Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Banda de accelerare foarte lunga si linie continua
#19
Posted 27 January 2023 - 09:04
Hollow7, on 27 ianuarie 2023 - 02:01, said:
Dar, ca sa fiu scurt, in scenariul dat, poate stie cineva daca il ajungi din urma si il si devansezi, el pe B1, tu pe accelerare, cu linie continua intre voi. E legal / nelegal ? efectiv ma roade curiozitatea asta. Inteleg ca se iese oarecum din sfera celei mai preventive abordari dar nu am gasit nicaieri un raspuns. Edited by dannvlas, 27 January 2023 - 09:04. |
#20
Posted 27 January 2023 - 09:07
geos, on 27 ianuarie 2023 - 07:07, said:
sursa: https://lege5.ro/Gra...la-din-15111975 Text publicat în Buletinul Oficial nr. 27 din 25 mai 1985. În vigoare de la 25 mai 1985 |
#21
Posted 27 January 2023 - 09:54
Incredibiul cate prostii am citit pe aici
Circulaţia pe autostrăzi | Regulament Art. 169. - (1) Conducătorii de autovehicule care intră pe autostrăzi folosind banda de intrare (de accelerare) trebuie să cedeze trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzilor şi să nu stânjenească în niciun fel circulaţia acestora. Daca aveti carnet intelegeti Daca nu ... |
#22
Posted 27 January 2023 - 10:24
dannvlas, on 27 ianuarie 2023 - 09:04, said:
Dar decat sa "il ajungi din urma" mai bine te bagi in spatele lui. „eji” nebun? io?!!! să mă bag în spatele lui? unde-ai mai văzut așa ceva? „n-ai citit ce-am scris?” mai bine trec direct în B2, decât să trăiesc rușinea că am intrat în spatele unui tir!!! (dacă filmează cineva și vede f-un cunoscut?) Edited by gushpi, 27 January 2023 - 10:27. |
#23
Posted 27 January 2023 - 10:41
Hollow7, on 27 ianuarie 2023 - 02:01, said: Dar, ca sa fiu scurt, in scenariul dat, poate stie cineva daca il ajungi din urma si il si devansezi, el pe B1, tu pe accelerare, cu linie continua intre voi. E legal / nelegal ? efectiv ma roade curiozitatea asta. Inteleg ca se iese oarecum din sfera celei mai preventive abordari dar nu am gasit nicaieri un raspuns. |
#24
Posted 27 January 2023 - 10:44
@Hollow7,
Din punctul meu de vedere, chiar daca (in cazul tau) banda de accelerare este foarte lunga, nu are nicio noima sa accelerezi astfel incat sa-l devansezi pe cel de pe b1 pentru ca mai apoi sa-i intri in fata. In functie de trafic pot exista cel putin doua variante. Prima (si cea mai sigura) ar fi sa accelerezi asfel incat sa te mentii undeva in spatele celui de pe prima banda urmand ca imediat ce nu mai ai linie continua sa intri in spatele lui si apoi cu asigurarea si semnalizarea de rigoare sa-l depasesti. A doua este aceea ca accelerezi si intri pe prima banda atunci cand iti vine cel mai bine si nu incomodezi pe nimeni cu manevra ta chiar daca treci peste acea linie continua. Incalci linia continua ce-i drept dar macar asa se asigura fluenta traficului. Tot ca o parere strict personala, cea mai paguboasa manevra este aceea de a micsora viteza (pana la oprire) de frica masinilor mari care vin tot timpul pe prima banda. Te pui si pe tine in pericol si pe ceilalti. Nici macar o singura data nu am procedat astfel, intotdeauna mi-am sincronizat viteza cu a celorlalti astfel incat sa nu fie nimeni in pericol. In alta ordine de idei, nu stiu cum sunt altii, dar eu cand merg pe prima banda a autostrazii si vad ca cineva este deja pe banda de accelerare fac tot ce-mi sta in putinta pentru a-i facilita acestuia manevra de intrare pe prima banda. Edited by gabrieln2016, 27 January 2023 - 10:44. |
#25
Posted 27 January 2023 - 11:22
Intri pe banda de accelerare si daca ai linie continua stai pana la discontinua unde daca nu este loc STAI si astepti pana traficul permite . Linia continua imaginar o iei ca pe un zid "cam" asa spune si legea , indiferent unde este plasata .
Tiristii te ingramadesc pentru ca faci ceva , ori fortezi si ei vad ca nu ai cu ce iar din spate vin in depasire alti si foarte posibil sa va intalniti exact si fix in fata tirului , ori mergi serpuit si isi da seama ca te "manaca" sa intri in fata lui facandu-l sa franeze s.a. Soferi profesionisti "te simt" ca vrei sa faci ceva , el trebuie sa anticipeze foarte bine miscarile pentru ca nju e chiar asa de usor de oprit o masina de 50 tone ... Pentru el o frana scurta din partea ta in fata lui il costa aproape oprirea tirului ca sa te fereasca pe tine - nu vreau sa-ti spun ce slujbe au loc in cabina in astfel de momente, toti cei 40 de sfinti sunt acolo, prezenti si te vad . Nu uita un lucru , ei te vad, stiu ce vrei sa faci iar daca esti domn te ajuta , niciodata nu forta nota pentru ca nu ai absolut nici un avantaj. Edited by ldpe, 27 January 2023 - 11:24. |
#26
Posted 27 January 2023 - 11:36
In practica treaba e foarte simpla, iti adaptezi viteza functie de intensitatea traficului, e imposibil sa nu ai posibilitatea (pe lungimea liniei intrerupte) sa nu te poti integra pe b1, fara a fi nevoit sa te opresti. Si nu produci nicio ilegalitate daca accelerezi pe acea banda si mergi cu o viteza mai mare decat cei de pe b1, ideea e ca atunci cand treci pe b1 sa o faci in deplina siguranta, sa nu-i incomodezi pe ceilalti participanti la trafic. Ca din fata tastaturii se pot face multe scenarii e alta poveste.
|
#28
Posted 27 January 2023 - 11:44
ldpe, on 27 ianuarie 2023 - 11:22, said:
Intri pe banda de accelerare si daca ai linie continua stai pana la discontinua unde daca nu este loc STAI si astepti pana traficul permite . Linia continua imaginar o iei ca pe un zid "cam" asa spune si legea , indiferent unde este plasata . Tiristii te ingramadesc pentru ca faci ceva , ori fortezi si ei vad ca nu ai cu ce iar din spate vin in depasire alti si foarte posibil sa va intalniti exact si fix in fata tirului , ori mergi serpuit si isi da seama ca te "manaca" sa intri in fata lui facandu-l sa franeze s.a. Soferi profesionisti "te simt" ca vrei sa faci ceva , el trebuie sa anticipeze foarte bine miscarile pentru ca nju e chiar asa de usor de oprit o masina de 50 tone ... Pentru el o frana scurta din partea ta in fata lui il costa aproape oprirea tirului ca sa te fereasca pe tine - nu vreau sa-ti spun ce slujbe au loc in cabina in astfel de momente, toti cei 40 de sfinti sunt acolo, prezenti si te vad . Nu uita un lucru , ei te vad, stiu ce vrei sa faci iar daca esti domn te ajuta , niciodata nu forta nota pentru ca nu ai absolut nici un avantaj. Pentru initiator, daca esti pe banda de accelerare , ai in fata un nene cu basca conducand un Opel din 2000 sau vre-un camion nenorocit ( stii matale ce zic) si ai banda 1 libera nu stai dupa el, te utii daca este Garcea (n-ar fi exclus) prezent si te bagi . Pe afara cand autostrada este libera cei de pe banda 1 trec pe banda 2 cand vad ca sunt masini care vor sa intre de pe banda de accelerare sa ii lase sa intre fara sa-si reduce viteza sau sa-si arda cauciucurile pentru ca sa-ti intre in fata . |
|
#29
Posted 27 January 2023 - 11:57
YOUR_GOD, on 27 ianuarie 2023 - 11:40, said:
Păi, îl depășești, apoi ii dai prioritate. |
#30
Posted 27 January 2023 - 12:09
Naijax, on 27 ianuarie 2023 - 09:54, said:
Circulaţia pe autostrăzi | Regulament Art. 169. - (1) Conducătorii de autovehicule care intră pe autostrăzi folosind banda de intrare (de accelerare) trebuie să cedeze trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzilor şi să nu stânjenească în niciun fel circulaţia acestora. titoo, on 27 ianuarie 2023 - 11:57, said:
...nu vad unde e problema daca mergi cu o viteza mai mare ca a lor si cand apare linia intrerupta te inscri pe b1. nene @titoo, vezi că bietul @naijax a căutat, PT NOI, textul de lege care se aplică... |
#31
Posted 27 January 2023 - 12:14
Asa si ce-i cu articolul ala nea gushpi, sau nu intelegi ce am scris ? Am afirmat pe undeva ca nu trebuie sa le acorzi prioritate, sau ti-e greu sa faci un exercitiu de imaginatie si sa transpui in realitate ce am scris ? Cu ce ii incurci daca cei de pe b1 raman la 100-200 m in spatele tau ? Si o fi cautat ptr tine si altii textul ala, ca eu il stiu.
|
#32
Posted 27 January 2023 - 12:26
Tonic Water, on 27 ianuarie 2023 - 11:44, said:
in ce am vazut eu pe drumurie din Ro, (noroc ca nu conduc prea mult) este exact pe invers dupa cum zici tu. Edited by ldpe, 27 January 2023 - 12:26. |
#33
Posted 27 January 2023 - 13:31
|
#34
Posted 27 January 2023 - 13:41
Eu accelerez pe banda de accelerare fara sa ma intereseze nimic la stanga mea. Calc masina, plec ca torpila (50 - 130 in maxim 7 secunde), daca e cineva in stanga il devansez fara nicio remuscare, cand ajung la linia continua intru pe banda 1, bine pa.
Edited by abac, 27 January 2023 - 13:42. |
#35
Posted 27 January 2023 - 14:13
gushpi, on 27 ianuarie 2023 - 12:09, said: nene @titoo, vezi că bietul @naijax a căutat, PT NOI, textul de lege care se aplică... @Hollow7 a intrebat daca e ok sa devanseze pe banda de accelerare; adica sa se deplaseze (fara a schimba banda) mai repede decat cei de pe banda 1 (din stanga lui). definitia cedarii de prioritate spune ca nu trebie sa-l obligi pe celalalt sa-si modifice directia sau viteza; daca @Hollow7 circula in paralel cu cineva (mai ales ca sunt separati de linie continua), nu are cum sa-i cedeze (sau nu) prioritatea. |
#36
Posted 27 January 2023 - 18:16
abac, on 27 ianuarie 2023 - 13:41, said:
Eu accelerez pe banda de accelerare fara sa ma intereseze nimic la stanga mea. Calc masina, plec ca torpila (50 - 130 in maxim 7 secunde), daca e cineva in stanga il devansez fara nicio remuscare, cand ajung la linia continua intru pe banda 1, bine pa. Și așa se și face, pentru asta e banda aia, să atingi viteza de autostradă fără să încurci pe ceilalți, apoi să intri în trafic. Teoretic banda de accelerare se poate considera alt drum. Iar la ieșire invers, ieși pe banda de decelerare, apoi începi să frînezi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users