Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Problema cu Samsung (firma)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
TV arata ok cand e stins. Doar cand e aprins apar artefactele respective. Nu este evomag, momentan nu le dau numele, sunt relativ putin cunoscuti (zic eu) desi au un mare magazin in Bucuresti.

Voi vorbi cu un avocat prieten sa vedem care sunt optiunile si cat costa. Va tin la curent, multumesc pentru pareri.

Apropos, nu l-am busit eu, dimpotriva, am fost super atent. Daca era s-o comit mi-o asumam, nu stau in 1700 lei. Atitudinea lor si verdictul pe baza unei poze ma deranjeaza teribil. Japca pe fata

#20
chflorin

chflorin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 11.01.2011
Da , televizoarele sunt fragile si da multi dintre comerciantii de la noi sunt niste gunoaie , ajutati bineinteles de legislatie . Flipkart este un mare retailer din India care vinde si televizoare . Cumperi online , vine curierul si lasa televizorul . In termen de 15 zile vine cineva  , un instalation guy , sa desigileze cutia si sa faca proba de functionare a aparatului (gratuit totul ). Daca sunt probleme pleaca cu televizorul si revine cu unul functional . Comod pentru cumparator si cinstit din partea vanzatorului .

#21
codroot67

codroot67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 21.02.2007

View Postexqusit_drunk, on 12 decembrie 2022 - 14:07, said:

Tu scoți televizorul din cutie în parcare? Sau stă curierul să-l montezi tu în casă și să-l pornești? Mai ales acum, când trebuie lăsat să ajungă la temperatura camerei?
da desfaci cutia si verifici

#22
AzADumitru

AzADumitru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 404
  • Înscris: 26.11.2022

View Postcodroot67, on 12 decembrie 2022 - 17:22, said:

da desfaci cutia si verifici

Se refera sa vezi daca este crapat ecranul, sau este indoite ramele. In rest ( curierul nu sta, sa ii pui in functiune, sa ii setezii si sa vezi cum merge), ai timp 14 zile de la unii, 30 zile de altii sa faci retur.
Cu siguranta se va verifica cand ajunge si daca totul este ok iti returneaza banii platiti.

#23
AzADumitru

AzADumitru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 404
  • Înscris: 26.11.2022

View Postnixrohnson, on 12 decembrie 2022 - 13:27, said:

Hmmm, abida dupa ce l-ai montat si montat ti-ai dat seama ca e spart ecranul?
Adica spartura aia din dreapta pare babana bine de tot!
Ai o singura solutie: dat in judecata.
Eventual le mai dai un telefon si le psui ca-i dai in judecata.
Si, apopo, problema ta nu e cu Samsung (firma). Nici macar cu Samsung televizorul. E cu vinzatorul.

Evident, Samsung nu are nici o treaba cu acel TV. Tu trebuie sa discuti cu cel care ti-a vandut. Poate sa mai fie in cauza si curierul insa slabe sanse sa se crape ecranul daca a fost infoliat in si pus in burete. Nu prea are cum. Insa da, cand ii desfaci cutia vezi cum s-a pus TV inauntru.

#24
AzADumitru

AzADumitru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 404
  • Înscris: 26.11.2022

View PostFriskey, on 12 decembrie 2022 - 15:32, said:

Ala e aparat trantit. SI e vina curierului, nu e vina producatorului si nici a vanzatorului, deci garantia nu se aplica.
Se rezolva in functie de cum te intelegi cu curierul.
Din cauza asta lucrurile fragile si scumpe nu se iau prin curier.
Gresit, se iau pe curier, am cumparat si eu pe curier, cu valoare asigurata. Daca era o problema cand ii desfaci curierul plateste dauna. Dar si costul este altul. Ma refer daca cumperi de la magazin care nu iti livreaza. Magazinele care iti livreaza, in mod normal, la ce este fragil este suma asigurata. Altfel, Emag sau Altext sau Flanco de exemplu pot sa aiba multe probleme ptr ca daca nu este asigurata curierul nu va plati niciodata.

#25
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007

View Posthepea, on 12 decembrie 2022 - 13:02, said:

eu am desfacut cutia a doua zi pentru a-l instala... Din cand in cand apar in dreapta niste artefacte ciudate de culoare deschisa si in bartea de sus niste dungi rosii.. Ii fac poza, trimit vanzatorului, acesta imi spune ca analizeaza cu Samsung RO... ecran spart datorat instalarii nevorespunzatoare... cutia nu este lovita, TV-ul nu prezinta semne de lovire, nici pe rama, nici pe ecran, e impecabil, nou.
acolo este urme de presiune - daca totul e intact  (tv, cutie, ecran) atunci tv-ul a fost  si plecat "busit" chiar din fabrica
poti rezolva intr-un service Samsung cu tv-ul dus la el si analizat vizual - sa arate ei unde a fost lovit de tine

Edited by STARTREK1, 12 December 2022 - 17:51.


#26
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
Samsung, firma mama, a dat verdictul dupa ce a vazut poza iar vanzatorul m-a informat, conform vanzatorului. Oricum, viitorul tv il iau din magazin, dupa ce e testat. Daca acolo merge stau linistit, am eu grija de el pana acasa.

#27
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022

View Posthepea, on 12 decembrie 2022 - 15:50, said:

TV arata ok cand e stins. Doar cand e aprins apar artefactele respective.

Mah nene, de cite ori sa-ti spunem.
Alea nu sint artefacte.
Poftim, scoate-l din priza si fa niste poze, de aproape si foarte aproape, in partea dreapta.

Verdict dupa o poza: pai ce voiai sa zica, "lasa ca platim noi paguba" ?!

#28
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006

View Postnixrohnson, on 12 decembrie 2022 - 18:19, said:


Verdict dupa o poza: pai ce voiai sa zica, "lasa ca platim noi paguba" ?!
Da sau "adu-l in service sa vedem de unde e problema ca dintr-o poza nu ne putem pronunta"

#29
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 24.05.2010
Pe asa defect e simplu pentru Samsung. Defect mecanic, nu e acoperit de garantia producatorului. Nu ai decat sa rezolvi cu vanzatorul/curierul.

Artefactele arata altfel.

Adica tu chiar vrei sa platesti transport si constatare pentru asta? Ca daca nu e vina producatorului, baietii taie chitanta. Sau tu nu ai trimis niciodata lucruri in garantie fara sa mai fie pe garantie? Constantarea si transportul nu e gratis, e doar acoperita de garantie daca e cazul.

Apoi vezi ca jos dreapta se vede sticla sparta sub panoul de protectie.

Ai 3 puncte de presiune mecanica in poza asta. Daca nu e torsiune e montaj defectuos. Propabil a fost scapat pe jos si resigilat in depozit la curier.... se mai practica.
Attached File  Screenshot_10.png   431.69K   49 downloads

Edited by MooF2010, 12 December 2022 - 19:36.


#30
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,785
  • Înscris: 17.12.2019

View PostAzADumitru, on 12 decembrie 2022 - 17:32, said:

ai timp 14 zile de la unii, 30 zile de altii sa faci retur.
Nu și la persoanele juridice.

View Postcodroot67, on 12 decembrie 2022 - 17:22, said:

da desfaci cutia si verifici
Sigur nu ai scos nici un televizor din cutie în parcare.

#31
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006

View PostMooF2010, on 12 decembrie 2022 - 19:22, said:

Pe asa defect e simplu pentru Samsung. Defect mecanic, nu e acoperit de garantia producatorului. Nu ai decat sa rezolvi cu vanzatorul/curierul.

Artefactele arata altfel.

Adica tu chiar vrei sa platesti transport si constatare pentru asta? Ca daca nu e vina producatorului, baietii taie chitanta. Sau tu nu ai trimis niciodata lucruri in garantie fara sa mai fie pe garantie? Constantarea si transportul nu e gratis, e doar acoperita de garantie daca e cazul.

Apoi vezi ca jos dreapta se vede sticla sparta sub panoul de protectie.

Ai 3 puncte de presiune mecanica in poza asta. Daca nu e torsiune e montaj defectuos. Propabil a fost scapat pe jos si resigilat in depozit la curier.... se mai practica.
Attachment Screenshot_10.png
Il duceam eu la service, doar sa-mi arate ca eu am fost de vina, ca eu am lovit/stricat si unde. Sa se vada punctul/locul de lovire/presiune/etc. Atata timp cat e intact cum s-o arunci pe mine? Si cum sa faci o constatare pe o poza? Cat de neprofesionist sa fii? Hai, de la vanzator te astepti la orice, dar de la firma mama...

Sunt, dupa cum zici, eu nu ma pricep, 3 (trei) puncte de lovire/torsiune. Adica 3 capace si-a luat, nu lasa urme la niciunul...

Cam 2 ani am inteles ca dureaza un proces. :(

Edited by hepea, 12 December 2022 - 20:57.


#32
skystars

skystars

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 13.03.2008

View Postbai3tzash, on 12 decembrie 2022 - 14:01, said:

Din ce vad din poza, nu pare spart ecranul. Pare, cum a zis cineva mai sus, ca a fost presiune pe el. Sau asa o fi din fabrica.
Oricum, TV-ul e in garantie, ca e cumparat pe PF, ca PJ. Trimite-l la vanzator sau sa te directioneze catre service-ul autorizat din zona. Sa se uite aia la el, sa il examineze fizic, sa dea raspuns. Nu din poze.

View Postnixrohnson, on 12 decembrie 2022 - 18:19, said:

Mah nene, de cite ori sa-ti spunem.
Alea nu sint artefacte.
Poftim, scoate-l din priza si fa niste poze, de aproape si foarte aproape, in partea dreapta.

Verdict dupa o poza: pai ce voiai sa zica, "lasa ca platim noi paguba" ?!

Dupa poza pun eu verdict fara sa vad aparatul . Ecran fisurat 1000 % . Nu vei putea demonstra niciodata vanzatorului ca nu l-ai spart tu , ca si cumparator cand l-ai scos din cutie si l-ai montat. Trebuia chemat curierul in casa , scos televizorul din cutie si bagat in priza . Cunosc caz cand cineva a cumparat de black-friday acum cativa ani si l-a pus in functiune de Craciun , cand a constatat ca are display-ul spart . Nu a mai putut rezolva nimic . Alt caz cu laptop cu ecran fisurat , norocul cumparatorului ca a facut proba la primire . Am cumparat din magazin Altex pentru cineva acum ceva ani , vanzatorul s-a mirat cand l-am pus sa scoata televizorul din cutie si sa-i faca proba . Cu cat e diagonala mai mare cu atat riscul spargerii display-ului e mai mare , chiar la aruncarea cutiei cu televizorul (desi este fixat in ambalajul de polistiren ) . Variante:  spart in fabrica la impachetare , pe traseu din transport , manipulare etc ,spart de catre curier .  Sanse de a recupera ceva = 0 . Cum demonstrezi ca l-ai primit spart si nu l-ai spart tu ? Ai dovezi 0 . Probati orice televizor si monitor cand il cumparati on-line , chiar si direct din magazin , pierdeti doar 5 minute dar evitati astfel de neplaceri .

#33
AzADumitru

AzADumitru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 404
  • Înscris: 26.11.2022

View Postskystars, on 12 decembrie 2022 - 21:25, said:

Dupa poza pun eu verdict fara sa vad aparatul . Ecran fisurat 1000 % . Nu vei putea demonstra niciodata vanzatorului ca nu l-ai spart tu , ca si cumparator cand l-ai scos din cutie si l-ai montat. Trebuia chemat curierul in casa , scos televizorul din cutie si bagat in priza . Cunosc caz cand cineva a cumparat de black-friday acum cativa ani si l-a pus in functiune de Craciun , cand a constatat ca are display-ul spart . Nu a mai putut rezolva nimic . Alt caz cu laptop cu ecran fisurat , norocul cumparatorului ca a facut proba la primire . Am cumparat din magazin Altex pentru cineva acum ceva ani , vanzatorul s-a mirat cand l-am pus sa scoata televizorul din cutie si sa-i faca proba . Cu cat e diagonala mai mare cu atat riscul spargerii display-ului e mai mare , chiar la aruncarea cutiei cu televizorul (desi este fixat in ambalajul de polistiren ) . Variante:  spart in fabrica la impachetare , pe traseu din transport , manipulare etc ,spart de catre curier .  Sanse de a recupera ceva = 0 . Cum demonstrezi ca l-ai primit spart si nu l-ai spart tu ? Ai dovezi 0 . Probati orice televizor si monitor cand il cumparati on-line , chiar si direct din magazin , pierdeti doar 5 minute dar evitati astfel de neplaceri .
Cred ca curierul sta pana ii dai drumul. Pot sa stea sa ii desfaci sa vezi daca este spart sau crapat cadrul. In rest daca nu functioneaza se poate da, ulterior inapoi. Insa principalul lucru este ecranul si ramele. Acestea pot sa faca probleme de pe transport (daca cel care vinde, de buna credinta ii livreaza fara nici o problema)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate