Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Teapa Digi

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022

 Bibulus, on 30 decembrie 2022 - 14:35, said:

Poate ai tu alte apucaturi, da' e teapa toata ziua! faci omu sa semneze un contract pe care nu-l respecti --- teapa!

Nu i-a tinut pistolul la timpla sa semneze.
Da, au fost multe muuulte cazuri similare. Multe. Stiu asta. Tocmai ca e veche treaba.
Insa, la final, TU semnezi contractul cu minuta ta. Sau il primesti pe mail, stai calm, stiu si situatia asta, poti sa renunti in 14 zile.
E vina comerciantului ca nu-l citesti?

Si ORICUM, problema initiatorului NU este prelungirea.
Problema este ca nu a primit si nu mai primeste telefonul promis!!!!!

 Colchonero, on 30 decembrie 2022 - 17:41, said:

si de ce nu i-a dat telefonul pe loc cand a semnat contractul?! operatorii seriosi asa procedeaza.

Poate nu era pe stoc in locatia respectiva.

Edited by nixrohnson, 30 December 2022 - 18:03.


#20
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,466
  • Înscris: 21.10.2009
Digi este o mizerie, dar nici restul operatorilor nu sunt mai seriosi. Mare atentie la tot ce semnati, ca va baga pe ascuns cate vreo prelungire pe 2 ani de nici nu va dati seama :)

#21
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010
Personal mă îndoiesc că relatarea este și adevărată. Cel puțin, nu integral.
Refuz să cred că Digi nu și-ar onora un contract, lucrurile ăstea se văd și din cer. Automat, se anulează.
Cum nu e vb de nici o bătrânică aici (faza asta  a devenit deja clasică, cum și condusul unei mașini de o bătrânică din Germania), e vb de autorul topicului. Sfatul meu pt el este să fie sincer.

Edited by iDorin, 30 December 2022 - 18:22.


#22
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 25.12.2016

 iDorin, on 30 decembrie 2022 - 18:14, said:

Refuz să cred că Digi nu și-ar onora un contract
Mi s-a intaplat si mie ceva asemanator. Am comandat in urma cu niste ani un echipament, nu l-am primit niciodata. E drept ca dupa un timp nici nu m-a mai interesat, nu m-am rugat de ei.

Asa ca plimba-te cu dumele astea de fanboy...

#23
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018
A comandat iphone 14 (pro)(max)? Daca da, mai are de asteptat, livrarile din China sunt praf, e penurie in piata.

Digi au fost in stare (dispusi) sa ofere un tracking number care sa ateste ca au livrat telefonul?

#24
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 06.03.2004
Ma îndoiesc ca doamna în vârstă a luat iphone 14 pro max. :)

#25
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

 Ghibos, on 30 decembrie 2022 - 14:07, said:

Va spun cazul unei persoane care a luat o teapa de la Digi. Persoana in cauza are mai multe servicii fixe, dar si abonament mobil, de la aceasta firma, si la un moment dat a vrut sa isi ia un telefon in rate prin oferta de fidelizare. A fost la un centru Digi, a dat acolo comanda pentru telefon impreuna cu o angajata, si i-a sa facut prelungire pe doi ani la toate serviciile pe care le detinea, aceasta fiind conditia pentru a beneficia de telefon. Doar ca nu vor sa-i mai dea telefonul. Au trecut aproape doua luni, si desi a facut numeroase sesizari, nu a primit telefonul. Periodic, in contul de client, comanda apare ca anulata (anulata de catre angajatii Digi). A fost azi la centrul respectiv, iar acolo i-au servit clasica minciuna "a fost curierul de doua ori si nu v-a gasit acasa". Asta in conditiile in care persoana in cauza este pensionara si iese foarte rar din casa, si a dat si numarul de telefon pentru a putea fi sunata de curier. Nu a venit nimeni, nu a sunat nimeni, la toate sesizarile i s-a spus ca "se urgenteaza", apoi ii anulau iar comanda.

Salut, Ghibos,

Incep prin a-mi cere scuze pentru orice neplacere legata de serviciile noastre pe care ai intampinat-o.

Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contratului pentru a verifica aceasta situatie.
Nu cred ca ar fi putut colegii mei sa ii transmita clientului ca a fost cautat de 2 ori de curier si nu a fost gasit acasa.
Daca s-a intamplat asta, este o problema de la firma de curierat si vom discuta cu acestia (desi poti suna si tu sa te interesezi de stadiul livrarii in baza AWB-ului).

Cu siguranta a fost doar o neintelegere si vom gasi o solutie pentru livrarea telefonului.

#26
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,775
  • Înscris: 10.10.2011

Manasu said:

1672417097[/url]' post='29634700']
Mi s-a intaplat si mie ceva asemanator. Am comandat in urma cu niste ani un echipament, nu l-am primit niciodata. E drept ca dupa un timp nici nu m-a mai interesat, nu m-am rugat de ei.

Asa ca plimba-te cu dumele astea de fanboy...

Hai sa incetam un pic cu flame-ul, ca asa si eu pot sa zic ca postarea ta e o duma. Acum enshpe ani ai comandat tu un echipament, nu ti l-au livrat si tu “nu te-ai rugat de ei”. Daca e asa, o idee proasta. Intr-o firma cu milioane de clienti si mii de angajati e imposibil sa nu apara si probleme, dar daca nu stim sa ne cerem drepturile, nici nu vom rezolva aceste probleme. Ba mai mult, firmele si angajatii lor isi vor intari convingerea romaneasca “lasa ba, ca merge si asa”. Mail la ei, mail la ANPC pana ai un raspuns clar. Daca maine-poimaine li se arata ca de fapt ti-au trimis echipamentul si vrei sa inchizi contractul si te pun sa-l platesti? De exemplu.

Edited by iRunaway, 30 December 2022 - 18:30.


#27
Ghibos

Ghibos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 24.03.2018
@DIGI_Helper - nu stiu datele contractului, dar am trimis in privat nr de telefon al persoanei respective.

#28
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022

 Ghibos, on 30 decembrie 2022 - 18:45, said:

@DIGI_Helper - nu stiu datele contractului, dar am trimis in privat nr de telefon al persoanei respective.

Eh, si te astepti sa sune cineva de la Digi inapoi ???
Fa si TU un efort, serios, ca doar TU vrei sa rezolvi problema, corect?

#29
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,905
  • Înscris: 28.09.2017
Va suna cineva de la Digi cu siguranță!

Nu ești la portocalii să-ți dea bip, apoi să-ți dea mesaj că nu ai răspuns la telefon! ;)

Edited by A-ONE, 30 December 2022 - 19:20.


#30
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010
Nici trolling-ul nu mai este ce a fost! :lol:

#31
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2020
Eu nu înțeleg ceva.
1.Dacă de exemplu persoana respectivă are mai multe servicii la digi printre care și internet si tv sau mai multe abonamente, nu este normal să beneficieze de oferta de fidelizare cu plata in rate și să se reînoiască doar un singur abonament? De ce toate serviciile?
2. Ce ofertă de fidelizare cu plata în rate ai dacă prețul telefonului este același ca în orice alt magazin?:))) Oferta de fidelizare presupune scăparea de a plătii un avans oare?

#32
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
Toate serviciile sunt pe un CNP , de asta :)

#33
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,594
  • Înscris: 14.10.2004

 cristiany, on 30 decembrie 2022 - 16:36, said:

La achizitionarea unui telefon in rate, la fidelizare, se prelungesc toate serviciile de pe contract.
Daca se achizitioneaza cu plata integrala, se prelungeste doar abonamentul telefonului.
Poti sa traduci in limba romana chestia aia ca mie imi da cu multe virgule.
De ce sa imi prelungesti un abonament la achizitie terminal cu banul jos mai ales ca Digi nu are niste discounturi care sa justifice asa ceva.
Pai asa il iau din orice magazin online, o*lx, targ, etc. Ce motiv am sa cumpar un telefon de la ei daca nu este cu cel putin 25% mai ieftin fata de orice magazin serios?

#34
draand28

draand28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 22.04.2015
Eu nu stiu de ce ar lua cineva un telefon de pe digi. 99% din ele sunt mai scumpe decat in retail, iar rate cu 0 dobanda ofera multe magazine.

#35
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
maine imi intra somajul. mi-as lua un telefon nou. de unde zici ca pot sa iau in rate si fara dobanda?

#36
draand28

draand28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 22.04.2015
Daca se considera offtopic sau reclama, va rog sa stergeti.

Emag. Au wallet, pana in 4000 lei, 0 dobanda, 4 rate, nu te verifica daca ai vreun venit, nu ii intereseaza de unde sunt banii, poti sa fii in intretinerea unei alte persoane (de ex student fara job) si sa nu ai adeverinta anaf ca nu iti cere nimic.

De altfel exista si carduri de cumparaturi cu 0 dobanda pe mai multe rate, dar acolo e nevoie de adeverinta anaf.

Telefoanele de la digi sunt overpriced rau. De ex un Xiaomi 12 e 4400, pe cand in retail e 2700...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate