Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Desktop cu triunghi galben
Last Updated: Dec 27 2022 19:02, Started by
stteven
, Dec 26 2022 13:13
·
0
#19
Posted 27 December 2022 - 09:59
Pe calculatorul de acasa nu am asa ceva dar pe laptopul de servici exista si la accesare se deschide aplicatia Lenovo. Nimic legat de drivere. Daca dezinstaleaza aplicatiile proprietare de la Fujitsu cred ca rezolva problema.
Screenshot_2.png 22.16K 5 downloads Edited by Leo2006, 27 December 2022 - 10:02. |
#20
Posted 27 December 2022 - 14:18
Bombalurina, on 27 decembrie 2022 - 09:18, said:
Daca n-ai mai vazut tu nu inseamna ca nu exista. 1.JPG Initiator, lasa-l asa ca nu afecteaza cu nimic. Este pe vreun domeniu calculatorul? Edited by althea, 28 December 2022 - 08:32. |
#21
Posted 27 December 2022 - 14:33
pateu_98, on 26 decembrie 2022 - 15:16, said:
Probabil tu ai un calculator vechi si trebuie sa instalezi driverul Cauta driverele pe siteul producatorului si vezi daca gasesti driverul Daca nu gasesti driver compatibil cu sistemul de operare, instaleaza o versiune mai veche de windows care are driverul pentru calculatorul tau Daca exista drivere doar pentru Windows 2000, Millennium, XP si Vista cred ca mai bine pui un Linux sau iti cumperi un alt calculator second hand mai nou ce are suport macar pentru windows 8 ca e posibil ca drivere de w8 sa fie compatibile cu w10 Poftim datele: DESKTOP-A940LQG Intel® Core i5-4590 CPU @ 3.30GHz 3.30 GHz 8,00 GB (7,89 GB utilizabile) Sistem de operare pe 64 de biți, procesor de tip x64 |
#23
Posted 27 December 2022 - 15:36
stteven, on 27 decembrie 2022 - 14:33, said: Vanzatorul mi-a zis ca are 5 ani PC-ul: Poftim datele: DESKTOP-A940LQG Intel® Core™ i5-4590 CPU @ 3.30GHz 3.30 GHz 8,00 GB (7,89 GB utilizabile) Sistem de operare pe 64 de biți, procesor de tip x64 Inteleg ca ai un calculator nu asa de vechi ce ar trebui sa functioneze bine chiar si cu driverele generice din windows 10 si 11 dupa ce reusesti sa instalezi pe calculatorul tau fara TPM 2.0 Daca tu nu reusesti sa rezolvi problema, atunci rugamintea mea la tine este sa ne oferi informatii esentiale pentru ca noi sa putem gasim solutia problemei tale. Adica cu alte cuvinte scrie aici corect si cat mai coerent numele la - calculator, ca ai zis ca PC-ul e Fujitsu deci este OEM - numele si seria la placa de baza, ca sa gasim mai usor driverele daca exista - modelul placii video dedicata daca are, daca nu are atunci nu il mai scrie - ce sistem de operare ai acum sau ce sistem de operare vrei sa gasesti drivere, ca poate o sa vrei sa instalezi windows 10 sau 11 si noi iti gasim drivere doar pentru XP, Vista, 7 si 8 In baza acestor informatii noi putem cauta pe google daca exista drivere pentru calculatorul tau. Pana atunci Sarbatori Fericite si sa auzim de bine ! |
#24
Posted 27 December 2022 - 15:39
viceroy56, on 27 decembrie 2022 - 15:26, said:
Nu sunt relevante datele ce le-ai scris mai sus. Modelul EXACT de Fujitsu, scris pe eticheta de pa carcasa. Esprimo XXX, Celsius YYY, etc. Care din ASTEA este ca al tau? Sarbatori Fericite. Esprimo P520 E 85+ Serial: YLPW093935 |
#25
Posted 27 December 2022 - 16:11
Accesezi pagina de suport Fujitsu, descarci și instalezi aplicația pentru actualizări automate potrivita sistemului tău de operare. Aplicația va verifica și va instala driverele necesare
https://support.ts.f...index.asp?ld=ro PS - Windows 11 nu este suportat, nici Windows 10 pe 32bit |
#26
Posted 27 December 2022 - 16:30
stteven, on 27 decembrie 2022 - 15:39, said: Multumesc de ajutor, poate ma ajuta cu ceva: Sarbatori Fericite. Esprimo P520 E 85+ Serial: YLPW093935 Calculatoru tau este Fujitsu ESPRIMO P520 E85+ (YLPW093935) i5-4590 Drriverele la el le gasesti aici: https://support.ts.f...ng=com&OpenTab= Sa instalezi numai driverele cele mai recent lansate si sa vezi pentru ce componenta downloadezi ! Aparent exista drivere pentru windows 7, 8, 8.1 si 10 Pentru w11 nu sunt. |
#28
Posted 27 December 2022 - 17:47
pateu_98, on 27 decembrie 2022 - 16:30, said:
Calculatoru tau este Fujitsu ESPRIMO P520 E85+ (YLPW093935) i5-4590 Drriverele la el le gasesti aici: https://support.ts.f...ng=com&OpenTab= Sa instalezi numai driverele cele mai recent lansate si sa vezi pentru ce componenta downloadezi ! Aparent exista drivere pentru windows 7, 8, 8.1 si 10 Pentru w11 nu sunt. La Multi Ani cu sanatate, sa ne auzim sanatosi Edited by althea, 28 December 2022 - 08:32. |
|
#29
Posted 27 December 2022 - 18:05
Pai, si care a fost driverul cu pricina?
Sau ai instalat 18 la rind, fara sa verifici intre ele daca a disparut sau nu smenul de exclamare? |
#30
Posted 27 December 2022 - 18:05
Cu placere, @stteven !
Ma bucur ca am putut sa iti fiu de ajutor. Daca nu iti par deplasat, as dori daca se poate sa ajuti si tu la randul tau pe altii care au nevoie de ajutor fara a primi nimic in schimb. Gen pay it forward La Multi Ani cu sanatate si sa auzim numai de bine si sanatosi ! |
#31
Posted 27 December 2022 - 18:10
nixrohnson, on 27 decembrie 2022 - 18:05, said:
Pai, si care a fost driverul cu pricina? Sau ai instalat 18 la rind, fara sa verifici intre ele daca a disparut sau nu smenul de exclamare? pateu_98, on 27 decembrie 2022 - 18:05, said:
Cu placere, @stteven ! Ma bucur ca am putut sa iti fiu de ajutor. Daca nu iti par deplasat, as dori daca se poate sa ajuti si tu la randul tau pe altii care au nevoie de ajutor fara a primi nimic in schimb. Gen pay it forward La Multi Ani cu sanatate si sa auzim numai de bine si sanatosi ! |
#32
Posted 27 December 2022 - 19:02
Am urmarit discutia, am si raspuns de vreo 2 ori.
Driverele cele mai recente - dar CARE ??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users