Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Retur emag la easybox

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018

View Postgeorgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:00, said:

Am returnat si eu prin metoda retur la easybox, insa desi am predat produsul la easybox in status retur in continuare apare doar Cerere confirmata retur, nu apare Receptionare produs, cum cred ca ar fi fost normal sa apara o data ce e amplasat produsul in easybox.
Am asteptat cateva zile cu speranta ca e o eroare a lor, dar vad ca nu se schimba nimic.
Din cate am citit pe net emag spune ca primesti banii chiar intr-o ora de la predarea in easybox, dar mie nu imi apare nici macar confirmare ca as fi pus produsul in easybox.
Mentionez ca la easybox n-am primit nici o chitanta sa am vreo dovada ca s-a predat ceva acolo, ceva ce mi-a dat suspiciuni inca de la inceput ca ceva e in neregula.
E ceva ce imi scapa mie sau e cazul sa apelez la ei sa fac scandal?

Fa sesizare din contul tau, te vor rezolva repede, am patit si eu cu Flanco pe Emag si am rezolvat repede.

Tu ai scanat un cod  dat de dansii pentru retur, dansii verifica, dar daca tu nu ai pus in easybox produsul e cu dus si intors.
Dar ma repet, o sesizare catre dansii si te vor ajuta.

Edited by StefanRO, 23 November 2022 - 17:06.


#20
georgs

georgs

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 23.11.2022

View PostStefanRO, on 23 noiembrie 2022 - 17:05, said:

Fa sesizare din contul tau, te vor rezolva repede, am patit si eu cu Flanco pe Emag si am rezolvat repede.

Tu ai scanat un cod  dat de dansii pentru retur, dansii verifica, dar daca tu nu ai pus in easybox produsul e cu dus si intors.
Dar ma repet, o sesizare catre dansii si te vor ajuta.
Cum sa nu il pun. Au si filmare cand il pun, ca am observat ca au mai multe camere.
M-au si enervat ca ploua in ziua aia si mi-au deschis sertare mai mici decat produsul, de parca returnam un plic, nu exagerez, la rezidential am posta mai mare decat sertarul lor.

Vad ca mai sunt care au trebuit sa apeleze la ei din astfel de motive.
Nu stiu cat de rapid merge acum cu sesizarea din cont dar acum 1-2 ani am facut o sesizare din cont si m-au apelat dupa vreo 20 de zile ca sa zica doar ca le pare rau de situatie. Cred ca mai repede rezolvi telefonic, cu conditia sa dai si peste un angajat cu chef de rezolvare.

#21
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Fa sesizare, se raspunde repede... numai este ca inainte

#22
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

View PostMizu, on 23 noiembrie 2022 - 16:39, said:

Nu easybox receptioneaza coletul, ci serviceul de la emag
Eu am Genius si daca am cumparat un produs de la Emag si apoi il dau retur la Easybox, in maxim 30 de minute de cand am inchis sertarul primesc banii inapoi pe card.

#23
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,573
  • Înscris: 10.04.2009
https://forum.softpe...ra/page__st__90

sunt o gramada de topicuri... nu cred ca era necesar inca unul :|

#24
Eusebyu23

Eusebyu23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 24.05.2020

View Postgeorgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:00, said:

Am returnat si eu prin metoda retur la easybox, insa desi am predat produsul la easybox in status retur in continuare apare doar Cerere confirmata retur, nu apare Receptionare produs, cum cred ca ar fi fost normal sa apara o data ce e amplasat produsul in easybox.
Am asteptat cateva zile cu speranta ca e o eroare a lor, dar vad ca nu se schimba nimic.
Din cate am citit pe net emag spune ca primesti banii chiar intr-o ora de la predarea in easybox, dar mie nu imi apare nici macar confirmare ca as fi pus produsul in easybox.
Mentionez ca la easybox n-am primit nici o chitanta sa am vreo dovada ca s-a predat ceva acolo, ceva ce mi-a dat suspiciuni inca de la inceput ca ceva e in neregula.
E ceva ce imi scapa mie sau e cazul sa apelez la ei sa fac scandal?
Am facut zilele acestea un retur la eazy box iar toate statusurile s-au confirmat dupa câteva zile. Din ce am observat nu se comfirmă statusurile progresiv.

#25
ccristyan

ccristyan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 17.03.2014
Am facut vreo 4 retururi anul acesta, 2 easybox si 2 curier, pentru toate 4 am primit banii la cateva minute dupa ce am bagat produsul in easybox sau l-a scanat curierul.
Ieri am facut un retur prin curier si inca apare ca nu a fost inca ridicat (pe awb arata ca au finalizat returul). Fie sunt foarte multe retururi din cauza blackfriday si nu face fata sistemul, fie emag a luat prea multe tepe si nu mai returneaza banii in avans.

#26
blacksun77

blacksun77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 12.04.2006
Ceva pare ca s-a intamplat… Azi am vrut sa fac retur in showroom pentru un telefon si mi-au zis ca nu se poate si ca sunt trecut in sistem cu “risc mare de retur”. Mi-a sugerat sa incerc returul la easybox. Ati mai patit asa ceva? E drept ca am returnat in ultima perioada destul de multe (5-6 retururi in 3 luni) dar absolut toate erau produse resigilate, nu le-am luat noi.

#27
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,114
  • Înscris: 06.12.2012

View Postccristyan, on 23 noiembrie 2022 - 21:51, said:

fie emag a luat prea multe tepe si nu mai returneaza banii in avans.

Exprimarea corectă ar fi "a luat mai multe țepe decât a dat"... 😂

#28
georgs

georgs

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 23.11.2022
Pana la urma am negociat situatia, am primit promisiuni din partea lor ca saptamana asta primesc banii inapoi.
Ma simt ca in anii 90, cand trebuia sa stai la negocieri intense ca sa fie respectata legea.

 blacksun77, on 26 noiembrie 2022 - 20:34, said:

Ceva pare ca s-a intamplat… Azi am vrut sa fac retur in showroom pentru un telefon si mi-au zis ca nu se poate si ca sunt trecut in sistem cu “risc mare de retur”. Mi-a sugerat sa incerc returul la easybox. Ati mai patit asa ceva? E drept ca am returnat in ultima perioada destul de multe (5-6 retururi in 3 luni) dar absolut toate erau produse resigilate, nu le-am luat noi.
Asta chiar e prostie. Avea noima daca din cauza riscului te forta sa returnezi in magazin unde poate fi evaluat inainte produsul daca le era asa mare frica ca returnezi un produs facut praf de tine. Oricum la ce sistem praf au, nu cred ca stie sistemul lor sa faca diferenta ca ai returnat doar produse vandute ca SH, si nu din cele vandute ca noi, cred ca pentru ei e acelasi lucru, desi in mod evident nu este.

Am mai auzit ceva asemanator de la cineva care a vrut sa faca retur in magazin in primavara si din start aia tot incercau sa se eschiveze, incercand tot felul de minciuni, de la faptul ca produsele nu se returneaza in magazin, apoi au sucit-o ca produsele de tipul ala nu se returneaza in magazin, apoi ca returul se face doar prin metoda prin care a fost primit. A apelat la relatii clienti din magazin si consultantul a confirmat ca angajatii din magazin ar trebui sa primeasca returul si sa dea banii inapoi chiar pe loc, dupa confirmarea asta le-a cerut numele celor din magazin sa le faca reclamatie ca ii refuza returul, acestia incepand sa proceseze returul in loc sa isi spuna numele.
Am fost zilele astea intr-un magazin emag vad daca pot rezolva ceva cu ei ca stiu ca au acces direct la departamentele emag, si n-am putut sa nu observ cum angajatii isi ascund numele, unii nici macar nu au vreun ecuson, iar altii in tin in asa maniera incat sa nu se vada, adica ori intors, ori acoperit de haine ori prins undeva sub birou unde nu e vizibil pentru client. Daca ai vrea sa depui o reclamatie impotriva unui angajat, e imposibil sa o faci, ca nu stii cine e angajatul cu care ai interactionat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate