Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reparatie vs stornare
Last Updated: Jan 26 2023 20:15, Started by
Corbus
, Jan 26 2023 10:13
·
0
#1
Posted 26 January 2023 - 10:13
Am achiziționat un produs care prezintă un defect vizibil. Aș putea să îl folosesc în continuare așa, să îl trimit în service (unde probabil voi primi stornare) sau să îl returnez. Dat fiind că l-am prins la un preț bun, promoțional, nu ar renta să primesc banii pe el ci să îl repar fiindcă ar costa mai puțin decât reducerea la care l-am prins. Cum să procedez pentru a nu pierde garanția?
|
#2
Posted 26 January 2023 - 10:17
sa il trimiti in garantie la service inainte sa expire?
|
#3
Posted 26 January 2023 - 10:24
Ma intreb ce inseamna "Defect vizibil" ptr ca daca sunt urme produse de lovituri - carcasa sparta sau mai stiu eu ce, alea nu sunt acoperite de garantie - nu ai cum sa dovedesti ca nu le-ai facut tu.
|
#4
Posted 26 January 2023 - 10:27
Si de ce esti asa secretos? E vreun focos nuclear? Nu tu pret, nu tu nume de produs. Ce oameni...
|
#5
Posted 26 January 2023 - 10:59
DrLexic, on 26 ianuarie 2023 - 10:27, said:
Si de ce esti asa secretos? E vreun focos nuclear? Nu tu pret, nu tu nume de produs. Ce oameni... eiffel, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:
Ma intreb ce inseamna "Defect vizibil" ptr ca daca sunt urme produse de lovituri - carcasa sparta sau mai stiu eu ce, alea nu sunt acoperite de garantie - nu ai cum sa dovedesti ca nu le-ai facut tu. botelucian, on 26 ianuarie 2023 - 10:17, said:
sa il trimiti in garantie la service inainte sa expire? |
#6
Posted 26 January 2023 - 11:00
Fa cum crezi ca-i mai avantajos, daca a fost cumparat la reducere, era de asteptat sa aiba mici defecte care insa nu afecteaza functionarea produsului.
|
#7
Posted 26 January 2023 - 11:22
Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul.
|
#8
Posted 26 January 2023 - 11:25
Corbus, on 26 ianuarie 2023 - 10:59, said:
Lol .. voiam un răspuns generic - e un laptop cu o dungă de pixeli inactivi. Un ecran nou + manoperă costă mai puțin decât diferența dintre cât am dat pe el și cât e acum pe price.ro |
#9
Posted 26 January 2023 - 11:26
Daca se strica, sunt mari sanse ca ei sa dea vina pe tine si, chiar daca nu i-ai facut nimic, sa-ti refuze garantia daca vei avea nevoie de ea. Ori il trimiti acum la garantie cu riscul de a ramane fara el pentru ca nu-l repara, fie stai cu el asa si, daca o crapa, adio.
Nu stiu daca exista varianta ca el sa-l inregistreze in sistem cu defectul asta si, daca apare altul, atunci sa fie rezolvat pe garantie. |
#10
Posted 26 January 2023 - 11:40
Corbus, on 26 ianuarie 2023 - 11:22, said:
Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul. Pai intelege-te cu vanzatorul ca in cazul cand service-ul da acceptul pentru stornare, ceea ce ma indoiesc, sa-ti trimita scula inapoi, nu doresti stornare. Defectul pe care-l amintesti se rezolva prin inlocuire (display sau tot laptopul). |
|
#11
Posted 26 January 2023 - 12:15
Daca l-ai cumparat de la emag si garantia este acoperita de depanero primesti alt laptop daca mai au emagul pe stoc daca nu, primesti banii.
|
#12
Posted 26 January 2023 - 12:22
Trimite-l în service. Dacă îl repară, bine. Dacă zic de stornare, cere-l înapoi și dă-l la reparat unde vrei.
|
#13
Posted 26 January 2023 - 14:33
Daca nu te deanjeaza il folosesti asa pana spre finalul garantiei si atunci apelezi la garantie. Cel mai probabil nu vor dori sa-ti dea banii inapoi pe un produs deja folosit si il vor repara.
|
#14
Posted 26 January 2023 - 20:15
Corbus, on 26 ianuarie 2023 - 11:22, said:
Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul. Il trimiti in garantie si cand iti vine raspunsul alegi daca il vrei inapoi sau accepti reparatia lor (poate inlocuire, sau poate retur bani). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users