Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Teapa Digi

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
Ghibos

Ghibos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 607
  • Înscris: 24.03.2018
Va spun cazul unei persoane care a luat o teapa de la Digi. Persoana in cauza are mai multe servicii fixe, dar si abonament mobil, de la aceasta firma, si la un moment dat a vrut sa isi ia un telefon in rate prin oferta de fidelizare. A fost la un centru Digi, a dat acolo comanda pentru telefon impreuna cu o angajata, si i-a sa facut prelungire pe doi ani la toate serviciile pe care le detinea, aceasta fiind conditia pentru a beneficia de telefon. Doar ca nu vor sa-i mai dea telefonul. Au trecut aproape doua luni, si desi a facut numeroase sesizari, nu a primit telefonul. Periodic, in contul de client, comanda apare ca anulata (anulata de catre angajatii Digi). A fost azi la centrul respectiv, iar acolo i-au servit clasica minciuna "a fost curierul de doua ori si nu v-a gasit acasa". Asta in conditiile in care persoana in cauza este pensionara si iese foarte rar din casa, si a dat si numarul de telefon pentru a putea fi sunata de curier. Nu a venit nimeni, nu a sunat nimeni, la toate sesizarile i s-a spus ca "se urgenteaza", apoi ii anulau iar comanda.

#2
Reniz

Reniz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 27.12.2016
Am avut situatie asemanatoare.
Sa faca o plangere la ANPC pentru pacaleala cu prelungirea.

#3
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,664
  • Înscris: 23.10.2006
Trimite-i un PM lui DIGI_Helper, cu datele de abonat, sigur se va rezolva.

Edited by baribalu, 30 December 2022 - 14:19.


#4
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022

 Reniz, on 30 decembrie 2022 - 14:14, said:

Sa faca o plangere la ANPC pentru pacaleala cu prelungirea.

N-ai inteles situatia. NU asta e problema aici.
Si, oricum, aia nu este pacaleala, nu mai este demult pacaleala.
Sau, in fine, daca persoana intelege mai greu (ca sa ma exprim elegant), e foarte greu de demonstrat ca este vina comerciantului.

#5
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,879
  • Înscris: 25.12.2016
Sesizare anpc, altfel tepele de genul asta nu se vor opri.

#6
Bibulus

Bibulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,866
  • Înscris: 05.08.2014

 nixrohnson, on 30 decembrie 2022 - 14:20, said:

N-ai inteles situatia. NU asta e problema aici.
Si, oricum, aia nu este pacaleala, nu mai este demult pacaleala.
Sau, in fine, daca persoana intelege mai greu (ca sa ma exprim elegant), e foarte greu de demonstrat ca este vina comerciantului.

Poate ai tu alte apucaturi, da' e teapa toata ziua! faci omu sa semneze un contract pe care nu-l respecti --- teapa!

#7
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 22.02.2014
Nasol.
Poate te ajuta Digi Helper.

#8
Atreides

Atreides

    Duke, Padishah Emperor, Kwisatz Haderach, Mahdi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,308
  • Înscris: 28.07.2008
Am luat si eu telefon de la ei cu fidelizare prin prelungire de contract.
Modelul pe care l-am ales intre timp nu a mai fost disponibil, am ales altul , mi-au anulat prima comanda, mi-au facut alta si au livrat.
E doar o presupunere, daca e doar crasa incompetenta a operatorilor, incapabili sau fara niciun chef de munca si rauvoitori, sa scorneasca verzi si uscate??
Vede unu ca nu se poate livra pt ca e indisponibil telefonul, anuleaza comanda si nu anunta clientul, cum m-au anuntat pe mine cerandu-mi sa aleg alt model.
Clientul suna la un altul, care habar nu are ce a facut primul sau coleg, nici nu verifica, reintroduce comanda in sistem.
Si tot asa si de la capat

#9
pateu_98

pateu_98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 12.11.2012
@Ghibos, de[inde de situatie si imprejurari !

Adica se poate
1. sa fie o teapa data de angajata care a facut actele pentru telefonul in rate prin oferta de fidelizare oferit numai prin prelungirea tuturor serviciilor cu scopul de a isi face norma personala pentru a primi bonus la salariu
2. sa fi luat un angajat de la Digi telefonul
3. sa fi luat curierul telefonul, chiar de doua ori !
4. sa nu mai fi fost acel model de telefon in oferta Digi si nimeni nu s-a deranjat / ori au uitat sa anunte persoana in cauza sa anuleze comanda si sa faca cerere pentru alt model de telefon

Dar cum nimeni de la Digi nu vrea sa desluseasca misterul, cred ca o plangere la ANPC si poate Politie sa rezolve problema\

Adica se duce clientu la Digi sa ia un telefon in rate, prelungeste serviciile pentru inca 2 ani, nu primeste telefonul de doua luni ?
Sigur ceva nu e in regula !

#10
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Eu nu cred ca operatorii de servicii de acest gen au in plan sa pacaleasca clientii. Ei s-au ales cu prelungirea contractului, vor livra un telefon care va fi platit in rate, deci care ar fi motivul sa umble cu jumatati de masura ? Nu cred ca au primit indicatii de la centru, de genul "pacaliti clientii ca le dati telefoane". Nu !
Este posibil, pe undeva, unul sau mai multi angajati sa nu isi faca treaba. Cat despre furt, nu cred ca este cazul. Nu se duce angajatul si ia un telefon de pe raft si pleaca cu el acasa fara a-l livra clientului.
Deci o reclamatie, va solutiona problema. Reclamatie la ANPC, cu conditia ca in actele incheiate sa fie specificat ca va primi un telefon. Chiar, acest telefon apare in contract ? Sau angajatul DIGI a promis verbal ca va oferi telefonul ?

#11
draand28

draand28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 22.04.2015
Inainte de a face reclamatie la ANPC se face reclamatie pe email catre Digi (dovada incercare rezolvare situatie pe cale amiabila), altfel nu este luata in seama reclamatia la ANPC.

Nu sunat, nu mers si vorbit fizic, nu mesaje pe forum catre Helper, nimic. Reclamatie pe email!

Daca nu raspund in 30 de zile calendaristice sau daca raspuns nesatisfacator, poti face reclamatie la ANPC direct pe site.

Daca ajungi la situatia cu ANPC, nu te multumi doar cu telefonul in rate, cere si o despagubire (ceva luni reduse de abonament) altfel nu retragi reclamatia la ANPC iar ei isi iau amenda lejera.

#12
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,865
  • Înscris: 16.04.2007

 Ghibos, on 30 decembrie 2022 - 14:07, said:

Va spun cazul unei persoane care a luat o teapa de la Digi. Persoana in cauza are mai multe servicii fixe, dar si abonament mobil, de la aceasta firma, si la un moment dat a vrut sa isi ia un telefon in rate prin oferta de fidelizare. A fost la un centru Digi, a dat acolo comanda pentru telefon impreuna cu o angajata, si i-a sa facut prelungire pe doi ani la toate serviciile pe care le detinea, aceasta fiind conditia pentru a beneficia de telefon. Doar ca nu vor sa-i mai dea telefonul. Au trecut aproape doua luni, si desi a facut numeroase sesizari, nu a primit telefonul. Periodic, in contul de client, comanda apare ca anulata (anulata de catre angajatii Digi). A fost azi la centrul respectiv, iar acolo i-au servit clasica minciuna "a fost curierul de doua ori si nu v-a gasit acasa". Asta in conditiile in care persoana in cauza este pensionara si iese foarte rar din casa, si a dat si numarul de telefon pentru a putea fi sunata de curier. Nu a venit nimeni, nu a sunat nimeni, la toate sesizarile i s-a spus ca "se urgenteaza", apoi ii anulau iar comanda.

La achizitionarea unui telefon in rate, la fidelizare, se prelungesc toate serviciile de pe contract.
Daca se achizitioneaza cu plata integrala, se prelungeste doar abonamentul telefonului.

#13
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 16.12.2003
Dacă îl achit integral, de ce se prelungește contractul?

#14
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,865
  • Înscris: 16.04.2007
Asta este regula ( idioata ) a lor.

#15
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,408
  • Înscris: 20.02.2008

 hades, on 30 decembrie 2022 - 16:39, said:

Dacă îl achit integral, de ce se prelungește contractul?
Pentru ca probabil ai pret preferential. Ca altfel l-ai lua de pe Emag/Altex/Flanco.

#16
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Din moment ce nu s-a primit telefonul, se poate porta numărul fără probleme, nu beneficiezi de vreo reducere care trebuie rambursată.

#17
Colchonero

Colchonero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 03.01.2013
si de ce nu i-a dat telefonul pe loc cand a semnat contractul?! operatorii seriosi asa procedeaza.

#18
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,223
  • Înscris: 05.06.2002

 draand28, on 30 decembrie 2022 - 16:11, said:

Inainte de a face reclamatie la ANPC se face reclamatie pe email catre Digi (dovada incercare rezolvare situatie pe cale amiabila), altfel nu este luata in seama reclamatia la ANPC.
sau depusa in scris la sediul lor, scrisa de acasa in doua exemplare, unul il lasi la ei, pe cel de al doilea o pui pe duduia de acolo sa scrie: "am primit un exemplar, numarul de inregistrare, data, numele in clar, functia in cadrul companiei si semnatura". e magica chestia asta. :) sa vezi cum se pun in miscare. :)

 hades, on 30 decembrie 2022 - 16:39, said:

Dacă îl achit integral, de ce se prelungește contractul?
probabil considera ca pretul e subventionat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate