Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Eroare calculator - Releu bujii Opel Astra H 1.7 CDTI
Last Updated: Jan 30 2023 09:48, Started by
mariussoft
, Jan 29 2023 20:49
·
0
#1
Posted 29 January 2023 - 20:49
Mi se aprinde in bord la pornire martorul de service si sta aprins cam 5 minute pana se incalzeste motorul, dupa care se stinge.
Am mers la cineva cu tester si mi-aa zis ca am o eroare la Releu bujii. Mi-a zis sa incerc sa-l scot si sa incerc sa curat mufa, cu un sprai de curatare ceva si poate isi revine, daca nu, trebuie sa schimb releul. Intrebarea e daca poate fi si de la o bujie ceva eroarea si daca e vreo problema daca plec la drum lung cu eroarea respectiva. De pornit pornește pe gerul asta câteodată ceva mai greu, cam 2 secunde invarte dimineata pana porneste, uneori porneste rapid. |
#2
Posted 29 January 2023 - 20:54
Dacă era o bujie cu probleme testerul arăta acest defect. Dacă este eroarea pe releu, acolo este problema. Pot fi într-adevăr probleme de contact datorită trecerii timpului. Eu am o Astra G cu același motor. Sunt rezistente și dacă ai pornit-o mergi fără grijă cu acea eroare/defecțiune. După atâția ani, dacă sunt probleme la bujii atunci desfacerea lor chiar poate provoca daune prin ruperea lor în chiuloasă.
|
#3
Posted 29 January 2023 - 21:02
Ai bujii pe ducă și ca să scapi de eroare trebuie schimbate toate fiindcă altfel calculatorul va vedea diferența între cele noi și vechi la fel cum vede acum pe cea/cele ce sunt la capătul vieții. Poți pleca la drum pentru că motorul merge fără bujii dar dacă te prinde iarna departe decasă poți să ai probleme cu pornirea la rece.
Edited by exqusit_drunk, 29 January 2023 - 21:04. |
#4
Posted 29 January 2023 - 21:11
Am mașina din 2008 fabricată în 2003. Am schimbat doar două bujii care s-au ars, nu toate (așa cum este indicat) și pornește mașina impecabil, fără erori.
|
#5
Posted 29 January 2023 - 21:14
Stie cineva cum scot releul?
Am tras azi de el cu mana, dar nu a dat semne ca vrea sa iasa. Ma gandesc ca am nevoie de o șurubelnița sa fac o parghie si sa slabesc niste picioruse ceva, dar n-am insistat. |
#6
Posted 29 January 2023 - 21:45
Din 2003 pana in 2023 sunt 20 de ani in care inca mai mergi cu doua bujii din fabrica. Ai peste 200000 km si trebuia sa le fi schimbat de acum 10 ani. Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum si lasa releul ala in pace.
|
#7
Posted 29 January 2023 - 21:57
"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum"
Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani . |
#8
Posted 29 January 2023 - 22:12
exqusit_drunk, on 29 ianuarie 2023 - 21:02, said:
Ai bujii pe ducă și ca să scapi de eroare trebuie schimbate toate fiindcă altfel calculatorul va vedea diferența între cele noi și vechi la fel cum vede acum pe cea/cele ce sunt la capătul vieții. Poți pleca la drum pentru că motorul merge fără bujii dar dacă te prinde iarna departe decasă poți să ai probleme cu pornirea la rece. ldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:
"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum" Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani . |
#9
Posted 30 January 2023 - 00:49
Nu vorbim de becuri de lustra dar la cele auto e chiar necesar să le schimbi în pereche altfel te va lăsa și celălalt în câteva zile sau nopti. La bujiile cu incandescenta le creste rezistenta interna și testerul poate detecta ca pe o problema de releu. De asta se schimba toate odată. La fel și cu plăcuțele de frână. Unele sisteme de franare sunt proiectate ca în momentul în care cele pe fata semnalizează că au atins limita de uzura atunci și cele de pe spate necesita înlocuire. Asta toamna le-am înlocuit pe toate. Aveau același grad de uzura pe față și spate.
|
#10
Posted 30 January 2023 - 02:25
ldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:
"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum" Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani . Asa e la noi ,se rupe un arcpe stanga numai pe ala il schimba idem si amortizorul Asa e cand se face la nea gheorghe mecanicu acasa care nici scoala profesionala nu are sau a lucrat el mecanic la Autobuzul Edited by MembruAnonim, 30 January 2023 - 02:26. |
|
#11
Posted 30 January 2023 - 09:16
ldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:
Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc |
#12
Posted 30 January 2023 - 09:22
Nu stiu daca ai DPF, dar atentie ca in caz ca ai nu isi mai face regenerarea daca ai eroare pe bujii/releu
|
#13
Posted 30 January 2023 - 09:48
mariussoft, on 29 ianuarie 2023 - 21:14, said:
Stie cineva cum scot releul? Am tras azi de el cu mana, dar nu a dat semne ca vrea sa iasa. Ma gandesc ca am nevoie de o șurubelnița sa fac o parghie si sa slabesc niste picioruse ceva, dar n-am insistat. Din câte știu, releul este montat pe suportul din plastic al bateriei. E fixat de o clemă iar dacă te uiți cu atenție îți vei da seama unde trebuie să apeși pentru a-l scoate. Atenție la fire care sunt destul de scurte și trebuie să-i decuplezi mufa electrică pentru a-l ridica și analiza. Încearcă în primă fază cu un spray de contacte deși, mai mult ca sigur, problema e la bujii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users