Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Problema cu Samsung (firma)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 20.02.2006
Salut,

Nu stiu daca asta este locul potrivit ca sa-mi expun patania. Recent am achizitionat un TV Samsung de 50 inch. Acesta a fost adus acasa de curier iar eu am desfacut cutia a doua zi pentru a-l instala. I-am pus piciorusele, l-am pus pe mobila, l-am bagat in priza si surpriza, nu porneste. Din cand in cand apar in dreapta niste artefacte ciudate de culoare deschisa si in bartea de sus niste dungi rosii, ca si cum s-ar fi scurs ceva. Ii fac poza, trimit vanzatorului, acesta imi spune ca analizeaza cu Samsung RO si vine verdictul (doar pe baza pozei): ecran spart datorat instalarii nevorespunzatoare, costul reparatiei x lei. Stupoare, cutia nu este lovita, TV-ul nu prezinta semne de lovire, nici pe rama, nici pe ecran, e impecabil, nou.

Ce pot face? Este achizitionat pe firma (nu pot ANPC, nu pot retur ca nu am luat de la emag (invatatura de minte)). Sa-i dau in judecata? Adica ei au dat un verdict pe baza unei poze... de toata jena. Exista firme care pot face o expertiza?

Attached Files

  • Attached File  TV.jpeg   66.66K   229 downloads


#2
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,363
  • Înscris: 06.11.2014
N-ai de ce sa arunci banii pe-o expertiza, pentru ca ala e ecran spart. Spart de tine, spart de altcineva... Problema ta e cu firma care ti l-a vandut, ca in loc sa te ajute, a pasat problema mai departe.

Edited by iZet, 12 December 2022 - 13:18.


#3
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Hmmm, abida dupa ce l-ai montat si montat ti-ai dat seama ca e spart ecranul?
Adica spartura aia din dreapta pare babana bine de tot!
Ai o singura solutie: dat in judecata.
Eventual le mai dai un telefon si le psui ca-i dai in judecata.
Si, apopo, problema ta nu e cu Samsung (firma). Nici macar cu Samsung televizorul. E cu vinzatorul.

#4
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,714
  • Înscris: 17.12.2019
Mai exact e o problemă între 2 firme care nu se poate rezolva decât amiabil sau în instanța de judecată.

#5
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,543
  • Înscris: 12.10.2005

View Posthepea, on 12 decembrie 2022 - 13:02, said:

Stupoare, cutia nu este lovita, TV-ul nu prezinta semne de lovire, nici pe rama, nici pe ecran, e impecabil, nou.

Cum nu? Pai ditamai crapatura aia unde e, nu pe ecran? Normal ca aia au dat verdictul pe baza pozei, e foarte clar de ce nu afiseaza decat artefacte. N-as avea mari sperante cu rezolvarea amiabila, e foarte greu de dovedit ca nu l-ai crapat tu, cata vreme n-ai cerut livrare cu verificare colet.

#6
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,680
  • Înscris: 08.10.2004
aia nu e lovitura, e torsionare  - presupun ca la curier au incarcat ceva greu peste cutia ta, dar cutia nu s-a rupt...ia vezi..se vede ca e deformata de la ceva greu ce a stat deasupra?

#7
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,654
  • Înscris: 05.02.2012
A spus ca cutia nu prezinta urme de lovire

Quote

Stupoare, cutia nu este lovita, TV-ul nu prezinta semne de lovire, nici pe rama, nici pe ecran, e impecabil, nou.

E cam aiurea situatia daca e chiar asa cum spune "hepea" (op). In primul rand trebuie sa demonstreze ca nu el a spart ecranul. Daca ar fi deschis coletul cand l-a primit, macar era martor curierul.
De la ce firma l-ai cumparat ?

Edited by Andreysc7, 12 December 2022 - 13:39.


#8
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,196
  • Înscris: 09.02.2007
Imi suna a evomag toata magaria asta...Dar cred ca mai sunt si altii care umbla cu astfel de scheme de fraiereala. Din pacate doar emag (si altex cred) sunt ok cu achizitia pt PJ si mai accepta un retur sau ceva.
Nasoala situatie...cred ca doar in instanta se poate rezolva, desi e cam dificil de demonstrat.

#9
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,466
  • Înscris: 01.08.2006
Din ce vad din poza, nu pare spart ecranul. Pare, cum a zis cineva mai sus, ca a fost presiune pe el. Sau asa o fi din fabrica.
Oricum, TV-ul e in garantie, ca e cumparat pe PF, ca PJ. Trimite-l la vanzator sau sa te directioneze catre service-ul autorizat din zona. Sa se uite aia la el, sa il examineze fizic, sa dea raspuns. Nu din poze.

#10
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,714
  • Înscris: 17.12.2019

View PostAndreysc7, on 12 decembrie 2022 - 13:39, said:

Daca ar fi deschis coletul cand l-a primit, macar era martor curierul.
Tu scoți televizorul din cutie în parcare? Sau stă curierul să-l montezi tu în casă și să-l pornești? Mai ales acum, când trebuie lăsat să ajungă la temperatura camerei?

#11
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Ecranul e spart, Nu se vede a fi spart ptr ca plasticul de protectie din fata poate fi intact - in schimb sticla din spate e sparta.

Asta e un motiv ptr care prefer sa ma duc eu personal sa-mi ridic TV-ul cand cumpar unul.
Fac proba la bancul de probe din magazin si mai departe e problema mea.

Curierii isi bat joc de colete iar daca se intampla ceva, zic ca au fost ambalate necorespunzator.

Pe firma nu poti face nimic - intelegere amiabila sau judecata.
Nu exista alte optiuni.

Edited by eiffel, 12 December 2022 - 14:21.


#12
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
.

Edited by cattavencu, 12 December 2022 - 14:36.


#13
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,363
  • Înscris: 06.11.2014

View Postexqusit_drunk, on 12 decembrie 2022 - 14:07, said:

Tu scoți televizorul din cutie în parcare? Sau stă curierul să-l montezi tu în casă și să-l pornești? Mai ales acum, când trebuie lăsat să ajungă la temperatura camerei?

Nu, dar macar il testezi repede, nu a doua zi. Plus ca nu au fost -30 de grade afara, ca sa trebuiasca sa fie lasat la temperatura camerei, putea fi testat pe repede inainte. Din pacate. acum nu ii mai ramane decat sa se certe cu vanzatorul.

Edited by iZet, 12 December 2022 - 14:34.


#14
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,466
  • Înscris: 01.08.2006
Daca nu il testezi cu curierul prezent, nici nu mai conteaza ca e peste 10 minute, o zi sau 2 zile. Tot e testare fara prezenta curierului incat sa faca proces verbal de dauna.

#15
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022

View Postexqusit_drunk, on 12 decembrie 2022 - 14:07, said:

Tu scoți televizorul din cutie în parcare? Sau stă curierul să-l montezi tu în casă și să-l pornești? Mai ales acum, când trebuie lăsat să ajungă la temperatura camerei?

Da, verifici in parcare.
Eu asa am verificat desktop + monitor + tastatura, luate tot pe firma.
Sfatuit prin SMS de cei de la pcgarage.
Verfici vizual, cutia si continutul.
Nu bagi nimic in priza, decit daca ai priza dupa tine sau aparatul linga priza - daca vrei neaparat, poti ;)
Cred ca poti sa-l rogi pe curier sa mearga sus 2 minute, neah, zici ca nu poti tu sa te deplasezi jos.

#16
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ala e aparat trantit. SI e vina curierului, nu e vina producatorului si nici a vanzatorului, deci garantia nu se aplica.
Se rezolva in functie de cum te intelegi cu curierul.
Din cauza asta lucrurile fragile si scumpe nu se iau prin curier.

#17
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,848
  • Înscris: 24.04.2013
Dar DOA (‘dead on arrival’) nu se aplica si la PJ? Ca acesta pare a fi cazul.
Livrarea cu verificare mai ajuta dar nu prea mult, ca nu permite decat inspectie vizuala max 5 minute nu si testare daca e ok dpdv tehnic.

#18
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,654
  • Înscris: 05.02.2012

View Postexqusit_drunk, on 12 decembrie 2022 - 14:07, said:

Tu scoți televizorul din cutie în parcare? Sau stă curierul să-l montezi tu în casă și să-l pornești? Mai ales acum, când trebuie lăsat să ajungă la temperatura camerei?

Clar ca nu , e logic , doar ca aia ar fi fost singura metoda prin care puteai avea un martor, dar clar ca nu scoti tv-ul din cutie si sa mai faci si curierul sa astepta pana il testezi .
Chiar sunt curios in cazul de fata cum se poate demonstra ca vina nu e a ta

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate