Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Eroare calculator - Releu bujii Opel Astra H 1.7 CDTI

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
mariussoft

mariussoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 23.01.2010
Mi se aprinde in bord la pornire martorul de service si sta aprins cam 5 minute pana se incalzeste motorul, dupa care se stinge.
Am mers la cineva cu tester si mi-aa zis ca am o eroare la Releu bujii. Mi-a zis sa incerc sa-l scot si sa incerc sa curat mufa, cu un sprai de curatare ceva si poate isi revine, daca nu, trebuie sa schimb releul.

Intrebarea e daca poate fi si de la o bujie ceva eroarea si daca e vreo problema daca plec la drum lung cu eroarea respectiva.

De pornit pornește pe gerul asta câteodată ceva mai greu, cam 2 secunde invarte dimineata pana porneste, uneori porneste rapid.

#2
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.04.2008
Dacă era o bujie cu probleme testerul arăta acest defect. Dacă este eroarea pe releu, acolo este problema. Pot fi într-adevăr probleme de contact datorită trecerii timpului. Eu am o Astra G cu același motor. Sunt rezistente și dacă ai pornit-o mergi fără grijă cu acea eroare/defecțiune. După atâția ani, dacă sunt probleme la bujii atunci desfacerea lor chiar poate provoca daune prin ruperea lor în chiuloasă.

#3
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,668
  • Înscris: 17.12.2019
Ai bujii pe ducă și ca să scapi de eroare trebuie schimbate toate fiindcă altfel calculatorul va vedea diferența între cele noi și vechi la fel cum vede acum pe cea/cele ce sunt la capătul vieții. Poți pleca la drum pentru că motorul merge fără bujii dar dacă te prinde iarna departe decasă poți să ai probleme cu pornirea la rece.

Edited by exqusit_drunk, 29 January 2023 - 21:04.


#4
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.04.2008
Am mașina din 2008 fabricată în 2003. Am schimbat doar două bujii care s-au ars, nu toate (așa cum este indicat) și pornește mașina impecabil, fără erori.

#5
mariussoft

mariussoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 23.01.2010
Stie cineva cum scot releul?
Am tras azi de el cu mana, dar nu a dat semne ca vrea sa iasa.
Ma gandesc ca am nevoie de o șurubelnița sa fac o parghie si sa slabesc niste picioruse ceva, dar n-am insistat.

#6
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,366
  • Înscris: 30.08.2006
Din 2003 pana in 2023 sunt 20 de ani in care inca mai mergi cu doua bujii din fabrica. Ai peste 200000 km si trebuia sa le fi schimbat de acum 10 ani. Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum si lasa releul ala in pace.

#7
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,509
  • Înscris: 08.03.2017
"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum"

Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Posted Image
Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc
Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani .

#8
yetiro

yetiro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 16.12.2008

 exqusit_drunk, on 29 ianuarie 2023 - 21:02, said:

Ai bujii pe ducă și ca să scapi de eroare trebuie schimbate toate fiindcă altfel calculatorul va vedea diferența între cele noi și vechi la fel cum vede acum pe cea/cele ce sunt la capătul vieții. Poți pleca la drum pentru că motorul merge fără bujii dar dacă te prinde iarna departe decasă poți să ai probleme cu pornirea la rece.
Nu exista "bujii pe duca". Bujiile sunt ca becurile cu incandescenta: lumineaza sau sunt arse, iar trecerea dintre cele doua stari este neta, brusca, nu se anunta cu nimic mult timp inainte.

 ldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:

"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum"

Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Posted Image
Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc
Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani .
La bielete, discuri, amortizoare si alte elemente exista motive importatnte pentru care trebuie schimbate in pereche. La bujiile incandescente nu e chiar obligatoriu. Faceam un post mai sus analogia cu becurile cu filament. La o lustra cu 3-4-5 becuri, daca se arde unul le schimbi pe toate? E de astepta ca dupa ce schimbi unul, in curand sa se arda altul, dar poate fi peste o zi sau peste o luna sau mai mult. La fel si cu bujille la diesel, se arde una, poti sa o schimbi doar pe aceea. Ca risti sa te intorci in service in doua zile sau in doau luni, asta este altceva. Faptl ca bujiile nu sunt chiar scumpe, te poate face sa le schmbi preventiv si pe cele bune odata cu cea arsa. dar la bugete foarte subtiri, merge si schimbat doar pe cea defecta.

#9
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,366
  • Înscris: 30.08.2006
Nu vorbim de becuri de lustra dar la cele auto e chiar necesar să le schimbi în pereche altfel te va lăsa și celălalt în câteva zile sau nopti. La bujiile cu incandescenta le creste rezistenta interna și testerul poate detecta ca pe o problema de releu. De asta se schimba toate odată. La fel și cu plăcuțele de frână. Unele sisteme de franare sunt proiectate ca în momentul în care cele pe fata semnalizează că au atins limita de uzura atunci și cele de pe spate necesita înlocuire. Asta toamna le-am înlocuit pe toate. Aveau același grad de uzura pe față și spate.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 ldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:

"20 de ani ... Pune mana, schimba-le pe toate 4 acum"
Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Posted Image
Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc
Nu conteaza ce scrie aiuritul ala care le produce ca la xx km se schimba SET, la x ani se schimba distributie indiferent de km -, ala ce le face vorbeste sa nu taca doar stie nea nicu mai bine ca a lucrat mecanic la SMT 800 de ani .
Se schimba toate.Sunt tare curios cum desface bujiile.
Asa e la noi ,se rupe un arcpe stanga numai pe ala il schimba idem si amortizorul :D
Asa e cand se face la nea gheorghe mecanicu acasa care nici scoala profesionala nu are sau a lucrat el mecanic la Autobuzul

Edited by MembruAnonim, 30 January 2023 - 02:26.


#11
tomcatsk8

tomcatsk8

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 05.07.2022

View Postldpe, on 29 ianuarie 2023 - 21:57, said:

Doua pungi de popcorn mi-am luat si urmaresc "usurinta " in schimbarea celor ramase Posted Image
Asa e la noi, se duce bieleta pe drepta NUMAI aia se schimba , se duce discul frana stanga NUMAI pe acela il schimbam etc
Corect, daca spargi un far trebuie schimbate ambele altfel densitatea fotonica poate suferi o dezechilibrare sistemica radiala pe o zona circulara incorect atenuata, ceea ce poate duce la deteriorarea acumulatorului, alternatorului si calculatorului corelata cu o pliere spatio-temporala autodecalata.

#12
twism007

twism007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 14.09.2007
Nu stiu daca ai DPF, dar atentie ca in caz ca ai nu isi mai face regenerarea daca ai eroare pe bujii/releu

#13
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,541
  • Înscris: 08.10.2007

 mariussoft, on 29 ianuarie 2023 - 21:14, said:

Stie cineva cum scot releul?
Am tras azi de el cu mana, dar nu a dat semne ca vrea sa iasa.
Ma gandesc ca am nevoie de o șurubelnița sa fac o parghie si sa slabesc niste picioruse ceva, dar n-am insistat.

Din câte știu, releul este montat pe suportul din plastic al bateriei. E fixat de o clemă iar dacă te uiți cu atenție îți vei da seama unde trebuie să apeși pentru a-l scoate.
Atenție la fire care sunt destul de scurte și trebuie să-i decuplezi mufa electrică pentru a-l ridica și analiza.
Încearcă în primă fază cu un spray de contacte deși, mai mult ca sigur, problema e la bujii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate