Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Upgrade la internet

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Reaper1337

Reaper1337

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 22.04.2020
Salut! Ma uitam pe site ul celor de la digi ca sa vad ce e pe acolo si am observat ca pot trece de la FiberLink Popular la FiberLink GigaBit Popular si as avea cateva intrebari.
1. Voi primi acasa ceva instiintare cum ca am facut modificari la contract sau doar pe mail?
2. Vor trimite o echipa sa imi faca ceva modificari? (modem nou, chestie nou pnm) stiu doar a au fost prin mai o echipa si mi au pus ceva fibra cu un aparat model TBEG300-1-1-1R
3. Se schimba abonamentul si primesc viteza in plus sau cum functioneaza?

Multumesc anticipat!

#2
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,796
  • Înscris: 30.08.2006
Ei trebuie sa asigure infrastructura tehnica pentru viteze marite si apoi sa vina cu noile oferte. Deci vei trece la noul abonament fara sa fie necesar o echipa tehnica. Ai tot ce e necesar ca sa se faca trecerea la 500 Mb/s.

#3
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014

 Reaper1337, on 27 decembrie 2022 - 23:05, said:

Salut! Ma uitam pe site ul celor de la digi ca sa vad ce e pe acolo si am observat ca pot trece de la FiberLink Popular la FiberLink GigaBit Popular si as avea cateva intrebari.
1. Voi primi acasa ceva instiintare cum ca am facut modificari la contract sau doar pe mail?
2. Vor trimite o echipa sa imi faca ceva modificari? (modem nou, chestie nou pnm) stiu doar a au fost prin mai o echipa si mi au pus ceva fibra cu un aparat model TBEG300-1-1-1R
3. Se schimba abonamentul si primesc viteza in plus sau cum functioneaza?

Multumesc anticipat!

Salut, Reaper1337,
Iti raspund punctual la intrebarile tale:

1. Vei primi noul contract pe mail, nu primesti a alta instiintare fizic, prin posta.
2. Daca ai deja fibra optica in locatie si ONT instalat, nu este nevoie sa mai ajunga echipa sa faca nici o modificare. Reteaua este pregatita pentru vitezele oferite de abonamentul Fiberlink Gigabit Popular.
3. Da, se schimba doar abonamentul si vei beneficia de viteza crescuta.

#4
Reaper1337

Reaper1337

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 22.04.2020

 DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 09:36, said:

Salut, Reaper1337,
Iti raspund punctual la intrebarile tale:

1. Vei primi noul contract pe mail, nu primesti a alta instiintare fizic, prin posta.
2. Daca ai deja fibra optica in locatie si ONT instalat, nu este nevoie sa mai ajunga echipa sa faca nici o modificare. Reteaua este pregatita pentru vitezele oferite de abonamentul Fiberlink Gigabit Popular.
3. Da, se schimba doar abonamentul si vei beneficia de viteza crescuta.
Am făcut aseară upgrade ul, din 93 Mbps nu ies, cumva e blocat la 12 mb/s când descarc ceva, am făcut ceva greșit sau? da, viteza de vede ca este mai constanta și mai stabila, ping ul este mai mic, dar nu ajunge măcar la 400 mbps

 Leo2006, on 28 decembrie 2022 - 07:51, said:

Ei trebuie sa asigure infrastructura tehnica pentru viteze marite si apoi sa vina cu noile oferte. Deci vei trece la noul abonament fara sa fie necesar o echipa tehnica. Ai tot ce e necesar ca sa se faca trecerea la 500 Mb/s.
Am facut trecerea doar ca sunt limitat la cam 100 mbps, nu inteleg de ce, am dat update la placa de retea si tot asa, am routeru' mercusys ac12g

Edited by Dany_Darke, 28 December 2022 - 14:03.


#5
andreicri

andreicri

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 13.07.2006
apropo de upgrade.am observat ca au disparut ofertele de 2,5 g si 10 g de pe site.de ce?ma interesa sa trec la 2.5g dar acum nu mai e disponibila...

#6
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014
@Reaper1337

Testele le-ai facut conectat prin cablu sau prin Wireless?
Inainte de a face testul de viteza ai incercat sa faci o deconectare si apoi sa te conectezi din nou? Limitarea nu se poate modifica daca serviciul este in continuare activ.

@andreicri

Butonul de upgrade/precomanda pentru FB 2,5G sau FB 10G apare doar pentru clientii unde este activa infrastructura sau va fi activa in viitorul apropiat.

#7
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006

 Reaper1337, on 28 decembrie 2022 - 12:00, said:

Am făcut aseară upgrade ul, din 93 Mbps nu ies, cumva e blocat la 12 mb/s când descarc ceva, am făcut ceva greșit sau? da, viteza de vede ca este mai constanta și mai stabila, ping ul este mai mic, dar nu ajunge măcar la 400 mbps
Am facut trecerea doar ca sunt limitat la cam 100 mbps, nu inteleg de ce, am dat update la placa de retea si tot asa, am routeru' mercusys ac12g

Verifica sa nu ai cablul bagat in portul de 100Mb de la Luster. si pe urma vezi in setarile routerului si ale placii de retea la ce viteza se conecteaza.

#8
Reaper1337

Reaper1337

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 22.04.2020

 DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 15:07, said:


si prin wireless si prin cablu, ambele rezultate de 94 mbps la upload si la download, nu scade sau creste, am incercat sa intru in setarile router ului, nicio limitare din cate am vazut...

 baribalu, on 28 decembrie 2022 - 16:08, said:

Verifica sa nu ai cablul bagat in portul de 100Mb de la Luster. si pe urma vezi in setarile routerului si ale placii de retea la ce viteza se conecteaza.
ceva de genul arata lusteru' meu, are doar un port in care sunt toate conectate (tvu, netu si inca doua chestii)

Edited by Dany_Darke, 28 December 2022 - 18:20.


#9
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005

 Reaper1337, on 28 decembrie 2022 - 16:11, said:

si prin cablu

Placa de retea este gigabit?

LE. Posibil ca problema sa fie de la ei.
Le poti trimite un tichet

LE2. Incearca sa dai un restart la ONT/router.

Edited by xxvirusxx, 28 December 2022 - 20:48.


#10
andreicri

andreicri

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 13.07.2006

 DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 15:07, said:

@Reaper1337

Testele le-ai facut conectat prin cablu sau prin Wireless?
Inainte de a face testul de viteza ai incercat sa faci o deconectare si apoi sa te conectezi din nou? Limitarea nu se poate modifica daca serviciul este in continuare activ.

@andreicri

Butonul de upgrade/precomanda pentru FB 2,5G sau FB 10G apare doar pentru clientii unde este activa infrastructura sau va fi activa in viitorul apropiat.


Pai tocmai ca la un moment dat era si a disparut intre timp si nu inteleg de ce.Infrastructura era acum 1 luna si brusc nu mai e?

#11
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006
Simplu.

Inainte aparea la toata lumea la precomanda. Toti din Bucuresti puteau sa dea precomanda chiar daca nu avea disponibil in scara blocului reteaua de 2,5 sau 10.

Acum au lasat activ doar unde se poate face upgrade-ul fizic.

#12
andreicri

andreicri

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 13.07.2006
curioasa politica sa precomanzi ceva ce nu exista sau nu e sigur ca va exista....e ca si cum precomanzi un telefon si el nu se va mai fabrica...

#13
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.04.2008
Tu te-ai intrebat de ce nu mai apare butonul in cont si ti-a explicat @catalinman ca nu mai poti face precomanda decat acolo unde se stie sigur ca este infrastructura activa XGS.
Deci nu exista nici o politica de a face precomanda pentru ceva ce nu e sigur ca va exista.

#14
andreicri

andreicri

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 13.07.2006

 anndrei86, on 30 decembrie 2022 - 15:14, said:

Tu te-ai intrebat de ce nu mai apare butonul in cont si ti-a explicat @catalinman ca nu mai poti face precomanda decat acolo unde se stie sigur ca este infrastructura activa XGS.
Deci nu exista nici o politica de a face precomanda pentru ceva ce nu e sigur ca va exista.
Ce zic eu si ce intelegi tu...I rest my case.

#15
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.04.2008
Eu zic doar ca este normal cum se intampla acum si nu prea are sens sa comentam legat de ce a fost in trecut.
Adica in zona ta probabil nu se stie un termen estimativ pentru trecerea la infrastructura XGS, automat nu ti se permite sa faci precomanda.

Poate ca pana acum s-au folosit precomenzile pentru a se face o lista cu zonele in care sunt cei mai multi doritori si astfel s-au prioritizat lucrarile de infrastuctura in cartierele respective.
Tu nu ti-ai exprimat dorinta (si probabil nici alti abonati din zona) si astfel s-au planificat lucrari in alte zone cu mai multi clienti potentiali.

#16
Reaper1337

Reaper1337

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 22.04.2020
Inca nicio modificare, chiar nu inteleg ce are, poate router ul nu suporta sa aibe asemenea viteze? ramane efectiv mereu blocat la 94 mbps, m am uitat prin setari si nimic...

#17
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014
Daca vrei sa verificam, eu inca astept mesajul de la tine cu datele de identificare ale contractului.

#18
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 21.07.2011
Ai incercat si fara router? adica cu cablu direct din GPON in Laptop/Calculator?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate