Reziliere Smart WiFi
Last Updated: Jul 02 2023 12:24, Started by
MembruAnonim
, Jan 09 2023 19:05
·
2
#1
Posted 09 January 2023 - 19:05
Salutare, am contractat prin octombrie anul trecut un Smart WiFi de la TKRM, la 35 lei pe luna. M-ar interesa sa scap de el, nu ii mai vad necesitatea acum, am avut nevoie pentru o perioada mai scurta de timp, cum as putea sa rezolv cel mai usor? Ultima data cand am incercat sa aflu de reziliere, am sunat la 1234 si cei de acolo m-au trimis fie in magazin fie la o adresa de email "fictiva", nici pana in ziua de azi nu primisem raspuns. Se poate cumva online? Am citit ca ar fi 50% x lunile ramase taxa de reziliere, as putea rezolva ceva la ANCOM/ANPC?
Merci frumos |
#2
Posted 09 January 2023 - 19:26
din ce am inteles se poate rezilia cu ajutorul anpc,clauzele sunt abuzive .dar cu mult scandal. fix azi am facut o reclamatie scris tot la telekom.daca nu se rezolva, o sa actionez la anpc.
altul e subiectul. long story short-am reincarcat cu o suma X, eram in perioada de gratie, extraoptiunea era activa.in aplicatia lor de mobil aparea bonus si internet active(apare si acum) deci nu am stiut ca nu e bonusul activ. 30 zile perioada de folosire a creditului dupa iar perioada de gratie. la call centre nu s -a rezolvat nimic .mai paraleli ca mine. Edited by gogosaru100, 09 January 2023 - 19:27. |
#3
Posted 09 January 2023 - 19:40
Pai, de ce nu mergi la magazin?
Care era adresa de mail fictiva? Vă rugăm să folosiți următoarele canale de comunicare: https://telekomromob...elp.com/app/ask - completând în mod corect câmpurile aferente solicitării tale – persoane fizice și juridice. https://telekomromob...elp.com/app/ask - pentru reclamații aferente persoane fizice selectand sectiunea Reclamatii. e-mail la [email protected] – doar pentru solicitări cereri de reziliere Telekom Romania Mobile Communications – persoane fizice. e-mail la [email protected] – pentru sesizări/reclamații clienți juridici. Serviciul de Relații cu Clienții, la numerele de telefon: 1234 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile, 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale; 1933 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile – doar persoane juridice; Serviciul de suport Premium la 1616 - număr disponibil NUMAI clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr mobil din Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 1,6129 euro (fără TVA)/apel sau 1,9193 euro (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii); |
#4
Posted 11 January 2023 - 07:20
Repede ANPC... dar legislatie cand? Daca ai beneficiat de promotii nu poti rezilia pana nu rascumperi promotia. De ce credeti ca toti la reinnoiri va dau tot felul de prostii sau reduceri, etc?
Faci o cerere scrisa pe o cale oficiala de comunicare daca nu aveti obligatii contractuale. Edited by MooF2010, 11 January 2023 - 07:22. |
#5
Posted 11 January 2023 - 11:51
Nu am beneficiat de promotii, doar ca scrie perioada contractuala de 24 luni, dar nu m-a incantat serviciul lor, routerul e varza, si vreau sa renunt la el, il am din august de fapt. Nu am beneficiat de nicio promotie, ci pretul standard de 35 lei/luna.
|
#6
Posted 21 January 2023 - 16:23
Ba da, beneficiezi de o promotie. Ai primit acel router in chirie cu o taxa de 1 euro pe luna (sau cat este) la care ti-au acordat o reducere de 100%.
|
#7
Posted 21 January 2023 - 16:31
Puteau să-i ofere serviciul fără să-i ofere și acel router?
|
#8
Posted 21 January 2023 - 18:06
Păi serviciul e Smart wifi. Fără wifi nu mai e niciun serviciu. Fără router e o cartela GSM și atât, adică servicii voce.
Nu știu ce ocolișuri îmbârligate de reziliere anticipată există. |
#9
Posted 26 February 2023 - 11:28
Later update: Dupa 30 zile cererea s-a inchis, a fost creat un ticket nou in MyAccount TLK cum ca sa predau echipamentul intr-un magazin de-al lor. In sapt aceea nu aveam cum sa ma deplasez la un magazin de al lor, cand am vrut sa ma duc peste o sapt in Brasov, ma uit in MyAccount si serviciul disparuse (era suspended inainte), doar ultima factura de plata aparea, in rest nimic, nici nu am fost sunat sa achit nimic, nicio taxa, totul a decurs frumos, mai rar pentru astia
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users