Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina noua 40-45k euro
Last Updated: Feb 12 2023 12:55, Started by
Cptsev
, Jan 30 2023 09:08
·
0
#1
Posted 30 January 2023 - 09:08
Salutare.
S-au strans ceva fonduri in visiteria familiei, masina actuala implineste 10 ani anul acesta si dorim sa facem o alegere optima pentru urmatorii 5-10 ani. Buget de achizitie 40-45k euro 2. Noua 3. Nevoi (familie 1 copil 3 ani, ne dorim si al 2lea curand, Opel astra j hatch nu ne mai ajunge spatiul cel putin pt bagaje, deci vrem upgrade, nr km anual ~15k) 4. Preferinta motorizare Hev, Phev, Electrica 5. Cutie Automata 6. Modele si dotari preferate Hyundai Tucson Phev Luxury / Tesla Model Y long range Sunt pasionat de tehnologie si inclin sa adopt noile tehnologii, motiv pentru care inclin catre phev sau electrica. Principalele aspectr pe care le apreciez sunt comfortul interior si tehnologia/dotarile. Tucsonul phev mi se pare ca ofera mai multe dotari si comfort, insa e un model ce urmeaza sa aiba facelift la anul, livrarile inca merg f greu si imi da putine emotii motorizarea. In plus, s-a scumpit cu vreo 3k euro in ultimul an, de la 37k la 40k, cu tot cu rabla plus. Tesla model Y LR tocmai ce s-a ieftinit la pretul din 2021 si se duce undeva in 44k euro dupa rabla plus. Instinctul si principalul factor de influenta imi spune sa aleg modelul la discount, nu modelul scumpit, chiar daca interiorul este inferior din pct meu de vedere. Mai intervine si factorul ca Tesla e upgrade-able by software costuri minime cu revizii, teoretic mai fiabila, insa pt probleme v-a trebui sa stau la coada la singurul service actual, la 200km (bucuresti), vs 2 serviceuri hyundai in oras. Locuiesc la bloc insa am incarcator public de 60kwh la 4 min distanta. Fac 20km zilnic in oras (provincie, aglomeratie medie), pt a duce copilul la gradinita, activitati+ job. In weekends plecam fie la socri la 50km distanta, fie la munte, 200km distanta, cam 2weekends pe Luna. Fiind o achizitie pur emotionala (din categoria jucarii pt adulti, pragmatic vorbind, nu adun f multi km anual), sunt curios cum percep si alti forum-isti o alegere in zona asta de buget. Parerile apropiatilor sunt impartite. Mersi |
#2
Posted 30 January 2023 - 09:44
#4
Posted 30 January 2023 - 10:07
Daca nu ai incarcatorul tau cu acces imediat nu te lega la cap cu PHEV Iti complici viata inutil. PHEV probabil o sa trebuiasca sa il incarci in fiecare seara. Acum nu pare mare lucru, dar cand o sa trebuiasca sa faci asta zi de zi o sa ajungi sa mergi doar benzina si practic platesti in plus o suma maricica, iti asumi si un termen de livrare mai mare pt ceva care iti complica programul. Eu am priza acasa si cateodata tot imi e greu sa ma ridic de pe canapea si sa ies afara sa o scot de la incarcat.
Totusi daca reusesti sa adaugi incarcarea aproape zilnica in programul tau ( sa zicem ca oricum iesi sa plimbi cainele) tot nu vad care e avantajul PHEV in cazul asta, pt ca daca incarci la statie e posibil sa nu iesi mai ieftin electric, decat benzina. Dezavantaje sunt mai multe: cost initial mai mare, termen mai lung de livrare, discomfort suplimentar pt incarcat, revizii mai scumpe, la drumuri lungi cari bateria aia dupa tine goala. Daca esti un ecologist convins si considerentul este sa reduci poluare in orasul tau si vrei sa sacrifici comfortul personal pentru asta , te admir. Dar in cazul asta mai bine iti iei pur electric. |
#5
Posted 30 January 2023 - 10:08
Ca om care a incarcat 6 luni PHEV la incarcator public iti pot spune asa:
1) Se strica. La un moment dat din 3 statii ramasese doar una (pe care puteam eu sa o folosesc). Chiar daca era "pe bani" era cam tot timpul plin. 2) S-au inmultit Springeristii ceva de speriat. Cand cochetam cu ideea de PHEV treceam zilnic pe langa statie si era goala. In Dec cand am incarcat ultima oara te puneai la coada. Implicit s-au inmultit si cazurile de meltenism cronic: -nu da checkin in app, ajungi acolo si e ocupat -se muta de la o statie la alta, ca aia la care era nu merge bine si era inainte la coada, etc 3) F multi care incarca fac uber/bolt si ajung sa incarce de 1-2-3 ori pe zi, mai ales daca chargerul e moka 4) Trendul e ca chargerele moka sa ajunga contra-cost. Nu te baza faptul ca ai charger moka. 5) Vorbeste cu vreun vecin. Pui o priza smart, pe wifi si ce zice aia ii platesti curent. Mai bagi o sticla de vin de complezenta de Paste si de Craciun si aia e. |
#6
Posted 30 January 2023 - 10:08
bobalex18, on 30 ianuarie 2023 - 09:44, said: Mersi pentru sugestie. O sa programez un test drive. Multi prieteni din anturaj si-au luat suvuri si m-au influentat sa ma aliniez si eu cu trendul. La sedan-uri m-am uitat doar la octavia pana acum. Toyota m-am uitat doar la Rav4 dar unul dotat sare bugetul |
#8
Posted 30 January 2023 - 10:33
Eu am phev si o incarc tot timpul la munca deci imi renteaza, altfel nu ma legam la cap fiindca acasa nu am posibilitatea..ca sa umbli cu phev dupa statii publice nu renteaza de nici un fel,automomia e prea mica pt timpul pierdut ( de obicei o pui la incarcat cat esti la munca sau dormi)
|
#9
Posted 30 January 2023 - 10:34
#10
Posted 30 January 2023 - 10:35
Model Y mi se pare o masina excelenta pentru cine sta la casa / are posibilitatea sa o incarce la statie proprie. Hyundai nu pare a fi cea mai fiabila marca, dar materialele dn interior au o textura si calitate buna. Avand in vedere ca faci putini km pe an, consumul nu este asa important, asa ca as opta pentru o Mazda CX5. In varianta cu motor de 194 cai si o cutie automata excelenta + dotari de top (de ex. varianta Revolution Bose) costa ~ 40000 euro inainte de discounturi si rabla. Partile mai putin bune ar fi impozitul ceva mai mare (cca 1000 lei/an) si termenul de livrare, intr-o vreme cele cu automata si Bose veneau in peste un an.
|
|
#12
Posted 30 January 2023 - 10:49
Salut @initiator...de ce nu Suzuki Across PHEV nou? Cu RABLA plus pare sa fie cat de cat in buget, dar nu stiu de timpii de livrare, totusi merita luat in considerare, este practic un Rav4 PHEV cu alta sigla: https://suzuki.ro/ma...plug-in-hybrid/
Si Camry cum recomanda si alt coleg mai sus, este o masina excelenta, daca faci TD si-ti e suficienta ca spatiu, nici nu mai pierzi timpul pe la prize, are si putere si comfort. Si ar mai fi o varianta interesanta aparuta recent full hybrid, si daca o iei full e in bugetul tau: Toyota Corolla Cross - https://toyotavest.r...a-cross-hybrid/ Ah si nu in ultimul rand, poate te incadrezi la noul model Mazda CX-60 care este PHEV: https://www.mazda.ro...-si-comparatie/ |
#13
Posted 30 January 2023 - 11:00
Mazda aia chiar are motor de 3,3 litri ??
Asta da downsizing 🤣🤣 Intrebare, cum sa facem mai multi bani ? Facem motoare mai mici si mai scumpe pe motiv ca e nasol cu poluarea. Aaa, s-a saturat piata, cum mai facem bani ? Facem motoare mari cu o baterie mica langa si le vindem si mai scump pe motiv ca e nasol cu poluarea ! Ps: citroene se gasesc si pe stoc ! Edited by M0su, 30 January 2023 - 11:03. |
#15
Posted 30 January 2023 - 11:11
Daca e full electrica, da, e valid punctul cu ce faci daca ai o urgenta? Dar daca e Phev si nu e incarcat mergi pe termic fara probleme. Totusi si eu as merge pe full hybrid, acolo ai si o mica economie la carburant in oras, si nici nu depinzi de prize. Pe langa toate astea, ai si impozit mic indiferent de motor.
@M0su, e fain tare acel C5X, dar tot parca am o retinere la Frantuzesti, adica, daca as avea banii initiatorului nu stiu daca i-as da cu toata inima pe Citroen, posibil sa fie doar la mine aceasta "problema". Dar de frumoasa si interesanta, le are pe ambele: https://www.citroen....l-citroen-c5-x/ |
|
#16
Posted 30 January 2023 - 11:13
Multumesc all pentru feedbackul oferit pana acum.
Intradevar, discomfortul incarcarii zilnice imi sta pe creier. Am zis ca daca nu mi place treaba cu incarcatorul public fie apelez la un electrician sa mi trag din ap un prelungitor pentru phev, ca sa o las peste noapte, fie sa ma milogesc la administratorul de la munca sa ma primeasca cu o priza smart si sa achit consumul, cat stau la munca. Solutii imi inchipui ca se gasesc. Tocmai de aia m-am gandit ca o Tesla model Y LR, imi mitigheaza stresul incarcarii frecvente. La CX-5 m-am gandit, are o motorizare interesanta, finisaje premium insa mi se pare ca puteau sa adauge un ecran cu touch, Android Auto full screen, digital cockpit. O sa investighez si Suzuki Across. Ca si Toyota Rav 4, mi se pare ca sunt piperate pentru ce ofera, in raport cu Tucsonul sau Kia Sportage. |
#17
Posted 30 January 2023 - 11:17
nu, nu esti singurul, cele mai scumpe cartoane de pe piata...
|
#18
Posted 30 January 2023 - 11:19
Sau uite Rav4 full hybrid masina de Test Drive, dotata bine, pret bun, poate mai lasa ceva daca-ti place si ai banutii pregatiti: https://carmira.ro/m...ota/RAV4/377147
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users