Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Renault Clio 4, probleme la cutia de viteze

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
ioantincu

ioantincu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 17.06.2020
buna ziua. vreau sa imi iau un Renault Clio 4 si din 3 testate, la doua am observat ca au probleme la scoaterea din treptele inferioare, una din treapta 1, iar alta din treapta a doua. pur si simplu schimbatorul ingheata, cu ambreiajul calcat la maxim, nu am reusit sa schimb treapta decat dupa ce l am zgaltait serios la una din ele, iar la cealalta am mai mers cu ea in treapta respectiva ca incetinise de cand ma chinuiam sa schimb, si apoi a schimbat corect. probabil e o problema frecventa la acest model din moment ce eu am intalnit o la doua din trei masini testate. chestia e ca aia care nu iese din a doua imi place foarte mult in rest si as vrea sa o iau. stie cineva in ce consta problema si care ar fi solutia? ma tem sa nu fie ceva foarte costisitor sau ceva la care nu prea dau mecanicii de cap. va multumesc!

#2
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,108
  • Înscris: 21.03.2020
Aia care intra usor e uzata rau... Cutiile frantuzesti sunt mai stranse .

Edited by GlCA_Contras, 02 December 2022 - 10:11.


#3
ioantincu

ioantincu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 17.06.2020

 GlCA_Contras, on 02 decembrie 2022 - 10:11, said:

Aia care intra usor e uzata rau... Cutiile frantuzesti sunt mai stranse .
pai tocmai alea doua aveau km multi (250 k) fata de cealalta cu 178k.. si nu e chestia ca iesea greu, e chestia ca nu se misca deloc schimbatorul..

#4
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,108
  • Înscris: 21.03.2020
Despre kilometraj eu zic sa nu ne pripim...

Attached Files


Edited by GlCA_Contras, 02 December 2022 - 10:56.


#5
ioantincu

ioantincu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 17.06.2020

 GlCA_Contras, on 02 decembrie 2022 - 10:54, said:

Despre kilometraj eu zic sa nu ne pripim...
sunt verificate la reprezentanta, km sunt reali..

#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,108
  • Înscris: 21.03.2020
pai daca ai verificat la reprezentante, trebuia sa intrebi si de cutiile de viteze ... macar asa ca fapt divers :)

#7
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 02.08.2020
Problema e cauzată de ambreiaj. Se remediază fie prin aerisirea cilindrului receptor din sistemul hidraulic de acționare a ambreiajului (dacă este aer în sistem), fie prin înlocuirea pompei hidraulice de acționare (dacă ea e defectă), fie prin înlocuirea kitului de ambreiaj (dacă este uzat).

#8
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 21.02.2006
In general se poate scoate din a 2 -a fara probleme si fara sa calci ambreiajul, doar ei piciorul dupa acceleratie si tragi usor de maneta in punctul mort, este valabil si pentru treptele superioare.

Edited by pufarin, 02 December 2022 - 12:58.


#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Probabil probleme la timonerie. In cel mai rau caz schimbi cutia cu una sh, cat poate sa fie ? 3-400euro ? :))
Ca sfat as zice sa o alegi pe cea cu mai putin de 200k km.
Ce motorizare cauti ?

#10
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,509
  • Înscris: 08.03.2017
Primul lucru simplu de verificat - nivelul la ulei .
Reglaj timonerie numai in service la om care stie ce insemna .
Renault e predispus de mic la astfel de simptome .

Posibil uleiul trebuie schimbat in cutie , dacat sa te tot intrebi mai bine cumperi cu vreo 25lei/l si il schimbi conform manualului tehnic sau la service .

Edited by ldpe, 02 December 2022 - 15:10.


#11
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 02.08.2020
De timoneria aș fi menționat și eu. Doar că inițiatorul a observat problema la "scoaterea din viteză" , nu la băgatul în viteze. Sincer, nu am mai auzit de problema asta să existe și în același timp să nu fie problemă la băgatul în viteze. În concluzie, o privire avizată trebuie aruncată și la timonerie, însă m-aș mira să fie de acolo în timp ce intră în viteze fără probleme.

Edited by Mike1alike, 02 December 2022 - 16:09.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate