![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere cablu si net Vodafone
Last Updated: Dec 24 2022 06:16, Started by
ValentinVali
, Dec 20 2022 23:16
·
8

#19
Posted 21 December 2022 - 13:36

kopilu_198, on 21 decembrie 2022 - 13:16, said:
si cu ce te ajuta numarul de inregistrare, te poti sterge mai usor cu cererea respectiva? si cu nr inregistrare si fara se poate rezilia un abonament. Adica demonstreaza ca mi-am indeplinit conditiile contractuale de denuntare unilaterala a contractului ![]() |
#20
Posted 21 December 2022 - 13:39

Pai stiu si ei prea bine asta, de aceea nu ofera numar de inregistrare si spun ca nu au primit nimic de la client. Chiar m-au impresionat..cu cata seninatate afirma la telefon ca nu au primit nimic, din 3 mail-uri trimise...
|
#21
Posted 21 December 2022 - 13:42

Am avut si eu un caz cu deces al titularului. Le-am trimis inclusiv certificatul de deces si ei au continuat sa trimita facturi fara nicio problema. Nu i-am bagat in seama si dupa vre-un an au oprit semnalul si facturarea. Nu le-am mai dus inapoi nici routerul - nu meritau deranjul. De executat mortul nu stiu daca au reusit... Probabil inca il cauta executorii
ValentinVali, on 21 decembrie 2022 - 13:39, said:
Pai stiu si ei prea bine asta, de aceea nu ofera numar de inregistrare si spun ca nu au primit nimic de la client. Chiar m-au impresionat..cu cata seninatate afirma la telefon ca nu au primit nimic, din 3 mail-uri trimise... ![]() |
#22
Posted 21 December 2022 - 13:42

O sa-l dezgroape și o să-i ia pantofii din picioare și mărunțișul din buzunare.😝😝😜😜
|
#23
Posted 21 December 2022 - 13:47

Abonamentul il platesti in avans. Vei mai sta o luna pana iti vine factura cu abonament de valoare zero. Poti sa treci direct la Digi, nu mai ai ce astepta.
Eu am primit factura de regularizare de la Electrica la peste 2 ani dupa rezilierea contractului. Nu-i ignora daca lucrurile nu se finalizeaza asa cum doresti. |
#24
Posted 21 December 2022 - 15:48

dorin_2k, on 21 decembrie 2022 - 08:03, said:
Link la legea de care spui te rog. Că se reziliază din momentul solicitarii Eu acum 2 luni am reziliat un contract cu Vodafone. Aveam factura de 10lei/luna și a apărut un sold de minus 20 lei după reziliere. Fara sa le fi zis nimic în plus. Deci au rambursat 2 luni. Eu știu că Rezilierea se face in scris, printr-o notificare transmisa cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte de data rezilierii. Ai art care spune că reziliezi din secunda cererii? E prea ceata acuma ca sa caut legea. Iti dau doar mailul prin care UPC (vodafone) cerea sa se faca pace, dupa reclamatia la anpc; pe scurt 17oct cer rezilierea; insist in noiembrie, in decembrie inca emiteau facturi: Quote Stimate xxxxxxxxx, In conformitate cu discutia telefonica cu un reprezentant UPC din data de 17.12.2018, dorim sa va comunicam urmatoarele: § La data de 17.10.2018 ati transmis din contul personal My Upc o sesizare privind denuntarea unilaterala a contractului. A fost inregistrata solicitarea cu numarul 10360464 si inaintata departamentului de rezilieri contracte pentru solutionare. UPC a dispus rezilierea contractului la data de 16.11.2018. § Deconectarea fizica a serviciilor a fost realizata la data de 12.12.2018. § Pentru a solutiona amiabil sesizarea dumneavostra, la data de 17.12.2018 UPC a dispus acordarea unei ajustari de 71.20 lei, reprezentand contravaloarea serviciilor facturate in perioada 17.10.2018 (data depunerii cererii de reziliere) – 15.11.2018 (data rezilierii). Pentru perioada 16.11.2018 – 06.01.2019 se va acorda ramburs automat pe factura lunii ianuarie 2019. Detaliile actiunilor comerciale de ajustare si ramburs automat vor fi evidentiate in ultima factura ce se va emite in data de 07.01.2019, la rubrica de “Ajustari”. Avem rugamintea sa ne comunicati daca sunteti de acord cu inchiderea reclamatiei C.J.P.C Neamt sub nr. 812 / PS / 10.12.2018, adresata Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Neamt. |
#25
Posted 22 December 2022 - 00:21

E cazul tau punctual pt că ai reclamat la ANPC.
Citește prima frază. In mod normal, rezilierea se face in 30 zile de la solicitare. Așa am făcut și eu în octombrie 2022. Am scris mai sus cum am procedat. Mail pt reziliere, mi-au făcut 2 sau 3 oferte. Am refuzat. S-a reziliat. Mi-a venit cu minus prețul a 2 facturi. Habar nu am de ce 2 facturi cu minus. |
#26
Posted 22 December 2022 - 19:09

Aia e doar una. 3 situatii identice am avut cu ei - si toate rezolvate in acelasi mod dupa plangerea la ANPC - reziliere de la data depunerii si returnarea banilor pentru ce au facturat dupa.
Prevederea din contract cu 30 zile este abuziva - pentru ca codul consumatorului prevede ca "consumatorul nu poate fi obligat sa achizitioneze servicii nesolicitate". De vreme ce am depus cerere de reziliere, este clar ca nu mai solicit inca o luna de servicii de la ei. Iar clauzele abuzive sunt considerate nule. Si sa nu uitam ca abonamentul se plateste in avans. Deci, daca sunt cu plata la zi, oricand as depune reziliere, practic o fac "pe banii mei". Treaba cu 30 zile e o gaselnita. "Avem si noi nevoie de timp ca sa inchidem abonamentul, nu putem factura luna partiala."...etc. Ai dreaq, cand te abonezi pot sa factureze la zi, dar cand pleci...trebuie sa astepti toate intarzierile lor. Eu sfatuiesc pe oricine sa apeleze la ANPC cu incredere in astfel de situatii. Pastrati dovezile cu privire la ce ati cerut operatorului, ce vi s-a raspuns(daca...) si puneti-le la dispozitia ANPC-ului. Edited by florinel, 22 December 2022 - 19:16. |
#27
Posted 22 December 2022 - 19:14

Eu fara sa apelez la ANPC, la 30 zile de la cerere mi-au fost închise serviciile
Apoi a venit de plata cu minus 2 facturi lunare. Deci mi-au lăsat serviciile active încă 30 zile dar mi-au rambursat plata pe alea 30 zile și încă o lună în plus. E bun așa? Fie cum zici tu. Doar că îți oferă gratis luna curentă și încă o lună după cererea de reziliere. |
#28
Posted 24 December 2022 - 06:16

E o situatie fericita ce povestesti tu, dar e o exceptie din experientele mele si din ce povesteste initiatorul.
Marii operatori si-au facut niste obiceiuri de practici incorecte menite sa "agate" clientii pentru inca o perioada de timp. Cei din comunicatii - au restrans posibilitatile de contact, "ratacesc" notificarile de reziliere si le ingreuneaza cat de mult se poate; factureaza luni de zile ulterior Cei din bancar - agata clientii care au finalizat creditele cu comisioane infime(1 leu), emise dupa plata integrala si inchiderea creditului; apoi baga clientii in baza de datornici, acestia nu mai pot obtine credite la alte banci, iar banca ce a initiat astfel de practica se ofera sa dea ei credit ....Si aici ANPC-ul sanctioneaza si obliga la scoaterea din baza de datornici, patit de 2 ori... Eu apelez fara vreo retinere la ANPC de absolut fiecare data cand orice operator economic incalca norme de bun simt in relatia cu clientul. Si ce sa vezi - nu sunt eu nebun, toate reclamatiile facute pana acum au fost intemeiate si rezolvate in favoarea mea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users