Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tuning/Stage 1
Last Updated: Dec 21 2022 21:37, Started by
DanielSV1234
, Dec 20 2022 22:13
·
0
#1
Posted 20 December 2022 - 22:13
Păreri despre stage one? Golf 4 alh 308xxx km in creștere. Care ar putea fi avantajele și dezavantajele unui tuning al mașinii, ținând cont de vechimea ei, deși motorul cu excepția pornirii la cald, funcționează foarte bine. Ce s ar putea defecta in urma a sa zicem 20 de cai in plus? Cât as putea obține putere maxima dar sa fie și safe? Merita?
|
#2
Posted 20 December 2022 - 23:36
Parca te plangeai de intretinere scumpa , masina e deja obosita, vrei sa o obosesti si mai tare ? Si poate aia 308k sunt defapt peste jumatate de milion.
Daca ai bani poti sa o vinzi si sa cumperi unul mai puternic. Sau poti schimba motorul. Sau faci upgrade la al tau (poti pune componente de pe modelul de 110cp care e tot non pd) si dupa un soft pe la 130-140cp. Solutii exista pentru 1.9tdi o gramada. |
#3
Posted 20 December 2022 - 23:38
Quote Merita? Quote Ce s ar putea defecta in urma a sa zicem 20 de cai in plus? Quote motorul cu excepția pornirii la cald, funcționează foarte bine LE : acuma am vazut si celelalt subiect si fara sa judec iti recomand sa stai in banca ta . Ai timp si de cai putere Edited by Andreysc7, 20 December 2022 - 23:40. |
#4
Posted 20 December 2022 - 23:46
400E:
https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81 200E: https://www.olx.ro/d...html#fbc299c77b 350lei: https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81 450lei: https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81 Edited by sandu222, 20 December 2022 - 23:49. |
#5
Posted 21 December 2022 - 00:01
TruculMagic, on 20 decembrie 2022 - 23:36, said:
Parca te plangeai de intretinere scumpa , masina e deja obosita, vrei sa o obosesti si mai tare ? Si poate aia 308k sunt defapt peste jumatate de milion. Daca ai bani poti sa o vinzi si sa cumperi unul mai puternic. Sau poti schimba motorul. Sau faci upgrade la al tau (poti pune componente de pe modelul de 110cp care e tot non pd) si dupa un soft pe la 130-140cp. Solutii exista pentru 1.9tdi o gramada. 2. In urma răspunsurilor de pe celălalt forum, majoritatea au fost pro păstrării golfului 3. Poate ici colo m-am exprimat greșit și am lăsat loc de interpretări, as putea baga o mie de euro anual intr-o mașina, problema e dacă golful mai merita atâția bani ținând cont ca e din ‘99 și daca n as ieși mai bine cu una mai noua, Avensis, Megane sau alta mașina care sa aibă minim de dotați, ac, abs, sa fie o clasa mai sus decât actuala 4. Momentan singura problema e faptul ca motorul învârte sa zicem 4 secunde pana pornește când e cald, la rece o ia la sfert, anul trecut la -25 de grade o lua la sfert daca puneam contactul de doua ori. Am citit pe net despre posibile rezolvări și erau o mulțime și nu prea vreau sa ma chinui sa le iau prin eliminare. De puțin timp am rezolvat problema tremuratului, am luat toți suporții prin eliminare pana i-am schimbat pe toți, 750 lei suporții și 250 manopera, sunt conștient ca sunt destule operațiuni mult mai scumpe decât asta, am schimbat praguri, 2500 de lei, distribuție 1500 și multe altele, anul trecut in baga ulei in antigel, am scăpat doar cu o curățare și un termoflot nou |
#6
Posted 21 December 2022 - 07:51
DanielSV1234, on 20 decembrie 2022 - 22:13, said:
Păreri despre stage one? Golf 4 alh 308xxx km in creștere. Care ar putea fi avantajele și dezavantajele unui tuning al mașinii, ținând cont de vechimea ei, deși motorul cu excepția pornirii la cald, funcționează foarte bine. Ce s ar putea defecta in urma a sa zicem 20 de cai in plus? Cât as putea obține putere maxima dar sa fie și safe? Merita? Da, merita. Probleme o sa ai din cauza vechimii, resoftarea accelereaza punctele slabe. Mai crapa un furtun la turbo, turbina daca e uzata se uzeaza si mai repede, chestii d-astea marunte... Intern nu se intampla nimic. La alh-ul meu n-am vazut pistoane sarite prin capota. Tragea bine, racheta |
#7
Posted 21 December 2022 - 08:10
Daca ai motor turbo diesel merita, o sa vezi diferenta si de putere si de consum.
Daca ai motor pe benzina aspirat, diferenta o sa fie insesizabila, dai banii degeaba. |
#8
Posted 21 December 2022 - 11:02
Poate are motor turbo pe benzina
Clar consumul va creste pentru ca vei fi tentat sa te dai mai serios la ea. |
#9
Posted 21 December 2022 - 13:12
Bogotta, on 21 decembrie 2022 - 11:02, said:
Poate are motor turbo pe benzina Clar consumul va creste pentru ca vei fi tentat sa te dai mai serios la ea. Mai bine il pastreaza asa cum este, ii pune consumabile noi,schimba distributia si pompa de apa. |
#10
Posted 21 December 2022 - 13:43
Am avut si eu pe o masina turbina cu geometrie variabila. E foarte pacatoasa. A trebuit sa o repar o data. Una noua costa aproape cat jumate din masina. Prin tuning se pune presiune pe toate componentele si le scade cate putin durata de viata, de la turbina si pana la placutele si discurile de frana.
|
|
#11
Posted 21 December 2022 - 15:32
bimmer90f30, on 21 decembrie 2022 - 13:12, said: Initiatorul a zis in primul post ca are alh 1.9 tdi, cel mai fiabil motor de la inceputuri. Are 90cp, turbina Garrett VNT 15 cu geometrie variabila. Mai bine il pastreaza asa cum este, ii pune consumabile noi,schimba distributia si pompa de apa. Întreb și încerc sa găsesc întâi răspunsuri deoarece nu vreau sa ma arunc cu capul înainte, încerc sa aud cât mai multe păreri |
#12
Posted 21 December 2022 - 15:33
Am avut Stage1 in compartimentul motor si acum am conectat la priza OBD. Merita la motoarele mai vechi, cu rezerva de putere nefolosita. La motoarele moderne, deja aduse la limita, nu se prea vad diferente. Daca la cilindreea pe care o ai sunt puteri din fabrica intre 90cp si 180cp (de exemplu) si motorul tau are 100cp, merita sa-i faci Stage1. Daca ai deja din fabrica 160cp nu mai merita, adica vor fi diferente putin observabile, motorul e deja stors!
Daca-i dauneaza motorului? Nu, cand Stage1 e bine reglat, mapatura e corecta. |
#13
Posted 21 December 2022 - 21:37
Daniel, la ce crezi tu ca te ajuta acel stage 1 la o rabla, ce nu merge bine ?
Nu mai bine repari rabla sa ajunga sa aiba cit mai aproape de aia 90 cai cu care a iesit din fabrica ? (ca-i clar ca nu-i mai ai) "Stage" faci la o masina ce merge bine, sau la una ce nu te intereseaza ca dupa "stage" crapa turbo sau si mai grav, motorul. Eu am un ASV din 2003 si anul asta am decis sa-i schimb turbo cu unul reconditionat si m-am trezit ca rabla merge mai prost fata de cum mergea cu turbo vechi, care baga ulei in admisie. Ulei tot consuma si cu turbo reconditionat. Deci nu am facut mare brinza. Asa ca stage as putea sa-i fac, daca merge mai prost ca inainte ? Eu ma gindesc ca prima data sa-mi rezolv problemele existente si niciodata sa nu ma gindesc la un stage, atita timp cit nu am reusit sa fac masina sa mearga bine, cu "piesele" existente. Si la ce te ajuta cai aia in plus ? Nu ai suficienti pentru o depasire ? Iar pe autostrada degeaba ai cai, daca de la 150km/h in sus rabla incepe sa tremure, sa fie instabila, sa se dezbine in bucati. Aita timp cit stiu ca daca-mi cumpar 2-3 litri de ulei pot sa ma duc cu masina 5-6000km fara probleme, mi se rupe de el "stage" care nu ma ajuta la absolut nimic. Eu ma gindesc cum sa fac sa am rabla mult mai stbila si sa am frinele cit mai bune si nu la cai, care sint suficienti pentru ce poate rabla. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users