Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Probleme comune Ford Focus I 1.8TDDI

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,338
  • Înscris: 02.08.2021
1. Pompa de injecție
Garniturile pompei de injecție se deteriorează și vor începe să piardă motorină. Soluția este înlocuirea lor. Problema nerezolvată va duce la defectarea alternatorului datorită motorinei care este picurată pe acesta.
2. Aerul Condiționat:
a) Climatizarea funcționează doar pe treapta 4 cu AC-ul pornit. Acest defect este cauzat de arderea siguranței rezistenței variabile. În principu nu se poate schimba numai siguranța, aceasta fiind lipită de modulul de rezistențe variabile (care se află în spatele torpedoului lângă ventilatorul climatizării), însă se poate tăia cu patentul și înlocui separat. Arderea siguranței rezistenței variabile are ca și cauză descentrarea axului ventilatorului, astfel că ar fi bună și înlocuirea ventilatorului.
b) Blocarea compresorului de climă, sau defectarea etanșărilor acestuia. Este necesară înlocuirea compresorului de climă. Blocarea compresorului va duce la deteriorarea și ruperea curelei de accesorii. Recomand achiziționarea unui compresor nou, cu cele SH o să aveți multe bătăi de cap.
  c) AC-ul nu cuplează. Acesta poate avea ca și cauză arderea siguranței F58 din tabloul de siguranțe de sub volan, dar și o cantitate insuficientă de freon în instalație. Deși ventilatorul funcționează, arderea siguranței nu va permite cuplarea compresorului.
d) Pierderi de freon. Mașina poate pierde freon pe la compresorul de climă așa cum aminteam mai sus, sau pe la oringurile dintre cele două furtunuri și compresor. Furtunurile de la compresor vor îmbătrâni și vor necesita înlocuire. De asemenea, supapa de alimentare cu freon din partea dreaptă a compartimentului motor poate pierde freon.
e) Comutatorul de căldură și de zone nu mai funcționează. Cel mai des se strică comutatorul de zone. Defectul este cauzat de ruperea șufei care duce undeva la un comutator de plastic ce se află în spatele bordului în partea dreaptă a pedalelor. Se recomandă și ungerea acestuia cu vaselină siliconică.
3. Mașina se oprește în mers
Defectul se manifestă, de obicei, la trecerea peste denivelări. Este cauzat de deteriorarea izolației cablului de + al alternatorului care va face masă cu carcasa alternatorului. Soluția este una simplă, izolarea cablului cu tub termocontractibil.
4. Frânele
a) Instalația pierde lichid de frână. Nivelul lichidului va scădea, iar martorul frânei de mână se va aprinde. Defecțiunea este cauzată de corodarea conductelor de frână care duc la etrerii spate. Se corodează în dreptul oalei roții de rezervă. Porțiunea respectivă de conducte de frână trebuie înlocuită urgent la manifestarea defectului. Se poate înlocui cu o țeavă de cupru specială și cu niște prinderi rapide.
b) Șuruburile ce fixează etrierele față de portetriere se învârt în gol.
c) Blocarea etrierelor spate. Defectul poate fi cauzat de blocarea șufei frânei de mână pe cămașa acesteia, sau de blocarea mecanismului etrierului care este acționat de frâna de mâna. Dacă în primul caz problema poate fi rezolvată prin înlocuirea cablului frânei de mână, în cel de al doilea caz va fi nevoie de înlocuirea etrierelor. De precizat este că mai există un cablu scurt care vine de la maneta frânei de mână și iese până sub mașină, care și acesta se poate rupe. Frâna de mână se poate regla dintr-o piuliță ce se află sub manșonul frânei de mână.
d)Aprinderea martorului ABS. Defecțiunea poate fi cauzată de montarea unui rulment incorect, sau de deteriorarea unui cablu de culoare verde-galben ce trece pe sub carcasa filtrului de aer și care se va rupe de la vibrații.
e) Corodarea contactelor becurilor de frână de deasupra lunetei. Defectul poate fi rezolvat foarte simplu cu niște șmirghel.
5. Ștergătoarele de parbriz.
a) Nu funcționează toate treptele de viteză. Defectul este cauzat de niște perii electrice care se află în mecanismul de acționare al ștergătoarelor, ce nu mai fac contact bine. Soluția este deschiderea compartimentului mecanismului în care se află motorașul și împingerea lor cu o șurubelniță.
b) Ștergătoarele merg foarte greu sau deloc. Defectul este cauzat de coxarea bucșei ștergătorului din dreptul pasagerului. Este necesară înlocuirea întregului mecanism de acționare a ștergătoarelor. Neremediat, defectul va duce la topirea cablajului și la un posibil incendiu.
c) Nu ajunge lichid de parbriz la ștergătorul lunetei. Defectul poate fi cauzat de îmbătrânirea și ruperea furtunului în zona balamalei hayonului sau sub ornamentul de plastic care se află în partea stângă a mașinii între lunetă și geamul lateral spate. Defectul poate fi rezolvat prin introducerea unui ștuț de țeavă subțire de cupru în cele două capete rupte.
6. Închiderea centralizată
a) Defectarea încuietorii capotei. Defectul este cauzat în principal, de tocirea cheii. Ar trebui să poată fi deschisă cu cheiea de rezervă.
b) Funcționarea greoaie sau blocarea butucului portbagajului.
c) Defectarea comenzilor de închidere de la pasagerul dreapta față și de la șofer. În mod normal acționarea comenzilor de la pasagerul dreapta sau de la șofer trebuie să ducă la încuierea sau descuierea automată a tuturor ușilor, însă vor funcționa doar pentru ușa pe care sunt montate.
7. Rugină
a) Partea de jos a aripilor față. Este cauzată de proasta etanșare dintre carenaj și aripă. Se recomandă desfacerea carenajului, curățarea interiorului aripii și tratarea acestuia cu chelade și teroson. De asemenea se poate etanșa suplimentar prin adăugarea unei bucăți de cauciuc pe carenaj.
b) Partea inferioară a hayonului. Este cauzată de înfundarea drenajelor din bara spate.
c) Partea inferioară a ușii șoferului și a pasagerului dreapta față.
d) Partea din spate a pragurilor
e) Partea de deasupra roții a aripii spate
8. Plouă în mașină
Defectul este cauzat de slăbirea piulițelor barelor pentru portbagaj suplimentar, care se află sub plafonul interior. Înainte să strângeți piulițele ar fi bine să puneți niște mastic între bare și plafon, deoarece piulițele se vor slăbi la loc. Se întâmplă de obicei, în dreptul pasagerului dreapta spate.
9. Maneta de semnalizare
Aceasta nu mai revine la loc atunci când redresăm volanul.
Pont: Dacă intermitența semnalizării este mai rapidă înseamnă că un bec al semnalizării este ars.
10. Senzorul de nivel combustibil
Problema se manifestă, în special pe timp de iarnă, atunci când acul rezervorului va arăta că rezervorul este plin, chiar dacă mai are foarte puțină motorină în el. Defectul este semnalizat prin aprinderea intermitentă a ledului de deasupra ceasului mașinii.
11. Sunetul de la radio se aude parazitat.
Defectul se datorează coclirii contactului dintre antenă și suportul acesteia. Antena se poate rupe. Trebuie înlocuit atât suportul antenei cât și antena în sine.
12. Defectarea mecanismului oglinzilor retrovizoare.
Există niște elastice care permit reglarea oglinzii, care vor îmbătrâni și se vor rupe.
13. Prinderile capacelor jantelor de aliaj se vor rupe.
14. Defectarea prezoanelor roților. Pe prezon se află un capac care se va desprinde și sub care se află un hexagon mai mic. Este necesară înlocuirea prezoanelor, dacă le veți folosi așa se vor rotunji prinderile.
15. Alternatorul bagă tensiune prea mare. Defectul este cauzat, de regulă, de defectarea regulatorului de încărcare. Însă o să precizez că de la uzură și kilometri se vor forma niște canale foarte adânci pe colector. Acest defect va duce la scurtarea duratei de viață a bateriei și a becurilor.

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pune distributia la 1.8tddi, vezi ca sunt 2 curele, a 2-a nu o schimba nimeni si dupa aia se plange ca s-a stricat motorul.
Attached File  15199223190.jpg   32.82K   20 downloads
Userul technics s-a lovit, uite jurnalul https://forum.softpe...dci-2008-125cp/

#3
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,338
  • Înscris: 02.08.2021

View PostMembruAnonim, on 26 ianuarie 2023 - 19:59, said:

Pune distributia la 1.8tddi, vezi ca sunt 2 curele, a 2-a nu o schimba nimeni si dupa aia se plange ca s-a stricat motorul.
Attachment 15199223190.jpg
Userul technics s-a lovit, uite jurnalul https://forum.softpe...dci-2008-125cp/
Technics are TDCI-ul, care este un motor mai prost. Dar da, este bine de amintit, chiar dacă topicul era despre TDDI.

#4
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014
Felicitări pentru topic! Ai întârziat  25 de ani. Posted Image

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
E fix acelasi motor,difera pompa de injectie si injectoarele

#6
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005
E aceiasi Marie cu alta palarie intre TDDI si TDCI. Doar sistemul de injectie difera, TDCI fiind comon rail iar TDDI fiind injectie directa. In rest e identic ca motor plus ceva senzori in plus si turbina cu geometrie variabila actionata electronic nu pneumatic.
O alta diferenta este ca pe partea de distributie  la TDDI se folosea lant la interior iar la TDCI s-a folosit curea imersata in ulei (o porcarie).

O alta chestie observata de mine, sistemul de ungere defectuos conceput. Cuzinetii cei mai intepartati de pompa de ungere se duc prematur fata de cei care sunt mai aproape de pompa de ungere.

Singura chestie care mi-a placut la motorul asta a fost ca era economic.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate