Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Anulare contract vanzare cumparar...

scoala postliceala sanitara si hi...

Copiere 2 sau mai multe valuri cu...
 La multi ani @AlexFCSB4!

La multi ani @silcar!

La multi ani @Cipry7!

Intretinere F30 vs Audi A4 vs Mer...
 drept de autor pentru o poezie

Inlocuire lichid cooler procesor ...

Baterie atv

Proroblema cu centre de greutate
 Gasire cheie in iarba

Contract nou cablu/internet fix

aparat auditiv

Casa marcat pentru PFA
 

Pierdere antigel VW Golf 5 2.0 TDI BKD

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
happy1409

happy1409

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.11.2022
Salutare, am o problema cu masina pe care am achizitionat o recent, la inceout pierdeam apa si imi aparea check ul in bord odata la 3 saptamani, am fost la un mecanic, s a constatat ca aveam radiatorul fisurat, l am schimbat, o luna jumatate imi apare iarasi check ul in bord, completez cu apa si ma duc la alt mecanic pentru o a doua opinie, respectivul imi spune ca ar fi tot radiatorul si ca ar trebui sa il schimb din nou, ma duc la mecanicul initial sa vorbesc cu el si imi zice ca nu are cum sa fie radiatorul, verifica, ii face un test de presiune si imi zice ca este posibil sa fie racitorul de la egr sau ceva la chiulasa, am venit aici sa cer si o a 3 a opinie despre ce ar putea fi, sper ca ma poate ajuta cineva.

#2
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 12.02.2005
Poate sa fie orice de pe circuitul de racire: pompa apa, furtune, chiar si chiulasa de la motor.

#3
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,627
  • Înscris: 03.12.2005
Prima data parchezi masina pe o suprafata curata ca sa poti identifica daca pica/balteste sub ea si in ce zona se intampla.
Daca nu ai o pata cu motorul oprit repeti experienta cu motorul pornit. Daca tot nu ai o pata raman posibile doar variante de scapari interne catre circuitul de ardere, ungere sau ce alte schimbatoare de caldura o mai avea.

Edited by sebulbus, 23 November 2022 - 14:55.


#4
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,078
  • Înscris: 24.02.2017
La mine la Clio pierdeam zilnic.  Mers rapid la mecanic. Ce crezi ca era ? Un tub care intra intr-un stutz era prins cu un colier care alunecase de pe pozitia lui . Au scos colierul si l-au pus din nou. Problem solved. Nu m-a costat nimic.

#5
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 22.02.2007

Vizualizare mesajhappy1409, pe 23 noiembrie 2022 - 13:58, a scris:

Salutare, am o problema cu masina pe care am achizitionat o recent, la inceout pierdeam apa si imi aparea check ul in bord odata la 3 saptamani, am fost la un mecanic, s a constatat ca aveam radiatorul fisurat, l am schimbat, o luna jumatate imi apare iarasi check ul in bord, completez cu apa si ma duc la alt mecanic pentru o a doua opinie, respectivul imi spune ca ar fi tot radiatorul si ca ar trebui sa il schimb din nou, ma duc la mecanicul initial sa vorbesc cu el si imi zice ca nu are cum sa fie radiatorul, verifica, ii face un test de presiune si imi zice ca este posibil sa fie racitorul de la egr sau ceva la chiulasa, am venit aici sa cer si o a 3 a opinie despre ce ar putea fi, sper ca ma poate ajuta cineva.
de la pierdere de lichid racire nu se aprinde check engine, ci alt martor.

#6
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,670
  • Înscris: 09.12.2004
Ai presiune mare in instalatie? Mergi 120-140 10-15 minute, las-o sa se raceasca si apoi desfa busonul. Daca nu face scandal mare, poate pleca lichidul pe evacuare.
Daca face, baga gaze arse in instalatie, vasul se face maroniu, glicolul nici ala nu arata prea bine.
Busonul are si ala in el o supapa, ai nevoie de unul care stie cu ce se maninca motoarele astea.
Din ce zona esti, ca poate primesti recomandari . Altfel la ghici, nu e ok pt buzunar

#7
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 26.06.2009

View Postal bundy ro, on 23 noiembrie 2022 - 15:53, said:

de la pierdere de lichid racire nu se aprinde check engine, ci alt martor.
El nu a zis "check engine"... a zis doar "check" - poate ii apare mesajul in bord sa verifice nivelul.

Oricum trebuie pus un tester ok , sa vada ce erori are si sa o verifice la un mecanic bun ;-)

#8
fspider

fspider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 01.03.2014
Se poate sa fie capacul de la lichidul de racire. Dupa un timp nu mai functioneaza cum trebuie si se creeaza presiune in sistem.
Normal ar trebui sa ai cam 1 bar si ceva presiune la lichidul de racire.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate