Pierdere antigel VW Golf 5 2.0 TDI BKD
Last Updated: Nov 24 2022 01:35, Started by
happy1409
, Nov 23 2022 13:58
·
0
#1
Posted 23 November 2022 - 13:58
Salutare, am o problema cu masina pe care am achizitionat o recent, la inceout pierdeam apa si imi aparea check ul in bord odata la 3 saptamani, am fost la un mecanic, s a constatat ca aveam radiatorul fisurat, l am schimbat, o luna jumatate imi apare iarasi check ul in bord, completez cu apa si ma duc la alt mecanic pentru o a doua opinie, respectivul imi spune ca ar fi tot radiatorul si ca ar trebui sa il schimb din nou, ma duc la mecanicul initial sa vorbesc cu el si imi zice ca nu are cum sa fie radiatorul, verifica, ii face un test de presiune si imi zice ca este posibil sa fie racitorul de la egr sau ceva la chiulasa, am venit aici sa cer si o a 3 a opinie despre ce ar putea fi, sper ca ma poate ajuta cineva.
|
#2
Posted 23 November 2022 - 14:11
Poate sa fie orice de pe circuitul de racire: pompa apa, furtune, chiar si chiulasa de la motor.
|
#3
Posted 23 November 2022 - 14:55
Prima data parchezi masina pe o suprafata curata ca sa poti identifica daca pica/balteste sub ea si in ce zona se intampla.
Daca nu ai o pata cu motorul oprit repeti experienta cu motorul pornit. Daca tot nu ai o pata raman posibile doar variante de scapari interne catre circuitul de ardere, ungere sau ce alte schimbatoare de caldura o mai avea. Edited by sebulbus, 23 November 2022 - 14:55. |
#5
Posted 23 November 2022 - 15:53
happy1409, on 23 noiembrie 2022 - 13:58, said:
Salutare, am o problema cu masina pe care am achizitionat o recent, la inceout pierdeam apa si imi aparea check ul in bord odata la 3 saptamani, am fost la un mecanic, s a constatat ca aveam radiatorul fisurat, l am schimbat, o luna jumatate imi apare iarasi check ul in bord, completez cu apa si ma duc la alt mecanic pentru o a doua opinie, respectivul imi spune ca ar fi tot radiatorul si ca ar trebui sa il schimb din nou, ma duc la mecanicul initial sa vorbesc cu el si imi zice ca nu are cum sa fie radiatorul, verifica, ii face un test de presiune si imi zice ca este posibil sa fie racitorul de la egr sau ceva la chiulasa, am venit aici sa cer si o a 3 a opinie despre ce ar putea fi, sper ca ma poate ajuta cineva. |
#6
Posted 23 November 2022 - 16:19
Ai presiune mare in instalatie? Mergi 120-140 10-15 minute, las-o sa se raceasca si apoi desfa busonul. Daca nu face scandal mare, poate pleca lichidul pe evacuare.
Daca face, baga gaze arse in instalatie, vasul se face maroniu, glicolul nici ala nu arata prea bine. Busonul are si ala in el o supapa, ai nevoie de unul care stie cu ce se maninca motoarele astea. Din ce zona esti, ca poate primesti recomandari . Altfel la ghici, nu e ok pt buzunar |
#7
Posted 23 November 2022 - 20:11
al bundy ro, on 23 noiembrie 2022 - 15:53, said:
de la pierdere de lichid racire nu se aprinde check engine, ci alt martor. Oricum trebuie pus un tester ok , sa vada ce erori are si sa o verifice la un mecanic bun ;-) |
#8
Posted 24 November 2022 - 01:35
Se poate sa fie capacul de la lichidul de racire. Dupa un timp nu mai functioneaza cum trebuie si se creeaza presiune in sistem.
Normal ar trebui sa ai cam 1 bar si ceva presiune la lichidul de racire. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users