Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problemă Passat B6 2.0 2006
Last Updated: Jan 27 2023 10:22, Started by
Istrate96888888
, Jan 26 2023 21:40
·
0
#1
Posted 26 January 2023 - 21:40
Bună ziua!
Problema pe care o am este că, în mers se tot inchideau și deschideau ușile. Mașina parcată și mă sună o persoană care-mi spune, că mașina oprește și pornește luminile, (am scos borna ca să nu îmi consume bateria), într-o dimineață am gășit mașina cu luminiile din oglinzi pornite și bine înțeles am rămas și fără baterie. Am pus diagnoza și au apărut câteva erori, țin să menționez, că a fost făcută geometria și au apărut niște erori, am fost la service pentru readaptarea senzorului de unghi din volan, și șterse erorile, dar văd că tot apar. Am venit cu mașina de la servici acasă, totul a funcționat normal, până dimineață. Nu mai pornește motorul, defapt pornește dar pentru 3 secunde după se oprește, chiar dacă dau mai multe chei, face la fel, 3 secunde pornit după moare, și când moare pâlpâie spirala bujii, am pus diagnoza și am dat scanare completă. Aș dorii și părerile dvs. poate a mai trecut cineva prin asta, eu bănuiesc că poate fii modulul confort, sau poate un fir ros? Am măsurat și consumatorii și am doar 0.34A din câte știu până la 0.50A este ok... Mașina este un VW Passat b6 din 2007, break, frână electrică, motor diesel de 2.0 codul motor nu-l mai știu. Attached Files |
#2
Posted 27 January 2023 - 00:13
Nu ma pronunt cu privire la defect, dar 0.34A este enorm. Inseamna ceva mai mult de 8A pe zi.
Consumul ar trebui sa fie undeva in jur de 20mA (sau mai putin), adica 0.02A. Consumul se masoara la 10-15 min dupa ce ai inchis masina, sunt sisteme care mai raman pornite ceva timp dupa ce o opresti si incui. |
#3
Posted 27 January 2023 - 05:42
Verifica sigurantele si cablajul de la centrala electrica in special firele de CAN
|
#4
Posted 27 January 2023 - 07:08
GTDONE, on 27 ianuarie 2023 - 05:42, said:
Verifica sigurantele si cablajul de la centrala electrica in special firele de CAN Siguranțele le-am verificat și nu e nici una arsă, m-am uitat la modulul confort la fire și nu am văzut nimic întrerupt, umed sau rupt, moulul CAN Gateway este parcă tot sub volan mai in dreapta celui de confort, pe el nu l-am verificat, o să mă uit și la el mersi! |
#5
Posted 27 January 2023 - 09:50
MAi pune un 0 dupa virgula in fata cifrelor ca sa fie un consum acceptabil.
Daca sustii ca sub volan in stanga este modulul de confort atunci cauta un electricisan care se pricepe Diagnoza la grupul VAG se face cu VCDS. |
#6
Posted 27 January 2023 - 10:12
#7
Posted 27 January 2023 - 10:22
ai nevoie de un electronist auto, degeaba se tot citesc erorile , apoi cautat pe forumuri ce inseamna.
mergi la cineva care stie ce face, diagnoza completa, remediat erori iar diagnoza, test drive etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users