Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Nu pot scoate din viteze!

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,525
  • Înscris: 26.11.2006
Salutare! Am un QQ 1.6 dci 4x4 2016 si sunt patit cu alta masina cu care am fost la reprezentanta si am schimbat toata suspensia fata pentru 2 bielete antiruliu. Masina are 116k si cand stau in aglomeratie sau urc vreun deal mai abrupt, nu o mai pot scoate din viteze pana nu incetinesc de tot sau intra foarte greu in viteze. La drum intins merge perfect. Problema apare destul de rar(la cateva sute de km) dar ma ingrijoreaza caci imi pare ca se mai aude si un suierat la 2000 turatii in treapta a 4-a si mi-e sa nu schimb ambreiajul si problema sa fie din cutie . Am fost la doua reprezentante dar nu m-au lamurit ca ar sti despre ce-i vorba si nu am chef sa fac experimente pe banii mei din nou. Aproape de casa am o rampa abrupta insa o urc fara probleme cu masina incarcata maxim si nici nu miroase a ambreiaj incins. Va rog din suflet sa-mi dati o idee cat de mica caci ma aduce la disperare treaba asta. Multumesc!

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,163
  • Înscris: 13.03.2017
Timoneria bro'
Am patit si eu asta
A ramas blocata in nu mai stiu ce treapta
Schimbat timoneria = problema rezolvata

#3
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,525
  • Înscris: 26.11.2006

 Naijax, pe 26 ianuarie 2023 - 11:55, a scris:

Timoneria bro'
Am patit si eu asta
A ramas blocata in nu mai stiu ce treapta
Schimbat timoneria = problema rezolvata
Tot la QQ? Se schimba greu?

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,163
  • Înscris: 13.03.2017
Habar n-am
Am ramas pur si simplu in drum si am chemat platforma
Au rezolvat-o aia in service

#5
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,525
  • Înscris: 26.11.2006

 Naijax, pe 26 ianuarie 2023 - 12:07, a scris:

Habar n-am
Am ramas pur si simplu in drum si am chemat platforma
Au rezolvat-o aia in service
Ce masina?

#6
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 06.04.2020
E masina cu cutie manuala sau DSG?

#7
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,525
  • Înscris: 26.11.2006
Totusi, ar parea ca are legatura cu functionarea in conditii mai grele, trafic aglomerat, debraieri dese sau solicitare in rampa  ceeace ma duce cu gandul la placa de presiune/pompa de ambreiaj...nu mai stiu ce sa zic...

 rim80, pe 26 ianuarie 2023 - 12:50, a scris:

E masina cu cutie manuala sau DSG?
Manuala.

#8
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

 johnnydanut, pe 26 ianuarie 2023 - 12:13, a scris:

Ce masina?
Ti-a raspuns:habar n-amPosted image

#9
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 02.08.2020
Păi ambreiajul îl verifici cu frâna de mână trasă (trebuie să fie funcțională frâna) şi plecări de pe loc, cu diferite viteze (poți încerca, pe rând, cu toate). Dacă moare motorul, ambreiajul e bun! Însă, din cum ai descris, pare să fie ce ți-a spus şi colegul Naijiax, timoneria. De schimbat, nu se schimbă greu, însă trebuie să ai acces pe dedesubt.
Nu ştiu cum e exact la modelul tău de maşină, însă timoneria este alcătuită în general după acelaşi principiu şi realizare tehnică. Între schimbător şi cutie ai 2 cabluri prin care se transmite mişcarea (pe unul față/spate, pe celălalt stânga/dreapta) şi de obicei aolo apar problemele. Mie mi s-a rupt odată unul din ele şi nu mai puteam băga în viteze. Am rezolvat prin înlocuirea cablului, cu altul nou. Trebuie să verifici timoneria ca să descoperi exact unde e problema (dacă e acolo) şi apoi înlocuieşti partea defectă. La cabluri, unul are şi mecanism de reglaj a lungimii, pe care trebuie să îl reglezi optim ca să poți baga şi scoate în/din ce viteză doreşti, aşa cum trebuie, uşor. E posibil să ți se fi destrâns piulița de fixare a acelui mecanism şi problema să fie de acolo. Verifică şi acel punct.

De asemeni, de verificat... cum se comportă cu motorul oprit? Intră uşor în toate vitezele, sau reuşeşti să simți că e o problemă (mai ales la viteza a 4-a de care zici că ai observat-o că se evidențiează)?

#10
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 24.08.2004
Nivelul de ulei in cutie a fost verificat?

#11
fspider

fspider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 01.03.2014
Ce model e qq? Dci? Nu Tdi?
Ai avut probleme cu lichidul de frana? Sa trebuiasca sa completezi?
Nu se simte ciudat pedala de ambreiaj?
Se poate sa ai probleme cu master/slave cylinder.

#12
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 02.08.2020

 fspider, pe 26 ianuarie 2023 - 14:44, a scris:

Ce model e qq? Dci? Nu Tdi?
Ai avut probleme cu lichidul de frana? Sa trebuiasca sa completezi?
Nu se simte ciudat pedala de ambreiaj?
Se poate sa ai probleme cu master/slave cylinder.
Totuşi, din cum a descris problema, eu am dedus că nu sunt probleme la pedală. Altfel, le-ar fi menționat... (cred)

#13
varzeanu

varzeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 21.01.2006
Eu aveam problemele astea la vechea masina (Fiesta) deoarece timoneria era expusa si, mai ales pe vremea asta, ajungea acolo noroi si altele. La rece nu prea erau probleme dar in trafic greu, cand se incalzea, trebuia sa ai muschi puternici ca sa schimbi vitezele. Se rezolva cu vizita la service si curatat timonerie.

#14
fspider

fspider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 01.03.2014

 Mike1alike, pe 26 ianuarie 2023 - 14:54, a scris:

Totuşi, din cum a descris problema, eu am dedus că nu sunt probleme la pedală. Altfel, le-ar fi menționat... (cred)

Eu ma gandesc ca in trafic folosesti mult ambreiajul. Treapta 1-2. Start stop. Si la urcare in rampa apesi altfel ambreiajul decat la drum intins ca vrei sa schimbi repede.
Ma gandesc ca are ceva problema la master/slave cylinder si nu cupleaza/decupleaza ambreiajul cum trebuie cand freaca pedala de ambreiaj mai mult sau mai tare.
La cutia de viteze nu prea are ce sa fie ca e inchisa. Nu cred ca a umblat el la schimbat ulei. Si la ambreiaj a zis ca trage ok masina.

#15
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 15.04.2007
QQ 1.6 dci 4x4 2016+doua reprezentante=experimente pe banii mei.Din ecuatia asta trebuie scos reprezentanta si rezultatul va fi altul.Bafta !

#16
fspider

fspider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 01.03.2014
Am recitit ce ai scris. E Nissan. Eu ma gandeam la Audi q2.
Pedala de ambreiaj cum se simte cand ai probleme cu masina? Nu se simte diferit?

#17
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,914
  • Înscris: 25.04.2006
E ambreiajul sau pompa de ambreiaj. Ce testari sa faci, desfac aia si vad ce e acolo.

#18
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,525
  • Înscris: 26.11.2006
Scuzati, tocmai ce am facut un drum de 400km si n-am putut raspunde dar nu s-a mai manifestat problema. Uleiul in cutie e verificat, cu motorul oprit totul functioneaza ok, pedala e normala, lichid de frana nu pierde. Totusi are legatura cu exploatarea excesiva  la cald. Daca ar fi din timonerie ar face si cand merg la drum lung (cred) sau la rece. Acum ca e frig, nu a mai facut de mult timp doar ca primii km pana se incalzeste un pic parca merge mai greu la schimbat vitezele mici. Si am uitat sa precizez ceva, pana sa apara blocajul asta, observasem ca, la semafor, cu ambreiajul calcat la fund, cand bagam in a I-a se simtea  o smuncitura ca si cum nu s-ar produce o debraiere totala si ar da sa miste motorul rotile. Multumesc din suflet pentru parerile exprimate!

 fspider, pe 26 ianuarie 2023 - 15:08, a scris:

Ma gandesc ca are ceva problema la master/slave
Ce e master/slave ?

 victord36, pe 26 ianuarie 2023 - 15:26, a scris:

QQ 1.6 dci 4x4 2016+doua reprezentante=experimente pe banii mei.Din ecuatia asta trebuie scos reprezentanta si rezultatul va fi altul.Bafta !
Pai am zis sa merg pe reprezentante dupa ce am fost la un service renumit din Focsani unde mi-au bagat un un ulei gresit. Nici nu mai stiu unde sa mai merg cu ea...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate