![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Contract abuziv Vodafone?
Last Updated: Jan 17 2023 21:40, Started by
Ozone
, Jan 17 2023 13:43
·
7

#19
Posted 17 January 2023 - 18:22

#20
Posted 17 January 2023 - 18:43

Noi astia de la Vodafone stiam despre ce e vorba. Aia e... macar sunt, la digi nu sunt deloc. Poti sa le dai si 1000 lei ca tot nu le ai.
|
#21
Posted 17 January 2023 - 18:53

Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 17:59, said:
E vorba de o problema de principiu, dar va spun fara probleme numele canalului, FilmBox. Repet, VDF ar trebui sa-mi dea dreptul sa accept sau sa refuz noua grila, despre asta e vorba. Nu, nu ar trebui! Ar trebui să respecte contractul. Dacă nu prevede ce vrei matale, atunci este ok cum au procedat. Din nou, judeci doar din perspectiva clientului! Contractul este legea părților, nu doar a uneia dintre părți!!! |
#22
Posted 17 January 2023 - 19:17

Recomand sa cititi contractul inclusiv anexele.
Cam asta aveam (am reziliat) eu in contract referitor la acest subiect: Asta imi aparea in contractul primit fara anexe ![]() Iar asta in anexa 3 ![]() ![]() Asta imi aparea in anexa 4 din contract ![]() ![]() Toate chestile alea cu pachetele de programe din anexa 3 se pot modifica conform art5 din anexa 4, inclusiv pachetele din aplicatia Vodafone TV Contract incheiat in 31 mai 2022 si reziliat in 12 octombrie 2022 datorita modificari unilaterele de pret a abonamentului de catre vodafone. Edited by petrepescarul, 17 January 2023 - 19:20. |
#23
Posted 17 January 2023 - 19:50

Poate o fi fost vreo promotie la Vodafone.
Din cite stiu eu, FilmBox e platit peste tot. Si daca e gratis, e ca mema aia! ![]() ![]() |
#24
Posted 17 January 2023 - 19:56

Filmbox a fost bagat moka in 2016 parca... cam lunga promotia nu?
Edited by ronuquet, 17 January 2023 - 19:56. |
#25
Posted 17 January 2023 - 21:40

Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 13:43, said:
Este oare o situatie care se poate reclama la protectia consumatorului, adica exista vreun argument legal care sa poata fi utilizat in sustinerea acestei reclamatii? Daca un canal nu este in "must-carry" inseamna ca operatorul trebuie sa plateasca o suma. Daca suma aia se mareste de 10 ori (de exemplu in trecut Discovery a solicitat sume f mari operatorilor; unii au ales sa nu plateasca si a iesit canalul/canalele din lista). Daca esti nemultumit poti rezilia la sfarsitul contractului fara taxe de reziliere anticipata. Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 18:08, said:
p.s. Si nu, NU toti operatorii din piata procedeaza asa, iar unanimitatea nu e totuna cu dreptatea. Operatorul nu are cum sa iti garanteze 100% pentru ca el doar redistribuie canalele, nu este proprietarul lor. Daca maine ProTV cere 50 de lei per abonat ce faci? Operatorul fie iti va refactura suma (si pierde clientii pentru ca aia nu accepta), fie reziliaza cu ProTV si iese canalul din grila lor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users