Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Plati furnizori cu telefon Xiaomi
Last Updated: Jan 16 2023 11:26, Started by
Y0samiteSam
, Jan 14 2023 12:09
·
0
#1
Posted 14 January 2023 - 12:09
Buna ziua,
Matusa mea are un telefon Xiaomi Redmi Note 9 de pe care nu reusesc sa fac nici un fel de plati catre furnizori. Cardul este emis de catre banca Raiffeisen. Initial am incercat sa platesc factura de la ENGIE si dupa ce am urmat toti pasii, am autorizat tranzactia cu succes in aplicatia celor de la Raiffeisen, dar banii nu sunt retrasi de pe card si factura apare ca si neplatita. Am incercat sa platesc factura de la DIGI si am intampinat aceasi problema. Am mers la banca si dupa ce doamna si-a batut capul pentru fix doua ore, am ajuns la concluzia ca telefonul este de vina. Doamna de la banca a sunat la suport tehnic si am incercat plata facturilor in timp ce eram in telefon cu un operator dar tot degeaba. Am instalat aplicatiile pe alt telefon si totul decurge normal si pot face plati cu acelasi card, drept urmare am resetat telefonul Xiaomi (wipe total) dar fara succes. Aveti idee daca exista vreo setare ascusa care blocheaza procesul? nu inteleg ce se intampla si de ce nu sunt retrasii banii de pe card. Procesul decurge normal fara nici un fel de erori. |
#2
Posted 14 January 2023 - 12:18
Telefonul nu autorizeaza plati, ci banca. Doamna de la banca nu a stiut despre ce este vorba, altfel, in doua ore ii rescrii sistemul de operare, nu doar rezolvi o problema. Trebuie acordata permisiunea telefonului, de catre banca, sa efectueze operatiunea.
Daca nu puteai efectua deloc operatiunea, putea fi o masura de protectie impotriva softului, dar cum telefonul duce sarcina la capat, este clar ca la banca este problema. |
#3
Posted 14 January 2023 - 12:45
pai si eu cum prezint problema avand in vedere ca pe alt dispozitiv totul ruleaza perfect dar pe telefonul asta nu?
|
#4
Posted 14 January 2023 - 13:01
Daca autorizarea se face, nu e din cauză telefonului.
In browser faci operațiunea de plata dar autorizarea o faci cu app băncii. |
#5
Posted 14 January 2023 - 13:09
in regula, am inteles punctul vostru de vedere dar cum se face ca de pe alt felefon functioneaza? de aici rezulta clar ca din partea bancii nu sunt restrectii, ca nimic nu este blocat.
|
#6
Posted 14 January 2023 - 13:40
Aplicatiile bancare sunt foarte "sensibile", daca telefonul este (sau chiar daca a fost in trecut) rootat, nu merg, sau merg in cazuri rare.
Este o masura de securitate de la banca, sistemul lor nu permite tranzactia pentru ca detecteaza ceva suspect la telefonul de pe care se fac platile. Poate vreo aplicatie chinezeasca, care interfereaza cu aplicatia bancii, poate ceva care incearca sa agate datele transmise, etc... chinezii baga tot felul de bloatware dubios. Edited by Manasu, 14 January 2023 - 13:44. |
#7
Posted 14 January 2023 - 14:17
Y0samiteSam, on 14 ianuarie 2023 - 13:09, said:
in regula, am inteles punctul vostru de vedere dar cum se face ca de pe alt felefon functioneaza? de aici rezulta clar ca din partea bancii nu sunt restrectii, ca nimic nu este blocat. Să nu mai zic, am văzut la soția mea aplicația celor de la RFS - cea mai proastă aplicație ever! Eu am două telefoane Xiaomi, pe ambele merg perfect Google Pay, BT Pay, NeoBT, Revolut. Fac plăți în toate direcțiile și modalitățile, deci clar că problema ta nu e de la Xiaomi. Edited by r3my_cc, 14 January 2023 - 14:17. |
#8
Posted 14 January 2023 - 16:27
Vezi sa ai in Setari - Connection & Sharing - Secure Element position - sa fie selectat HCE Wallet iar aplicatia bancii sa fie setata ca default la Contactless Payments.
piccione, on 14 ianuarie 2023 - 16:24, said:
Vezi sa ai in Setari - Connection & Sharing - Secure Element position - sa fie selectat HCE Wallet iar aplicatia bancii sa fie setata ca default la Contactless Payments. Stai, tu vorbesti de plata prin transfer bancar, am gresit. |
#9
Posted 14 January 2023 - 16:28
Daca cei de la banca nu au reusit, atunci e telefonul de vine. Un telefon Huawei P Smart 2019 imi facea la fel dupa ultimul update. Nu se mai finalizau tranzactiile pentru ca dupa autorizare, aplicatia de plata se inchidea din lipsa de ram si nu se mai finaliza tranzactia. Nu poate pastra aplicatiile minimizate in ram. Solutia este sa folosesti Pago pentru plati facturi. Nu mai implica plati cu telefonul. Eu am inlocuit telefonul ca Huawei devenise extrem de lent. Ajunsesem sa fac plata pe pc si autorizarea cu telefonul. Doar asa mai mergea.
Edited by Leo2006, 14 January 2023 - 16:39. |
#10
Posted 14 January 2023 - 16:54
plateste prin browser, sigur au si aplicatii web. sau arunca porcaria aia si cumpara-i un telefon cu stock Android, nu sistem de operare modificat de partidul chinezesc.
|
|
#12
Posted 14 January 2023 - 22:23
Fix asta am observat că se întâmplă: aplicatia de plata se inchide, nu știu dacă din lipsa de ram.
După ce primesc mesajul din aplicația băncii precum că tranzacția a fost autorizată, intru in aplicația DIGI și observ că o ia de la capăt, încarcă de la început ca și cum o deschid pt prima dată. La Samsung sau la Motorola nu se întâmplă lucrul ăsta, aplicația DIGI rulează în fundal și finalizează tranzacția. Și totuși telefonul are 3Gb memorie ram, i-am dat wipe la absolut tot și revenire la setările din fabrică după care nu am instalat decât aplicațiile de la bancă și de la furnizori. Nu este un telefon chiar atât de depășit tehnologic, cred că trebuia să suporte 3-4 aplicații care rulează în același timp. Edited by Y0samiteSam, 14 January 2023 - 22:24. |
#13
Posted 15 January 2023 - 07:48
Cred că telefonul nu e configurat corespunzător. Și nici tu nu explici exact ce faci sau ce vrei sa faci.
Am RN 9s și RN9 Pro, ambele cu procesoare Qualcomm, nu am avut niciun fel de problema cu aplicații de la ING, UniCredit, OTP, Google Wallet. O avea RFS ceva împotriva procesorului Mediatek de pe telefonul tau? Din ce descrii în primul post, încerci să faci plăți prin transfer, adică să plătești un furnizor direct din contul RFS. În acest caz, doar aplicația băncii e implicată Nu știu cum e la RFS, dar la celelalte bănci cu care am lucrat, un dispozitiv (telefon) e autorizat (împerecheat) cu un cont și un utilizator. Dacă ai folosit dispozitiv A pentru plăți, nu poți folosi și dispozitiv B decât dacă banca îl autorizează și în prealabil revocă drepturile dispozitivului A. Aceste autorizări se pot face, în funcție de bancă, direct de către utilizator din aplicația dedicată, sau prin apel la bancă. Pentru plățile facturilor intri pe site-ul furnizorilor, în contul personal, și de acolo urmezi pașii pentru plata facturii. Ți se vor solicita datele cardului, iar pentru finalizarea plății va fi nevoie să autorizezi tranzacția din aplicația RFS de pe telefon. Dacă pașii decurg normal până aici, dar când vrei să schimbi între aplicații se rupe legătură, pot fi mai multe cauze: - nu se comută corect între aplicații, ci se închide aplicația activă pentru a deschide alta - verifică dacă se întâmplă așa, și corectează utilizatorul - în momentul în care comuți corect de pe o aplicație pe alta, cea care se duce în fundal se oprește - aici ține de configurarea Android : verifici ca în Developer options (in principiu meniul e inactiv, se activeaza prin 7 apăsări repetate pe Build number, in About this phone) să fie oprită opțiunea de închidere automată a activităților din fundal (oprește - Don't keep activities) - verifici permisiunile fiecărei aplicații în parte - aplicația bancară să poată accesa rețeaua, stocarea, să poată afișa notificări - în variantele mai noi de Android există posibilitatea de a activa/dezactiva afișarea imaginii unei aplicații atunci când nu e principala deschisă. Aplicațiile bancare au această funcție activă, din motive de securitate (Blur app previews) Edited by nei-k, 15 January 2023 - 07:49. |
#14
Posted 16 January 2023 - 02:49
Aiureala maxima, am un xiaomi 11t pro si nu am patit nicidoata asa ceva, nu exista sa fie de la telefon, nu exista asa eroare.
|
#15
Posted 16 January 2023 - 06:05
Facturile îi vin fizic?
Înrolează cardul într-o aplicație de plată facturi, cu alea poți scana codul de bare de pe factură și se simplifică viața. |
|
#16
Posted 16 January 2023 - 08:28
Astăzi pun mâna iar pe telefon și o să incerc. Ce aplicație recomanzi, tot PAGO?
|
#17
Posted 16 January 2023 - 11:26
Nu mai folosesc niciuna de ceva timp. Lui socru-meu i-am pus mobilPay Wallet tot din motivul ăsta și nu mi-a reclamat nimic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users