa-o.Oricum,numai sa construiesti cadrul cu instalatia electrica o sa te duca peste 3000lei.Asa macar iei ceva gata facut. Legat de preturi stai linistit ca nu te jupoaie nimeni de viu, insa fiind ceva nou care trebuie sa fie construit pentru a fi sigur pe strazi,o sa tot ai bataie de cap cu ea si o sa iti tot dea rechemari. |
#8
Posted 01 February 2023 - 09:17
DanielSV1234, on 01 februarie 2023 - 01:07, said:
https://www.mobile.d.../355854676.html Deci ar fi mai indicat sa caut direct o rulota precum asta? Am nevoie de una mică, sa fie tractata de un golf și in viitor o mașina mai mare Nu se poate accesa link-ul. Nu-i pacat de Golful ala, chiar daca va fi folosit temporar? |
#9
Posted 01 February 2023 - 09:37
stevetlangat, on 01 februarie 2023 - 01:02, said:
Zero sanse. dacă vrei bătaie de cap dă-i n-ainte yekun, on 01 februarie 2023 - 07:16, said:
există o singură statie , la București, trebuie început cu proiectul iar cei de la rar îți indică omul agreat de ei de la politehnică un lucru îți spun.fierul acesta profilat din comerț diferă MULT de cel zincat care este pe remorci-rulote.acesta este mult mai moale și maleabil |
#10
Posted 01 February 2023 - 09:40
Cel mai bine incearca sa le scrii un mail. Cei de la RAR central mai au si cate un om competent. In teritoriu variaza, de obicei in jos. Ei, daca iti radpund, iti raspund cu RNTR-ul aplicabil si e treaba ta sa il citesti, intelegi, sa vezi care sunt incercarile la care se supune pentru omologare si daca poti/merita sau nu.
Probabil cel mai simplu mod sa ajungi la omologare e sa incepi cu o remorca cu suprastructura de la un producator care le vinde noi cu omologare. Al doilea cel mai simplu mod e cu o remorca fara suprastructura. In orice caz, de axe si cupla tot vei avea nevoie sa fie omologate. Nu vad prea probabil sa treci cu unele artizanale, nu e simplu si nici eficient economic. Ai grija si la vehicul, mai ales la apasarea pe carlig. Chestiile astea mobilate pot sa rezulte dezechilibrate bine fata-spate si sa depasesti cu mult apasarea. Daca te pun s-o calculezi in proiect iar nu stiu pe unde o scoti. |
|
#11
Posted 01 February 2023 - 09:50
#12
Posted 01 February 2023 - 12:12
adisz, on 01 februarie 2023 - 09:17, said: Nu se poate accesa link-ul. Nu-i pacat de Golful ala, chiar daca va fi folosit temporar? sebulbus, on 01 februarie 2023 - 09:40, said:
Cel mai bine incearca sa le scrii un mail. Cei de la RAR central mai au si cate un om competent. In teritoriu variaza, de obicei in jos. Ei, daca iti radpund, iti raspund cu RNTR-ul aplicabil si e treaba ta sa il citesti, intelegi, sa vezi care sunt incercarile la care se supune pentru omologare si daca poti/merita sau nu. Probabil cel mai simplu mod sa ajungi la omologare e sa incepi cu o remorca cu suprastructura de la un producator care le vinde noi cu omologare. Al doilea cel mai simplu mod e cu o remorca fara suprastructura. In orice caz, de axe si cupla tot vei avea nevoie sa fie omologate. Nu vad prea probabil sa treci cu unele artizanale, nu e simplu si nici eficient economic. Ai grija si la vehicul, mai ales la apasarea pe carlig. Chestiile astea mobilate pot sa rezulte dezechilibrate bine fata-spate si sa depasesti cu mult apasarea. Daca te pun s-o calculezi in proiect iar nu stiu pe unde o scoti. sebulbus, on 01 februarie 2023 - 09:40, said:
Cel mai bine incearca sa le scrii un mail. Cei de la RAR central mai au si cate un om competent. In teritoriu variaza, de obicei in jos. Ei, daca iti radpund, iti raspund cu RNTR-ul aplicabil si e treaba ta sa il citesti, intelegi, sa vezi care sunt incercarile la care se supune pentru omologare si daca poti/merita sau nu. Probabil cel mai simplu mod sa ajungi la omologare e sa incepi cu o remorca cu suprastructura de la un producator care le vinde noi cu omologare. Al doilea cel mai simplu mod e cu o remorca fara suprastructura. In orice caz, de axe si cupla tot vei avea nevoie sa fie omologate. Nu vad prea probabil sa treci cu unele artizanale, nu e simplu si nici eficient economic. Ai grija si la vehicul, mai ales la apasarea pe carlig. Chestiile astea mobilate pot sa rezulte dezechilibrate bine fata-spate si sa depasesti cu mult apasarea. Daca te pun s-o calculezi in proiect iar nu stiu pe unde o scoti. |
#13
Posted 01 February 2023 - 13:15
Ia legatura cu un carosier, platesti consultanta si vezi mai departe ce ai de facut. Probabil o sa-ti faca el dosarul de omologare, contracost
Poti sa cauti pe youtube si pe forumurile de rulotisti proiecte de autorulote facute din dube de marfa. Sunt cateva care au facut si omologarea din autoutilitara in autorulota |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users