Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
sfat achizitie auto 18000-25000 euro
Last Updated: Sep 05 2023 09:09, Started by
sgray2410
, Nov 22 2022 20:38
·
15
#40
Posted 27 January 2023 - 18:28
#41
Posted 07 February 2023 - 09:38
si eu sunt in aceeasi dilema. am Logan 1 si caut o masina decenta.
Nu tin sa fac liniute cu ea, dar sa fie suficient de potenta sa faci o depasire cu 5 oameni in masina si bagaje plus ac pornit, fara sa te rogi la toti sfintii. Daca la inceput ma incanta Octavia sau Megane aproape noi, ca sunt incapatoare si comode, faptul ca sunt atat de lungi si mai late plus foarte joase, Adica daca vrei sa te urci pe un trotuar cu bordura de 20 cm iti lasi toba pe acolo... Am inceput serios sa ma uit la masini mai mici si mai compacte. Cred ca ce s-ar incadra, ar fi Dusterul, Captur, S-Cross, si vazusem ceva la hyunday, Byron. Ma intereseaza mai mult fiabilitatea, piesele si intretinerea, plus confortul decat viteza si caii putere. 100-120 ar fi mai mult decat suficient, avand in vedere ca acum am 65 si sunt multumit. Daca nu era zgomotos loganul, cred ca il mai tineam 15 ani la cat de ieftin e sa il intretii si unele poti sa le faci si singur. |
#42
Posted 07 February 2023 - 10:28
Te incadrezi si la Citroen C4 (versiunea noua): https://www.oferteci...x=All&submit=Go (preturile sunt cu Rabla inclus)
Si la Skoda Kamiq, Seat Arona sau VW Taigo (destul de spatioase pt clasa lor, motorul de 95cp e turbo, se misca mult mai bine decat ce conduceai tu). Mai jos stocul (se scade Rabla din pretul respectiv). Mergi in showroom-uri, ca probabil pretul mai poate merge mai in jos fata de site. https://stoc.skoda.r...ult-list?mg=630 https://stoc.seat.ro...ult-list?mg=370 https://stoc.volkswa...les=true&mg=051 Nissan Juke (mai bine dotat decat restul si cu portbagajul cel mai mare, 422L): https://vanzari.niss...16u1181282.html Edited by Genesis, 07 February 2023 - 10:41. |
#43
Posted 07 February 2023 - 11:32
la c4 ala e cam putin ce ofera pt banutii aia. De exemplu la S-Cross iti da si ac automat, incalzire scaune, motor mild hibrid, desi e cam aproape degeaba. WADW - Scaun sofer cu reglaj pe inaltime. Pana si loganul meu vechi de 16 ani are si reglare si pe inaltime si suport lombar. WTF.JB00 - Consola centrala fata fara cotiera cu suport pahar. Am cotiera de origine, luata din Vitan cu 50 lei, tzatza de matza. Lata, mare, bagi multe in ea. Peste ce au scos astia la astea noi. La 17000 euro, incep sa am pretentii venind de la golan alergat cu motor de tractor.
Am mers cu un C3. Feeling mai prost ca la Logan vechi de 15 ani. Centurile nici macar nu se reglau pe inaltime. In spate geamurile nu se deschideau decat 2 cm. Plasticele interioare parca sunt facute pe centura la neagoguplastic-srl si nu incalzea masina aia de injectie granule. Zici ca a dat saracia in ei. E practic un logan 3, cu fix aceleasi dotari sau chiar sub, la pret mai mare. Practic, cel mai scump logan, cu cutie automata si vreo 2000 euro de accesorii si balarii si tot e mai ieftin ca C4-le ala. Adica... Culmea e ca acum vreo 10 ani am mers cu un C4 din ala cu geam taiat in spate, mi s-a parut racheta si era fata de logan, super masina. Astea noi zici ca sunt de jucarie. Am mers cu o Skoda Scala. In afara de faptul ca era o leaca joasa pt gustul meu, la aia 95 cai, era destul de decenta. Si plasticele/materialele mult mai ok decat la citronel. Se apropia un pic de VW. Si Juke pare ok la pretul lui, desi la 20000 are cam putine optionale. Totusi e mica si te strecori usor cu ea, plus ca o parchezi usor. Cred ca e din clasa lui Captur. Si cam tot pe acolo ca bani. |
#44
Posted 07 February 2023 - 11:35
Cu 100 cp nu faci cu niciuna depasire fara sa nu strangi din buci, cum vrea colegu cu 5 oameni in masina si bagaje...
Acolo iti trebuie cuplu/putere mare, 170-200cp/300-400 Nm la 1200-1400 kg masina. Dl Puisor vrea si incapatoare, si sa traga, si fiabila si tot, cine nu vrea asta. M-as uita si la Kia Sportage second 1.6 tgdi 177cp, altceva fata de un Duster din toate p.d.v. |
#45
Posted 07 February 2023 - 11:53
Quote Acolo iti trebuie cuplu/putere mare, 170-200cp/300-400 Nm la 1200-1400 kg masina. ma uitam la Duster cu gpl, 100 cai, cuplu 170 nm, Logan dci 2006 65 cai, 160 nm. Adica ce ai facut bobita Edited by unpuisor, 07 February 2023 - 12:07. |
#47
Posted 07 February 2023 - 12:20
1.0 gpl pe Duster nu misca bine masina. La gol e decent, daca ii mai pui doua persoane incepe sa gafaie.
Merita efortul financiar pt 1.5 dci. Pt mine a fost prima alegere Duster 1.5 dci 4x2 anul trecut. Din pacate am avut oaresce probleme cu pozitia la volan, strict la mine spun, e o masina incomoda, obositoare la condus pe distante ceva mai lungi. Am ales Sandelu Stepway 1.0 gpl , daca ar fi avut optiune de 1.5 dci asta as fi pus si la Stepway |
#48
Posted 07 February 2023 - 12:21
Iar in oras e sub orice critica etajarea cutiei la Duster!
|
#49
Posted 07 February 2023 - 12:34
Quote Iar in oras e sub orice critica etajarea cutiei la Duster! M-am uitat la kamik, motor de 150 cai, cu cateva optionale necesare iesi la 22.000. Pai la Duster daca iei modelul de 150 cai iesi pe la 24 daca pui si tu roata de rezerva si bare de pavilion. Tot alb ca si kamik-ul. Dar macar la skoda arata a masina din 2023. Dusterul tot a masina din 2010+. Nu stiu dimensiunile sa fac o comparatie, care e mai mica si cu garda mare. Singurul avantaj la Dacie e ca te poti duce sa iti faci reviziile in reprezentanta fara sa iti lasi un rinichi pe acolo. In rest... A si la Dusterul de 150 ai cutie automata. Edited by unpuisor, 07 February 2023 - 12:34. |
#50
Posted 07 February 2023 - 13:14
unpuisor, on 07 februarie 2023 - 12:34, said:
Nu stiu dimensiunile sa fac o comparatie, care e mai mica si cu garda mare. |
#51
Posted 07 February 2023 - 13:21
Quote Sa traiesti,dusterul e mai lung cu fix 10 cm 4341 mm/4241 mm. la latime se poate masura deja in mm.1804 mm/1793 mm . Dar cred ca se poate incadra in gama compacta. in schimb garda la sol e diferenta. 217 mm/182 mm Capturul si S-Cross sunt mai joase, cred ca 175 mm. Cam cat are golanul. Adica cu putin noroc, poti sa urci o bordura mai inalta. Si Byron e tot pe acolo. Culmea e ca la portbagaj Capturul e pe primul loc datorita banchetei, care se misca pe sina, apoi Dusterul, S-cross si Kamiq pe ultimul loc. dar 400 l sunt decenti. |
|
#53
Posted 07 February 2023 - 16:57
unpuisor, on 07 februarie 2023 - 09:38, said:
vazusem ceva la hyunday, Byron. unpuisor, on 07 februarie 2023 - 13:21, said:
Si Byron e tot pe acolo. E Bayon, nu Byron. unpuisor, on 07 februarie 2023 - 11:32, said:
la c4 ala e cam putin ce ofera pt banutii aia. .... - Consola centrala fata fara cotiera cu suport pahar. Daca vrei si cotiera, trebuie sa iei pachetul urmator, adica 1.500 de euroi in plus. Cam de kko sa dai atatia bani, daca iti doresti doar cotiera. |
#54
Posted 07 February 2023 - 16:58
Quote ... uita-te sa vezi cum atirna toba la S-Cross am un coleg de munca cu S-Cross si e multumit, desi a scos din "buzunar" niste preturi la revizii mai ieftine ca la Logan. Poate doar daca le-a facut singur. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users