Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Click inchidere fereastra Win11 e...

Nedumerire produs

Se justifica constructia edificii...

Sfat achizitie masina - drumuri n...
 Sticla noua de la Sigma

La multi ani @fiuny!

Ghiocei - nu mai infloresc

Laowa 10mm F/2.8 pentru FF
 Daca imi fac casa cu fosa, cat co...

Navigatie Octavia 3

Cum obtin reducere la Bolt? Sau e...

Garantie reciclabile, monopolizata?
 Suport auto biciclete

A murit Vasile Diba 1954-2024

A postat pe tiktok o varianta cu ...

Sfat curațare TEI
 

Supliment alimentar pentru taierea poftei de mancare

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#55
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,581
  • Înscris: 24.10.2015

 ionutzitaly, on 11 ianuarie 2023 - 13:41, said:

Trebuie sa slabesti, esti obez dar inca relativ tanar si sunt sanse mari sa-ti pui sanatatea la punct.

Un 500kcal in minus fata de ce arzi, prin dieta si prin miscare( sa nu ai zi fara o ora jumate se mera pe jos.   500 calorii nu sunt multe de taiat si asigura o pierdere de 2kg pe luna. Intr-un an alea 96 kg devin 72.

Doar de ambitie si disciplina ai nevoie.

La greutatea lui merge bine de inceput direct cu 700-800kcal in minus.

#56
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,126
  • Înscris: 15.06.2004

 JustXXL, on 11 ianuarie 2023 - 18:30, said:

@eiffel, nu prea tin regimul, de asta si iau 2 pastile de Janumet pe zi.
Pai medicamentatie fara regim... nu merge.

Iar in cazul asta, legat de suplimente ar trebui sa-ti faci analizele ptr vitamina D - fiind supraponderal e posibil sa ai deficit, caz in care poti lua D3+K2.
Si eventual vorbeste cu medicul de supliment pe baza de crom.
Neaparat insa trebuie consultat medicul si ptr suplimente ca altfel pot fi probleme.

#57
NelsonMandravela

NelsonMandravela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 10.01.2012

 JustXXL, on 10 ianuarie 2023 - 19:13, said:

Inainte sa ma aleg cu diabetul, nu mancam asa mult.
topicul ăsta este reprezentativ apropo de dezinformarea practicată pe scară largă la ora actuală,
Organismul încearca să extragă energia din ce i se oferă. Dar dacă apetitul crește odată cu glicemia, inseamnă că nu prea are succes.
Însă presupunând că ai injecta o fiolă de 100mg vitamina B1 (tiamina), cu siguranță glicemia s-ar îmbunătăți semnificativ, iar apetitul ar scădea.
Mulți cu diagnostic recent de diabet, ar putea vedea iar glicemii perfect normale cu propria insulină.

Păi de ce se întâmplă asta?  Aportul crescut de carbo schimbă ecologia tractului digestiv, iar tiamina produsă în colon este anihilată.
În măsura in care procesul ăsta prinde aripi, organismul nu mai poate procesa eficient glucoza, și iată diabetul.
Mai sunt mulți alți factori care întrețin exact același fenomen. Medicamentele au în proporție covârșitoare și efect antibiotic.
Statine, medicamente psihiatrice, hop... apare diabetul. Chiar și usturoiul sau uleiurile esențiale administrate intern contribuie pentru asta.
Metformina este apoi remediul minune care schimbă flora intestinală în altă direcție, iar glicemia se poate imbunătăți oarecum, dar cu efectele secundare aferente.

NIci măcar probioticele/fucoidanul  și serrapeptase care dizolvă biofilmurile intestinale nu ar oferi o soluție definitivă. Soluția esențială este reducerea drastică a aportului de carbo, fără pâine, cereale, cartofi samd. Singurele fructe permise rămân gutuile, afinele de exemplu. În rest, ca surse lente de carbo doar frunzele verzi din salate.

Merită observat că și flora orală contează enorm, chiar dacă probabil nu are legătură cu tiamina. Am clătit gura mai de mult de vreo 5-6 ori pe zi, mai multe zile la rând cu ulei de cocos alternat cu cel de susan - nerafinate. Efectul Popeye nu s-a lăsat așteptat, potență/libidou, dispoziție etc.

Edited by NelsonMandela, 14 January 2023 - 06:37.


#58
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,811
  • Înscris: 31.03.2003

 NelsonMandela, on 14 ianuarie 2023 - 06:22, said:



Păi de ce se întâmplă asta?  Aportul crescut de carbo schimbă ecologia tractului digestiv, iar tiamina produsă în colon este anihilată.
În măsura in care procesul ăsta prinde aripi, organismul nu mai poate procesa eficient glucoza, și iată diabetul.
Mai sunt mulți alți factori care întrețin exact același fenomen. Medicamentele au în proporție covârșitoare și efect antibiotic.
Statine, medicamente psihiatrice, hop... apare diabetul. Chiar și usturoiul sau uleiurile esențiale administrate intern contribuie pentru asta.
Metformina este apoi remediul minune care schimbă flora intestinală în altă direcț
Mecanismele efectului diabetogen
Mecanismul molecular al dezvoltării diabetului zaharat (DZ) de novo indus de statine este complex. Au fost postulate mai multe mecanisme fiziopatologice care în cele din urmă se reduc fie la scăderea secreţiei de insulină, fie la reducerea sensibilităţii la hormon. Statinele ar putea produce hiperglicemie prin creşterea rezistenţei la insulină a muşchilor scheletici, a ţesutului adipos şi a ficatului. Ele pot afecta activitatea secretorie a celulelor beta pancreatice, căile de semnalizare a insulinei, sensibilitatea miocitelor/adipocitelor la insulină, funcţia mitocondrială a muşchilor scheletici şi toleranţa la efort. Mecanismele efectului diabetogen al statinelor se reduc la dezvoltarea insulinorezistenţei, disfuncţia celulelor beta pancreatice şi alterarea secreţiei de insulină realizate prin: inhibarea HMGCoA-reductazei; reglarea pozitivă a receptorului LDL; inflamaţia, oxidarea şi apoptoza celulelor beta; dereglarea biosintezei coenzimei Q10; inhibarea adiponectinei şi leptinei; alterarea transportatorilor de glucoză; blocarea canalului de calciu de tip L; inhibarea căilor de semnalizare a insulinei; modificarea dimensiunii particulelor de lipoproteine

Mai pe larg aici : https://www.medichub...d-7144-cmsid-62
Nu pare sa aiba legatura cu "efectul de antibiotic" al statinelor.

#59
NelsonMandravela

NelsonMandravela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 10.01.2012

 oaspetele, on 14 ianuarie 2023 - 08:12, said:

Nu pare sa aiba legatura cu "efectul de antibiotic" al statinelor.
Doar am dat exemple de medicamente cunoscute cu efect antibiotic-like, în ideea că frecvența antibioticelor e corelată cu riscul pentru DZ2. Deci o corelație nespecifică, pot avea un rol într-un context mai larg.

 JustXXL, on 11 ianuarie 2023 - 18:30, said:

@eiffel, nu prea tin regimul, de asta si iau 2 pastile de Janumet pe zi.

Cred că diabetologul tău nu prea îți vrea binele. Ce medicament e ăsta care distruge creierul? Citește compoziția din prospect.
Asta în condițiile în care există deja abordări nemedicamentoase, și sunt studii /interviuri publicate despre inversarea DZ2 în doar 30 de zile, exact prin scenariul descris în comentariul meu anterior.

Edited by NelsonMandela, 14 January 2023 - 08:46.


#60
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,811
  • Înscris: 31.03.2003
Credca acest dioxid de titan se afla in cantitati infime intr-un comprimat. Dar sunt curios si o sa studiez problema.

#61
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,811
  • Înscris: 31.03.2003
TiO2 in medicines is safe
As a pure mineral, TiO2 meets the most stringent requirements governing the safety of medicines, including those set by the European pharmacopoeia, Japanese pharmacopoeia and US pharmacopoeia. For decades, TiO2 has built up an impressive safety record within the pharmaceutical industry.
Despite the large body of existing science and data confirming the safety of TiO2, concerns have recently been raised about the safety of TiO2 in medicines because on 14 January 2022 the European Commission issued a Regulation removing TiO2 from the approved list of food additives.
This action was based on a European Food Safety Authority (EFSA) opinion of May 2021 on the food grade of TiO2 called E171, which is also used in pharmaceuticals. EFSA did not identify any immediate health concerns linked to E171 or raise any concerns about the use of TiO2 in medicines. The EFSA took a precautionary approach because the Authority stated it could not rule out a concern about the potential genotoxicity – i.e. damage to DNA and other genetic material – from existing science.
The uncertainties raised by EFSA have been recently addressed by Health Canada, the Canadian government’s health policy department. Health Canada carried out a comprehensive review of the available science and new data generated after the EFSA opinion, concluding that E171 is safe for human consumption. The UK’s Food Standard Agency (FSA) reached the same conclusions earlier this year.

https://tdma.info/th...harmaceuticals/

#62
mariamarchlove

mariamarchlove

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 09.05.2022
Bea câteva căni de cafea. Întotdeauna fac asta, chiar ajută și nu am chef să mănânc

#63
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,945
  • Înscris: 04.09.2018

 NelsonMandela, on 14 ianuarie 2023 - 06:22, said:

topicul ăsta este reprezentativ apropo de dezinformarea practicată pe scară largă la ora actuală,
Organismul încearca să extragă energia din ce i se oferă. Dar dacă apetitul crește odată cu glicemia, inseamnă că nu prea are succes.
Însă presupunând că ai injecta o fiolă de 100mg vitamina B1 (tiamina), cu siguranță glicemia s-ar îmbunătăți semnificativ, iar apetitul ar scădea.
Mulți cu diagnostic recent de diabet, ar putea vedea iar glicemii perfect normale cu propria insulină.

Păi de ce se întâmplă asta?  Aportul crescut de carbo schimbă ecologia tractului digestiv, iar tiamina produsă în colon este anihilată.
În măsura in care procesul ăsta prinde aripi, organismul nu mai poate procesa eficient glucoza, și iată diabetul.
Mai sunt mulți alți factori care întrețin exact același fenomen. Medicamentele au în proporție covârșitoare și efect antibiotic.
Statine, medicamente psihiatrice, hop... apare diabetul. Chiar și usturoiul sau uleiurile esențiale administrate intern contribuie pentru asta.
Metformina este apoi remediul minune care schimbă flora intestinală în altă direcție, iar glicemia se poate imbunătăți oarecum, dar cu efectele secundare aferente.

NIci măcar probioticele/fucoidanul  și serrapeptase care dizolvă biofilmurile intestinale nu ar oferi o soluție definitivă. Soluția esențială este reducerea drastică a aportului de carbo, fără pâine, cereale, cartofi samd. Singurele fructe permise rămân gutuile, afinele de exemplu. În rest, ca surse lente de carbo doar frunzele verzi din salate.

Merită observat că și flora orală contează enorm, chiar dacă probabil nu are legătură cu tiamina. Am clătit gura mai de mult de vreo 5-6 ori pe zi, mai multe zile la rând cu ulei de cocos alternat cu cel de susan - nerafinate. Efectul Popeye nu s-a lăsat așteptat, potență/libidou, dispoziție etc.
In general pofta de mancare poate veni si de la bibiloi, fara legatura cu tiamina, insulina, glicemia.
Dar sigur, si varianta ta poate fi luata in calcul.

"pâine, cereale, cartofi", pai asta a fost baza alimentatie pe tot globul cam, cartofii la nemti mai ales.
Astea tineau de foame. taranii cultivau grau si porumb, nu frunze, puneau si salata, etc dar preponderent grau si porumb.
Nici fructe ? Fi serios, ce naiba. E voie mere, capsuni, portocale, grapefruit, gutui (asta ai zis si tu), afine. Banane nu, alea au cam cei mai multi carbo adica 22 %.
Struguri iar nu, ca aia is cam interzisi si la diabetici, au carbo cam rapizi.
Si or mai fi fructe de mancat care sunt okey.

Nu mananci 100 pe zi, manci doua, de ex un mar intre mic dejun si pranz, si o portocala intre pranz si cina.
Ai nevoie si de vitamine si din fructe, nu doar din legume, plus ca si putini carbo buni.
Un mar mediu are 200 g, deci 28 g carbo, 13,8 % carbo
O portocala medie are cam 18 g carbo daca are 150 g una, 11,8 % carbo.

Legumele au mai putin, de ex rosiile au 4,8 % carbo, castravetii 2,9.

#64
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006

 MinettoMatoi, on 07 februarie 2023 - 01:29, said:

"pâine, cereale, cartofi", pai asta a fost baza alimentatie pe tot globul cam
Da, la populații de fermieri și lucrători în fabrici old-school, unde ai activitate musculară pe măsura consumului de glucide din garniturile astea. Dar nu și în "economia serviciilor" sedentară cu joburi de birou și distracții de canapea. Ori trebuie ieșit intenționat la activitate suplimentară gen alergat sau gym-bullshit, ori trebuie redus cu grijă din carbohidrați: zahăr/miere, sucuri dulci, tot ce nu e fruct, chiar și unele fructe dacă au consistență de piure și nu opun rezistență dinților (banană răscoaptă, caisă, piersică răscoaptă, tot ce e ca o pastă e rău), respectiv pâine, cartofi în toate formele, orez, paste, dar și alte legume cu tulpină subterană comestibilă plină de amidon.

Iar ceea ce nu reduci la 0, înlocuit cu alternative mai lent digerabile și cu distribuție mai bună a caloriilor între glucide-lipide-proteine:
* pâine cu maia sau neagră sau graham, niciodată pâine albă obișnuită; dacă se mănâncă unsă cu alte materiale, pus stratul cât de gros posibil până nu se strică gustul combinației (dar atenție și la conținutul foarte mare de grăsimi saturate al cremelor tartinabile și margarinelor) - eu îmi mai ung 1-2 felii cu zacuscă sau vinete la unele mese în unele zile, și pun acolo material de aproape se rupe felia sub el, ca să fie pâinea procent cât mai mic din total, plus că se digeră mult mai încet dacă e mâncată în amestec cu mai multe grăsimi și proteine + legume de culori diferite, nu singură
* paste din grâu integral sau chiar paste alternative din linte/mazăre, lăsat de tot pastele de grâu "obișnuite"
* orez brun sau orez cu bob lung, lăsat de tot orezul cu bob mic
* cartofi cu coajă când e sezonul, altfel redus cât mai mult cartofii, să nu depășească gramajul de cartofi gramajul celorlalte componente de la aceeași masă
* la toate de mai sus fierberea să fie "al dente", să rămână un pic rezistente la mestecat, nu răsfierbere până sunt complet moi și lipicioase; și mai bine dacă le poți refrigera pe a doua zi și mânca sub formă de salată rece, că o parte din amidon se recristalizează la rece ca "amidon rezistent" care hrănește niște bacterii intestinale care ajută la controlul glicemiei și nu se mai digeră de tine să-ți adauge la glucoza din sistem.

Apoi, dacă vrei desert și nu te poți abține îl mănânci după mâncare, după felul 2 în prima 1h să zicem, nu pe stomacul gol, nu primul lucru dimineața, să fie pe glicemie deja ridicată, să n-o ridice violent de la 0. Idem paste-orez-cartofi, se lasă pentru felul 2, nu se începe cu ele. Orice masă se începe cel mai bine cu verdețuri-grăsimi-proteine și abia după să intre și glucidele în joc.

Quote

Nici fructe ? Fi serios, ce naiba. E voie mere, capsuni, portocale, grapefruit, gutui (asta ai zis si tu), afine. Banane nu, alea au cam cei mai multi carbo adica 22 %.
Struguri iar nu, ca aia is cam interzisi si la diabetici, au carbo cam rapizi.
Ezakt. Citricele ajută suplimentar prin aciditate, din unele experimente cu adăugare de oțet la masă au văzut control mai bun al glicemiei, deci o murătură la felul 2 sau un fruct acru la desert poate fi o opțiune excelentă (dar atenție și la aciditatea prea frecventă peste dinți, că acidul citric e mai rău la smalț decât alți acizi - eventual o gumă de mestecat sau clătit cu o gură de produs lactat imediat după).

Ce mai ajută la controlul glicemiei ar fi un pic de alcool înainte/după mâncare, dar atenție la cantități că nu e vorba de consum pentru efecte psihedelice. :) Dacă nu există senzație de supraplin/balonare, cam în 30min după masă se poate introduce o porție mică de alcool, care va face mâncarea să stagneze mai mult în stomac (câtă mai e în momentul ăla) și totodată ficatul va fi ocupat cu descompunerea alcoolului și nu va putea să facă simultan și eliberarea de glucoză în sânge. Rezultă un maxim al glicemiei atenuat cu zeci de procente față de cât ar fi fost altfel. (De ex. trucul ăsta se poate aplica la mesele ocazionale la care "trișezi" și incluzi un desert "din ăla rău", nu de pe lista de fructe bune. Cel mai bine să nu fie obicei zilnic, maxim săptămânal, chiar mai rar după ce se dezvoltă toate noile obiceiuri și se învață ce e satisfacția fructelor proaspete.)

Re: Intermittent Fasting, mi se pare o inepție să-i propui așa ceva cuiva cu probleme și de control al glicemiei (IF face mișcări foarte mari ale glicemiei între cele două perioade de On și Off), și de disciplină (trebuie să faci foamea 16h). Lăsați omul să mănânce de 3-4 ori pe zi și să-și stabilizeze glicemia prima dată. Eroismele de "sportiv dietetic de peformanță" altă dată.

Și bineînțeles crescut totalul de mișcare săptămânal. Cele mai simple metode imediate: urcat/coborât pe scări, lăsat liftul în pace; mers la cumpărături pe jos dacă-s pe o rază de 1km, cărat plasele în mâini, nu folosind vehicule (cărat bagajele de concediu în spate și în mâini, nu pe roți), curățenia prin casă cu instrumente manuale, fără aparatură pe cât posibil (fără aspirator autonom!), plus mici chestii de gimnastică la domiciliu gen aplecări în toate direcțiile și genuflexiuni, să se mai dezmorțească și articulațiile și mai lucreze și mușchii câte ceva în plus. Afară din casă... găsit motive de mers pe jos pentru rezolvat diverse, sau jogging dacă e parc pe-aproape, sau abonament la înot, unde se folosesc toate grupele de mușchi și se ard o grămadă de calorii.

#65
utilizatorok

utilizatorok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 24.12.2021

 JustXXL, on 07 ianuarie 2023 - 23:17, said:

Stiti un supliment alimentar bun pentru taierea poftei de mancare?
Ca pret, sa fie maxim cateva zeci de lei, "tratamentul" pentru 1 luna.
Multumesc!
Daca mai treci pe aici,
Tratamentul pt, toata viata costa 0 lei. Restul poti sa mi-i virezi in cont.
Asadar,
Nu numai cu alimente se va harani omul ci,
si cu tot cuvantul ce face obiectul pasiunii sale".
Nu ti s-a intamplat niciodata sa faci ceva fata de care esti pasionat si sa uiti de masa, de somn, de alte alea? Sa nu stii cum sa faci spre a aloca mai mult timp celor ce te pasioneaza?
Despre asta e vorba, e musai sa iti faci pasiunea din obtinerea, mentinerea greutatii optime sau,
din altceva care sa aiba ca efect secundar a uita de foame si a reseta foamea care te incerca.
Cand esti pasionat real, mustri foamea si ea iti trece.

Pentru asta, iti e necesar un nou crez/cult, nu cultul mancatului!

#66
painea_calda

painea_calda

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 25.12.2016

 utilizatorok, on 17 martie 2023 - 07:59, said:


Asadar,
Nu numai cu alimente se va harani omul ci,
si cu tot cuvantul ce face obiectul pasiunii sale".

din altceva care sa aiba ca efect secundar a uita de foame si a reseta foamea care te incerca.
Cand esti pasionat real, mustri foamea si ea iti trece.


Este extraordinar de frumos ce spui. (Este o mică problemă cu înțelegerea în profunzime, ai scris probabil în grabă, când cu diacritice când fără, citat care se încheie dar nu știu unde începe, sunt sigur că mi-au scăpat unele chestii) Dar ideea este foarte bună. O aveam și eu până să o scrii pe șleau.
Viața omului este spirit și mai puțin fuga și preocuparea pentru ce mâncăm. Asta mege mai bine la regnul animal. Prin spirit înțeleg aproape tot ce ține de nivelul imaginației omului, cu care nimic din alte vietăți nu a fost înzestrat: muzica, arta frumosului de la aranjamente florale, la peisagistică, la grădină, la amenajarea locuinței, la înfrumusețarea locuinței. Descifrarea , înțelegerea unor teorii științifice, comunicarea prin scris a propriilor teorii. Cărți care nu îți dau pace stârnindu-ți curiozitatea, filme care-ți comunică viziunea unor alți oameni. Ce gândesc și comunică oamenii pe formul softpedia, acestea sunt multe și nenumărate minunății. Nu gustul, asta și furnicile îl simt. Dar sunt doar niște nevertebrate.

#67
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,581
  • Înscris: 24.10.2015
In cazul acesta sportul e chiar mai important decat dieta. Analizele de sange facute pe sportivi,chiar si acei grasani de sumo, de cele mai multe ori sunt bune, adica nu au problemele specifice oamenilor supraponderali sau obezi.

#68
painea_calda

painea_calda

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 25.12.2016

 vinciun, on 07 septembrie 2023 - 12:52, said:

sportul e chiar mai important decat dieta.

O metodă sigura de a-ți menține sănătatea și eu cred că este sportul. Sau poate fi doar mișcare pe care o face cineva dimineața și seara, iar în plus, dacă stă la 5, urcă și scările de 2 ori pe zi,chiar și ușor dar fără oprire, poate fi de ajuns. Sau să mergem pe jos zilnic ceva la 4-5 km, cred că este echivalent. Dar sportul este mult mai mult fiindcă conține și o parte spirituală, poate fi o pasiune, îți poate da chiar motivație în viața de zi cu zi: d-aia aștept să mă văd cu băieții la fortbal.  
Am auzit și pe unii care spun : da dar sportul făcut corect, nu exagerat, nu greșit. Este o prostie. Este ca și cum le-ai spune copiilor de 10 ani: Acum că ați învățat să citiți, aveți grijă, să citiți numai lucruri corecte, de valoare, nu Harry Potter, și Jurnalul unui puști. Lasă-i frate să citească , măcar să citească mult, să ajungă să citească cu viteză, să-și crească numarul de cuvinte într-o limbă.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate