Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

UNDE veti mai alimenta acum motorina?

* - - - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
132 replies to this topic

#1
dana_1

dana_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 31.01.2014
Buna seara tuturor.

Sunt medic intr-o localitate din apropiere de Bucuresti si fac naveta zilnic, consumand intre 120-150 litri motorina lunar. Nu e foarte mult, dar nici putin.
Pana acum alimentam OMV.

Vreau sa va rog, pe cei care va pricepeti, sa-mi recomandati de unde sa alimentez motorina fara sa stric mororul si fara sa platesc substantial mai mult.

Am mai vorbit cu un mecanic auto, care mi-a spus ca in motorina ieftina de la Rompetrol se introduce apa, iar cea scumpa de la Rompetrol ar fi foarte buna doar ca are pret substantial mai mare, iar eu as dori tot de 95.
Mai spunea ca Lukoil sunt rusi, avand in plus dezavantajul ca introduc toluen, care cu timpul arde garniturile / supapele (nu am retinut foarte bine).
Mol - sunt unguri, care atata timp cat sunt condusi de Viktor Orban, ne umilesc chiar mai des si mai rau decat austriecii.

Deci, voi colegii, de care motorina veti alimenta?

Multumesc!

#2
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,798
  • Înscris: 09.01.2007
Tot OMV sau MOL.