Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Consum zero in miscare - de la ce masini a fost introdus?
Last Updated: Mar 06 2023 13:52, Started by
markusschulz
, Jan 24 2023 22:28
·
0
#19
Posted 25 January 2023 - 00:49
VW Jetta 1 cu motor pe benzină 1.6 și carburator avea electrovalvă pe jiclorul de ralanti pentru a opri alimentarea cu benzină la frâna de motor. A apărut deci dinainte să apară injecția de combustibil. La motoarele cu injecție deja calculatorul taie alimentarea la frână de motor..
|
#20
Posted 25 January 2023 - 07:05
alin2pas, on 25 ianuarie 2023 - 00:49, said:
VW Jetta 1 cu motor pe benzină 1.6 și carburator avea electrovalvă pe jiclorul de ralanti pentru a opri alimentarea cu benzină la frâna de motor. A apărut deci dinainte să apară injecția de combustibil. La motoarele cu injecție deja calculatorul taie alimentarea la frână de motor.. |
#21
Posted 25 January 2023 - 08:06
born2lose, on 24 ianuarie 2023 - 22:53, said:
motorul cu combustie interna? pe la inceputul sec. 20, cred. cel putin in productia de masa. la Opel in particular nu stiu, probabil de cand a aparut brandul Esti convins ca masinile pe carburatie aveau consum zero in frana de motor? alin2pas, on 25 ianuarie 2023 - 00:49, said:
VW Jetta 1 cu motor pe benzină 1.6 și carburator avea electrovalvă pe jiclorul de ralanti pentru a opri alimentarea cu benzină la frâna de motor. A apărut deci dinainte să apară injecția de combustibil. La motoarele cu injecție deja calculatorul taie alimentarea la frână de motor.. |
#22
Posted 25 January 2023 - 09:07
markusschulz, on 24 ianuarie 2023 - 22:28, said:
Salutare tuturor, am rugamintea sa ma lamuriti in 2 chestiuni: 1. Astra H, in miscare, in treapta de viteza, daca pe afisaj arata consum instant zero, chiar zero este? si cum se explica treaba asta? cine intretine motorul in miscare? 2. Din ce an a fost introdusa treaba asta? cu ce masini a inceput la Opel-uri, de exemplu? Va multumesc! |
#23
Posted 25 January 2023 - 09:38
#24
Posted 25 January 2023 - 10:27
In mare.
Urci la ranca, pe urcare consum 15%, cobori la ranca, consum cam 0%, media 7.5%. pe carburatie nu se poate opri alimentarea. Pe injectie trebuie sa fie electronica, sa poate opri injectorul, pompa merge in bypass cum s-ar zice, ce baga intoarce pe retur inapoi in rezervor! Multi destepti fac greseala ca pe coasta in vale sa o scoata din viteza cu motorul pornit crezand ca recupereaza combustibil. Cu motorul pornit si scoasa din viteza, fie ca coboara, fie ca sta consumul se aproximeaza in litri/ora, sa fie undeva la 1 litru si pe ora daca nu e AC pornit! |
#26
Posted 25 January 2023 - 11:31
O masina cu carburator cu senzori de abs si ecu, poate opri alimentarea dar fara senzori abs nu se poate. Nu cred ca mai e cineva care merge la vale scoasa din viteza si fara frana de motor. Motoarele cu 3 cilindri au zero frana de motor si e dificil de controlat si in treapta a doua, daramite sa o mai scoti din viteza. Daca vezi ca cel din fata ta sta mereu cu piciorul pe frana la coborare atunci stii ca merge asa pentru ca e scoasa din viteze. Din pacate am intalnit si din astia cu lampile de stop aprinse continuu.
Edited by Leo2006, 25 January 2023 - 11:37. |
#27
Posted 25 January 2023 - 11:50
Leo2006, on 25 ianuarie 2023 - 11:31, said:
Motoarele cu 3 cilindri au zero frana de motor si e dificil de controlat si in treapta a doua, daramite sa o mai scoti din viteza. |
#28
Posted 25 January 2023 - 11:57
andreic, on 25 ianuarie 2023 - 00:44, said:
Ca sa-l mentina in parametri. Sistemul se activeaza atunci cand se ating niste parametri optimi. Cand e rece nu numai ca nu face treaba aia dar ii da si in plus la amestec (soc). Cand e motorul prea rece nici start&stop nu se activeaza. In schimb la toate masinile, cand turatia scade sub o anumita limita (1200,1000, etc. - depinde de masina) injectia este repornita. |
|
#29
Posted 25 January 2023 - 12:02
Leo2006, on 25 ianuarie 2023 - 11:31, said:
O masina cu carburator cu senzori de abs si ecu, poate opri alimentarea dar fara senzori abs nu se poate. Nu cred ca mai e cineva care merge la vale scoasa din viteza si fara frana de motor. Motoarele cu 3 cilindri au zero frana de motor si e dificil de controlat si in treapta a doua, daramite sa o mai scoti din viteza. Daca vezi ca cel din fata ta sta mereu cu piciorul pe frana la coborare atunci stii ca merge asa pentru ca e scoasa din viteze. Din pacate am intalnit si din astia cu lampile de stop aprinse continuu. Sau cutia de viteze e automata si nu stie de frana de motor? La mine, Mazda 3 2009, la vale se duce sanie, frana de motor nu face decat daca o trec in mod manual si controlez eu treptele. |
#30
Posted 25 January 2023 - 12:04
Leo2006, on 25 ianuarie 2023 - 11:31, said:
Motoarele cu 3 cilindri au zero frana de motor si e dificil de controlat si in treapta a doua Pai acuma sunt motoare de sport in 3 cilindri facute de Koenigsegg care fac p..... pe alea mari in 6-8-12, au aceeasi putere, sute de cai desigur. Alice, on 25 ianuarie 2023 - 11:57, said:
in frana de motor este 0 indiferent de temperatura motorului ..//.. Poate la astea cu start-stop o fi altfel, desi nu prea cred. Edited by andreic, 25 January 2023 - 13:14. |
#31
Posted 25 January 2023 - 16:01
tomcatsk8, on 25 ianuarie 2023 - 08:06, said: Esti convins ca masinile pe carburatie aveau consum zero in frana de motor? Cred ca electrovalva nu facea decat sa impiedice benzina sa se scurga din camera de nivel constant atunci cand motorul era oprit. |
#32
Posted 25 January 2023 - 16:24
Am motor 0.9TCe în 3 cilindri și are frână de motor, e drept că nu e așa eficientă ca la un motor 1.8 aspirat. Cutiile de viteze automate sunt setate să meargă cât mai ușor și de aceea nu au frână de motor. La unele există un buton special pentru frână de motor (Nissan Sentra), la altele se folosesc treptele intermediare sau modul manual.
La Captur 0.9tce am observat că uneori apare un consum și în regim de frână de motor, probabil depinde și de temperatura motorului și de consumul instalațiilor auxiliare. |
#33
Posted 25 January 2023 - 20:08
Orice motor se comporta ca o frana cand nu e alimentat. Chiar si cel electric, care devine generator.
|
|
#34
Posted 25 January 2023 - 20:48
alin2pas, on 25 ianuarie 2023 - 16:24, said:
La Captur 0.9tce am observat că uneori apare un consum și în regim de frână de motor, probabil depinde și de temperatura motorului și de consumul instalațiilor auxiliare. Edited by DannyMC, 25 January 2023 - 20:51. |
#35
Posted 25 January 2023 - 22:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users