Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factură de 20.000 de lei în Roaming pentru 300 mb
Last Updated: Jan 15 2023 08:09, Started by
Anonymous1986
, Jan 12 2023 00:17
·
0
#1
Posted 12 January 2023 - 00:17
Factură de 20.000 de lei pentru un român care a consumat doar 300MB în roaming, în Japonia
Sursa https://www.antena3....nia-662519.html Dacă este reala știrea, și pare a fii, la 3000 de euro, ai 100 de japonezi care îți cară fiecare kb de date cu plicul? E chiar sa de scump netu la japonezi? Greșeala lui ca nu sa informat, și din câte știu este o lege ca atunci când depășești o suma să-ți oprească datele Edited by Anonymous1986, 12 January 2023 - 00:18. |
#2
Posted 12 January 2023 - 00:33
Roamingul in Japonia e foarte scump, e in cea mai scumpa zona.
Era 8 EUR/ MB la Orange acum ceva timp... ps. asta e veche din totdeauna. Mergi in Roaming, te informezi. Japonia a fost mereu scumpa in Roaming... Si faza e ca pentru date national iti poate face exceptie, dar pe roaming nu, pentru ca operatorii parteneri trebuie platiti la pretul cerut de ei. Also, relativ de limita, aia functioneaza cand datele sunt folosite cu lingurita. Dar daca tu ai actualizari pe date in roaming activate si cum te-ai dat jos din avion cum te apuci de urcat prostii pe IG/FB ca vai ce frumix ii, 300MB se consuma in 2 minute, nici nu are automatizarea timp sa iti puna restrictie la viteza netului de azi. Edited by Lex404, 12 January 2023 - 00:37. |
#3
Posted 12 January 2023 - 00:37
13 eur la telekom.
Dar eu stiam ca sunt reglementari EU prin care operatorii trebuie sa: - te informeze de costuri cum ai intrat in tara respectiva (SMS-ul respectiv) - iti impuna un plafon financiar, pentru a evita exact genul asta de probleme - te anunte daca NU este disponibil acest plafon financiar Daca ei i-au comunicat toate astea, o sa fie nasol la judecata. Desi 'victima' sustine ca nu s-a intamplat asta. Mi se pare putin absurd sa ai un abonament de 10-20 de euro la care poti face cost suplimentar de 200x mai mare in 5 secunde (dai un speedtest in zona cu 5G si au zburat aia 300 mb). Ar trebui sa fie obligatoriu plafonul si sa nu-l poti dezactiva decat intentionat. |
#4
Posted 12 January 2023 - 00:39
Pai plafonul probabil e acolo, si SMS primesti cand ajungi (SMS-urile mai pot intarzia, si nu din vina senderului). Dar cum ai zis, dai un speedtest si in 2 secunde s-au dus 300 MB. Nici automatizarea aia nu merge la fractiune de secunda...
|
#5
Posted 12 January 2023 - 00:41
Dacă avea 50 euro limita, după o pagină de știri și vreo câteva căutări google maps i se oprea netul. De ce nu a avut acea limită activă este întrebarea - ori a mărit el ori eroare provider...
Acum și omul acela - cum să mergi într-o țară și să nu știi cât costă roamingul? Sau cum să nu citești sms-ul primit? |
#6
Posted 12 January 2023 - 00:45
La rețeaua albastră e 1euro/GB restul ține de utilizator, dacă a consumat sa plătească.
|
#7
Posted 12 January 2023 - 00:46
El zice ca a ajuns la suma respectiva in 'cateva zeci de minute' (am gasit threadul pe reddit) deci trebuia sa intre mult mai repede plafonarea respectiva. Hai sa zicem ca sari de 50 eur dar sa ajungi la 4000... chiar daca ar fi vina lui, atat timp cat plafonarea e reglementata, ar trebui sa isi asume operatorul daca nu functioneaza indeajuns de rapid. Limitezi viteza in tari d-astea unde poti sari de plafon de la prima pagina de facebook deschisa, etc..
Ma gandesc ca exact pentru cazuri de genul a fost impusa aceasta plafonare, nu ar trebui sa poti blama clientul daca nu ai reusit sa-i impui limita pe care trebuia sa i-o impui. In rest, da, sunt de acord, e si vina clientului, dar nu mi se pare genul de chestie pentru care "meriti" sa platesti mii de euro (+20 eur/zi penalitati), da-o naibii, iti poate da viata peste cap asa ceva. |
#8
Posted 12 January 2023 - 01:04
Hmm... A mai avut facturi de 2-300 euro în roaming, deci cel mai probabil a dezactivat intenționat acea limitare și a uitat. Aia e, plătește acum. Își face card de credit unde trebuie, plătește cu ăla factura și după acea plătește la bancă în rate...
|
#9
Posted 12 January 2023 - 01:19
Nu ai cum sa dezactivezi limita decat temporar. Doar asa ca a dezactivat-o inainte sa intre in roaming, si nu prea cred asta
Cel mai probabil este o problema tehnica intre operatori, in sensul ca traficul se contorizeaza pe sesiune, si probabil ca op din ro a primit contorul decat dupa ce sesiunea deja a atins sute de mb si nu a mai apucat sa intre limitarea. Oricum e vina op |
#10
Posted 12 January 2023 - 01:22
El zice acolo in reddit ca nu a primit notificare de limita etc.
Iar altul care a lucrat in Telekom ii zice ca sistemul mai omite sa trimita sms.))) Ar fi bine sa nu fi acceptat el sa treaca de limita si daca Telekom a gresit, atunci bucurie |
|
#11
Posted 12 January 2023 - 01:24
Chiar n-am pățit niciodată așa ceva și nu știu cum funcționează... Cum se aplică acea limită practic? Avion direct Japonia nu prea cred că este și poate și-a dezactivat limita în Amsterdam sau unde a făcut schimbul de avion... Ar putea fi posibil?
krtyna, on 12 ianuarie 2023 - 01:19, said:
Nu ai cum sa dezactivezi limita decat temporar. |
#12
Posted 12 January 2023 - 01:26
Este limitare la 50 eur parca, dar e din retea nu din tel. Practic nu mai poti folosi date cand atingi pragul si trebuie sa primesti un sms care sa iti zica ca ai atins pragul si ca daca vrei sa continui sa trimiti sms la ceva numar.
Roamingul este mare gainarie la nivel mondial. Acele legi cu atentionarile si limitarile sunt frectie, problema reala e ca se permit preturi nejustificat de mari pentru operatorii intermediari. Edited by krtyna, 12 January 2023 - 01:29. |
#13
Posted 12 January 2023 - 01:35
"No_Blacksmith7499
Op · 1 day ago Da, chiar am de plată cât se vede in screenshot. Cum s-a întâmplat: am fost în Japonia acum ceva timp iar la scurt timp după aterizare primesc mesaj cum că am de plata peste 19.000 lei la roaming pentru aproximativ 200/300mb de internet. La întoarcere am făcut reclamație pentru care încă aștept un răspuns (aproape au trecut 30 de zile). Serviciile mi-au fost suspendate de curând. Am vorbit de nenumărate ori cu diferiți angajați, iar de fiecare data aud alta procedura. Unii mi-au spus sa amân plata, alții ca n-am ce să fac și daca se dovedește că e vina mea voi plăti și penalitățile (care până acum s-ar calcula undeva la 2000+ lei/ 20€ pe zi), ultimul angajat mi-a spus ca nu trebuie sa fac nimic până nu primesc răspuns, altul mi-a spus că apare in sistem reclamația și că tot la fel trebuie doar să aștept. Prima persoana care a analizat situația a spus că pe contul meu limita de 50€ nu e activata/a fost dezactivată iar telefonul meu s-a conectat cumva și le-a făcut consum și că trebuie să plătesc (același angajat care mi-a și făcut reclamația în sistem). Din partea mea nu înțeleg de ce nu s-a oprit la 1/2 miliarde €. Nu îmi amintesc să fi dezactivat nicio limită, singurul mod prin care s-ar fi putut întâmpla acest lucru ar fi în aplicație, pentru că nu am sunat sau dat vreun mesaj de dezactivare. În plus, daca aș fi dezactivat acel buton de limitare, mi se pare ireal să nu existe totuși o limita la 200/300€ și să se poată ajunge la 4000€ in câteva zeci de minute. Îmi este imposibil să plătesc așa sumă de bani, poate doar daca îmi vând casa. Iar dacă se aplica și penalitățile de 20€/zi devine un loop în care factura creste continuu iar eu nu voi avea niciodată bani suficienți pentru achitare. Menționez că nu am primit nimic altceva înafara mesajului cu ești in Japan, iar mai apoi suma de plată. Am mai făcut consum roaming de 200/300€, dar atunci a fost intenționat și a trebuit sa confirm telefonul continuarea utilizării. + de la depunerea reclamației primesc 10+ mesaje când intru in alta țară. Aș fi foarte recunoscător dacă printre voi exista cineva cu experiență în așa ceva care m-ar putea ajuta cu un sfat. 496" edit probabil s-a rezolvat deja "Update daca le mai citește cineva: azi mi-a dispărut cererea din aplicația Telekom. Am sunat și mi-au zis ca au intrat cei de la ANCOM pe fir. Vă tin la curent." Edited by MembruAnonim, 12 January 2023 - 01:49. |
#14
Posted 12 January 2023 - 02:24
la fiecare inregistarre intr-o retea in roaming primesti sms unde vezi cat costa serviciile . azi de exemplu in Bahamas am 10,71 euro/MB la orange si 0,34 la digi. tin 2 cartele in telefon tocmai ca asta din urma are preturi excelente in roaming(sunt navigator). in US orange e mai scump de 1000 x decat digi
Edited by csi1, 12 January 2023 - 02:24. |
#15
Posted 12 January 2023 - 03:07
tinand cont ca MB in roaming pentru Japonia e 13 euro (MB si nu GB), e bun de plata. eu verific costurile de roaming inainte sa plec din tara iar in afara UE iau clar un sim local.
el s-a dus pana in celalalt capat al globului si nu s-a uitat inainte pe site-ul telekom sa vada cat il costa sa tina netul pornit... asta e, bafta Anonymous1986, on 12 ianuarie 2023 - 00:17, said:
Greșeala lui ca nu sa informat, și din câte știu este o lege ca atunci când depășești o suma să-ți oprească datele plafonul de 50 de euro impus de ANCOM l-a depasit in cateva secunde cred, iti trebuie doar 4MB |
|
#16
Posted 12 January 2023 - 05:50
Roamingul de date a ramas o ultima atrocitate antica, la care [roovideri GSM ti cu dintii, pt ca din cand in cand dau asemenea tepe.
Nu e normal si nu are suport dpdv al costurilor. Eu iau la mana telefoanele parintilor cand pleaca non-UE sa dezactivez Roaming de date. Multa lumea nu intelege aceste aspecte. |
#17
Posted 12 January 2023 - 08:00
horhescu, on 12 ianuarie 2023 - 03:07, said:
tinand cont ca MB in roaming pentru Japonia e 13 euro (MB si nu GB), e bun de plata. eu verific costurile de roaming inainte sa plec din tara iar in afara UE iau clar un sim local. el s-a dus pana in celalalt capat al globului si nu s-a uitat inainte pe site-ul telekom sa vada cat il costa sa tina netul pornit... asta e, bafta Există limită de 50€. Nu ți-o pui singur, se activează automat. În mod normal ea ar trebui să se activeze și după o oră și după o secundă. Nu mai ține tu cu ursul că oricum e un jaf ceea ce fac ăștia cu roamingul. Pe noi ne-au jecmănit ani la rând în Europa, până în 2017. |
#18
Posted 12 January 2023 - 08:14
Adm, on 12 ianuarie 2023 - 05:50, said:
Roamingul de date a ramas o ultima atrocitate antica, la care [roovideri GSM ti cu dintii, pt ca din cand in cand dau asemenea tepe. Nu e normal si nu are suport dpdv al costurilor. Cand plec in concediu ii anunt pe cei de la lucru ca tara unde merg pretul pe MB e 10 Euro spre exemplu, si le fac un mic calcul... 10 Euro x 2000 MB in 7-8-9 zile = 20.000 EURO... si ii intreb... Vreti sa am telefonul de lucru la mine? Cand aud de suma asta imi zic ca il pot lasa linistit acasa si asa stau si eu linistit in concediu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users