Upgrade la internet
Last Updated: Jan 10 2023 11:42, Started by
Reaper1337
, Dec 27 2022 23:05
·
0
#1
Posted 27 December 2022 - 23:05
Salut! Ma uitam pe site ul celor de la digi ca sa vad ce e pe acolo si am observat ca pot trece de la FiberLink Popular la FiberLink GigaBit Popular si as avea cateva intrebari.
1. Voi primi acasa ceva instiintare cum ca am facut modificari la contract sau doar pe mail? 2. Vor trimite o echipa sa imi faca ceva modificari? (modem nou, chestie nou pnm) stiu doar a au fost prin mai o echipa si mi au pus ceva fibra cu un aparat model TBEG300-1-1-1R 3. Se schimba abonamentul si primesc viteza in plus sau cum functioneaza? Multumesc anticipat! |
#2
Posted 28 December 2022 - 07:51
Ei trebuie sa asigure infrastructura tehnica pentru viteze marite si apoi sa vina cu noile oferte. Deci vei trece la noul abonament fara sa fie necesar o echipa tehnica. Ai tot ce e necesar ca sa se faca trecerea la 500 Mb/s.
|
#3
Posted 28 December 2022 - 09:36
Reaper1337, on 27 decembrie 2022 - 23:05, said:
Salut! Ma uitam pe site ul celor de la digi ca sa vad ce e pe acolo si am observat ca pot trece de la FiberLink Popular la FiberLink GigaBit Popular si as avea cateva intrebari. 1. Voi primi acasa ceva instiintare cum ca am facut modificari la contract sau doar pe mail? 2. Vor trimite o echipa sa imi faca ceva modificari? (modem nou, chestie nou pnm) stiu doar a au fost prin mai o echipa si mi au pus ceva fibra cu un aparat model TBEG300-1-1-1R 3. Se schimba abonamentul si primesc viteza in plus sau cum functioneaza? Multumesc anticipat! Salut, Reaper1337, Iti raspund punctual la intrebarile tale: 1. Vei primi noul contract pe mail, nu primesti a alta instiintare fizic, prin posta. 2. Daca ai deja fibra optica in locatie si ONT instalat, nu este nevoie sa mai ajunga echipa sa faca nici o modificare. Reteaua este pregatita pentru vitezele oferite de abonamentul Fiberlink Gigabit Popular. 3. Da, se schimba doar abonamentul si vei beneficia de viteza crescuta. |
#4
Posted 28 December 2022 - 12:00
DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 09:36, said:
Salut, Reaper1337, Iti raspund punctual la intrebarile tale: 1. Vei primi noul contract pe mail, nu primesti a alta instiintare fizic, prin posta. 2. Daca ai deja fibra optica in locatie si ONT instalat, nu este nevoie sa mai ajunga echipa sa faca nici o modificare. Reteaua este pregatita pentru vitezele oferite de abonamentul Fiberlink Gigabit Popular. 3. Da, se schimba doar abonamentul si vei beneficia de viteza crescuta. Leo2006, on 28 decembrie 2022 - 07:51, said:
Ei trebuie sa asigure infrastructura tehnica pentru viteze marite si apoi sa vina cu noile oferte. Deci vei trece la noul abonament fara sa fie necesar o echipa tehnica. Ai tot ce e necesar ca sa se faca trecerea la 500 Mb/s. Edited by Dany_Darke, 28 December 2022 - 14:03. |
#5
Posted 28 December 2022 - 12:33
apropo de upgrade.am observat ca au disparut ofertele de 2,5 g si 10 g de pe site.de ce?ma interesa sa trec la 2.5g dar acum nu mai e disponibila...
|
#6
Posted 28 December 2022 - 15:07
@Reaper1337
Testele le-ai facut conectat prin cablu sau prin Wireless? Inainte de a face testul de viteza ai incercat sa faci o deconectare si apoi sa te conectezi din nou? Limitarea nu se poate modifica daca serviciul este in continuare activ. @andreicri Butonul de upgrade/precomanda pentru FB 2,5G sau FB 10G apare doar pentru clientii unde este activa infrastructura sau va fi activa in viitorul apropiat. |
#7
Posted 28 December 2022 - 16:08
Reaper1337, on 28 decembrie 2022 - 12:00, said:
Am făcut aseară upgrade ul, din 93 Mbps nu ies, cumva e blocat la 12 mb/s când descarc ceva, am făcut ceva greșit sau? da, viteza de vede ca este mai constanta și mai stabila, ping ul este mai mic, dar nu ajunge măcar la 400 mbps Am facut trecerea doar ca sunt limitat la cam 100 mbps, nu inteleg de ce, am dat update la placa de retea si tot asa, am routeru' mercusys ac12g Verifica sa nu ai cablul bagat in portul de 100Mb de la Luster. si pe urma vezi in setarile routerului si ale placii de retea la ce viteza se conecteaza. |
#8
Posted 28 December 2022 - 16:11
DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 15:07, said: baribalu, on 28 decembrie 2022 - 16:08, said:
Verifica sa nu ai cablul bagat in portul de 100Mb de la Luster. si pe urma vezi in setarile routerului si ale placii de retea la ce viteza se conecteaza. Edited by Dany_Darke, 28 December 2022 - 18:20. |
#9
Posted 28 December 2022 - 20:33
#10
Posted 30 December 2022 - 09:59
DIGI_Helper, on 28 decembrie 2022 - 15:07, said:
@Reaper1337 Testele le-ai facut conectat prin cablu sau prin Wireless? Inainte de a face testul de viteza ai incercat sa faci o deconectare si apoi sa te conectezi din nou? Limitarea nu se poate modifica daca serviciul este in continuare activ. @andreicri Butonul de upgrade/precomanda pentru FB 2,5G sau FB 10G apare doar pentru clientii unde este activa infrastructura sau va fi activa in viitorul apropiat. Pai tocmai ca la un moment dat era si a disparut intre timp si nu inteleg de ce.Infrastructura era acum 1 luna si brusc nu mai e? |
|
#11
Posted 30 December 2022 - 10:27
Simplu.
Inainte aparea la toata lumea la precomanda. Toti din Bucuresti puteau sa dea precomanda chiar daca nu avea disponibil in scara blocului reteaua de 2,5 sau 10. Acum au lasat activ doar unde se poate face upgrade-ul fizic. |
#12
Posted 30 December 2022 - 11:10
curioasa politica sa precomanzi ceva ce nu exista sau nu e sigur ca va exista....e ca si cum precomanzi un telefon si el nu se va mai fabrica...
|
#13
Posted 30 December 2022 - 15:14
Tu te-ai intrebat de ce nu mai apare butonul in cont si ti-a explicat @catalinman ca nu mai poti face precomanda decat acolo unde se stie sigur ca este infrastructura activa XGS.
Deci nu exista nici o politica de a face precomanda pentru ceva ce nu e sigur ca va exista. |
#14
Posted 30 December 2022 - 15:45
anndrei86, on 30 decembrie 2022 - 15:14, said:
Tu te-ai intrebat de ce nu mai apare butonul in cont si ti-a explicat @catalinman ca nu mai poti face precomanda decat acolo unde se stie sigur ca este infrastructura activa XGS. Deci nu exista nici o politica de a face precomanda pentru ceva ce nu e sigur ca va exista. |
#15
Posted 30 December 2022 - 18:33
Eu zic doar ca este normal cum se intampla acum si nu prea are sens sa comentam legat de ce a fost in trecut.
Adica in zona ta probabil nu se stie un termen estimativ pentru trecerea la infrastructura XGS, automat nu ti se permite sa faci precomanda. Poate ca pana acum s-au folosit precomenzile pentru a se face o lista cu zonele in care sunt cei mai multi doritori si astfel s-au prioritizat lucrarile de infrastuctura in cartierele respective. Tu nu ti-ai exprimat dorinta (si probabil nici alti abonati din zona) si astfel s-au planificat lucrari in alte zone cu mai multi clienti potentiali. |
|
#16
Posted 03 January 2023 - 19:24
Inca nicio modificare, chiar nu inteleg ce are, poate router ul nu suporta sa aibe asemenea viteze? ramane efectiv mereu blocat la 94 mbps, m am uitat prin setari si nimic...
|
#17
Posted 04 January 2023 - 10:04
Daca vrei sa verificam, eu inca astept mesajul de la tine cu datele de identificare ale contractului.
|
#18
Posted 04 January 2023 - 10:43
Ai incercat si fara router? adica cu cablu direct din GPON in Laptop/Calculator?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users