Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 

XC 60 , 2.0 diesel, 163 cp, 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007

 Octavian___, on 05 ianuarie 2023 - 10:35, said:

consumul de oras nu sare de 6-6,5%

lol, in Bucuresti? Vise.
Ti-am zis, vezi reviewuri pe youtube, citeste jurnal de bord pe forum daca nu ma crezi. Nici la drum lung nu ai 6.5% cu ala. :)
M-am uitat acum la repezeala, pe forumul Kia la consum ceed diesel - ultimul post - consum mediu pe 260 km (in care 100 autostrada) - 6.7%. Si imi zici ca in Bucuresti e mai mic?

#20
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,916
  • Înscris: 03.12.2005
Stelvio 210 cai diesel, media spritmonitor este de 7.6 din cca 30 de utilizatori, Stelvio 280 cai benzina 10.0 din 50 de utilizatori. 7.6 litri motorina costa cat 9l benzina. Alte motoare mai puternice nu-s pe diesel, asa ca asta e comparatia cea mai apropiata.

#21
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Per anamblu, daca te rezumi la consumul mixt pe termen lung si iei in calcul diferenta de pret dintre benzina si motorina, economia facuta este neglijabila. Diferenta pe care o platesti in plus este total justificata, mai ales cand compari un 2.0diesel cu un 2.0 benzina turbo.

Intr-adevar daca te rezumi doar la extreme, adica schimbat la rosu, dieselul iese clar in avanataj din punct de vedere economic, dar cat la suta din timp faci treaba asta?

#22
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,916
  • Înscris: 03.12.2005
Cele automate cand merg in trafic normal in rand cu toti ceilalti de pe drum costa aproximativ la fel masurat in lei/100km. La mers linistit le gasesc frecvent in treapta a 8a la 60kmh, la cel mult 1300rpm. Nu vad cum poate fi ceva mult mai rezonabil de atat.

Neincrederea asta o vad mai des la oameni obisnuiti cu cutii manuale si masinute mai vechi, unde diferentele erau mai pronuntate, o data ca motoarele erau mai ineficiente si apoi pentru ca nici macar un taximetrist nu va schimba asa de mult si de repede treptele ca o automata.



#23
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Visati dragilor, e amagirea prezentului, tehnologie de ultima ora la benzinare care va disparea (din pacate) repede.

Si eu scuzele si explicatiile astea le vad la cei cu benzinare moderne, cauta sub orice mijloc si pretext sa arate cat de economic e un turbo benzina fata de un turbo motorina.

Ca sa mergi incet, ca automate, ca scuze, ca nu mers la rosu etc

Si motocoasa mea consuma 3,5% , mai ca un diesel la 70/h in tr 5. Dieselul sa zici ca ar fi la un 3%
Si ??? Cam atat.

Iti iei masina cu 200+ cp sa mergi pe "eco" sa mergi si sa fii economic...

Nu trebuie sa fii in rosu cu ele, desi asa cum spuse colegul mai sus, acolo se vede clar diferenta de consum.
E suficient sa le frigi moderat si s-a dus dracu comparatiile vostre ca e zero diferenta, mai ales pe termen lung

...mai vorbim si de un SUV...

Uite va dau doua Kuga de aceeasi generatie pt ca si astea au fost aici in ograda de la lucru. 1.5 ecoboost si 2.0 tdci.
Nu ai ce sa compari la ele la consum. Una afiseaza 11,x media, aialalta 6,x

Da stiu, soferu e de vina, stilu, drumu etc etc..

Mergeti voi pe autostr la 140 pe tempomat sa vedeti ce diferente sunt intre ele la consum...n-ai ce comoara. Dar voi o faceti.

Interesant  cum se accepta asa usor, parca se uita cu totul, peste cativa ani o sa spunem ca benzinarul turbo a fost chiar mai economic decat dieselul turbo..

#24
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Mai oameni buni... ati dat-o in consumuri complet degeaba.
Omul a spus ca face 9000 km pe an. E irelevant la asemenea rulaj ce consum are masina. Volvo e marca premium, nu e monument de fiabilitate, mecanici priceputi nu se gasesc pe toate drumurile pentru Volvo. Consumul va fi ultima grija a omului... comparat cu intretinerea masinii.
Am Volvo, unchiul meu are si el Volvo (chiar XC60)
Ca exemplu, antigelul de volvo nu e nici G12 , nici G11. E undeva intre, trebuie sa pui original, daca vrei sa stii o treaba.
Electroventilatoarele sunt o problema la Volvo, pe mai multe generatii. Ambele masini din familie au avut probleme cu asta.... nu se rezolva ieftin.
Unchiul meu a schimbat blocul motor, de bun ce a fost. 9200 lei toata distractia.
Daca-i automata, nu va faceti griji, la aisinul de pe volvo orice mecanic spune ca face revizie, dar fara adaprarea blocului de valve e fix degeaba schimbul de ulei din cutia automata.
XC60 are DPF.... nici ala nu e pe viata, nu e ieftin.

Edited by uhu10uhu, 06 January 2023 - 21:05.


#25
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007

 Octavian___, on 06 ianuarie 2023 - 18:53, said:

Mergeti voi pe autostr la 140 pe tempomat sa vedeti ce diferente sunt intre ele la consum...n-ai ce comoara. Dar voi o faceti.
Bine ca nu compari un motor de 1l turbo cu 2l diesel ca stii o treaba.
Da' ce-ar fi ca in loc sa comparam mersu' pe autostrada la 140, cu mersul in oras in trafic, tu cu kuga de 2l tdci eu cu benzinaru' hibrid de 1.8. La masa nu suntem asa departe (1450 vs 1660 kg), punem pariu ca eu am acum consum mediu in bord (la temperaturi relativ mici) mai mic decat ai tu consumul de oras WLTP? (am trisat, m-am uitat sa vad WLTP la kuga, spoiler alert, am consum mai mic in Bucuresti)
Deci cum vine asta cu tehnologii care vor disparea repede si bla bla? Daca dispare benzina, dispare si dieselul, stai linistit, si trecem toti pe electric. Daca compari acum cate masini pe benzina/benzina hibrid gasesti in oferta producatorilor vs diesel/diesel hibrid, mi-e ca devine destul de clar care tehnologie e pe duca la masini mici.

Da, la 140 probabil consuma mai putin a ta, dar eu ma plimb cam 70% prin oras, si cand ies din oras de foarte putine ori merg doar cu 140 (practic doar bucuresti-constanta, ca in rest nu ai doar autostrada pana nicaieri prin tara), iar la 70-80 si 100-110 consuma foarte putin si a mea, stai linistit.
Daca punem in comparatie si pretul carburantului, s-a dus naibii avantajul diesel in exterior (in Romania, nu in tari cu infrastructura). Da' poate-s eu prost si nu stiu sa conduc "fript" facand slalom in pasaj la unirii ca profesionistii de pe la noi.

 uhu10uhu, on 06 ianuarie 2023 - 21:04, said:

Mai oameni buni... ati dat-o in consumuri complet degeaba.
Ai perfecta dreptate.
Eu am deraiat topicul, dar e din cauza ca OP a zis ca vrea diesel ca deh, consum mai bun.
Eu incercam doar sa-i explic ca nu asa se iau deciziile, mai ales cand vine vorba de 9000 km/an. Consumul conteaza fix deloc fata de alti factori.
Nu stiam sa-i dau exemple, dar exact la chestii pe care le-ai mentionat tu ma refeream - probleme specifice motoarelor respective. Exista la orice motor, si alea ar trebui sa te puna pe ganduri, nu consumul.
Dar, ca de obicei, au venit diversi cu reviewuri tip "ce-am eu e cel mai bun si restu sunt prosti", si ne explica cum ca faptul ca industria renunta la diesel e de fapt o mare conspiratie ca sa scoata motoarele "bune" de pe piata. Nu ca un motor diesel mare cu 2 turbine (sau chiar 3 la unele firme) e pielea .... in oras ca ii infunzi toate alea in 2-3 ani de mers bara la bara si faci pe el motor.

Eu nu zic, luati diesel, daca circulati mult in afara, daca faceti multi km pe an.
Dar sa-i zici omului ca diesel e super ok cand vorbim de motoare de 8 ani vechime si el face 9000 km majoritatea in oras e minciuna pe fata. Nu e cea mai buna alegere, nici p-aproape.

Edited by TehCube, 06 January 2023 - 22:34.


#26
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

 TehCube, on 06 ianuarie 2023 - 22:32, said:

Bine ca nu compari un motor de 1l turbo cu 2l diesel ca stii o treaba.
Da' ce-ar fi ca in loc sa comparam mersu' pe autostrada la 140, cu mersul in oras in trafic, tu cu kuga de 2l tdci eu cu benzinaru' hibrid de 1.8. La masa nu suntem asa departe (1450 vs 1660 kg), punem pariu ca eu am acum consum mediu in bord (la temperaturi relativ mici) mai mic decat ai tu consumul de oras WLTP? (am trisat, m-am uitat sa vad WLTP la kuga, spoiler alert, am consum mai mic in Bucuresti)
Deci cum vine asta cu tehnologii care vor disparea repede si bla bla? Daca dispare benzina, dispare si dieselul, stai linistit, si trecem toti pe electric. Daca compari acum cate masini pe benzina/benzina hibrid gasesti in oferta producatorilor vs diesel/diesel hibrid, mi-e ca devine destul de clar care tehnologie e pe duca la masini mici.

Da, la 140 probabil consuma mai putin a ta, dar eu ma plimb cam 70% prin oras, si cand ies din oras de foarte putine ori merg doar cu 140 (practic doar bucuresti-constanta, ca in rest nu ai doar autostrada pana nicaieri prin tara), iar la 70-80 si 100-110 consuma foarte putin si a mea, stai linistit.
Daca punem in comparatie si pretul carburantului, s-a dus naibii avantajul diesel in exterior (in Romania, nu in tari cu infrastructura). Da' poate-s eu prost si nu stiu sa conduc "fript" facand slalom in pasaj la unirii ca profesionistii de pe la noi.

......................................
Nu ca nu s-ar putea compara si asta la o masina compacta, 1.0 motocoasa vs 2.0 diesel, si aici consumul e mai mic la diesel, plus ca ai putere mai mare la un consum overall mai mic.
Si asta la mers decent cu oaresce grija sa scoti o medie buna (apanajul celor cu motocoase, sa arate ca nu sunt diferente) .
Daca le frigi un pic gata, nu mai ai ce sa compari

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-mXM7oYmeHg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sunt ferm convins ca la hibridul tau 1.8 vei scoate un consum mai bun decat 2.0 diesel in anumite imprejurari si pe niste perioade/distante determinate, situatii care pe tine te avantajeaza, e ce trebuie pt tine overall.

Ca s-a scumpit motorina asta este, jucam dupa cum decid altii in numele salvarii planetei, fara nicio logica alta decat salvarea planetei,  mai ales cand stii ca motorina e mai ieftina decat benzina ca si cost de productie.

#27
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

 uhu10uhu, on 06 ianuarie 2023 - 21:04, said:

Mai oameni buni... ati dat-o in consumuri complet degeaba.
Omul a spus ca face 9000 km pe an. E irelevant la asemenea rulaj ce consum are masina. ..........
...........................
Vorbim de o masina din 2014 , cu toate diferentele de cost la pompa, exista relevanta si la 10000 km /an .
Una e sa vezi 13-15% consum benzina si alta e sa vezi 8-9%

Uite si marea tehnologie, XC60 benzina hibrid consum de autostrada
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zlpqLI5uEKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
si diesel
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7CWPdZNtakk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nici macar la viteze relativ mici cu toata tehnologia hibrid nu poti sa te duci la consum similar cu diesel.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate