Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Prețul, prețurile

Anulare contract vanzare cumparar...

scoala postliceala sanitara si hi...
 Copiere 2 sau mai multe valuri cu...

La multi ani @AlexFCSB4!

La multi ani @silcar!

La multi ani @Cipry7!
 Intretinere F30 vs Audi A4 vs Mer...

drept de autor pentru o poezie

Inlocuire lichid cooler procesor ...

Baterie atv
 Proroblema cu centre de greutate

Gasire cheie in iarba

Contract nou cablu/internet fix

aparat auditiv
 

Kia Picanto X-Line 1.2 model 2022 - piticul atomic

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 14.11.2006
Bine... nu este chiar atomic. Atomic ar fi fost daca as fi ales motorul turbo de 1 litru, cu 100 de CP.Posted Image

Stiu ca niciun user de pe Softpedia nu este interesat de masinile diin clasa mica (vezi topicul Sfaturi cumparare auto) dar imi fac datoria sa fiu unic pe aceasta arie.Posted Image
Tot unic este si modelul masinii: sunt singurul din Romania care are modelul X-Line. Inclusiv dealerul Autonet Giulesti era pus in dificultate de acest fapt, spunand ca modelul GT-Line a mai adus in Romania, insa modelul X-Line nu. La randu-mi, am vazut vreo doua GT-Line-uri prin Targoviste si un Picanto chel.

Modelul seamana cu cel din imagine insa este de culoare argintiu metalizat.
Fotografiile, masa si dansul, in zilele urmatoare. Momentan masina este murdara din cauza ploilor din ultima vreme si a soselelor romanesti foarte curate.

Masina am primit-o dupa 7 luni de asteptare si a costat 16.002 euro.
Din pret am scazut Rabla 1000 de euro si pretul final a fost de 15.002 euro. Programul Rabla este de 2400 de euro. Am cumparat 2 vouchere de la dealer, 3500 lei voucher-ul (1400 euro voucherele).

Totalul optiunilor este de 3734 euro, deci pretul piticaniei s-ar fi dus la 15.000 + 3.734 = 18.734 euro,
Daca as fi luat motorul de 1 litru si 100 cp pretul s-ar fi dus la 16.649 + 3734 = 20.383 euro.
N-am pus cutie automata (800 euro) deoarece nu ma pasioneaza. Daca o pun si pe aceea, pretul final s-a fi dus la 20.334 + 800 = 21.134 euro.

Motor aspirat natural de 1.2 (1197), 84 cai, suta o ia in 12.5 secunde.
Jante aliaj 15".

DOTARI STANDARD VARIANTA X-LINE
EXTERIOR:
Suspensii supraînălțate
Coloană de direcție ajustabilă pe înălțime și adâncime
Discuri de frână (față) - 14"
Discuri de frână (spate) - 13"
ABS + ESC + HAC (asistenta coborare panta)
Jante aliaj și pneuri - 15"
Roată de rezervă din oțel de dimensiuni reduse
Faruri halogen (bi-funcționale, cu lupă)
Sistem de aprindere automată lumini
Lumini pe timp de zi LED
Lumini de poziție LED
Proiectoare de ceață
Faruri de ceață spate LED
Semnalizare schimbare direcție de mers pe oglinda laterală
Combinație lumini spate LED
Oglinzi laterale cu reglare electrică și încălzite
Oglinzi exterioare pliabile
Geamuri față și parbriz cu tentă
Geamuri spate și lunetă cu tentă
Praguri laterale în culoarea neagră
Ornamente exterioare în culoarea neagră
Ornamente exterioare portiere cu accente cromate
Scut ornamental - Silver

INTERIOR:
Tapițerie scaune - stofă
Banchetă spate cu spătar fracționabil 60%-40%
Buzunar pe spătarul scaunului pasagerului
Lampă iluminare habitaclu (1 lampă) și portbagaj
Geamuri cu acționare electrică față și spate (cu sistem “Auto Up/Down & Safety” pentru șofer)
Volan îmbrăcat în piele (sport)
Schimbător de viteze îmbrăcat în piele (MT)
Pedale din aliaj
Cotieră centrală cu spațiu de depozitare
Difuzoare față + spate
Mufa USB
Comenzi audio pe volan

CONFORT:
Cheie pliabilă cu inchidere/deschidere de la distanță
Închidere centralizată (buton pe portiera șoferului)
Control geamuri electrice pe portiera șoferului
Supervision Cluster 4.2"
Sistem de asistare evitare coliziune frontală cu automobilul din față (FCA - Asistență evitare coliziune față/Forward Collision-Avoidance Assist) ; CAR
TPMS (monitorizare presiune in roti)
Senzori parcare spate
Climatizare automată

OPTIONAL (ALESE DE MINE):
Parbriz cu bandă de protecție solară (nu exista, am fost pacalit...)
Podea portbagaj cu două poziții de reglare (o porcarie, nu trebuia s-o aleg)
Cârlige pentru bagaje în portbagaj (pentru agatat sacosele de cumparaturi)
Radio + RDS + DAB cu display de 8.0" (folosit pentru GMaps, mai ales)
Tweetere
Bluetooth cu recunoaștere vocală (Voice recognition)
Cameră video pentru mersul înapoi
Apărători noroi
Scaun șofer cu reglare pe înălțime

Garantie 7 ani sau 150.000 km.
Asistenta rutiera gratuita 12 luni.
Am primit kit obligatoriu auto.

Ce am achizitionat in plus:
- camera auto Viofo A129
- jante tabla 15"
- anvelope de iarna Nokian de 15"
- capace jante Kia

Attached Files



#2
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,253
  • Înscris: 01.12.2018
Sa o stapanesti sanatos.

#3
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 04.10.2006
Draguta masina. Si din ce vad motorul e in 4 cilindri. Bineinteles, informatia asta nu apare pe site-ul Kia.
De ce ai ales X-line si nu GT-line? Din cauza ca e mai ridicata?
Ce faruri are? E cumva halogen cu lupa? Sau LED?
Presiunea in pneuri e cu senzori in valva? Sau monitorizata de senzorii ABS?

#4
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 14.11.2006

View Postuhu10uhu, on 24 noiembrie 2022 - 09:50, said:

Draguta masina. Si din ce vad motorul e in 4 cilindri. Bineinteles, informatia asta nu apare pe site-ul Kia.
De ce ai ales X-line si nu GT-line? Din cauza ca e mai ridicata?
Ce faruri are? E cumva halogen cu lupa? Sau LED?
Presiunea in pneuri e cu senzori in valva? Sau monitorizata de senzorii ABS?

Da, este in 4 cilindri (din ce am citit, motorul de 1197 este foarte laudat in Anglia).
Am ales X-Line deoarece nevasta-mea vrea sa stea mai cocotata iar eu sa vad mai bine drumul. Sunt 22 cm de la sol.
Are si halogen si LED-uri (vezi EXTERIOR).
Are TMPS (vezi COMFORT).

#5
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 04.10.2006
Daca e cu TPMS in valva , vei avea de ales: ori mergi cu becul aprins toata iarna, ori cumperi si pentru rotile de iarna senzori. Am aceeasi problema si la Swift si la Accord.
Sunt curios cum e consumul. Are sub o tona masina, cred.

#6
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 14.11.2006

View Postp243df, on 24 noiembrie 2022 - 09:57, said:

Tot mai bun e loganu.
Multumesc, esti tare dragut...Posted Image

View Postuhu10uhu, on 24 noiembrie 2022 - 09:58, said:

Daca e cu TPMS in valva , vei avea de ales: ori mergi cu becul aprins toata iarna, ori cumperi si pentru rotile de iarna senzori. Am aceeasi problema si la Swift si la Accord.
Sunt curios cum e consumul. Are sub o tona masina, cred.

Daca este 80 de lei o valva cu TMPS... mai bine merg cu becul aprins. Sau fac un efort financiar si intru si eu in randul lumii.Posted Image
Greutate proprie: 908 - 1018 kg. Masa maxima admisa este de 1415 kg,
Consum:
NEDC 4.6 - 4.8
WLPT 5.2 - 5.6

#7
p243df

p243df

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,027
  • Înscris: 26.10.2021
Pai unde ai dat 15000 euro mai merge inca 100!
Poate ai noroc si e pe senzorul de abs.
Vezi pe actibildul de la usa soferului, sau in carte.

#8
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 05.07.2007
multi km fara probleme! sa te bucuri de masina, tu trebuie sa fii multumit de alegerea facuta, nu noi Posted Image

Edited by kato1, 24 November 2022 - 10:17.


#9
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 18.08.2021
O citadina frumoasa, intr-adevar. Multi km fara incidente !!!

#10
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,266
  • Înscris: 30.07.2009

View Postflorinbad, on 24 noiembrie 2022 - 10:08, said:

Multumesc, esti tare dragut...Posted Image



Daca este 80 de lei o valva cu TMPS... mai bine merg cu becul aprins. Sau fac un efort financiar si intru si eu in randul lumii.Posted Image
Greutate proprie: 908 - 1018 kg. Masa maxima admisa este de 1415 kg,
Consum:
NEDC 4.6 - 4.8
WLPT 5.2 - 5.6

80 lei TPMS, doar daca nu iei din Romania, pe original - been there, done that, am luat de pe Aliexpress cu circa 150 lei toate 4, pe cand la noi, se vand cu circa 150 lei bucata (pe Mazda, ce-i drept, dar ar trebui sa fie la fel si pentru tine, doar frecventa sa difere).

Frumoasa masina, congrats :)

#11
Yhzx23

Yhzx23

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 08.11.2022
Banuiesc ca ''piticul atomic'' este porecla pe care i-ai dat-o masinii?

Sa o stapanesti sanatos!

Vad ca a ajuns in topul preferintelor culoarea gri la mai toate marcile.

Inca o data sa o stapanesti sanatos!

#12
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.09.2006
Masina e ideala pentru oras. Nu stiu de ce au disparut masinile din segmentul asta.

Ar fi intr-adevar inaltata daca nu ar dezavantaja-o linia spoilerului, care e mai jos decat linia pragurilor. Mizeria asta de dezavantaj am vazut-o la o gramada de masini.

Totutsi, sa nu uitam ca in 2017 o Toyota Corolla pleca de la 13.700 de euro. Am screenshot cu preturile de la Toyota de atunci; daca ma chinui, il gasesc.
Un Hyundai i10 era 7500 de euro nu mai demult de 2020.

Maine mi-as lua una din asta, daca ar fi sub 10 mii de euro (pretul REAL, dupa mine). Ideala de un cuplu singur, fara copii. Loc suficient sa-mi car cainii. E si "hatchback", avantaj clar in fata unui sedan.
Ar trebui sa se infiga binisor la aia 84 de cai pe 1000 de kg.

Totusi, vezi ca destule 1.2-uri din astea au avut probleme cu consumul de ulei (sunt multe subiecte pe forumurile / grupurile Hyundai - ca e acelasi motor. Mai ales aia cu i20-uri se plang)

Edited by cattavencu, 24 November 2022 - 11:23.


#13
realnick

realnick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 22.10.2007
Din pacate consumul va fi unul maricel in oras dar mai ales in afara orasului...din cauza cilindreei. In rest pare ce trebuie...ma gandesc ca acum 14 ani am dat 12500 eur pe o Mazda 2 cu un sfert din optiunile acestei Kia. Bine...ce-i drept cred ca a fost mai calitativa Mazda...merge si astazi fara probleme si doar costuri cu consumabilele. Dar in ziua de azi...calitatea cred ca se invarte in aceeasi zona la mare parte din producatori.

Edited by realnick, 24 November 2022 - 11:24.


#14
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 14.11.2006
Pretul masinilor a crescut in ultimii doi ani, din cauza pandemiei si a inchiderii totale a oraselor din China unde se fabrica elementele electronice.
Dupa pandemie, cererea de masini noi este foarte mare (se presupune ca oamenii au economisit bani) insa numarul masinilor fabricate a scazut. De aceea dealerii auto profita din plin de acest lucru.
Acum doi-trei ani, piticania ar fi costat cu 1500-2000 de euro mai putin.

Edited by florinbad, 24 November 2022 - 11:47.


#15
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 29.08.2010
S-o stapanesti sanatos.

De ce Picanto si nu I10 N-Line? Intre astea doua oscilam si eu... dar am ales Sandero pana la urma :)

#16
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 14.11.2006
Picanto este facut in Coreea de Sud.
Hyundai I10  N-Line este facut in Turcia (fabrica de la Izmit).

In prezent am un Chevrolet Spark M300 facut tot in Coreea de Sud, de aceea m-am orientat spre Kia. Initial am vrut un Kia Rio si m-am dus chitit sa cumpar acest model. Insa in momentul in care m-am aflat fata in fata cu ea mi-am dat seama ca nu o pot parca fara sa-i lovesc spatele de garaj (transformat intre timp in magazie cu de toate...) si un gard bordurat. Am un spatiu foarte mic de manevra atunci cand dau masina cu spatele. In fata lui Rio se afla piticania, tipul de la dealer mi-a spus: "Da' de ce nu va orientati spre modelul X-Line"? Asta a fost tot.

Picanto este mai laudat decat I10 (din cate am cititi pe net; si am citit, nu gluma...).
I10 avea mai multe dotari si era mai spatios in interior insa nevasta-mea a vrut sa stea mai cocotata in scaunul din dreapta (si Sparkul are scaunele inaitate).

#17
mihail_1978

mihail_1978

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 14.08.2019
este o masina foarte buna de oras - felicitari.

consumul in oras va fi de 6 - 7%, daca o conduci normal, in limitele de viteza; eu am un Hyundai i10 care pare ca e aceeasi masina si atat consuma. Masinile mici sunt foarte utile si practice.

#18
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.09.2006
Daca merg puse si jante de 14", economisesti zdravan la anvelope vara - iarna. La fiecare inch in plus, diferenta e cam 100 de lei per anvelopa.
Plus ca la 14" ai avea balon mai mare ==> confort mai mare (mai moale).

Edited by cattavencu, 24 November 2022 - 12:35.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate