Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Golf 4 probleme difuzoare
Last Updated: Dec 18 2022 22:22, Started by
McGabby
, Dec 09 2022 20:15
·
0
#1
Posted 09 December 2022 - 20:15
Salutare.
Recent am început sa am probleme la casetofon, o zi merge, o zi nu mergea. Deobicei dacă trânteam portiera mergea. Se aprinde dar nu scoate niciun sunet. Am schimbat casetofonul și acum mi se pare ca e în regula dar vreau sa fac difuzoarele Nu îmi merge difuzorul și tweeter-ul din fata stânga și difuzorul spate dreapta ( acolo nu am tweeter ) În pozele de mai jos, firele izolate cu albastru le-am băgat mai bine în pini și in primele 2 slot-ui dar nu se aude absolut nimic Iar cu firul rosu-alb izolat nu știu ce este. Cum as putea face sa meargă difuzoarele ? https://ibb.co/pjr3NF8 https://ibb.co/khtKPGp https://ibb.co/VpkKVb7 https://ibb.co/fY7hVs6 |
#2
Posted 09 December 2022 - 20:34
Difuzoarele sunt bune ? Ai verificat firele ? Un electrician te ajuta.
|
#3
Posted 09 December 2022 - 20:37
#4
Posted 09 December 2022 - 20:40
sa repari firele rupte la usi ???
si sa pui firele corect in mufa, din ce vad masina avea doar difuzoare pe fata din fabrica Edited by andrei_221, 09 December 2022 - 20:41. |
#5
Posted 09 December 2022 - 21:26
Ai de mine ce dezastru e acolo - posibil ti neaparat sa-ti distrugi ceasurile de bord ...totul e legat prin aparat dar nu stie nimeni pana nu izbeste un scurt .
Mergi la un electrician sa refaca tot ce e cablaj, izolat cu tub termocontractabil nu banda izolatoare. Are 2 fire rosi pentru ca are 2 plusuri , unul activ permanent ce alimenteaza memoria ceasului, programele radio , setarile sunet etc si al doilea care este forta , alimenteaza amplificatorul de putere . Din cate vad firele de difuzoare sunt dezbracate si se ating , mira-te ca merge si asa Personal as veni cu fire noi din spate pana in fata , fir de calitate . La auto NU se fac innadiri ! exista cheie de scos pini din mufe, se scoate pinul , se cableaza si se introduce in mufa dintr-o bucata . Totul are o logica : variati mari de temperatura , virbratie continua , posibilitate mare sa tragi de ele accidental . Acestea sunt cheile de pini : https://www.emag.ro/...rch-Action=view Aici ai mufa ISO integrare VW - cauti dupa anul de fabricatie https://www.be-loud....tegrare-OEM/VW/ Schema de legare mufa ISO auto o gasesti pe net exact pe model Cumperi mufa noua cu terminale , descoperi ce ai in masina ce fir la cine merge , le numerotezi perechi si in carnetel treci (exemplu 1-difuzor stanga spate, 2 dreapta spate etc) dupa care treci la lipire cu cositor , tras tub termocontractabil si iaca , treaba ca la carte . Atentie ca difuzoarele sunt polarizate, au + si - , cu o baterie AAA de 1.5 v unul pune pe fire si altul urmareste atent cum misca membrana , daca sare in sus cu plusul de la baterie e pe plusul de la difuzor - foarte important ! Practic atingi scurt nu ti ca apucatul bateria pe difuzor ca nu-i bec sa se aprinda ... Edited by ldpe, 09 December 2022 - 21:39. |
#6
Posted 09 December 2022 - 21:35
andrei_221, on 09 decembrie 2022 - 20:40, said:
sa repari firele rupte la usi ??? si sa pui firele corect in mufa, din ce vad masina avea doar difuzoare pe fata din fabrica Asta încerc sa fac, dar nu știu cum ar veni cablurile corect în conector. De asta am și postat aici ldpe, on 09 decembrie 2022 - 21:26, said:
Ai de mine ce dezastru e acolo - posibil ti neaparat sa-ti distrugi ceasurile de bord ...totul e legat prin aparat dar nu stie nimeni pana nu izbeste un scurt . Mergi la un electrician sa refaca tot ce e cablaj, izolat cu tub termocontractabil nu banda izolatoare. Are 2 fire rosi pentru ca are 2 plusuri , unul activ permanent ce alimenteaza memoria ceasului, programele radio , setarile sunet etc si al doilea care este forta , alimenteaza amplificatorul de putere . Din cate vad firele de difuzoare sunt dezbracate si se ating , mira-te ca merge si asa Personal as veni cu fire noi din spate pana in fata , fir de calitate . La auto NU se fac innadiri ! exista cheie de scos pini din mufe, se scoate pinul , se cableaza si se introduce in mufa dintr-o bucata . Totul are o logica : variati mari de temperatura , virbratie continua , posibilitate mare sa tragi de ele accidental . Acestea sunt cheile de pini : https://www.emag.ro/...rch-Action=view Firele care erau dezbrăcate le-am introdus mai bine în pini, nu se ating. Dar nu știu exact care cum vin în conector. Un electrician, pentru o treaba de genul de calitate ai idee ce pret ar avea ? |
#7
Posted 09 December 2022 - 21:41
De la 150 in sus , depinde cate ore pierde , daca trebuie retras cablajul costa ...
Pune mana si cauta, 2-3 zile te documentezi si faci singur, te ajutam unde te poticnesti , nu-ti fie groaza ca nu e limba chineza doar atentie trebuie si se lucraza cu borna minus baterie DECONECTATA , riscul de scurt circuit e mare . Mufa ISO VW Attached FilesEdited by ldpe, 09 December 2022 - 21:49. |
#8
Posted 09 December 2022 - 21:42
McGabby, on 09 decembrie 2022 - 21:35, said: Asta încerc sa fac, dar nu știu cum ar veni cablurile corect în conector. De asta am și postat aici Firele care erau dezbrăcate le-am introdus mai bine în pini, nu se ating. Dar nu știu exact care cum vin în conector. Un electrician, pentru o treaba de genul de calitate ai idee ce pret ar avea ? Singurele scheme de legare și explicate sunt astea : https://ibb.co/4mjkzyv https://ibb.co/hD3K50r Teoretic cablurile care sunt deja în conector ar trebui sa fie și la difuzoare, corect ? |
#9
Posted 09 December 2022 - 21:51
E ok legat , schema data de mine e originala VW, audi, skoda, seat
Fa rost de un multimetru , il treci in Ohmi si vezi fiecare pereche daca are continuitate in prima faza , trebuie sa ai o rezistenta apropiata de 4 ohmi + rezistenta firului , important e sa miste acul si sa auzi(schimbare afisaj din "0") o slaba pacaitura in difuzor , util ar fi sa existe o a doua persoana sa asculte . Edited by ldpe, 09 December 2022 - 21:55. |
#10
Posted 09 December 2022 - 22:05
ldpe, on 09 decembrie 2022 - 21:51, said:
E ok legat , schema data de mine e originala VW, audi, skoda, seat Fa rost de un multimetru , il treci in Ohmi si vezi fiecare pereche daca are continuitate in prima faza , trebuie sa ai o rezistenta apropiata de 4 ohmi + rezistenta firului , important e sa miste acul si sa auzi(schimbare afisaj din "0") o slaba pacaitura in difuzor , util ar fi sa existe o a doua persoana sa asculte . Mersi mult de sfaturi. Duminica ma apuc de treaba. Dacă mai ai ceva de adăugat, as fi recunoscător. Nu vreau sa dau buleala |
|
#11
Posted 09 December 2022 - 22:17
Sti care e problema? ...nu pot sa vad unde te incurci asa ca te rugam sa scri daca ceva da cu virgula
Edited by ldpe, 09 December 2022 - 22:17. |
#12
Posted 10 December 2022 - 17:54
#13
Posted 10 December 2022 - 19:35
#14
Posted 11 December 2022 - 10:00
Din poze nu se vede ca ai avea . nu vad decat 4 fire in mufa maro.
|
#15
Posted 11 December 2022 - 10:08
al bundy ro, on 11 decembrie 2022 - 10:00, said:
Din poze nu se vede ca ai avea . nu vad decat 4 fire in mufa maro. Asta vreau sa zic, în mufa maro am doar 4 fire dar difuzoare am pe toate portierele Și din câte știu pe slot-urile unde sunt băgate cele 4 fire ar trebui sa meargă doar cele de pe fata dar mie îmi merge doar Fata Dreapta și Spate stânga. Am câteva întrebări: 1. Dacă firele de la boxe sunt băgate în alte slot-uri ar trebui sa meargă? Spre exemplu cele din spate dreapta sa fie băgate în locul celor din spate stânga în conector , ar trebui sa meargă? 2. Am 2 boxe în spate care înainte mergeau, când am scos vechiul casetofon am observat ca am rezistenta de 30 și cel cu care l-am schimbat rezistenta de 10, de când l-am schimbat mi s-a întâmplat de 2 ori , pun contactul și când sa dau cheie de pornire se duce bateria și trebuie sa ating puțin bornele de pe baterie sa meargă. |
|
#16
Posted 11 December 2022 - 16:59
CAuta un electrician auto care stie ce are de facut. De unde esti ?
|
#17
Posted 11 December 2022 - 18:55
al bundy ro, on 11 decembrie 2022 - 16:59, said:
CAuta un electrician auto care stie ce are de facut. De unde esti ? Bacau. Update : Am rezolvat toate difuzoarele, pe spate dreapta nu am niciun cablu pentru difuzor. Trebuie ceva specificații la cabluri sau pot pune orice ? Casetofonul pe care îl aveam înainte avea rezistenta de 30, cel pe care îl am acum are rezistenta de 10 , țin sa menționez ca am 2 boxe separat de difuzoare în portbagaj. |
#18
Posted 11 December 2022 - 20:37
In magazinele de bricolaj gen hornbach, leroy gasesti fir la metru , este transparenta izolatia iar firul de plus este marcat continuu cu o linie rosie - cu cat mai gros cu atat mai bine dar nici exagerat ca il indoi greu pe la usi si praguri , 0.75-1,5 mm maxim
Cred ca te referi la siguranta fuzibila de 30A - e enorma ! circuitul este proiectat din fabrica pentru 8-10A maxim , clar 10 A sa pui , daca trage mai mult curent de 10A insemna ca e ceva scurt in el . Nu lega haotic 100 de boxe ca dai peste cap impedanta si prajesti finalul din casetofon. Impedanta difuzoarelor auto STAS este 4 Ohmi (daca pui de 8Ohmi nu se intampla nimic dar se va auzi mai incet) Daca vrei mai mult de 4x10...15W cat scoate un casetofon normal cumperi amplificator auto 4x ...cati Watti doresti si difuzoare corect imperechiate . Edited by ldpe, 11 December 2022 - 20:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users