![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Incetare contract telefonie-deces titular- obligatie preaviz?

#19
Posted 22 November 2022 - 19:30

Salut, am lucrat la retentie si in cazul decesului se inchide contractul cu data curenta, incearca sa-l trimiti si pe mail undeva sau sa-ti dea nr de inregistrare.
|
#20
Posted 22 November 2022 - 19:33

#21
Posted 22 November 2022 - 19:36

Salut, am lucrat la retentie si in cazul decesului se inchide contractul cu data curenta, incearca sa-l trimiti si pe mail undeva sau sa-ti dea nr de inregistrare. Am precizat in postarea initiala ca am trimis pe email in 31.10 si am primit nr de inregistrare la acel email. Ei considera - si au emis deja factura ca atare- ca au dreptul, chiar in caz de deces inregistrat, sa factureze inca 30 zile preaviz. Intrebarea mea asta viza, s-a schimbat cev in legislatie care le da acest drept de acum cativa ani pana acum? am urmarit zeci de spete similare pe forumuri si site-ul Orange unde nu se precizeaza nimic de aceste 30zile in plus de la data trimiterii certificatului de deces. Suma in cauza este mica, 50 lei, dar ma deranjaza ca principiu, e imoral. Edited by Meg-M, 22 November 2022 - 19:37. |
#22
Posted 22 November 2022 - 19:43

#23
Posted 22 November 2022 - 19:46

Nu e așa în cazul oricărui contract, dar aici vorbim de prestări servicii. Odată cu beneficiarul a dispărut și obiectul contractului. Am incercat sa raspund punctual si general. Nu am citit contractul si nu stiu ce prevede. Legat de prestari servicii....cred ca e irelevant. Poate ca am contract pentru tunsul ierbii si accept niste conditii, valabile chiar si dupa moartea mea. Edited by pasilla, 22 November 2022 - 19:47. |
#24
Posted 22 November 2022 - 19:51

In contract spune ca trebuie minim 30 de zile de notificare pentru incetarea contractului, timp in care ei mai emit inca o factura. Aia e, suck it up. ![]() |
#25
Posted 22 November 2022 - 21:43

In contract spune ca trebuie minim 30 de zile de notificare pentru incetarea contractului, timp in care ei mai emit inca o factura. Aia e, suck it up. scote capu din bula ta.... https://infocentru.a...-intelesul-tau/ daca nu cunosti toate datele problemei mai bine taci decat sa dai sfaturi proaste, zic si eu...
Multumesc. Am precizat in postarea initiala ca am trimis pe email in 31.10 si am primit nr de inregistrare la acel email. Ei considera - si au emis deja factura ca atare- ca au dreptul, chiar in caz de deces inregistrat, sa factureze inca 30 zile preaviz. Intrebarea mea asta viza, s-a schimbat cev in legislatie care le da acest drept de acum cativa ani pana acum? am urmarit zeci de spete similare pe forumuri si site-ul Orange unde nu se precizeaza nimic de aceste 30zile in plus de la data trimiterii certificatului de deces. Suma in cauza este mica, 50 lei, dar ma deranjaza ca principiu, e imoral. nu ...nu au dreptul. am pus link mai sus. Quote Dacă perioada inițială a contractului a expirat și ești în perioada de prelungire automată a contractului, poți oricând să denunți unilateral contractul după transmiterea unei notificări cu maximum 30 de zile în avans, caz în care vei achita doar tarifele aferente utilizării serviciului pe durata perioadei de notificare prealabilă. Edited by VipeR85, 22 November 2022 - 21:45. |
#26
Posted 23 November 2022 - 08:33

Tare imi este cunoscuta faza asta, precum si ce a raspuns un coleg mai sus...
Acum 2 ani, a plecat mama... avea un abonament la mobil... nu dau numele ca nu isi are rostul... Dupa ce ne-am linistit putin, am zis sa mergem la toti operatorii de cablu, mobil, internet sa reziliem contractele... Nicio problema cu nimeni, in afara de operatorul de mobil... ii prezint certificatul de deces, nu si nu, ca titularul trebuie sa se prezinte sa faca cererea de reziliere. Degeaba am chemat pe "managerul" de punct de lucru, sau cum naiba s-o fi numind, deja incepuse sa imi citeasca din regulamentul lor, unde, intr-adevar, asa scria... "STRICT TITULARUL..." Am plecat, la sfarsit spunandu-le... "O sa ma cautati voi sa reziliem contractul..." Am luat decizia sa aplic metoda "No monez, no guts" si am asteptat... nu am platit facturile. Dupa 3 luni, eram sigur ca acest contract a fost reziliat pentru neplata si m-am prezentat din nou la ei cu aceeasi solicitare de reziliere, ca si cand nu s-a intamplat nimic... Deja pumni in pept... "DA nu e platit de 3 luni, abonamentul a fost reziliat! Bla... bla..." Aproape ca imi radeau in nas... "Stiu, platesc acum cele 3 facturi"... Dupa ce am platit, incepusera sa imi faca oferte de redeschidere... le-am replicat ca nu se poate, ca nu eu sunt titularul... |
#27
Posted 23 November 2022 - 10:13

am asteptat... nu am platit facturile. Dupa 3 luni, eram sigur ca acest contract a fost reziliat pentru neplata si m-am prezentat din nou la ei cu aceeasi solicitare de reziliere, ca si cand nu s-a intamplat nimic... Deja pumni in pept... "DA nu e platit de 3 luni, abonamentul a fost reziliat! Bla... bla..." Aproape ca imi radeau in nas... "Stiu, platesc acum cele 3 facturi"... Dupa ce am platit, incepusera sa imi faca oferte de redeschidere... le-am replicat ca nu se poate, ca nu eu sunt titularul... Edited by radunic, 23 November 2022 - 10:13. |
#28
Posted 23 November 2022 - 10:18

Tare imi este cunoscuta faza asta, precum si ce a raspuns un coleg mai sus... Acum 2 ani, a plecat mama... avea un abonament la mobil... nu dau numele ca nu isi are rostul... Dupa ce ne-am linistit putin, am zis sa mergem la toti operatorii de cablu, mobil, internet sa reziliem contractele... Nicio problema cu nimeni, in afara de operatorul de mobil... ii prezint certificatul de deces, nu si nu, ca titularul trebuie sa se prezinte sa faca cererea de reziliere. Degeaba am chemat pe "managerul" de punct de lucru, sau cum naiba s-o fi numind, deja incepuse sa imi citeasca din regulamentul lor, unde, intr-adevar, asa scria... "STRICT TITULARUL..." Am plecat, la sfarsit spunandu-le... "O sa ma cautati voi sa reziliem contractul..." @bonygy Am luat decizia sa aplic metoda "No monez, no guts" si am asteptat... nu am platit facturile. Dupa 3 luni, eram sigur ca acest contract a fost reziliat pentru neplata si m-am prezentat din nou la ei cu aceeasi solicitare de reziliere, ca si cand nu s-a intamplat nimic... Deja pumni in pept... "DA nu e platit de 3 luni, abonamentul a fost reziliat! Bla... bla..." Aproape ca imi radeau in nas... "Stiu, platesc acum cele 3 facturi"... Dupa ce am platit, incepusera sa imi faca oferte de redeschidere... le-am replicat ca nu se poate, ca nu eu sunt titularul... Sincer, nu mi se pare nicio victorie sa mai platesti inca 3 facturi dupa prezentarea unui certificat de deces al titularului. Postarea mea avea ca scop nu cum sa convingi un operator sa rezilieze un contract, pt ca aici functioneaza o legislatie europeana care iti da dreptul, in afara perioadei contractuale, sa reziliezi indiferent de motiv orice contract cu un preaviz de 30 zile. Nu trebuie sa mori pt a-i convinge sa faca asta. Aici e vorba despre diferenta intre reziliere contract persoana in viata, la cerere, si notificare incetare contract cu data imediata pt persoana decedata. Nu poti factura un serviciu inutil pt o persoana care nu mai exista, doar pt ca asa ai decis tu intr-un contract care nici macar nu este semnt de fostul titular si s-a piredut orice trasabilitate a lui in negura timpului, intre multimple fuziuni de companii telecom. Asa ca nici macar nu-mi pot face proba ca aveau aceasta clauza abuziva in contract, contractul neexistand fizic semnat. |
#29
Posted 23 November 2022 - 20:16

Cam scumpă tactica de reziliere. Nu era mai simplu cu o plîngere la ANPC? Ba deloc cand este prins intr-o lupta surda cu un "sistem" si plata a 3 facturi a 50 lei fiecare pentru anume persoane care considera ca energia consumata pentru a inchide un banal abonament de servicii cu respectarea condtiilor contractuale este mult prea mare comparativ cu plata acelor facturi. Practica a tuturor furnizorilor de servicii voce si date, clientul depuine cerere de reziliere, furnizorul primeste cererea si trece la capitolul apel telefonic pentru "retentie". Reprezentantul funizorului de servicii apeleaza telefonic clientul, clientul respinge oferta cand se ofera ceva in plus semnificativ dar nici nu insista ca serviciul sa fie inchis la data implinirii termenului de 30 de zile va constata ca servciul respectiv nu s-a inchis, furnizorul de servicii considera ca clientul s-a razgandit. Clientul nu are terminal telefonic achizitionat in rate, nici echipement terninal care se necesita sa fie predat doar in anumite locatie si cu anume orar si atunci prefera sa NU plateasca 2 sau 3 luni de zile, serviciul se inchide automat si definitiv si tot acel client de buna credinta se ofera sa plateasca acele facturi restante pentru confortul propriu, suma e prea mica pentru a incepe iar un razboi inutil cu "recuperatorii". |
|
#30
Posted 23 November 2022 - 21:38

Ba deloc cand este prins intr-o lupta surda cu un "sistem" si plata a 3 facturi a 50 lei fiecare pentru anume persoane care considera ca energia consumata pentru a inchide un banal abonament de servicii cu respectarea condtiilor contractuale este mult prea mare comparativ cu plata acelor facturi. Practica a tuturor furnizorilor de servicii voce si date, clientul depuine cerere de reziliere, furnizorul primeste cererea si trece la capitolul apel telefonic pentru "retentie". Reprezentantul funizorului de servicii apeleaza telefonic clientul, clientul respinge oferta cand se ofera ceva in plus semnificativ dar nici nu insista ca serviciul sa fie inchis la data implinirii termenului de 30 de zile va constata ca servciul respectiv nu s-a inchis, furnizorul de servicii considera ca clientul s-a razgandit. Clientul nu are terminal telefonic achizitionat in rate, nici echipement terninal care se necesita sa fie predat doar in anumite locatie si cu anume orar si atunci prefera sa NU plateasca 2 sau 3 luni de zile, serviciul se inchide automat si definitiv si tot acel client de buna credinta se ofera sa plateasca acele facturi restante pentru confortul propriu, suma e prea mica pentru a incepe iar un razboi inutil cu "recuperatorii". |
#31
Posted 23 November 2022 - 22:34

Cam ce razboi mai pot duce niste recuperatori cu un decedat? Sunt si persoane decedate care chiar nu au urmasi directi ,realmente. Depinde de suma datorata si "averea" decedatului.Atunci sa vezi razboi. In postul anterior nu am intentionat sa-ti raspund tie, am raspuns altcuiva , sunt persoane din diverse motive care au refuzat sa intre intr-un "joc" care necesita timp si nervi si au preferat alta cale problema ta. Voi face referire strict la problema ta. Ai notificat furnizorul de servicii si ai atasat copie dupa certficatul de deces. Cel mai probabil prin email. Furnizorul de servicii la cererea ta incearca sa traga de timp in favoare lui si pe banii tai. Sfat, Scrie urmatoarele pe o coala de hartie, "Subsemnatul .........................in calitate de fiu va informez pe aceasta cele ca numitul ....................... fost client al societatii dvs cu cod client................ a decedat la data de. La aceasta informare va atasez copie certficat deces. Pe copie scrii de mana "conform cu originalul". Va solicit pe aceasta cale ca de la data receptionarii acestei informari sa incetati furnizarea serviciile aferente cod client ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dupa ce ai scris, nu vei mai utiliza sub nici o forma acel serviciu, scoti cartela din telefon si o arunci, o distrugi................ Te duci la posta si trimiti o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, pui in plic scrisoarea si copie certifcat deces.Te costa ceva lei, nu este gratis. Adresa, https://www.orange.r...ni-si-conditii/ cu sediul in Bd. Lascar Catargiu, Nr.47-53, Sector 1, Bucuresti, Astepti confirmarea de primire si o pastrezi.Bine. Vei primi o factura, nu o achiti, in functie de ciclul-data de facturare este posibil sa fie emisa la receptionarii solicitarii tale. Va mai veni o factura in care in mod normal ca factura ceea ce este de plata pana la data cand Orange a receptionat solicitarea ta.Vei achita respectiva suma si gata s-a terminat. Atentie, repet inca o data , daca la data receptionarii scrisorii tale de Orange si dupa serviciul telefonic este activ, adica cartela in telefon, telefon in retea atunci vei bun de plata in continuare, atata timp cat serviciul este activ, chiar si pentru receptionare de apeluri atunci automat inseamna ca este utilizat de cineva "viu" si este bun de plata. Edited by danutzu22, 23 November 2022 - 22:35. |
#32
Posted 23 November 2022 - 23:20

Depinde de suma datorata si "averea" decedatului.Atunci sa vezi razboi. In postul anterior nu am intentionat sa-ti raspund tie, am raspuns altcuiva , sunt persoane din diverse motive care au refuzat sa intre intr-un "joc" care necesita timp si nervi si au preferat alta cale problema ta. Voi face referire strict la problema ta. Ai notificat furnizorul de servicii si ai atasat copie dupa certficatul de deces. Cel mai probabil prin email. Furnizorul de servicii la cererea ta incearca sa traga de timp in favoare lui si pe banii tai. Sfat, Scrie urmatoarele pe o coala de hartie, "Subsemnatul .........................in calitate de fiu va informez pe aceasta cele ca numitul ....................... fost client al societatii dvs cu cod client................ a decedat la data de. La aceasta informare va atasez copie certficat deces. Pe copie scrii de mana "conform cu originalul". Va solicit pe aceasta cale ca de la data receptionarii acestei informari sa incetati furnizarea serviciile aferente cod client ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dupa ce ai scris, nu vei mai utiliza sub nici o forma acel serviciu, scoti cartela din telefon si o arunci, o distrugi................ Te duci la posta si trimiti o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, pui in plic scrisoarea si copie certifcat deces.Te costa ceva lei, nu este gratis. Adresa, https://www.orange.r...ni-si-conditii/ cu sediul in Bd. Lascar Catargiu, Nr.47-53, Sector 1, Bucuresti, Astepti confirmarea de primire si o pastrezi.Bine. Vei primi o factura, nu o achiti, in functie de ciclul-data de facturare este posibil sa fie emisa la receptionarii solicitarii tale. Va mai veni o factura in care in mod normal ca factura ceea ce este de plata pana la data cand Orange a receptionat solicitarea ta.Vei achita respectiva suma si gata s-a terminat. Atentie, repet inca o data , daca la data receptionarii scrisorii tale de Orange si dupa serviciul telefonic este activ, adica cartela in telefon, telefon in retea atunci vei bun de plata in continuare, atata timp cat serviciul este activ, chiar si pentru receptionare de apeluri atunci automat inseamna ca este utilizat de cineva "viu" si este bun de plata. Cred ca doar prima parte a postarii tale este viabila, dar atata timp cat am depus o cerere pe email (corespondenta electronica tinde sa inlocuiasca corespondenta scrisa, orice persoana juridica are dreptul sa emita doar facturi transmise electronic) si AM UN NUMAR DE INREGISTRARE emis automat de Orange si primit pe cale electronica, deci echivalentul unei scrisori recomandate din alte vremuri, nu este problema mea daca serviciul este activ si nu pot verifica asta usor, fiind un post telefonic fix intr-o locuinta nelocuita, aflata in alta localitate. Cum nu este problema mea daca un angajat al furnizorului uita sa deconecteze acel post, in eventualitatea ca s-ar face manual decuplarea. Singura tema a dezbaterii este de ordin juridic, daca preavizul, si ca atare o luna facturata in plus este un abuz sau nu dpdv contracte comerciale. conform legislatiei europene la care este aliniata legislatia comerciala romaneasca. |
#33
Posted 23 November 2022 - 23:33

Singura tema a dezbaterii este de ordin juridic, daca preavizul, si ca atare o luna facturata in plus este un abuz sau nu dpdv contracte comerciale. conform legislatiei europene la care este aliniata legislatia comerciala romaneasca. referitor la ce am inrosit din quote....ai citit ce spune ancom? dai dat click pe link-ul din postul meu? da, este un abuz...preaviz exista, dar el poate fi 1 zi sau maxim 30. pe scurt nu poti veni pe data de 15 sa ceri sa ti se inchida abonamentul cu data de 10 a aceleiasi luni. dar poti cere in 14 sa-ti inchida in 15. orice altceva...reclamatie la ancom si anpc. nu inteleg de ce inca se dezbate |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users