![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Teapa Digi
Last Updated: Jan 15 2023 22:00, Started by
Ghibos
, Dec 30 2022 14:07
·
12

#1
Posted 30 December 2022 - 14:07

Va spun cazul unei persoane care a luat o teapa de la Digi. Persoana in cauza are mai multe servicii fixe, dar si abonament mobil, de la aceasta firma, si la un moment dat a vrut sa isi ia un telefon in rate prin oferta de fidelizare. A fost la un centru Digi, a dat acolo comanda pentru telefon impreuna cu o angajata, si i-a sa facut prelungire pe doi ani la toate serviciile pe care le detinea, aceasta fiind conditia pentru a beneficia de telefon. Doar ca nu vor sa-i mai dea telefonul. Au trecut aproape doua luni, si desi a facut numeroase sesizari, nu a primit telefonul. Periodic, in contul de client, comanda apare ca anulata (anulata de catre angajatii Digi). A fost azi la centrul respectiv, iar acolo i-au servit clasica minciuna "a fost curierul de doua ori si nu v-a gasit acasa". Asta in conditiile in care persoana in cauza este pensionara si iese foarte rar din casa, si a dat si numarul de telefon pentru a putea fi sunata de curier. Nu a venit nimeni, nu a sunat nimeni, la toate sesizarile i s-a spus ca "se urgenteaza", apoi ii anulau iar comanda.
|
#2
Posted 30 December 2022 - 14:14

Am avut situatie asemanatoare.
Sa faca o plangere la ANPC pentru pacaleala cu prelungirea. |
#3
Posted 30 December 2022 - 14:18

Trimite-i un PM lui DIGI_Helper, cu datele de abonat, sigur se va rezolva.
Edited by baribalu, 30 December 2022 - 14:19. |
#4
Posted 30 December 2022 - 14:20

Sa faca o plangere la ANPC pentru pacaleala cu prelungirea. N-ai inteles situatia. NU asta e problema aici. Si, oricum, aia nu este pacaleala, nu mai este demult pacaleala. Sau, in fine, daca persoana intelege mai greu (ca sa ma exprim elegant), e foarte greu de demonstrat ca este vina comerciantului. |
#5
Posted 30 December 2022 - 14:25

Sesizare anpc, altfel tepele de genul asta nu se vor opri.
|
#6
Posted 30 December 2022 - 14:35

N-ai inteles situatia. NU asta e problema aici. Si, oricum, aia nu este pacaleala, nu mai este demult pacaleala. Sau, in fine, daca persoana intelege mai greu (ca sa ma exprim elegant), e foarte greu de demonstrat ca este vina comerciantului. Poate ai tu alte apucaturi, da' e teapa toata ziua! faci omu sa semneze un contract pe care nu-l respecti --- teapa! |
#8
Posted 30 December 2022 - 15:36

Am luat si eu telefon de la ei cu fidelizare prin prelungire de contract.
Modelul pe care l-am ales intre timp nu a mai fost disponibil, am ales altul , mi-au anulat prima comanda, mi-au facut alta si au livrat. E doar o presupunere, daca e doar crasa incompetenta a operatorilor, incapabili sau fara niciun chef de munca si rauvoitori, sa scorneasca verzi si uscate?? Vede unu ca nu se poate livra pt ca e indisponibil telefonul, anuleaza comanda si nu anunta clientul, cum m-au anuntat pe mine cerandu-mi sa aleg alt model. Clientul suna la un altul, care habar nu are ce a facut primul sau coleg, nici nu verifica, reintroduce comanda in sistem. Si tot asa si de la capat |
#9
Posted 30 December 2022 - 15:48

@Ghibos, de[inde de situatie si imprejurari !
Adica se poate 1. sa fie o teapa data de angajata care a facut actele pentru telefonul in rate prin oferta de fidelizare oferit numai prin prelungirea tuturor serviciilor cu scopul de a isi face norma personala pentru a primi bonus la salariu 2. sa fi luat un angajat de la Digi telefonul 3. sa fi luat curierul telefonul, chiar de doua ori ! 4. sa nu mai fi fost acel model de telefon in oferta Digi si nimeni nu s-a deranjat / ori au uitat sa anunte persoana in cauza sa anuleze comanda si sa faca cerere pentru alt model de telefon Dar cum nimeni de la Digi nu vrea sa desluseasca misterul, cred ca o plangere la ANPC si poate Politie sa rezolve problema\ Adica se duce clientu la Digi sa ia un telefon in rate, prelungeste serviciile pentru inca 2 ani, nu primeste telefonul de doua luni ? Sigur ceva nu e in regula ! |
#10
Posted 30 December 2022 - 16:00

Eu nu cred ca operatorii de servicii de acest gen au in plan sa pacaleasca clientii. Ei s-au ales cu prelungirea contractului, vor livra un telefon care va fi platit in rate, deci care ar fi motivul sa umble cu jumatati de masura ? Nu cred ca au primit indicatii de la centru, de genul "pacaliti clientii ca le dati telefoane". Nu !
Este posibil, pe undeva, unul sau mai multi angajati sa nu isi faca treaba. Cat despre furt, nu cred ca este cazul. Nu se duce angajatul si ia un telefon de pe raft si pleaca cu el acasa fara a-l livra clientului. Deci o reclamatie, va solutiona problema. Reclamatie la ANPC, cu conditia ca in actele incheiate sa fie specificat ca va primi un telefon. Chiar, acest telefon apare in contract ? Sau angajatul DIGI a promis verbal ca va oferi telefonul ? |
#11
Posted 30 December 2022 - 16:11

Inainte de a face reclamatie la ANPC se face reclamatie pe email catre Digi (dovada incercare rezolvare situatie pe cale amiabila), altfel nu este luata in seama reclamatia la ANPC.
Nu sunat, nu mers si vorbit fizic, nu mesaje pe forum catre Helper, nimic. Reclamatie pe email! Daca nu raspund in 30 de zile calendaristice sau daca raspuns nesatisfacator, poti face reclamatie la ANPC direct pe site. Daca ajungi la situatia cu ANPC, nu te multumi doar cu telefonul in rate, cere si o despagubire (ceva luni reduse de abonament) altfel nu retragi reclamatia la ANPC iar ei isi iau amenda lejera. |
|
#12
Posted 30 December 2022 - 16:36

Va spun cazul unei persoane care a luat o teapa de la Digi. Persoana in cauza are mai multe servicii fixe, dar si abonament mobil, de la aceasta firma, si la un moment dat a vrut sa isi ia un telefon in rate prin oferta de fidelizare. A fost la un centru Digi, a dat acolo comanda pentru telefon impreuna cu o angajata, si i-a sa facut prelungire pe doi ani la toate serviciile pe care le detinea, aceasta fiind conditia pentru a beneficia de telefon. Doar ca nu vor sa-i mai dea telefonul. Au trecut aproape doua luni, si desi a facut numeroase sesizari, nu a primit telefonul. Periodic, in contul de client, comanda apare ca anulata (anulata de catre angajatii Digi). A fost azi la centrul respectiv, iar acolo i-au servit clasica minciuna "a fost curierul de doua ori si nu v-a gasit acasa". Asta in conditiile in care persoana in cauza este pensionara si iese foarte rar din casa, si a dat si numarul de telefon pentru a putea fi sunata de curier. Nu a venit nimeni, nu a sunat nimeni, la toate sesizarile i s-a spus ca "se urgenteaza", apoi ii anulau iar comanda. La achizitionarea unui telefon in rate, la fidelizare, se prelungesc toate serviciile de pe contract. Daca se achizitioneaza cu plata integrala, se prelungeste doar abonamentul telefonului. |
#13
Posted 30 December 2022 - 16:39

Dacă îl achit integral, de ce se prelungește contractul?
|
#15
Posted 30 December 2022 - 17:16

#16
Posted 30 December 2022 - 17:27

Din moment ce nu s-a primit telefonul, se poate porta numărul fără probleme, nu beneficiezi de vreo reducere care trebuie rambursată.
|
|
#17
Posted 30 December 2022 - 17:41

si de ce nu i-a dat telefonul pe loc cand a semnat contractul?! operatorii seriosi asa procedeaza.
|
#18
Posted 30 December 2022 - 17:45

Inainte de a face reclamatie la ANPC se face reclamatie pe email catre Digi (dovada incercare rezolvare situatie pe cale amiabila), altfel nu este luata in seama reclamatia la ANPC. ![]() ![]()
Dacă îl achit integral, de ce se prelungește contractul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users