Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Pret RCA foarte mare

- - - - -
  • Please log in to reply
231 replies to this topic

#109
Don_Costica

Don_Costica

    Mos cam nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 18.07.2022
Pai la culpa comuna asiguratorul deconteaza jumatate din cheltuieli pentru fiecare impricinat, deci si celalalt si-a luat banii pe asigurarea ta (poate chiar mai multi ca tine, ca jumatea lui e posibil sa fie mai mare ca jumatea ta). Banuiesc ca poate.

#110
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,550
  • Înscris: 21.03.2020

 Michele-, on 17 ianuarie 2023 - 22:35, said:

știe cineva dacă clasa bonus poate scădea în cazul în care asigurătorul a dat culpa comuna la un accident deși eu am încasat banii de pe asigurarea celuilalt.
Normal ca iti scade clasa de bonus... ca si asiguratorul tau a platit pentru celalalt.

Cred ca se duce la zero cel putin. Mie pentru o ureche de far rupta ( nu se vedea nimic lovit zgariat pe niciuna din masini - atat de mic a fost impactul) mi-a scazut de la bonus 8 la Zero. A fost un far de Logan... mai bine ii dadeam cashu amaratului.

Edited by GlCA_Contras, 18 January 2023 - 18:21.


#111
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

 GlCA_Contras, on 18 ianuarie 2023 - 18:16, said:

Cred ca se duce la zero cel putin. Mie pentru o ureche de far rupta ( nu se vedea nimic lovit zgariat pe niciuna din masini - atat de mic a fost impactul) mi-a scazut de la bonus 8 la Zero.

Pentru fiecare accident din vina ta se scade 2 clase bonus. Dacă ți-a scăzut de la 8 la 0, ai luat țeapă.

#112
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 GlCA_Contras, on 18 ianuarie 2023 - 18:16, said:

Cred ca se duce la zero cel putin. Mie pentru o ureche de far rupta ( nu se vedea nimic lovit zgariat pe niciuna din masini - atat de mic a fost impactul) mi-a scazut de la bonus 8 la Zero.
De unde tot scoateti gogomaniile astea chiar nu pot sa inteleg! Pentru o singura dauna pierzi 2 clase!

#113
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,792
  • Înscris: 08.02.2007

 Annoying, on 18 ianuarie 2023 - 18:33, said:

Pentru fiecare accident din vina ta se scade 2 clase bonus. Dacă ți-a scăzut de la 8 la 0, ai luat țeapă.

Si eu am luat cu ani in urma o teapa si mai mare, mi-a scazut de la B8 la B0. Dar in calitate de pagubit, am refuzat mizeria lor de oferta si am preferat sa imi repar masina in service-ul lor...

#114
sftp

sftp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 11.01.2023
Nu exista sa scada de la B8 la B0 in cazul unei daune.
Indiferent de situatie scazi doua trepte la un incident, adica de la B8 la B6.
Acolo e altceva, nu cumva ati vandut masina accidentata si ati cumparat alta si nu s-a transferat clasa BM?
Alta varianta ar fi frauda cu asigurari, adica niste baieti dupa ce ti-au obtinut datele au inventat accidente cu tine vinovat si au decontat bani pe reparatii fictive. Totusi ar fi trebuit sa fie stopate astfel de fraude de asigurator ca bate la ochi ca intr-un an sa primesti 4 cereri de decontat daune pentru acelasi asigurat si esti obligat sa investighezi amanuntit, semn ca daca au facut asta au avut complice din partea asiguratorului. La cat de dezvoltata e piata de fraude cu asigurari, totul e posibil. Cele mai mari tunuri se dau de catre serviceuri, care umfla facturile la maxim cand e vorba de lucrare pe asigurare.

#115
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,550
  • Înscris: 21.03.2020
Mda, orice e posibil in tarisoara care este... Se poate verifica undevao asemenea manevra? Cu frauda in asigurari nu e de de joaca.

#116
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007

View PostDannyMC, on 19 ianuarie 2023 - 07:29, said:

De unde tot scoateti gogomaniile astea chiar nu pot sa inteleg! Pentru o singura dauna pierzi 2 clase!
Chiar asa este, nu conteaza costul daunei, ca e 100 de lei sau 5000 de lei ti se scad 2 clase pentru fiecare accident pe care il provoci.

View Postadip1962, on 02 decembrie 2022 - 12:17, said:


Nu uitati ca City a intrat in insolventa din cauza unui sofer de tir ca a omorat niste oameni. 7 milioane euro despagubiri.

Unde ai citit povestea asta ? Aia au transferat banii "fraierilor" in afara Romaniei, de asta s-a ajuns la acel faliment, in cardasie cu angajati ai statului care trebuiau sa supravecheze la bunul mers !

View Postcattavencu, on 02 decembrie 2022 - 12:33, said:


Cel mai cinstit ar fi dupa numarul de km facuti pe an, nu dupa unde locuieste. Face km multi? Eh, inseamna ca e mereu in trafic si-atunci exista risc de accident ==> plateste mai mult. Si invers.


Pai ala care are multi km la activ are si experienta, unul cu permisul luat recent care iese doar duminica in trafic va avea o rata de risc mult mai mare de producere a accidentelor...terminati cu aberatiile astea.

#117
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007
Clasele malus se aplică după următoarele formule:
M1 – 110% din sumă, adică 440 de lei;
M2 – 120% din sumă, adică 480 de lei;
M3 – 130% din sumă, adică 520 de lei;
M4 – 140% din sumă, adică 560 de lei;
M5 – 150% din sumă, adică 600 de lei;
M6 – 160% din sumă, adică 640 de lei;
M7 – 170% din sumă, adică 680 de lei;
M8 – 180% din sumă, adică 720 de lei

asta e algoritmul malus. Eu zic ca cel mai corect ar fi ca pretul asigurarii sa fie egal, indiferent de varsta, soferului, dar daca provoci un accident sa se plateasca in plus 500 de lei la primul evenimen si de la al doilea accident sa se plateasca 1000  in plus la asigurare. Asa vor fi responsabilizati soferii si vor disparea multi posesori de permis din trafic.

#118
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View PostDon_Costica, on 18 ianuarie 2023 - 15:51, said:

Pai la culpa comuna asiguratorul deconteaza jumatate din cheltuieli pentru fiecare impricinat,..

Culpa comună nu înseamnă 50%-50% ci se dă un procent de vinovăție fiecărui șofer, poate fi și 90%-10% și fiecare primește procentul atribuit pentru vinovăție celuilalt șofer din suma reparației.

Adică dacă unul din șoferi a primit 40% grad de vinovăție, el va primi 60% din suma dată pentru reparația mașinii lui.

#119
Don_Costica

Don_Costica

    Mos cam nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 18.07.2022
Cam asa ceva, desi nu-mi dau seama cum se calculeaza procentajul. Se compara sanctiunile din codul rutier si se face proportia intre ele?

#120
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,330
  • Înscris: 28.10.2018
probabil se face departajarea procentual functie de numarul de puncte de amenda pentru fiecare contraventie.

#121
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007

View PostDon_Costica, on 23 ianuarie 2023 - 07:20, said:

Cam asa ceva, desi nu-mi dau seama cum se calculeaza procentajul. Se compara sanctiunile din codul rutier si se face proportia intre ele?
De asta prefer sa merg la politie atunci cand sunt implicat intr-un accident si nu fac amiabila, ca agentii de la asigurari stabilesc vinovatia dupa alte reguli, nu strict dupa codul rutier.

#122
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,785
  • Înscris: 17.12.2019
Sper să nu fiu foarte offtopic dar nu cred că puteam găsi o încadrare mai bună a ceea ce vreau să discutăm și anume trendul antual al asigurărilor RCA.
Politica RCA a ajuns să fie destul de prietenoasă cu păgubiții, de anul trecut asigurarea celui vinovat decontând și chiria unei mașini de schimb pe toată perioada cât mașina avariată stă în service la reparat. Cum mașina familiei a foar lovită din spate de o șoferiță neatentă, azi am dus-o la service și am plecat de acolo cu o mașină de închiriat. Decontul estimativ ceva peste 12000 lei în condițiile în care și dauna se învârte pe la 10000 lei (schimbat bară spate cu ornamente și revopsit haion).
Dilema mea este legată de cât vor cește prețurile la RCA în viitor dacă la majoritatea daunelor se vor achita astfel de costuri pentru mașinile de schimb?

Edited by exqusit_drunk, 27 February 2023 - 16:58.


#123
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,550
  • Înscris: 21.03.2020

 titoo, on 23 ianuarie 2023 - 11:46, said:

De asta prefer sa merg la politie atunci cand sunt implicat intr-un accident si nu fac amiabila, ca agentii de la asigurari stabilesc vinovatia dupa alte reguli, nu strict dupa codul rutier.
Agentii de la asigurari nu sunt acreditati ca profesionisiti in legislatia rutiera. Acolo se poate stabili doar daca s-a incercat o frauda in asigurari si pot face o plangere penala in acest sens. In niciun caz nu stabilesc ei vinovatiile.

#124
sftp

sftp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 11.01.2023

 exqusit_drunk, on 27 februarie 2023 - 16:57, said:

Sper să nu fiu foarte offtopic dar nu cred că puteam găsi o încadrare mai bună a ceea ce vreau să discutăm și anume trendul antual al asigurărilor RCA.
Politica RCA a ajuns să fie destul de prietenoasă cu păgubiții, de anul trecut asigurarea celui vinovat decontând și chiria unei mașini de schimb pe toată perioada cât mașina avariată stă în service la reparat. Cum mașina familiei a foar lovită din spate de o șoferiță neatentă, azi am dus-o la service și am plecat de acolo cu o mașină de închiriat. Decontul estimativ ceva peste 12000 lei în condițiile în care și dauna se învârte pe la 10000 lei (schimbat bară spate cu ornamente și revopsit haion).
Dilema mea este legată de cât vor cește prețurile la RCA în viitor dacă la majoritatea daunelor se vor achita astfel de costuri pentru mașinile de schimb?
Era masina Renault-Dacia?
Ca astia au niste obiceiuri sa scoata niste scoruri cand aud de reparatie pe RCA. Dar nu sunt singurii care fac scheme din astea, dar sunt cei ce ies in evidenta dat fiind ca vorbin de niste masini ieftine.
De ceva vreme umfla devizurile tocmai prin smecheria cu masini de inchiriat si prin platforma. Si asa ajung sa tina masina pentru o zgarietura cat mai mult in parcarea serviceului doar ca sa umfle devizul cu masina de inchiriat.
Pentru schimbat bara si revopsit bara plus haion reprezentanta de brand premium e devizul a fost mai mic. Cel putin la reparatie fara RCA.

O sa creasca, cred ca se vor dubla in urmatoarele 12-24 luni.

Ne aliniem treptat normelor noi ale EU. Doar bogatii mai raman in trafic, saracii sa se intoarca la bara de autobuz.

#125
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,785
  • Înscris: 17.12.2019
Mașina mea e o Corolla TS hibrid din 2020 și e a patra bară spate care se montează așa că devizul pentru asta și perioada de reparație e similară cu atunci când mașina de schimb a fost pusă la dispoziție de reprezentanță. Doar la al doilea accident nu am avut mașină de schimb dar și atunci reparația a durat tot 2 săptămâni. Să văd acum cât durează.

Edited by exqusit_drunk, 27 February 2023 - 20:38.


#126
sftp

sftp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 11.01.2023
Chiar doream sa spun, pe locul doi la cele mai jegoase practici sunt la Toyota.
Am avut niste experiente cu ei... isi pusi numai pe prada.
Cu cei de la Renaul-dacia n-am avut experiente personale, doar ce am auzit prin jur, inclusiv de la detinatori de flota, dar la toyota am muscat-o personal, asta e sa ne fie invatare de minte ca propaganda de PR cu cat e mai prezenta cu atat e mai mincinoasa si semn ca trebuie sa eviti acel ceva.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate