Consum zero in miscare - de la ce masini a fost introdus?
#1
Posted 24 January 2023 - 22:28
Salutare tuturor, am rugamintea sa ma lamuriti in 2 chestiuni:
1. Astra H, in miscare, in treapta de viteza, daca pe afisaj arata consum instant zero, chiar zero este? si cum se explica treaba asta? cine intretine motorul in miscare? 2. Din ce an a fost introdusa treaba asta? cu ce masini a inceput la Opel-uri, de exemplu? Va multumesc! |
#2
Posted 24 January 2023 - 22:37
Consumul ala instant e un gadget, nu are nici o relevanta.
|
#3
Posted 24 January 2023 - 22:40
nu este inselaciune,
in frana de motor nu se injecteaza deloc combustibil in camera de ardere, inertia masinii intretine rotatia motorului, iar motorul fara combustibil actioneaza ca un compresor, ajutand la incetinirea masinii. |
#5
Posted 24 January 2023 - 22:51
e frana de motor
consumul instant e bun cand vrei sa inveti sa mergi la consum. |
#6
Posted 24 January 2023 - 22:53
markusschulz, on 24 ianuarie 2023 - 22:28, said: 2. Din ce an a fost introdusa treaba asta? cu ce masini a inceput la Opel-uri, de exemplu? |
#7
Posted 24 January 2023 - 23:01
markusschulz, on 24 ianuarie 2023 - 22:28, said:
Salutare tuturor, am rugamintea sa ma lamuriti in 2 chestiuni: 1. Astra H, in miscare, in treapta de viteza, daca pe afisaj arata consum instant zero, chiar zero este? si cum se explica treaba asta? cine intretine motorul in miscare? 2. Din ce an a fost introdusa treaba asta? cu ce masini a inceput la Opel-uri, de exemplu? Va multumesc! 2 - in frana de motor daca motorul e cald desigur, nu se injecteaza combustibil. Inertia misca masina. 3 - e demult, cred ca incepand cu euro 2 sau 3, oricum e valabil pe injectie. Poti sa testezi acest lucru daca vrei pe un drum liber si sigur undeva departe de oameni, opresti contactul in mers cuplat sa vezi ce se intampla, ar trebui sa simti exact ca la o frana de motor. Sau daca ai un sistem de diagnoza mai avansat (la masini mai noi) poti vedea in timp real ce se intampla cu combustia in mers. Edited by andreic, 24 January 2023 - 23:11. |
#8
Posted 24 January 2023 - 23:12
andreic, on 24 ianuarie 2023 - 23:01, said:
2 - in frana de motor daca motorul e cald desigur, nu se injecteaza combustibil. Inertia misca masina. Vrei sa zici ca daca ar fi o vale lunga de 100km, masina ar merge asa avand la dispozitie motorul pornit care se invarte si nu consuma chiar nimic? pistoanele s-ar misca pe "uscat'? n-ar mai face si injectoarele vreo corectie ceva? Eu la alte masini am vazut consum 0, dar nu era chiar 0 ci era 0,2 Edited by sandu222, 24 January 2023 - 23:13. |
#9
Posted 24 January 2023 - 23:13
Niciodata pe uscat, ulei vine tot timpul, merge si pompa de vacum, totul mai putin combustibilul. La un moment dat vor mai intra, daca se raceste motorul prea mult desigur. In rest mai apuca sa mearga printre picaturi cand schimbi viteze etc.
Voi n-ati testat niciodata pe Transfagarasean la coborare corecta (95% frana de motor) sa vedeti cum se raceste motorul ? Se inchide si termostatul la un moment dat Edited by andreic, 24 January 2023 - 23:18. |
#10
Posted 24 January 2023 - 23:21
pasilla, on 24 ianuarie 2023 - 22:42, said:
Mai bine verifici consumul , intre doua plinuri. Ce treaba are consumul intre doua plinuri cu consumul instant 0 indicat in bord pentru cateva secunde? Cativa colegi au explicat de unde vine acel consum instant 0. EEBIO pentru Dacia 1300 va spune ceva? era un economizor de benzina care taia alimentarea cu benzina pe circuitul de relanti in regim de frana de motor . Masinile actuale nu injecteaza nimic in acest regim si ca atare nu consuma nimic. |
|
#11
Posted 24 January 2023 - 23:28
#12
Posted 24 January 2023 - 23:45
andreic, on 24 ianuarie 2023 - 23:13, said:
Niciodata pe uscat, ulei vine tot timpul, merge si pompa de vacum, totul mai putin combustibilul. La un moment dat vor mai intra, daca se raceste motorul prea mult desigur. In rest mai apuca sa mearga printre picaturi cand schimbi viteze etc. |
#13
Posted 24 January 2023 - 23:53
Fane, on 24 ianuarie 2023 - 23:28, said:
cam de cand s-a introdus injectia controlata electronic. IMG_20220819_075421_5.jpg 280.4K 74 downloads Edited by dydysoft, 24 January 2023 - 23:54. |
#14
Posted 25 January 2023 - 00:03
sandu222, on 24 ianuarie 2023 - 23:12, said:
Vrei sa zici ca daca ar fi o vale lunga de 100km, masina ar merge asa avand la dispozitie motorul pornit care se invarte si nu consuma chiar nimic? pistoanele s-ar misca pe "uscat'? n-ar mai face si injectoarele vreo corectie ceva? Eu la alte masini am vazut consum 0, dar nu era chiar 0 ci era 0,2 |
#15
Posted 25 January 2023 - 00:07
Consumul instantaneu afisat pe afisajul bordului unui vehicul poate varia in functie de mai multi factori, cum ar fi viteza, conditiile de drum, si modul in care conducatorul auto conduce. In general, consumul instantaneu poate afisa zero cand masina este in frana sau cand masina e in punctul mort. Acest lucru se datoreaza faptului ca in aceste momente motorul nu consuma combustibil, dar totusi este in miscare.
Aceasta caracteristica a fost introdusa in mai multe modele de masini incepand cu anii 2000. Nu este specifica anume la Opel-uri. |
|
#16
Posted 25 January 2023 - 00:12
wertyck, on 25 ianuarie 2023 - 00:07, said:
In general, consumul instantaneu poate afisa zero cand masina este in frana sau cand masina e in punctul mort. Acest lucru se datoreaza faptului ca in aceste momente motorul nu consuma combustibil, dar totusi este in miscare. Ar insemna ca poti tine motorul pornit 15 ani non stop cu 1 litru de carburant in rezervor. In general consumul la relanti, indiferent ca masina e in miscare sau nu, este de pana intr-un litru/ora. Edited by dan1980_25, 25 January 2023 - 00:14. |
#17
Posted 25 January 2023 - 00:20
Senzorul de la pedala de acceleratie determina ECU sa taie alimentarea iar miscarea va continua pana ce fortele de rezistenta o vor incetinii pana la oprire.
|
#18
Posted 25 January 2023 - 00:44
Alice, on 24 ianuarie 2023 - 23:45, said:
Ce treaba are temperatura motorului aici? De ce ar introduce combustibil daca motorul este rece? Edited by andreic, 25 January 2023 - 00:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users