Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Plati furnizori cu telefon Xiaomi

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
Buna ziua,
Matusa mea are un telefon Xiaomi Redmi Note 9 de pe care nu reusesc sa fac nici un fel de plati catre furnizori. Cardul este emis de catre banca Raiffeisen.
Initial am incercat sa platesc factura de la ENGIE si dupa ce am urmat toti pasii, am autorizat tranzactia cu succes in aplicatia celor de la Raiffeisen, dar banii nu sunt retrasi de pe card si factura apare ca si neplatita. Am incercat sa platesc factura de la DIGI si am intampinat aceasi problema.
Am mers la banca si dupa ce doamna si-a batut capul pentru fix doua ore, am ajuns la concluzia ca telefonul este de vina. Doamna de la banca a sunat la suport tehnic si am incercat plata facturilor in timp ce eram in telefon cu un operator dar tot degeaba.
Am instalat aplicatiile pe alt telefon si totul decurge normal si pot face plati cu acelasi card, drept urmare am resetat telefonul Xiaomi (wipe total) dar fara succes.
Aveti idee daca exista vreo setare ascusa care blocheaza procesul? nu inteleg ce se intampla si de ce nu sunt retrasii banii de pe card. Procesul decurge normal fara nici un fel de erori.

#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Telefonul nu autorizeaza plati, ci banca. Doamna de la banca nu a stiut despre ce este vorba, altfel, in doua ore ii rescrii sistemul de operare, nu doar rezolvi o problema. Trebuie acordata permisiunea telefonului, de catre banca, sa efectueze operatiunea.
Daca nu puteai efectua deloc operatiunea, putea fi o masura de protectie impotriva softului, dar cum telefonul duce sarcina la capat, este clar ca la banca este problema.

#3
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
pai si eu cum prezint problema avand in vedere ca pe alt dispozitiv totul ruleaza perfect dar pe telefonul asta nu?

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Daca autorizarea se face, nu e din cauză telefonului.
In browser faci operațiunea de plata dar autorizarea o faci cu app băncii.

#5
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
in regula, am inteles punctul vostru de vedere dar cum se face ca de pe alt felefon functioneaza? de aici rezulta clar ca din partea bancii nu sunt restrectii, ca nimic nu este blocat.

#6
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 25.12.2016
Aplicatiile bancare sunt foarte "sensibile", daca telefonul este (sau chiar daca a fost in trecut) rootat, nu merg, sau merg in cazuri rare.

Este o masura de securitate de la banca, sistemul lor nu permite tranzactia pentru ca detecteaza ceva suspect la telefonul de pe care se fac platile. Poate vreo aplicatie chinezeasca, care interfereaza cu aplicatia bancii, poate ceva care incearca sa agate datele transmise, etc... chinezii baga tot felul de bloatware dubios.

Edited by Manasu, 14 January 2023 - 13:44.


#7
r3my_cc

r3my_cc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,212
  • Înscris: 12.02.2014

View PostY0samiteSam, on 14 ianuarie 2023 - 13:09, said:

in regula, am inteles punctul vostru de vedere dar cum se face ca de pe alt felefon functioneaza? de aici rezulta clar ca din partea bancii nu sunt restrectii, ca nimic nu este blocat.
Nu cumva în celălalt telefon ai numărul înrolat în aplicația bancară?
Să nu mai zic, am văzut la soția mea aplicația celor de la RFS - cea mai proastă aplicație ever!
Eu am două telefoane Xiaomi, pe ambele merg perfect Google Pay, BT Pay, NeoBT, Revolut. Fac plăți în toate direcțiile și modalitățile, deci clar că problema ta nu e de la Xiaomi.

Edited by r3my_cc, 14 January 2023 - 14:17.


#8
piccione

piccione

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 01.10.2019
Vezi sa ai in Setari - Connection & Sharing - Secure Element position - sa fie selectat HCE Wallet iar aplicatia bancii sa fie setata ca default la Contactless Payments.

View Postpiccione, on 14 ianuarie 2023 - 16:24, said:

Vezi sa ai in Setari - Connection & Sharing - Secure Element position - sa fie selectat HCE Wallet iar aplicatia bancii sa fie setata ca default la Contactless Payments.

Stai, tu vorbesti de plata prin transfer bancar, am gresit.

#9
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,485
  • Înscris: 30.08.2006
Daca cei de la banca nu au reusit, atunci e telefonul de vine. Un telefon Huawei P Smart 2019 imi facea la fel dupa ultimul update. Nu se mai finalizau tranzactiile pentru ca dupa autorizare, aplicatia de plata se inchidea din lipsa de ram si nu se mai finaliza tranzactia. Nu poate pastra aplicatiile minimizate in ram.  Solutia este sa folosesti Pago pentru plati facturi. Nu mai implica plati cu telefonul. Eu am inlocuit telefonul ca Huawei devenise extrem de lent. Ajunsesem sa fac plata pe pc si autorizarea cu telefonul. Doar asa mai mergea.

Edited by Leo2006, 14 January 2023 - 16:39.


#10
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,374
  • Înscris: 16.03.2007
plateste prin browser, sigur au si aplicatii web. sau arunca porcaria aia si cumpara-i un telefon cu stock Android, nu sistem de operare modificat de partidul chinezesc.

#11
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
Vezi daca la plata prin browser face la fel.

#12
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
Fix asta am observat că se întâmplă: aplicatia de plata se inchide, nu știu dacă din lipsa de ram.
După ce primesc mesajul din aplicația băncii precum că tranzacția a fost autorizată, intru in aplicația DIGI și observ că o ia de la capăt, încarcă de la început ca și cum o deschid pt prima dată. La Samsung sau la Motorola nu se întâmplă lucrul ăsta, aplicația DIGI rulează în fundal și finalizează tranzacția.
Și totuși telefonul are 3Gb memorie ram, i-am dat wipe la absolut tot și revenire la setările din fabrică după care nu am instalat decât aplicațiile de la bancă și de la furnizori. Nu este un telefon chiar atât de depășit tehnologic, cred că trebuia să suporte 3-4 aplicații care rulează în același timp.

Edited by Y0samiteSam, 14 January 2023 - 22:24.


#13
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,465
  • Înscris: 21.12.2006
Cred că telefonul nu e configurat corespunzător. Și nici tu nu explici exact ce faci sau ce vrei sa faci.

Am RN 9s și RN9 Pro, ambele cu procesoare Qualcomm, nu am avut niciun fel de problema cu aplicații de la ING, UniCredit, OTP, Google Wallet. O avea RFS ceva împotriva procesorului Mediatek de pe telefonul tau?

Din ce descrii în primul post, încerci să faci plăți prin transfer, adică să plătești un furnizor direct din contul RFS. În acest caz, doar aplicația băncii e implicată
Nu știu cum e la RFS, dar la celelalte bănci cu care am lucrat, un dispozitiv (telefon) e autorizat (împerecheat) cu un cont și un utilizator. Dacă ai folosit dispozitiv A pentru plăți, nu poți folosi și dispozitiv B decât dacă banca îl autorizează și în prealabil revocă drepturile dispozitivului A. Aceste autorizări se pot face, în funcție de bancă, direct de către utilizator din aplicația dedicată, sau prin apel la bancă.

Pentru plățile facturilor  intri pe site-ul furnizorilor, în contul personal, și de acolo urmezi pașii pentru plata facturii. Ți se vor solicita datele cardului, iar pentru finalizarea plății va fi nevoie să autorizezi tranzacția din aplicația RFS de pe telefon.

Dacă pașii decurg normal până aici, dar când vrei să schimbi între aplicații se rupe legătură, pot fi mai multe cauze:
- nu se comută corect între aplicații, ci se închide aplicația activă pentru a deschide alta - verifică dacă se întâmplă așa, și corectează utilizatorul
- în momentul în care comuți corect de pe o aplicație pe alta, cea care se duce în fundal se oprește - aici ține de configurarea Android : verifici ca în Developer options (in principiu meniul e inactiv, se activeaza prin 7 apăsări repetate pe Build number, in About this phone) să fie oprită opțiunea de închidere automată a activităților din fundal (oprește - Don't keep activities)
- verifici permisiunile fiecărei aplicații în parte - aplicația bancară să poată accesa rețeaua, stocarea, să poată afișa notificări
- în variantele mai noi de Android există posibilitatea de a activa/dezactiva afișarea imaginii unei aplicații atunci când nu e principala deschisă. Aplicațiile bancare au această funcție activă, din motive de securitate (Blur app previews)

Edited by nei-k, 15 January 2023 - 07:49.


#14
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Aiureala maxima, am un xiaomi 11t pro si nu am patit nicidoata asa ceva, nu exista sa fie de la telefon, nu exista asa eroare.

#15
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,484
  • Înscris: 31.07.2015
Facturile îi vin fizic?
Înrolează cardul într-o aplicație de plată facturi, cu alea poți scana codul de bare de pe factură și se simplifică viața.

#16
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
Astăzi pun mâna iar pe telefon și o să incerc. Ce aplicație recomanzi, tot PAGO?

#17
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,484
  • Înscris: 31.07.2015
Nu mai folosesc niciuna de ceva timp. Lui socru-meu i-am pus mobilPay Wallet tot din motivul ăsta și nu mi-a reclamat nimic.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate