Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Reparatie vs stornare

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Corbus

Corbus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2001
Am achiziționat un produs care prezintă un defect vizibil. Aș putea să îl folosesc în continuare așa, să îl trimit în service (unde probabil voi primi stornare) sau să îl returnez. Dat fiind că l-am prins la un preț bun, promoțional, nu ar renta să primesc banii pe el ci să îl repar fiindcă ar costa mai puțin decât reducerea la care l-am prins. Cum să procedez pentru a nu pierde garanția?

#2
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,215
  • Înscris: 23.03.2007
sa il trimiti in garantie la service inainte sa expire?

#3
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,303
  • Înscris: 15.06.2004
Ma intreb ce inseamna "Defect vizibil" ptr ca daca sunt urme produse de lovituri - carcasa sparta sau mai stiu eu ce, alea nu sunt acoperite de garantie - nu ai cum sa dovedesti ca nu le-ai facut tu.

#4
DrLexic

DrLexic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 01.08.2010
Si de ce esti asa secretos? E vreun focos nuclear? Nu tu pret, nu tu nume de produs. Ce oameni...

#5
Corbus

Corbus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2001

View PostDrLexic, on 26 ianuarie 2023 - 10:27, said:

Si de ce esti asa secretos? E vreun focos nuclear? Nu tu pret, nu tu nume de produs. Ce oameni...
Lol .. voiam un răspuns generic - e un laptop cu o dungă de pixeli inactivi. Un ecran nou + manoperă costă mai puțin decât diferența dintre cât am dat pe el și cât e acum pe price.ro

View Posteiffel, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:

Ma intreb ce inseamna "Defect vizibil" ptr ca daca sunt urme produse de lovituri - carcasa sparta sau mai stiu eu ce, alea nu sunt acoperite de garantie - nu ai cum sa dovedesti ca nu le-ai facut tu.
Nu sunt lovituri - e un produs resigilat - dar care nu avea în descriere defectul.

View Postbotelucian, on 26 ianuarie 2023 - 10:17, said:

sa il trimiti in garantie la service inainte sa expire?
aș putea peste doi ani.

#6
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 06.04.2020
Fa cum crezi ca-i mai avantajos, daca a fost cumparat la reducere, era de asteptat sa aiba mici defecte care insa nu afecteaza functionarea produsului.

#7
Corbus

Corbus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2001
Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul.

#8
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,068
  • Înscris: 27.10.2007

View PostCorbus, on 26 ianuarie 2023 - 10:59, said:

Lol .. voiam un răspuns generic - e un laptop cu o dungă de pixeli inactivi. Un ecran nou + manoperă costă mai puțin decât diferența dintre cât am dat pe el și cât e acum pe price.ro
probabil ca poti sa-l folosesti asa, sau sa-l repari. intrebarea este de ce au aparut dunga cu pricina. ca un pixel, doi apar din fabricatie. o dunga deja indica ceva nasol!

#9
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,273
  • Înscris: 11.08.2003
Daca se strica, sunt mari sanse ca ei sa dea vina pe tine si, chiar daca nu i-ai facut nimic, sa-ti refuze garantia daca vei avea nevoie de ea. Ori il trimiti acum la garantie cu riscul de a ramane fara el pentru ca nu-l repara, fie stai cu el asa si, daca o crapa, adio.
Nu stiu daca exista varianta ca el sa-l inregistreze in sistem cu defectul asta si, daca apare altul, atunci sa fie rezolvat pe garantie.

#10
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,873
  • Înscris: 07.11.2006

View PostCorbus, on 26 ianuarie 2023 - 11:22, said:

Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul.

Pai intelege-te cu vanzatorul ca in cazul cand service-ul da acceptul pentru stornare, ceea ce ma indoiesc, sa-ti trimita scula inapoi, nu doresti stornare.
Defectul pe care-l amintesti se rezolva prin inlocuire (display sau tot laptopul).

#11
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 21.02.2006
Daca l-ai cumparat de la emag si garantia este acoperita de depanero primesti alt laptop daca mai au emagul pe stoc daca nu, primesti banii.

#12
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,986
  • Înscris: 09.08.2005
Trimite-l în service. Dacă îl repară, bine. Dacă zic de stornare, cere-l înapoi și dă-l la reparat unde vrei.

#13
AlexD2

AlexD2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,504
  • Înscris: 10.01.2019
Daca nu te deanjeaza il folosesti asa pana spre finalul garantiei si atunci apelezi la garantie. Cel mai probabil nu vor dori sa-ti dea banii inapoi pe un produs deja folosit si il vor repara.

#14
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,116
  • Înscris: 26.06.2009

View PostCorbus, on 26 ianuarie 2023 - 11:22, said:

Idee e că bănuiesc că dacă îl repar (într-un service) cred că pierd garanția... dacă îl trimit la cel autorizat - recomandat de vânzător - ei îmi vor da banii înapoi și de acei bani nu mai iau altul.
Daca l-ai luat cu 60% mai ieftin probabil ca merita. Altfel ai verificat cat costa un display nou la un laptop? Cam 50-60% din valoarea lui (daca display-ul este original altfel nu merita schimbat).

Il trimiti in garantie si cand iti vine raspunsul alegi daca il vrei inapoi sau accepti reparatia lor (poate inlocuire, sau poate retur bani).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate