Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Presiune si temperatura mare la lichidul de racire Golf 4 1.6FSI
Last Updated: Feb 02 2023 18:14, Started by
Andrei3553
, Jan 28 2023 20:33
·
0
#1
Posted 28 January 2023 - 20:33
Buna ziua/seara, de aproximativ 2 luni (inceputul lunii decembrie) ma confrunt cu o problema in ceea ce priveste racirea motorului, totul a inceput dupa ce am schimbat un furtun de plastic din spatele motorului, termostatul si suportul termostatului. A inceput sa imi creasca temperatura lichidului de racire daca tineam masina sub 2500rpm atunci cand masina era bine incalzita, atat in mers cat si stationand, iar in momentul in care o acceleram scurt (la relanti) sau o mentineam la 2500rpm+ (in mers) temperatura revenea la normal.
- am verificat daca termostatul nou functioneaza, iar concluzia a fost ca da. - radiatorul este nou fiind schimbat cu 3 luni inainte (inainte de interventia din decembrie, deci in septembrie) impreuna cu antigel iar de atunci pana sa umblu la masina la inceputul lunii decembrie nu am intampinat nicio problema. - ventilatoarele de racire functioneaza fiind noi Datorita faptului ca problema tot persista si ca aveam presiune in vasul de expansiune (atunci cand dadeam jos busonul imi dadea antigelul afara), am luat hotararea dupa ce m-am sfatuit cu mai multi mecanici ca ar fi de vina garnitura de chiuloasa. Am dus chiuloasa la rectificat, refacut ghidaje, inspectat supape, test sub presiune, garnitura chiuloasa + admisie/evacuare. Dupa toate aceste operatiuni, problema tot persista. Dupa cum am specificat si in titlu, este vorba despre un VW Golf 4 1.6FSI (BAD). |
#2
Posted 28 January 2023 - 21:31
Presupun ca a fost verificata pompa de apa si ca e in parametrii de functionare.
|
#3
Posted 28 January 2023 - 21:34
A fost verificata chiulasa sa nu fie fisurata, cand ai dus-o la rectificat?
|
#4
Posted 28 January 2023 - 21:46
#5
Posted 28 January 2023 - 22:01
Mai uita-te o data in ce sens ai orientat termostatul. Pana atunci, mergi cu caldura la maxim ca sa nu distrugi chiulasa.
|
#6
Posted 28 January 2023 - 22:13
sebulbus, on 28 ianuarie 2023 - 22:01, said:
Mai uita-te o data in ce sens ai orientat termostatul. Pana atunci, mergi cu caldura la maxim ca sa nu distrugi chiulasa. MembruAnonim, on 28 ianuarie 2023 - 21:34, said:
A fost verificata chiulasa sa nu fie fisurata, cand ai dus-o la rectificat? pasilla, on 28 ianuarie 2023 - 21:31, said:
Presupun ca a fost verificata pompa de apa si ca e in parametrii de functionare. Edited by Dany_Darke, 28 January 2023 - 23:15. |
#8
Posted 28 January 2023 - 23:16
#10
Posted 29 January 2023 - 08:26
Ma nene acolo nu e ca la dacie, dupa ce pornesti motorul e normal sa creasca presiunea la 1- 1,5 bari, instalatia de racire lucreaza sub presiune.
Nu desfaci niciodata capacul de la vasul de expansiune, cand motorul e in functiune sau e fierbinte. Mecanicii aia ar trebui sa stie treaba asta, orice altceva sunt dar nu meseriasi. Strange capacul de la vas, pana la semn si fa o tura cu masina, urmareste doar temperatura, nu ai indicatori de presiune in vas. |
|
#11
Posted 29 January 2023 - 08:49
Nu mai pot edita.
Ca fapt divers capacul e dotat din fabrica cu o supapa de presiune, care refuleaza daca depaseste o anumita limita de presiune. Uitate pe capac scrie si acolo: Don't open..... |
#12
Posted 29 January 2023 - 09:00
mai schimbă odată termostatul.ia unu mai scump
funcționează deschide dar dacă deschide puțin mai târziu este bai |
#13
Posted 29 January 2023 - 09:00
In depanare prima regula e sa nu iei de bun ce a facut cel de dinainte. Daca stia ce face nu ajungeai sa vezi problema. A doua regula e sa reiei de la zero incepand cu ce e mai simplu. In cazul de fata, directia termostatului, ordinea furtunelor, debit pompa de apa si test co2 la chiulasa.
La Golf 4 daca n-ai gasit cauza pana aici nu e rentabil financiar sa mergi mai departe decat cu un mecanic foarte foarte ieftin. |
#14
Posted 29 January 2023 - 16:50
adnana2121, on 29 ianuarie 2023 - 07:33, said:
Ceva strain în vas expansiune? Spume pe capacul ulei? leomagic44, on 29 ianuarie 2023 - 08:49, said:
Nu mai pot edita. Ca fapt divers capacul e dotat din fabrica cu o supapa de presiune, care refuleaza daca depaseste o anumita limita de presiune. Uitate pe capac scrie si acolo: Don't open..... EMPP, on 29 ianuarie 2023 - 09:00, said:
mai schimbă odată termostatul.ia unu mai scump funcționează deschide dar dacă deschide puțin mai târziu este bai sebulbus, on 29 ianuarie 2023 - 09:00, said:
In depanare prima regula e sa nu iei de bun ce a facut cel de dinainte. Daca stia ce face nu ajungeai sa vezi problema. A doua regula e sa reiei de la zero incepand cu ce e mai simplu. In cazul de fata, directia termostatului, ordinea furtunelor, debit pompa de apa si test co2 la chiulasa. La Golf 4 daca n-ai gasit cauza pana aici nu e rentabil financiar sa mergi mai departe decat cu un mecanic foarte foarte ieftin. Marti de dimineata o duc iarasi si o sa revin cu noutati, sper ca pozitive. |
#15
Posted 30 January 2023 - 12:26
mai există posibilitatea să se monteze termostatul invers?
|
|
#16
Posted 30 January 2023 - 12:50
gushpi, on 30 ianuarie 2023 - 12:26, said:
mai există posibilitatea să se monteze termostatul invers? |
#17
Posted 30 January 2023 - 22:24
Andrei3553, on 28 ianuarie 2023 - 20:33, said:
A inceput sa imi creasca temperatura lichidului de racire daca tineam masina sub 2500rpm atunci cand masina era bine incalzita, atat in mers cat si stationand, iar in momentul in care o acceleram scurt (la relanti) sau o mentineam la 2500rpm+ (in mers) temperatura revenea la normal. Edited by userincognito, 30 January 2023 - 22:25. |
#18
Posted 31 January 2023 - 08:44
Andrei3553, on 29 ianuarie 2023 - 16:50, said:
Nu am avut spume pe capacul de ulei nici inainte de a face chiuloasa si nici acum. In ceea ce priveste vasul de expansiune nu am observat, insa e posibil sa mai fie ceva impuritati pe instalatie. Stiu ca e normal sa creasca putin si ca nu trebuie sa deschizi capacul vasului de expansiune. Problema e ca nivelul antigelului creste foarte mult si refuleaza supapa (am observat asta pentru ca imi aburea parbrizul din senin si incepea sa creasca temperatura lichidului pe bord dupa care totul revenea la normal pana incepea iar sa creasca temperatura. Am pornit-o astazi si am observat ca unele furtune sunt reci sau maxim calde. Am mai observat ca la relanti furtunele sunt foarte moi iar atunci cand le strang nu simt ca ar trece lichidul prin ele (cele groase de la radiator), ceea ce ma duce cu gandul ca este ceva infundat...ori ca nu functioneaza pompa de apa (cu toate ca mi s-a spus ca e buna). Cand am schimbat radiatorul in septembrie, antigelul era foarte murdar cu multe impuritati, e posibil ca acum cand a golit tot circuitul sa se fi infundat cu ceva impuritati ramase pe instalatie. In ceea ce priveste mecanicii, nu am apelat la unul singur, m-am interesat la mai multi...inainte de a face chiuloasa nu pierdeam antigel doar daca desfaceam capacul de la vasul de expansiune cand lichidul era cald (mi-l dadea afara ceea ce se intampla si acum). Marti de dimineata o duc iarasi si o sa revin cu noutati, sper ca pozitive. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users