Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reclamatie produs neconform
Last Updated: Dec 08 2022 13:43, Started by
vdingo11
, Dec 06 2022 09:18
·
0
#1
Posted 06 December 2022 - 09:18
Am comandat un produs online pentru firma la care lucrez iar cand am deschis coletul produsul era deteriorat in interior.
I-am transmis vanzatorului si refuza sa il schimbe. Exista vreo autoritate unde pot reclama persoanele juritice? Vad ca ANPC-ul este doar pentru persoane fizice. Multumesc. |
#2
Posted 06 December 2022 - 09:29
Faci reclamația in nume personal.
Dar, pentru început, nu te sfii să scrii numele vânzătorului. Măcar să știe și alții ce surprize îi așteaptă. Edited by BloodRa, 06 December 2022 - 09:30. |
#3
Posted 06 December 2022 - 09:49
scrie aici firma să comandăm și noi lucruri mari și grele și să nu ridicăm marfa
|
#4
Posted 06 December 2022 - 09:54
Persoanele juridice se dau direct in judecata intre ele.
|
#5
Posted 06 December 2022 - 09:58
Produs neconform este altceva decat produs deteriorat.
Cum zice si colegul modoran, pentru PJ nu exista decat instanta. Edited by AlexEn, 06 December 2022 - 10:00. |
#6
Posted 06 December 2022 - 10:11
Este uluitor ca inca exista firme cu asemenea practici in aproape 2023.
Cand stii ca ori a plecat deteriorat de la tine, ori s-a deteriorat prin transport, si refuzi sa impaci clientul, este rusinos cel putin. Daca ai facut comanda tu, pentru firma, si comanda este pe numele tau, ai sanse cu ANPC. Daca pe factura client figureaza firma ta, mai complicat. Daca firma la care lucrezi este o firma mai mare, ar fi bine sa ii pui pe ei sa vorbeasca. In general ajung la o intelegere. Pana una alta, zi-ne si noua ce firma face asa. Poate comandam si noi ceva, poate nu ne gaseste curierul. |
#7
Posted 06 December 2022 - 10:18
victor29cr, on 06 decembrie 2022 - 10:11, said:
Este uluitor ca inca exista firme cu asemenea practici in aproape 2023. Cand stii ca ori a plecat deteriorat de la tine, ori s-a deteriorat prin transport, si refuzi sa impaci clientul, este rusinos cel putin. Eu stiu ca toate firmele de comert online te indeamna sa deschizi coletul la livrare si sa verifici continutul si sa refuzi comanda sau sa faci proces verbal cu curierul. Bineinteles ca multa lume nu face asta, dar nu vanzatorul e vinovat intotdeauna, ci el vrea sa nu-si asume raspunderea pentru transport. Or fi si vanzatori dubiosi, ce fac asta intentionat, dar putini. |
#9
Posted 06 December 2022 - 12:09
Toata lumea ia apararea cumparatorului si blameaza vanzatorul. Da, daca firma era mare, nu se tiganea si nu apareau astfel de cazuri, accepta returul fara probleme, asa cum face eMag. Dar nimeni nu a pus in discutie urmatoarea varianta: cumparatorul a facut cu cateva zile intarziere cerere de retur pentru ca a deteriorat produsul accidental in primele zile de folosire? Si s-a gandit sa recupereze paguba prin retur? Se poate si aceasta varianta, nu-i asa? Nu este exclusa. Poate acea firma vanzatoare are inregistrari video cu impachetarea produsului. Doar construiesc un scenariu. Ce se poate face in acest caz?
|
#10
Posted 06 December 2022 - 12:26
Si daca firma de curierat a deteriorat produsul ? Acum problema se pune cine este vinovatul?
- Expeditorul a trimis un produs deteriorat ? - Curierul a deteriorat produsul in timpul transportului ? - Destinatarul a deteriorat produsul dupa preluare ? In toate cele trei cazuri este dificil de stabilit cui ii apartine vina. Era bine daca se facea o filmare la expeditor, si o filmare la destinatar, caz in care vinovata era firma de curierat. Sau se putea opta pentru verificare la livrare. Acum nu ramane decat calea legala, de a da in judecata expeditorul. Probabil va dura foarte mult procesul. |
|
#11
Posted 06 December 2022 - 13:00
Firma de curierat nu ar trebui sa poata sa distruga produsul decat in cazuri extreme. Produsele trebuie bine ambalate, astfel incat la manipularea grosolana - care se intampla permanent, coletele sunt aruncate in masini, nu sunt manipulate cu grija, va asigur - produsul din interior sa fie protejat. Iar deteriorarea produsului se poate observa la livrare din starea ambalajului.
Oricum, nu trebuie sa inventam noi roata, comertul online deja are cativa ani in spate si toate aceste cazuri - care pot sa apara frecvent - sunt sau trebuie sa fie acoperite de reguli si proceduri. |
#12
Posted 06 December 2022 - 13:19
Problema este ca si eu am gresit - cand am luat produsul acesta avea ambalajul un pic deteriorat la un capat. Nu am facut pv de constatare ca nu mi-am imaginat ca poate fi crapat obiectul in interior. Avea chiar obiectele de protectie la locul lor.
Cand am desfacut am vazut problema si am luat imediat legatura cu ei si dupa ce au discutat cu furnizorul au spus ca nu il pot schimba. O sa incerc cu o reclamatie sa vad daca se poate rezolva ceva. |
#13
Posted 06 December 2022 - 13:29
Mda, e problema de curier probabil. Vanzatorul nu se leaga la cap, ca nu e problema lui directa.
Nu ai facut proces verbal de dauna, ti-ai cam luat dauna, ca sa zic asa. Reclamatie la curier si fa-ti cruci sa te bage cineva in seama. Cel mai probabil o sa primesti un mesaj sec ca nu s-a constatat nicio deteriorare la livrare, nu-si pot asuma ei vina. |
#14
Posted 06 December 2022 - 13:33
Pentru a rezolva unele probleme, trebuie sa te infigi putin in ei. Dar nu verbal. Trebuie sa arati ca ai capacitatea de actiona. Multi percuteaza in aceste cazuri. Astfel, iti recomand sa faci o sesizare in scris, dar nu o trimiti prin posta, o scanezi si o trimiti prin email la vanzator. Sesizarea (adresa) scrisa sa o faci cat mai profi, sa arati ca poti si ca vrei. Acesta este primul pas.
|
#15
Posted 06 December 2022 - 13:48
icename, on 06 decembrie 2022 - 12:09, said:
Toata lumea ia apararea cumparatorului si blameaza vanzatorul. Da, daca firma era mare, nu se tiganea si nu apareau astfel de cazuri, accepta returul fara probleme, asa cum face eMag. Dar nimeni nu a pus in discutie urmatoarea varianta: cumparatorul a facut cu cateva zile intarziere cerere de retur pentru ca a deteriorat produsul accidental in primele zile de folosire? Si s-a gandit sa recupereze paguba prin retur? Se poate si aceasta varianta, nu-i asa? Nu este exclusa. Poate acea firma vanzatoare are inregistrari video cu impachetarea produsului. Doar construiesc un scenariu. Ce se poate face in acest caz? |
|
#16
Posted 06 December 2022 - 19:15
vdingo11, on 06 decembrie 2022 - 13:19, said:
Problema este ca si eu am gresit - cand am luat produsul acesta avea ambalajul un pic deteriorat la un capat. Nu am facut pv de constatare ca nu mi-am imaginat ca poate fi crapat obiectul in interior. Avea chiar obiectele de protectie la locul lor. Cand am desfacut am vazut problema si am luat imediat legatura cu ei si dupa ce au discutat cu furnizorul au spus ca nu il pot schimba. O sa incerc cu o reclamatie sa vad daca se poate rezolva ceva. dupa cum descrii...e vorba de firma care se termina in garage? |
#17
Posted 06 December 2022 - 22:32
daca ambalajul era deteriorat ?????? ce treaba are vanzatorul?
e normal sa refuze retur / inlocuire.... tu daca expediezi ceva si se sparge pe transport, ai suporta paguba din buzunar? lipsa de conformitate nu se refera la deteriorari fizice, se refera la defecte ( de functionare, de asamblare, etc) care exista din fabricatie... Edited by andrei_221, 06 December 2022 - 22:33. |
#18
Posted 07 December 2022 - 08:26
Maryus89, on 06 decembrie 2022 - 19:15, said:
dupa cum descrii...e vorba de firma care se termina in garage? Cred ca trebuie sa fiu mai transant chiar daca uneori pari ciudat sa deschizi coletul in fata curierului - nu stiu cati fac asta chiar daca au dreptul. Pentru mine este invatatura de minte si poate si pentru altii care nu si-au imaginat ca pot ajunge in aceste situatii (repet chiar daca ambalajul era deteriorat la exterior cand am desfacut era destul de bine protejat dar crapat) Eu personal nu cred ca putea fi deteriorat de firma de curierat dar este doar opinia mea si greu sa pot sa demonstrez. Concluzia este simpla: de ce sa ma complic ulterior cand pot sa nu primesc coletul initial. Intre timp am facut si reclamatie scrisa dar nu am sperante mari. Multumesc mult pentru sfaturile peimite. Edited by vdingo11, 07 December 2022 - 08:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users