Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Retur emag la easybox
Last Updated: Nov 28 2022 11:51, Started by
georgs
, Nov 23 2022 13:00
·
0
#19
Posted 23 November 2022 - 17:05
georgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:00, said:
Am returnat si eu prin metoda retur la easybox, insa desi am predat produsul la easybox in status retur in continuare apare doar Cerere confirmata retur, nu apare Receptionare produs, cum cred ca ar fi fost normal sa apara o data ce e amplasat produsul in easybox. Am asteptat cateva zile cu speranta ca e o eroare a lor, dar vad ca nu se schimba nimic. Din cate am citit pe net emag spune ca primesti banii chiar intr-o ora de la predarea in easybox, dar mie nu imi apare nici macar confirmare ca as fi pus produsul in easybox. Mentionez ca la easybox n-am primit nici o chitanta sa am vreo dovada ca s-a predat ceva acolo, ceva ce mi-a dat suspiciuni inca de la inceput ca ceva e in neregula. E ceva ce imi scapa mie sau e cazul sa apelez la ei sa fac scandal? Fa sesizare din contul tau, te vor rezolva repede, am patit si eu cu Flanco pe Emag si am rezolvat repede. Tu ai scanat un cod dat de dansii pentru retur, dansii verifica, dar daca tu nu ai pus in easybox produsul e cu dus si intors. Dar ma repet, o sesizare catre dansii si te vor ajuta. Edited by StefanRO, 23 November 2022 - 17:06. |
#20
Posted 23 November 2022 - 17:25
StefanRO, on 23 noiembrie 2022 - 17:05, said:
Fa sesizare din contul tau, te vor rezolva repede, am patit si eu cu Flanco pe Emag si am rezolvat repede. Tu ai scanat un cod dat de dansii pentru retur, dansii verifica, dar daca tu nu ai pus in easybox produsul e cu dus si intors. Dar ma repet, o sesizare catre dansii si te vor ajuta. M-au si enervat ca ploua in ziua aia si mi-au deschis sertare mai mici decat produsul, de parca returnam un plic, nu exagerez, la rezidential am posta mai mare decat sertarul lor. Vad ca mai sunt care au trebuit sa apeleze la ei din astfel de motive. Nu stiu cat de rapid merge acum cu sesizarea din cont dar acum 1-2 ani am facut o sesizare din cont si m-au apelat dupa vreo 20 de zile ca sa zica doar ca le pare rau de situatie. Cred ca mai repede rezolvi telefonic, cu conditia sa dai si peste un angajat cu chef de rezolvare. |
#21
Posted 23 November 2022 - 20:06
Fa sesizare, se raspunde repede... numai este ca inainte
|
#22
Posted 23 November 2022 - 20:28
#23
Posted 23 November 2022 - 20:43
https://forum.softpe...ra/page__st__90
sunt o gramada de topicuri... nu cred ca era necesar inca unul |
#24
Posted 23 November 2022 - 21:39
georgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:00, said:
Am returnat si eu prin metoda retur la easybox, insa desi am predat produsul la easybox in status retur in continuare apare doar Cerere confirmata retur, nu apare Receptionare produs, cum cred ca ar fi fost normal sa apara o data ce e amplasat produsul in easybox. Am asteptat cateva zile cu speranta ca e o eroare a lor, dar vad ca nu se schimba nimic. Din cate am citit pe net emag spune ca primesti banii chiar intr-o ora de la predarea in easybox, dar mie nu imi apare nici macar confirmare ca as fi pus produsul in easybox. Mentionez ca la easybox n-am primit nici o chitanta sa am vreo dovada ca s-a predat ceva acolo, ceva ce mi-a dat suspiciuni inca de la inceput ca ceva e in neregula. E ceva ce imi scapa mie sau e cazul sa apelez la ei sa fac scandal? |
#25
Posted 23 November 2022 - 21:51
Am facut vreo 4 retururi anul acesta, 2 easybox si 2 curier, pentru toate 4 am primit banii la cateva minute dupa ce am bagat produsul in easybox sau l-a scanat curierul.
Ieri am facut un retur prin curier si inca apare ca nu a fost inca ridicat (pe awb arata ca au finalizat returul). Fie sunt foarte multe retururi din cauza blackfriday si nu face fata sistemul, fie emag a luat prea multe tepe si nu mai returneaza banii in avans. |
#26
Posted 26 November 2022 - 20:34
Ceva pare ca s-a intamplat… Azi am vrut sa fac retur in showroom pentru un telefon si mi-au zis ca nu se poate si ca sunt trecut in sistem cu “risc mare de retur”. Mi-a sugerat sa incerc returul la easybox. Ati mai patit asa ceva? E drept ca am returnat in ultima perioada destul de multe (5-6 retururi in 3 luni) dar absolut toate erau produse resigilate, nu le-am luat noi.
|
#27
Posted 27 November 2022 - 12:36
#28
Posted 28 November 2022 - 11:51
Pana la urma am negociat situatia, am primit promisiuni din partea lor ca saptamana asta primesc banii inapoi.
Ma simt ca in anii 90, cand trebuia sa stai la negocieri intense ca sa fie respectata legea. blacksun77, on 26 noiembrie 2022 - 20:34, said:
Ceva pare ca s-a intamplat… Azi am vrut sa fac retur in showroom pentru un telefon si mi-au zis ca nu se poate si ca sunt trecut in sistem cu “risc mare de retur”. Mi-a sugerat sa incerc returul la easybox. Ati mai patit asa ceva? E drept ca am returnat in ultima perioada destul de multe (5-6 retururi in 3 luni) dar absolut toate erau produse resigilate, nu le-am luat noi. Am mai auzit ceva asemanator de la cineva care a vrut sa faca retur in magazin in primavara si din start aia tot incercau sa se eschiveze, incercand tot felul de minciuni, de la faptul ca produsele nu se returneaza in magazin, apoi au sucit-o ca produsele de tipul ala nu se returneaza in magazin, apoi ca returul se face doar prin metoda prin care a fost primit. A apelat la relatii clienti din magazin si consultantul a confirmat ca angajatii din magazin ar trebui sa primeasca returul si sa dea banii inapoi chiar pe loc, dupa confirmarea asta le-a cerut numele celor din magazin sa le faca reclamatie ca ii refuza returul, acestia incepand sa proceseze returul in loc sa isi spuna numele. Am fost zilele astea intr-un magazin emag vad daca pot rezolva ceva cu ei ca stiu ca au acces direct la departamentele emag, si n-am putut sa nu observ cum angajatii isi ascund numele, unii nici macar nu au vreun ecuson, iar altii in tin in asa maniera incat sa nu se vada, adica ori intors, ori acoperit de haine ori prins undeva sub birou unde nu e vizibil pentru client. Daca ai vrea sa depui o reclamatie impotriva unui angajat, e imposibil sa o faci, ca nu stii cine e angajatul cu care ai interactionat. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users