![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Monitor cu probleme
Last Updated: Dec 10 2022 15:36, Started by
istpatlx
, Dec 07 2022 23:10
·
8

#1
Posted 07 December 2022 - 23:10

Buna,
Sunt rugat sa ajut cu o opinie o cunostinta pentru un monitor cu probleme! Monitorul a fost trimis in service si s-a dat refuz la garantie pentru acest motiv pe motiv de soc mecanic - display spart. Proprietarul nu este de acord cu aceasta constatare, monitorul fiind manipulat cu grija. Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service? Attached Files |
#5
Posted 08 December 2022 - 06:58

S-a plimbat pisica pe el?
N-o fi de acord proprietarul, dar să întrebe și cei din casa. Sigur va avea o surpriză. |
#6
Posted 08 December 2022 - 08:43

Poate initiatorul nu s-a exprimat corect si complet, ca 90% din forumisti dealtfel.
Poate a vrut sa zica ca el l-a trimis nespart in service. Daca e spart poate sa fie de la transport. Mai ales daca l-a impachetat altfel decat in ambalajul original.
Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service? Nu ar ajuta, toata lumea va constata ca e spart panelul. Nu prea ai ce sa mai faci. Cel mult te poti adresa transportatorului sa reclami ca obiectul a ajuns deteriorat la destinatie, dar daca nu ai cumparat o asigurare in sensul asta sau nu ai declarat o valoare, suma pe care o ofera in compensare e de obicei derizorie (1% din valoarea declarata). |
#7
Posted 08 December 2022 - 09:16

Ce problema avea monitorul inainte de a fi trimis la garantie?
Din ce se vede in poza pare a fi functional exceptand fisura din display. |
#8
Posted 08 December 2022 - 09:21

Acum se mai poate si ca monitorul sa fi fost trimis spart ca ii faca retur si s-au prins aia.
Sau cel mai de porc: trimis sa ii faca retur si a ajuns spart la destinatie: ciuciu retur. In lipsa unei comunicari complete (si oneste) orice scenariu este posibil. Edited by abac, 08 December 2022 - 09:22. |
#10
Posted 08 December 2022 - 10:44

Karax?
Ecranul ăsta-i curbat nu „strâmbat” Attached FilesEdited by Mircel, 08 December 2022 - 10:47. |
#11
Posted 08 December 2022 - 10:48

Dacă monitorul a fost trimis în ambalajul original, sunt mici șansele să se fi spart la transport.
|
|
#12
Posted 08 December 2022 - 11:00

#13
Posted 08 December 2022 - 11:33

Dacă monitorul a fost trimis în ambalajul original, sunt mici șansele să se fi spart la transport. ![]() Oricum, pana nu vine initiatorul cu niste lamuriri suplimentare nu stim ce s-a intamplat. Ce e totusi clar, niciun service nu repara/inlocuieste un TV care ajunge la ei cu ecranul spart. Macar asa isi pot cumpara respectivii un TV normal, fiindca la TV-uri sub 2-3m diagonala un display curbat e pur si simplu un moft. E altceva cand ai la PC un monitor de vreo 32-40" curbat, fiindca stai aproape de el. Edited by Hider141, 08 December 2022 - 11:36. |
#14
Posted 08 December 2022 - 11:37

#15
Posted 08 December 2022 - 11:54

Chiar vrei sa-i testezi pe curieri? ![]() Oricum, pana nu vine initiatorul cu niste lamuriri suplimentare nu stim ce s-a intamplat. Ce e totusi clar, niciun service nu repara/inlocuieste un TV care ajunge la ei cu ecranul spart. Macar asa isi pot cumpara respectivii un TV normal, fiindca la TV-uri sub 2-3m diagonala un display curbat e pur si simplu un moft. E altceva cand ai la PC un monitor de vreo 32-40" curbat, fiindca stai aproape de el. În 2013 sau 2014 de BF, m-a rugat o prietenă de-a mătuși-mii să-i comand o tabletă de la eMAG. A venit cu dita-i spărtura în ecran. M-am dus imediat la eMAG și mi-au făcut retur. Omul de la retur a zis că a mai venit oameni în ziua aia, deci era ceva de la curier. Știu că nu are legătură, dar, trebuie să vă zic una bună: Comandă un vecin Dry Cooker și o mașină de făcut pâine. Vine curierul și el refuză coletul, pe motiv că era prea ușor și nu avea cum să fie în el și-un Dry Cooker și o mașină de făcut pâine. Edited by miki07, 08 December 2022 - 11:57. |
#16
Posted 08 December 2022 - 15:20

Buna, Sunt rugat sa ajut cu o opinie o cunostinta pentru un monitor cu probleme! Monitorul a fost trimis in service si s-a dat refuz la garantie pentru acest motiv pe motiv de soc mecanic - display spart. Proprietarul nu este de acord cu aceasta constatare, monitorul fiind manipulat cu grija. Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service? Numai reparatie cu plata! Ecran spart... ar fi culmea sa fie acoperit de garantie! Spargerea NU se intampla in cazul unei utilizari normale, de aceea nu este acoperita de garantie! Nu ma crezi? Chiar NU?!? Atunci afla de la mine ca, am lucrat la garantii in Ploiesti, chiar reparatii monitoare, televizoare si alte electronice! Asa ca, raspuns 100% avizat: Monitorul NU este acoperit de garantie in cazul spargerii display-ului! P.S. - Acum lucrez in IT! |
#17
Posted 08 December 2022 - 16:49

|
#18
Posted 08 December 2022 - 16:59

Putea un drac. Ramanea cu paguba oricum.
Odata pentru ca exista un fine print la coletari care zice ca daca nu cumperi asigurare de transport esti pe barba ta, si doi, pentru ca nu poti dovedi ca nu ai bulit monitorul la 30 de secunde dupa ce i-ai facut poza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users