Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema soferilor de... Tesla (EV)
Last Updated: Mar 07 2023 19:19, Started by
Adm
, Dec 22 2022 15:35
·
0
#19
Posted 22 December 2022 - 16:18
Si inca ceva, are si 15 locuri inauntru, chiar si in variantele sedan sau sedan cu forma de coupe, ce dracu or fi ciudateniile alea. Deci eliminata din start vreo sansa ca sa faci o forma decenta la plafon, automat va arata ciudat si umflata. Spatiu de pasageri din roata pana in roata, tot, iar consolele mici.
Iar suv-urile alea Mercedes, nici ele nu sunt cine stie ce frumuseti, indica doar statutul de bogat/cocalar care refuza sa semnalizeze, dar nu ca ar arata cumva... Uite, de ex, o masina care a avut de unde sa ia elemente si design din traditie, a si platit designeri seriosi, nu a tinut cu dintii nici la fiecare sutime de coeficient aerodinamic, nici la a baga toata familia extinsa intr-o singura masina. Iar ce a iesit e la 7 clase peste Testa ca aspect: Attached FilesEdited by Cyanid3, 22 December 2022 - 16:19. |
#21
Posted 22 December 2022 - 16:21
Asta e concept car, iar de ar fi productie, are doua locuri!
Despre ce dracu vorbim? |
#22
Posted 22 December 2022 - 16:23
Iar legat de Tesla, Elon nu a cautat niciodata un design rafinat, e a promovat cultul grupului exact cum face si Apple. Daca voia sa faca o masina aratoasa angaja designeri coreeni, francezi, japonezi etc... dar nu a vrut. Interesul a fost strict pe inovatie functionala, tractiune electrica samd. Tesla practic e un banal sedan... care si asa sunt in scadere abrupta la cautari in UE si Asia.
Edited by andreic, 22 December 2022 - 16:24. |
#23
Posted 22 December 2022 - 16:23
Courage, on 22 decembrie 2022 - 16:21, said:
Asta e concept car, iar de ar fi productie, are doua locuri! Despre ce dracu vorbim? Are 4. Si toate 4 spatioase, usa fluture e dubla. Iar eu ma refeream la design. Am inteles ca va fi pastrat intocmai la varianta de productie. Si e irelevant, asta mi-a venit in minte. Sunt masini care arata decent, dar trebuie sa nu ai 7 locuri, un designer bun, sa nu te calicesti maxim la aerodinamica si de preferat si ceva traditie pe care sa te bazezi. Ideea ramane, ca Testa pare desenata de un copil netalentat de clasa a 4-a, disproportionata, ciudata, pentru ca designul este ultimul lucru care i-a interesat. Si sa zicem merci ca sedan-urile si suv-urile Tesla sunt doar un pic diudatele, un pic deformate si banale. Camioneta lor arata ca ceva din mintea unui schizofrenic in timpul unui episod psihotic. Iar acolo nu mai are legatura cu aerodinamica, pur si simplu asa au vrut ei sa o faca, sa arate ca niste table lipite la un loc, un fel de Picasso auto. Edited by Cyanid3, 22 December 2022 - 16:28. |
#25
Posted 22 December 2022 - 16:49
#26
Posted 22 December 2022 - 16:50
#27
Posted 22 December 2022 - 16:52
Nu ma incanta deloc EV-urile, dar am impresia ca femeile le apreciaza, se conduc mai usor, nu se pateaza de ulei sau motorina, sunt mai elegante.
Pe Youtube exista o femeie care incearca sa puna "gas into a Tesla". |
#28
Posted 22 December 2022 - 16:58
|
#29
Posted 22 December 2022 - 17:04
Firs world problems.
Pont: lumea nu intoarce capul dupa motorizare ci dupa aspect. Iar teslele sunt urate si nici n-au personalitate. |
#32
Posted 22 December 2022 - 17:37
Interesant. Si la noi nevasta-mea e cea care se uita de obicei sa vada cine-i la volanul masinii care ne-a taiat calea/ne claxoneaza fara motiv serios din spate (de obicei suspecteaza ca-i o femeie; doar uneori are dreptate). Mie mi-e indiferent - prostia/nesimțirea au atatea fețe. Eu mai arunc cate un ochi la numar; si judetul e doar relativ relevant.
A, masinile bengoase sunt conduse in 70% din cazuri de cocalari/moși neatractivi sexual. Cel putin pentru mine. Edited by __Dan__, 22 December 2022 - 17:42. |
#33
Posted 22 December 2022 - 17:40
Adm, on 22 decembrie 2022 - 15:35, said:
Sunt posesoare de Tesla M3 LR. Imi iubesc jucaria si sunt inca in perioada "Honeymoon", dar deja ii urasc suspensiile. Daca tot luati electrice de ce nu luati de la aia care fac masini de 100 de ani? O masina nu e doar propulsia, ci si tren de rulare, ergonomie, etc Edited by marius.bunu, 22 December 2022 - 17:41. |
|
#34
Posted 22 December 2022 - 17:52
#35
Posted 22 December 2022 - 18:10
Nu credeam că unii au asemenea probleme existențiale..
marius.bunu, on 22 decembrie 2022 - 17:40, said:
Daca tot luati electrice de ce nu luati de la aia care fac masini de 100 de ani? O masina nu e doar propulsia, ci si tren de rulare, ergonomie, etc |
#36
Posted 22 December 2022 - 18:30
abac, on 22 decembrie 2022 - 15:55, said:
La varsta asta inca sunteti materialisti? Va intereseaza cum arata masina? @Adm: probabil ceea ce spui se aplica in Ro. In De vad destul de multe exemplare din regnul expus de tine care conduc Tesla si au impresia ca nimeni nu mai e ca ele. Plus ca nu semnalizeaza nici sa le pici cu ceara. Le-o fi mintit careva ca se duce bateria mai repede. Am condus o Tesla M3 de curand si inafara faptului ca accelereaza fain si sta decent pe sosea, nu prea m-a dat pe spate. Aleg oricand Type R-ul din dotare. Da, draguta faza cu semnalizarea si camerele care-ti arata ce ai pe partea pe care ai semnalizat, dar n-am putut sa scap de senzatia de sala de operatie din habitaclu. In concluzie: lasa sotul sa-si conduca linistit ICE-ul lui. Edited by Lowrider, 22 December 2022 - 18:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users