Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Presiune si temperatura mare la lichidul de racire Golf 4 1.6FSI

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Andrei3553

Andrei3553

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 28.01.2023
Buna ziua/seara, de aproximativ 2 luni (inceputul lunii decembrie) ma confrunt cu o problema in ceea ce priveste racirea motorului, totul a inceput dupa ce am schimbat un furtun de plastic din spatele motorului, termostatul si suportul termostatului. A inceput sa imi creasca temperatura lichidului de racire daca tineam masina sub 2500rpm atunci cand masina era bine incalzita, atat in mers cat si stationand, iar in momentul in care o acceleram scurt (la relanti) sau o mentineam la 2500rpm+ (in mers) temperatura revenea la normal.
- am verificat daca termostatul nou functioneaza, iar concluzia a fost ca da.
- radiatorul este nou fiind schimbat cu 3 luni inainte (inainte de interventia din decembrie, deci in septembrie) impreuna cu antigel iar de atunci pana sa umblu la masina la inceputul lunii decembrie nu am intampinat nicio problema.
- ventilatoarele de racire functioneaza fiind noi
   Datorita faptului ca problema tot persista si ca aveam presiune in vasul de expansiune (atunci cand dadeam jos busonul imi dadea antigelul afara), am luat hotararea dupa ce m-am sfatuit cu mai multi mecanici ca ar fi de vina garnitura de chiuloasa. Am dus chiuloasa la rectificat, refacut ghidaje, inspectat supape, test sub presiune, garnitura chiuloasa + admisie/evacuare. Dupa toate aceste operatiuni, problema tot persista.
   Dupa cum am specificat si in titlu, este vorba despre un VW Golf 4 1.6FSI (BAD).

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Presupun ca a fost verificata pompa de apa si ca e in parametrii de functionare.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
A fost verificata chiulasa sa nu fie fisurata, cand ai dus-o la rectificat?

#4
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 Andrei3553, on 28 ianuarie 2023 - 20:33, said:

… test sub presiune …


#5
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,658
  • Înscris: 03.12.2005
Mai uita-te o data in ce sens ai orientat termostatul. Pana atunci, mergi cu caldura la maxim ca sa nu distrugi chiulasa.

#6
Andrei3553

Andrei3553

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 28.01.2023

 sebulbus, on 28 ianuarie 2023 - 22:01, said:

Mai uita-te o data in ce sens ai orientat termostatul. Pana atunci, mergi cu caldura la maxim ca sa nu distrugi chiulasa.
Nu cred ca ar fi montat gresit termostatul din moment ce a mai fost schimbat tot ce acelasi mecanic, plus de asta a fost dat odata jos de la inceperea problemelor pentru a fi verificat. Cu masina nu mai circul pana nu ii gasesc o rezolvare, de saptamana viitoare intra iar in service. Am deschis acest topic pentru a primi diferite opinii si poate dau peste cineva care a mai trecut prin asemenea simptome.

 MembruAnonim, on 28 ianuarie 2023 - 21:34, said:

A fost verificata chiulasa sa nu fie fisurata, cand ai dus-o la rectificat?
Desigur, a fost facut un test sub presiune.

 pasilla, on 28 ianuarie 2023 - 21:31, said:

Presupun ca a fost verificata pompa de apa si ca e in parametrii de functionare.
Da, a fost verificata si aceasta, am uitat sa specific.

Edited by Dany_Darke, 28 January 2023 - 23:15.


#7
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Senzor de temperatura de pe radiator

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 pielea, on 28 ianuarie 2023 - 23:13, said:

Senzor de temperatura de pe radiator
este pe chiulasa sonda de temperatura care comanda electroventilatorul de la radiator

#9
adnana2121

adnana2121

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 22.09.2021
Ceva strain în vas expansiune?
Spume pe capacul ulei?

#10
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 06.02.2012
Ma nene acolo nu e ca la dacie, dupa ce pornesti motorul e normal sa creasca presiunea la 1- 1,5 bari, instalatia de racire lucreaza sub presiune.
Nu desfaci niciodata capacul de la vasul de expansiune, cand motorul e in functiune sau e fierbinte.
Mecanicii aia ar trebui sa stie treaba asta, orice altceva sunt dar nu meseriasi.
Strange capacul de la vas, pana la semn si fa o tura cu masina, urmareste doar temperatura, nu ai indicatori de presiune in vas.

#11
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 06.02.2012
Nu mai pot edita.
Ca fapt divers capacul e dotat din fabrica cu o supapa de presiune, care refuleaza daca depaseste o anumita limita de presiune.
Uitate pe capac scrie si acolo: Don't open.....

#12
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018
mai schimbă odată termostatul.ia unu mai scump

funcționează deschide dar dacă deschide puțin mai târziu este bai

#13
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,658
  • Înscris: 03.12.2005
In depanare prima regula e sa nu iei de bun ce a facut cel de dinainte. Daca stia ce face nu ajungeai sa vezi problema. A doua regula e sa reiei de la zero incepand cu ce e mai simplu. In cazul de fata, directia termostatului, ordinea furtunelor, debit pompa de apa si test co2 la chiulasa.

La Golf 4 daca n-ai gasit cauza pana aici nu e rentabil financiar sa mergi mai departe decat cu un mecanic foarte foarte ieftin.

#14
Andrei3553

Andrei3553

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 28.01.2023

View Postadnana2121, on 29 ianuarie 2023 - 07:33, said:

Ceva strain în vas expansiune?
Spume pe capacul ulei?
Nu am avut spume pe capacul de ulei nici inainte de a face chiuloasa si nici acum. In ceea ce priveste vasul de expansiune nu am observat, insa e posibil sa mai fie ceva impuritati pe instalatie.

View Postleomagic44, on 29 ianuarie 2023 - 08:49, said:

Nu mai pot edita.
Ca fapt divers capacul e dotat din fabrica cu o supapa de presiune, care refuleaza daca depaseste o anumita limita de presiune.
Uitate pe capac scrie si acolo: Don't open.....
Stiu ca e normal sa creasca putin si ca nu trebuie sa deschizi capacul vasului de expansiune. Problema e ca nivelul antigelului creste foarte mult si refuleaza supapa (am observat asta pentru ca imi aburea parbrizul din senin si incepea sa creasca temperatura lichidului pe bord dupa care totul revenea la normal pana incepea iar sa creasca temperatura.

View PostEMPP, on 29 ianuarie 2023 - 09:00, said:

mai schimbă odată termostatul.ia unu mai scump

funcționează deschide dar dacă deschide puțin mai târziu este bai

View Postsebulbus, on 29 ianuarie 2023 - 09:00, said:

In depanare prima regula e sa nu iei de bun ce a facut cel de dinainte. Daca stia ce face nu ajungeai sa vezi problema. A doua regula e sa reiei de la zero incepand cu ce e mai simplu. In cazul de fata, directia termostatului, ordinea furtunelor, debit pompa de apa si test co2 la chiulasa.

La Golf 4 daca n-ai gasit cauza pana aici nu e rentabil financiar sa mergi mai departe decat cu un mecanic foarte foarte ieftin.
Am pornit-o astazi si am observat ca unele furtune sunt reci sau maxim calde. Am mai observat ca la relanti furtunele sunt foarte moi iar atunci cand le strang nu simt ca ar trece lichidul prin ele (cele groase de la radiator), ceea ce ma duce cu gandul ca este ceva infundat...ori ca nu functioneaza pompa de apa (cu toate ca mi s-a spus ca e buna). Cand am schimbat radiatorul in septembrie, antigelul era foarte murdar cu multe impuritati, e posibil ca acum cand a golit tot circuitul sa se fi infundat cu ceva impuritati ramase pe instalatie. In ceea ce priveste mecanicii, nu am apelat la unul singur, m-am interesat la mai multi...inainte de a face chiuloasa nu pierdeam antigel doar daca desfaceam capacul de la vasul de expansiune cand lichidul era cald (mi-l dadea afara ceea ce se intampla si acum).
   Marti de dimineata o duc iarasi si o sa revin cu noutati, sper ca pozitive.

#15
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,887
  • Înscris: 17.01.2012
mai există posibilitatea să se monteze termostatul invers? :o

#16
Andrei3553

Andrei3553

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 28.01.2023

View Postgushpi, on 30 ianuarie 2023 - 12:26, said:

mai există posibilitatea să se monteze termostatul invers? Posted Image
Nu exista aceasta posibilitate pentru ca are doar doua ramnificatii de dimensiuni diferite, eventual suportul de plastic pe care sta termostatul ca acela are mai multe ramnificatii...poate nu o fi pus bine ceva pe acolo. Vad ce rezolv ca maine dimineata merg la mecanic.

#17
userincognito

userincognito

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 30.07.2018

View PostAndrei3553, on 28 ianuarie 2023 - 20:33, said:

A inceput sa imi creasca temperatura lichidului de racire daca tineam masina sub 2500rpm atunci cand masina era bine incalzita, atat in mers cat si stationand, iar in momentul in care o acceleram scurt (la relanti) sau o mentineam la 2500rpm+ (in mers) temperatura revenea la normal.
Patit ceva identic pe un Ford. S-a rezolvat dupa ce s-a curatat temenic instalatia - era plina de impuritati si, datorita obturatiilor, lichidul nu ajungea in radiator.

Edited by userincognito, 30 January 2023 - 22:25.


#18
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 22.02.2007

View PostAndrei3553, on 29 ianuarie 2023 - 16:50, said:

Nu am avut spume pe capacul de ulei nici inainte de a face chiuloasa si nici acum. In ceea ce priveste vasul de expansiune nu am observat, insa e posibil sa mai fie ceva impuritati pe instalatie.

Stiu ca e normal sa creasca putin si ca nu trebuie sa deschizi capacul vasului de expansiune. Problema e ca nivelul antigelului creste foarte mult si refuleaza supapa (am observat asta pentru ca imi aburea parbrizul din senin si incepea sa creasca temperatura lichidului pe bord dupa care totul revenea la normal pana incepea iar sa creasca temperatura.



Am pornit-o astazi si am observat ca unele furtune sunt reci sau maxim calde. Am mai observat ca la relanti furtunele sunt foarte moi iar atunci cand le strang nu simt ca ar trece lichidul prin ele (cele groase de la radiator), ceea ce ma duce cu gandul ca este ceva infundat...ori ca nu functioneaza pompa de apa (cu toate ca mi s-a spus ca e buna). Cand am schimbat radiatorul in septembrie, antigelul era foarte murdar cu multe impuritati, e posibil ca acum cand a golit tot circuitul sa se fi infundat cu ceva impuritati ramase pe instalatie. In ceea ce priveste mecanicii, nu am apelat la unul singur, m-am interesat la mai multi...inainte de a face chiuloasa nu pierdeam antigel doar daca desfaceam capacul de la vasul de expansiune cand lichidul era cald (mi-l dadea afara ceea ce se intampla si acum).
   Marti de dimineata o duc iarasi si o sa revin cu noutati, sper ca pozitive.
care dintre furtune sunt reci si care sunt foarte calde? Dupa ce merge masina un timp, cum sunt furtunele ce intra si ies din radiator ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate