Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Contract abuziv Vodafone?

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,707
  • Înscris: 01.12.2018

 tioopedi, on 17 ianuarie 2023 - 17:55, said:

Suntem abonati digi de multi ani. Stim despre ce discutam.
Cat timp NU spui despre ce canal este vorba, cel care face misto de noi esti chiar tu
Meriti raport.
Ai bafta ca noi nu deranjam moderatorul.
Scuze. Tare prost mi-s.

#20
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,163
  • Înscris: 22.02.2017
Noi astia de la Vodafone stiam despre ce e vorba. Aia e... macar sunt, la digi nu sunt deloc. Poti sa le dai si 1000 lei ca tot nu le ai.

#21
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 07.03.2012

 Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 17:59, said:

E vorba de o problema de principiu, dar va spun fara probleme numele canalului, FilmBox.
Repet, VDF ar trebui sa-mi dea dreptul sa accept sau sa refuz noua grila, despre asta e vorba.

Nu, nu ar trebui!
Ar trebui să respecte contractul. Dacă nu prevede ce vrei matale, atunci este ok cum au procedat. Din nou, judeci doar din perspectiva clientului! Contractul este legea părților, nu doar a uneia dintre părți!!!

#22
petrepescarul

petrepescarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 15.02.2012
Recomand sa cititi contractul inclusiv anexele.
Cam asta aveam (am reziliat) eu in contract referitor la acest subiect:

Asta imi aparea in contractul primit fara anexe
Attached File  1.png   89.16K   47 downloads

Iar asta in anexa 3

Attached File  4.png   63.81K   43 downloads

Attached File  5.png   56.34K   32 downloads

Asta imi aparea in anexa 4 din contract
Attached File  2.png   70.54K   30 downloads

Attached File  3.png   29.34K   25 downloads



Toate chestile alea cu pachetele de programe din anexa 3 se pot modifica conform art5 din anexa 4, inclusiv pachetele din aplicatia Vodafone TV

Contract incheiat in 31 mai 2022 si reziliat in 12 octombrie 2022 datorita modificari unilaterele de pret a abonamentului de catre vodafone.

Edited by petrepescarul, 17 January 2023 - 19:20.


#23
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Poate o fi fost vreo promotie la Vodafone.
Din cite stiu eu, FilmBox e platit peste tot.
Si daca e gratis, e ca mema aia!
Attached File  cd6a149d26e63979261124b960b43f6d.jpg   40.38K   15 downloads
Attached File  funny-meme-about-free-shipping.jpg   73.26K   13 downloads

#24
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,163
  • Înscris: 22.02.2017
Filmbox a fost bagat moka in 2016 parca... cam lunga promotia nu?

Edited by ronuquet, 17 January 2023 - 19:56.


#25
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

 Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 13:43, said:

Este oare o situatie care se poate reclama la protectia consumatorului, adica exista vreun argument legal care sa poata fi utilizat in sustinerea acestei reclamatii?
Nu este o astfel de situatie!

Daca un canal nu este in "must-carry" inseamna ca operatorul trebuie sa plateasca o suma. Daca suma aia se mareste de 10 ori (de exemplu in trecut Discovery a solicitat sume f mari operatorilor; unii au ales sa nu plateasca si a iesit canalul/canalele din lista).

Daca esti nemultumit poti rezilia la sfarsitul contractului fara taxe de reziliere anticipata.

 Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 18:08, said:

p.s. Si nu, NU toti operatorii din piata procedeaza asa, iar unanimitatea nu e totuna cu dreptatea.
Ba toti procedeaza fix la fel - nu iti convine, reziliezi si iti asumi taxele.

Operatorul nu are cum sa iti garanteze 100% pentru ca el doar redistribuie canalele, nu este proprietarul lor. Daca maine ProTV cere 50 de lei per abonat ce faci? Operatorul fie iti va refactura suma (si pierde clientii pentru ca aia nu accepta), fie reziliaza cu ProTV si iese canalul din grila lor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate