Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dezactivare swipe

vuiet/zgomot dupa montare rulment...

OS nu mai vede existenta cip audio

Display amoled ,,ingalbenit'&...
 Cum transformi 16:9 aspect ratio ...

Problema windows

Omul si tehnologia

Pareri despre motorul Mercedes OM...
 Recomandare cursuri placaje (faia...

Lavaliere pentru telefon.

Recomandare marca aer conditionat...

Serviciile secrete britanice
 Cuptor electric, curent puternic ...

Recomandare marci alternator

au aparut ciresele romanesti in o...

Deschidere partitie protejata
 

Reziliere cablu si net Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
ValentinVali

ValentinVali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 03.01.2019
Salut, dupa niste ani buni am decis sa reziliez contractul cu Vodafone pe cablu si net pentru a trece la Digi, nefiind in perioada contractuala.  
Factura se emite de obicei pe 2 ale lunii in curs pentru perioada lunii trecute incepand cu data de 2. Ex - pe 2 decembrie s-a emis factura pentru perioada 2nov - 1 dec.

In cazul meu am cerut rezilierea pe 14 nov. Contractul nu il mai gasesc dar va intreb poate știți procedura, pana pe ce data au dreptul sa emita facturi daca eu am cerut pe 14 nov. rezilierea? La telefon nu au stiut sa spuna exact...

Inca ceva - la Relatii clienți au spus ca se poate rezilia daca se face o cerere de mana datată, se fotografiaza si se trimite pe email la [email protected] in atentia consultantului de la telefon. Am procedat asa pe 14nov. si nu am primit niciun semn. Pe 6 dec. am retrimis un reminder pe aceeasi adresa, in atentia aceluiași consultant. Nimic... Pe 13dec am sunat si am vorbit cu alt consultant care a zis ca nu s-a primit nimic de la mine, fiind pe chat cu primul consultant, deci cererea mea nu a fost înregistrată, in acceptiunea lor. Incredibil. Solutia propusa a fost sa retrimit mail pe aceeasi adresa cu acea cerere de mana, in atentia noului consultant, rezilierea fiind posibilă doar începând cu noua dată de transmitere. Am rugat-o să revină cu telefon de confirmare ca sa nu patesc la fel, a promis ca revine si nu a făcut-o nici azi, dupa o săptămână.

Cum naiba se rezolva asa ceva? Începând cu ce data pot considera ca nu mai am contract cu ei?





#2
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,854
  • Înscris: 27.06.2007

 ValentinVali, on 20 decembrie 2022 - 23:16, said:

Cum naiba se rezolva asa ceva? Începând cu ce data pot considera ca nu mai am contract cu ei?
magazin e cel mai indicat
https://adrianboloca...ul-cu-vodafone/

#3
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 13.08.2020
Mergi în magazin, acolo faci totul pe loc. Bunicămea avea acum câtiva ani ceva telefonie fixă de la zappo sau zapp nu mai știu cum îi zicea. Tot la fel ca tine am făcut o cerere cu buletinul ei am scanat-o și am trimis-o pe email la ei. Deșii am făcut cum am găsit pe internet și scria la ei tot nu am rezolvat nimic. A trebuit să merg cu ea la cel mai apropiat sediu și să mă cert cu ei. Nu voiau nici cum să rezilieze contractul iar perioada contractuala minima expirase de câtiva ani.
Totuși înainte să faci asta vorbește cu cei de la digi să vină să îți bage cablul de internet și tv. Suntem în perioada sărbătorilor și ei nu prea cred că au chef să meargă pe la oameni să pună cabluri și aparatură decât dacă există ceva probleme tehnice și trebuie rezolvate.

#4
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,848
  • Înscris: 29.06.2005
Sau... faci reclamatie la ANPC, atasezi acolo dovada(dovezile) ca ai cerut in mod repetat rezilierea.
Se va incheia contractul cu data primei instiintari pe care ai trimis-o si iti vor returna orice bani ai platit peste data respectiva.

Asta e obicei vechi, sa ignore notificarile de reziliere, chiar si pe cele din magazin - si sa emita in continuare facturi.
Eu doar cu ANPC am rezolvat.

#5
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,530
  • Înscris: 16.12.2011

 florinel, on 21 decembrie 2022 - 04:20, said:

Sau... faci reclamatie la ANPC, atasezi acolo dovada(dovezile) ca ai cerut in mod repetat rezilierea.
Se va incheia contractul cu data primei instiintari pe care ai trimis-o si iti vor returna orice bani ai platit peste data respectiva.

Asta e obicei vechi, sa ignore notificarile de reziliere, chiar si pe cele din magazin - si sa emita in continuare facturi.
Eu doar cu ANPC am rezolvat.
Corect !

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,067
  • Înscris: 01.12.2001

 ValentinVali, on 20 decembrie 2022 - 23:16, said:

.  
Factura se emite de obicei pe 2 ale lunii in curs pentru perioada lunii trecute incepand cu data de 2. Ex - pe 2 decembrie s-a emis factura pentru perioada 2nov - 1 dec.
Ia verifica pe factura emisa pe 2 decembrie. Nu e pt perioada 2 decembrie - 1 ianuarie? Așa e la mine
Attached File  IMG_20221221_065321.jpg   89.85K   20 downloads

Contractul se desființează la 30 zile de când ai făcut cererea.
Apoi ai 5 zile sa duci echipamentele la un magazin Vodafone. Atenție că nu orice magazin. La mine in județ e doar unul singur ce primește echipamentele

 florinel, on 21 decembrie 2022 - 04:20, said:

Sau... faci reclamatie la ANPC, atasezi acolo dovada(dovezile) ca ai cerut in mod repetat rezilierea.
Se va incheia contractul cu data primei instiintari pe care ai trimis-o si iti vor returna orice bani ai platit peste data respectiva.
Se încheie la 30 zile de la înștiințare.

#7
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,848
  • Înscris: 29.06.2005
@ dorin.

Inca de pe vremea UPC exista traditia asta de a factura clientul luni de zile in plus.
Da, in contractul lor zice 30 zile. Dar ei sunt cei care nu-l respecta, atunci cand incearca sa prosteasca clientul.

La toate contractele reziliate de mine cu ei (upc, upc si vodafone) au continuat sa factureze cel putin 2-3 luni de la data instiintarii. De absolut fiecare data, ANPC-ul i-a obligat sa inceteze contractul cu data instiintarii si sa-mi restituie banii platiti in plus. Dealfel si legea spune ca rezilierea devine efectiva la momentul instiintarii - aia cu 30 zile e o gaselnita ca sa mai "mananca si gura lor ceva". Si legea este mai sus decat prevederea din contract.

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,067
  • Înscris: 01.12.2001
Link la legea de care spui te rog. Că se reziliază din momentul solicitarii
Eu acum 2 luni am reziliat un contract cu Vodafone.
Aveam factura de 10lei/luna și a apărut un sold de minus 20 lei după reziliere. Fara sa le fi zis nimic în plus.
Deci au rambursat 2 luni.

Eu știu că
Rezilierea se face in scris, printr-o notificare transmisa cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte de data rezilierii.

Ai art care spune că reziliezi din secunda cererii?

#9
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,998
  • Înscris: 21.03.2020
Trebuie sa ceri numar de inregistrare la cerere trimisa pe mail sau sa trimiti cererea cu confirmare de primire (postal) ca sa poti dovedi transmiterea acelei cereri. Mai ai si solutia faxului care are confirmarea atasata. Dupa aia nu mai au cum sa te factureze si chiar daca te factureaza nu platesti! Schimbi furnizorul si la revedere...

#10
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,667
  • Înscris: 08.02.2007
La Vodafone, trebuie sa se prezinte titularul abonamentului in persoana, sa semneze cererea.... chiar daca scoti titularul din mormant. Certificatul de deces nu este luat in considerare. Am trecut chiar eu prin asta, cand am vrut sa reziliez contractul mamei.
Nu am reusit decat neplatind 3 luni factura, contractul reziliindu-se prin neplata...

Edited by bonygy, 21 December 2022 - 11:49.


#11
ValentinVali

ValentinVali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 03.01.2019
Multumesc!
Nu am intrat in detalii dar stau in chirie si practic orice vizita la magazin Vodafone pica pentru ca nu e pe numele meu contractul. Iar posibilitatea ca proprietarul sa umble fizic prin magazine e cam exclusa fiind mereu plecat cu afaceri, deci trebuie sa ma zbat eu. Tot ce s-a vorbit telefonic a fost in conferinta cu proprietarul si cei de la relatii clienti. La Digi am facut deja contractul de la inceputul lunii cu oferta lor de Black Friday 50%

Vazand ca nu se rezolva nimic am trimis mail de reclamatie ca nu sunt bagat in seama la [email protected] iar de acolo am primit un raspuns ca au preluat cererea si un numar de inregistrare, dar deja ne aflam la o luna de la cererea initiala. Am sunat azi iarasi si au spus ca cererea mea ar avea statusul de "solving", ceva de genul ca e in rezolvare.

Recomandarea cu ANPC e buna si ma voi indrepta spre ei daca in raspunsul lor tergiverseaza in vreun fel si mai emit inca o factura. Pe lista de rezolvari as avea asa:
- ce data vor lua in considerare ca cerere de reziliere daca ei nu au catadicsit sa raspunda in niciun fel din 14nov iar operatorii call center in atentia carora s-a trimis spun ca nu s-a primit nimic (desi serverul de mail de trimitere merge fara probleme)? Au raspuns cu numar de inregistrare doar la o luna si pentru a inregistra o reclamatie a mea in acest sens, nu oficial ca inregistrare a rezilierii.
- daca mail-ul meu cu cerere atasata catre adresa recomandata de ei are vreo valoare in cazul in  care nu s-a primit raspuns de confirmare. Practic prin aceasta strategie de a nu raspunde ei evita sa iti dea un numar de inregistrare.
- am sunat la ANPC si au spus ca nu se poate rezilia de azi pe maine si ca ar fi un termen de 30 de zile sau cum scrie in contract, dar fiind usor evaziv inspectorul. Presupunerea mea este ca vor considera data rezilierii abia data inregistrarii reclamatiei si vor emite in ianuarie inca o factura de 97 lei, apoi in februarie inca una de 97 sau in cel mai fericit caz la jumatate daca vor considera 30 de zile de la reclamatia din 15 decembrie.  Ultima factura emisa are data 02/12/2022 cu Perioada de facturare: 02/11/2022 - 01/12/2022

Nesimtiti oricum, nu ma asteptam la Vodafone sa fie in halul asta de chitrosi. La Digi am reziliat pt alta adresa in aceeasi luna, telefonic, fara absolut nicio complicatie.

Edited by ValentinVali, 21 December 2022 - 11:55.


#12
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,115
  • Înscris: 06.04.2020
Dar daca portezi numarul in reteaua DIGI, nu se ocupa ei de transferul clientului de la Vodafone? Ma gandesc ca ar fi cumva similar cu mutarea contului de la un furnizor de energie la altul.

#13
ValentinVali

ValentinVali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 03.01.2019
E vorba doar de cablu TV si net.

#14
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,174
  • Înscris: 03.05.2007
Degeaba faci reclamatie la ANPC daca nu esti titularul
Eu ma minunez cum toata lumea indreptateste clientul fara sa ia in considerare povestea completa.

Nu esti titular, nu ai ce sa modifici / reziliezi contractul.

Ai imputernicire? Ok, poti

Nu? Aduci titularul

Asa si eu pot sa zic despre tine Vali ca esti plecat cu afaceri si iti inchid contractele pe la furnizori

#15
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
Am trmis si eu notificare de incetare a contractului si, fireste, nu a catadicsit nimeni sa ma contacteze. Doar ca eu nu am stat sa-i astept pe ei sa-mi acorde onoarea de a nu le mai fi client, m-am protapit in magazinul lor cu cardurile CI si le-am pus in brate. Au inceput sa maraie ca nu gasesc nicio cerere (sa fie asta o practica obisnuita la ei?), ca nu le pot lua decat dupa 30 de zile samd. Le-am zis ca plec din tara si nu are cine sa le predea; sa vezi minune, s-au putut prelua cardurile. Acum stau sa ma gandesc daca sa le fac sau nu reclamatie pe partea cu protectia datelor cu caracter personal pentru PV-ul de preluare a echipamentelor care era pentru o cu totul alta persoana si adresa. Tuta de la magazinul vomafon a scanat o cutie de la un card, nu codul de bare de pe card. Ba chiar avea tupeul sa ma ia la rost ca de unde e cutia aia de nu corespunde codul de pe ea cu cel de pe card.

#16
ValentinVali

ValentinVali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 03.01.2019

 k0r3k7, on 21 decembrie 2022 - 12:39, said:

Degeaba faci reclamatie la ANPC daca nu esti titularul
Eu ma minunez cum toata lumea indreptateste clientul fara sa ia in considerare povestea completa.

Nu esti titular, nu ai ce sa modifici / reziliezi contractul.

Ai imputernicire? Ok, poti

Nu? Aduci titularul

Asa si eu pot sa zic despre tine Vali ca esti plecat cu afaceri si iti inchid contractele pe la furnizori
Ai desprins din context. Tocmai am scris ca proprietarul e om de afaceri si nu are timp / interes sa mearga prin magazine deci exclud varianta asta. Iar la relatii clienti s-a discutat in conferinta cu el, s-a verificat identitatea, el a cerut rezilierea, el a redactat de mana cererea si a trimis-o catre Vodafone, totul a fost ok. Eu doar am pornit demersurile si am stat 10-15min pe asteptare cu Vodafone.

Daca voi face reclamatie la ANPC este logic ca va fi pe si in numele titularului.

Problema de fond, din ce mai vad in topic, este ca nu Vodafone au obiceiul sa procedeze astfel, nu ca am facut eu ceva procedural gresit.

Edited by ValentinVali, 21 December 2022 - 13:04.


#17
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 25.10.2008

 GlCA_Contras, on 21 decembrie 2022 - 09:18, said:

Trebuie sa ceri numar de inregistrare la cerere trimisa pe mail sau sa trimiti cererea cu confirmare de primire (postal) ca sa poti dovedi transmiterea acelei cereri. Mai ai si solutia faxului care are confirmarea atasata. Dupa aia nu mai au cum sa te factureze si chiar daca te factureaza nu platesti! Schimbi furnizorul si la revedere...

si cu ce te ajuta numarul de inregistrare, te poti sterge mai usor cu cererea respectiva? si cu nr inregistrare si fara se poate rezilia un abonament.

#18
yuukan

yuukan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 16.01.2010
Să zică cine a reușit să rezilieze la termen cum a reușit să urmăm exemplul.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate