Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Reziliere Smart WiFi

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Salutare, am contractat prin octombrie anul trecut un Smart WiFi de la TKRM, la 35 lei pe luna. M-ar interesa sa scap de el, nu ii mai vad necesitatea acum, am avut nevoie pentru o perioada mai scurta de timp, cum as putea sa rezolv cel mai usor? Ultima data cand am incercat sa aflu de reziliere, am sunat la 1234 si cei de acolo m-au trimis fie in magazin fie la o adresa de email "fictiva", nici pana in ziua de azi nu primisem raspuns. Se poate cumva online? Am citit ca ar fi 50% x lunile ramase taxa de reziliere, as putea rezolva ceva la ANCOM/ANPC?

Merci frumos :)

#2
gogosaru100

gogosaru100

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,466
  • Înscris: 06.08.2015
din ce am inteles se poate rezilia cu ajutorul anpc,clauzele sunt abuzive .dar cu mult scandal. fix azi am facut o reclamatie scris tot la telekom.daca nu se rezolva, o sa actionez la anpc.
altul e subiectul. long story short-am reincarcat cu o suma X, eram in perioada de gratie, extraoptiunea era activa.in aplicatia lor de mobil aparea bonus si internet active(apare si acum) deci nu am stiut ca nu e bonusul activ. 30 zile perioada de folosire a creditului dupa iar perioada de gratie.
la call centre nu s -a rezolvat nimic .mai paraleli ca mine.

Edited by gogosaru100, 09 January 2023 - 19:27.


#3
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Pai, de ce nu mergi la magazin?
Care era adresa de mail fictiva?

Vă rugăm să folosiți următoarele canale de comunicare:
    https://telekomromob...elp.com/app/ask - completând în mod corect câmpurile aferente solicitării tale – persoane fizice și juridice.
    https://telekomromob...elp.com/app/ask - pentru reclamații aferente persoane fizice selectand sectiunea Reclamatii.
    e-mail la [email protected] – doar pentru solicitări cereri de reziliere Telekom Romania Mobile Communications – persoane fizice.
    e-mail la [email protected] – pentru sesizări/reclamații clienți juridici.

Serviciul de Relații cu Clienții, la numerele de telefon:
    1234 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile, 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale;
    1933 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile – doar persoane juridice;
    Serviciul de suport Premium la 1616 - număr disponibil NUMAI clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr mobil din Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 1,6129 euro (fără TVA)/apel sau 1,9193 euro (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii);

#4
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,335
  • Înscris: 24.05.2010
Repede ANPC... dar legislatie cand? Daca ai beneficiat de promotii nu poti rezilia pana nu rascumperi promotia. De ce credeti ca toti la reinnoiri va dau tot felul de prostii sau reduceri, etc?

Faci o cerere scrisa pe o cale oficiala de comunicare daca nu aveti obligatii contractuale.

Edited by MooF2010, 11 January 2023 - 07:22.


#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu am beneficiat de promotii, doar ca scrie perioada contractuala de 24 luni, dar nu m-a incantat serviciul lor, routerul e varza, si vreau sa renunt la el, il am din august de fapt. Nu am beneficiat de nicio promotie, ci pretul standard de 35 lei/luna.

#6
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 892
  • Înscris: 27.04.2008
Ba da, beneficiezi de o promotie. Ai primit acel router in chirie cu o taxa de 1 euro pe luna (sau cat este) la care ti-au acordat o reducere de 100%.

#7
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006
Puteau să-i ofere serviciul fără să-i ofere și acel router?

#8
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,533
  • Înscris: 01.08.2006
Păi serviciul e Smart wifi. Fără wifi nu mai e niciun serviciu. Fără router e o cartela GSM și atât, adică servicii voce.
Nu știu ce ocolișuri îmbârligate de reziliere anticipată există.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Later update: Dupa 30 zile cererea s-a inchis, a fost creat un ticket nou in MyAccount TLK cum ca sa predau echipamentul intr-un magazin de-al lor. In sapt aceea nu aveam cum sa ma deplasez la un magazin de al lor, cand am vrut sa ma duc peste o sapt in Brasov, ma uit in MyAccount si serviciul disparuse (era suspended inainte), doar ultima factura de plata aparea, in rest nimic, nici nu am fost sunat sa achit nimic, nicio taxa, totul a decurs frumos, mai rar pentru astia :)

#10
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,411
  • Înscris: 16.03.2011
Salutare,de mers mergea bine? Ce viteze aveai

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate