Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diesel standard vs. diesel "electronic"
Last Updated: Nov 22 2022 08:14, Started by
krtyna
, Nov 20 2022 18:35
·
0
#19
Posted 21 November 2022 - 00:12
Ati spus Diesel vechi si fiabil, cele de la Mercedes depaseau milionul de Km fara reparatii, ulei si motorina, la fel cele 2 de la Nissan 3,3Td si 4,2Td
Cel de 2,7l l-am avut eu peste 360Kkm fara nici o problema, la 550Kkm i-am pierdut urma, a fost vindut cuiva de care nu stiu nimic. La astea moderne ca le cintati in struna intreb si eu daca ati auzit cumva de saibele de la injectoare si cam cind se schimba alea si ce urmari au... Cititi si aici sa aflati ce inseamna Dieselul modern: http://www.blacktruc..._rail_final.pdf Edited by Ion_Bumbu, 21 November 2022 - 00:16. |
#20
Posted 21 November 2022 - 04:10
Mercedes a reprezentat un vârf de fiabilitate, după aia nicicare nu a mai făcut cine știe ce mașini fiabile. Paradoxal azi o mașină electrică chiar e mai fiabilă ca una pe combustie, sunt Tesle ce au rulat 1 milion de km, în general mașini cu motoare mici nici nu se aproprie.
|
#21
Posted 21 November 2022 - 05:09
Domnule Bumbu, va rog daca nu cunoasteti motoarele de Mercedes bot de cal si 200d, sa nu va hazardati in afirmatii din folclor. Si pe alt forum tot asa faceti
Mecanicul tatalui meu isi adusese din germania 200d in 1993 si i-a luat 1 an de zile sa isi reconditioneze singur toata masina. A facut motorul la acel mercedes,era 2,0 diesel aspirat cv 4 tr. Era destul de lenesa,pana ajungeai la 110km/h dura ceva. Dar daca dumneata n-ai condus,nu ai de unde sti. Isi luase diesel ca avea cum sa ia galeti de motorina gratis de la serviciu.Cu asta lucra. In rest destul de mofturos la reparat masini, nu vroia sa auda de masinile autohtone dar nici la straine nu era asa as si nu le rezolva,cum se lauda el. Statea masini cu lunile la el la reparat cica n-are timp Ion_Bumbu, on 20 noiembrie 2022 - 22:24, said: OM 617 OM 602 OM 616 Nissan RD 33T TD 27 TD 42 Si inca multe altele, motoare de 1 milion de Km fara probleme. Singurul ar fi OM646LA de care amintea eboda, tratat cu ulei de camion Lukoil Avantgarde |
#22
Posted 21 November 2022 - 05:34
florinel, on 20 noiembrie 2022 - 19:08, said: Mai exista varianta "pumpe duse", un fel de hibrid, in care injectorul actioneaza si ca pompa - dar aici nu mi-e foarte familiar sistemul, poate completeaza cineva. In toate variantele astea sistemul de carburant injecteaza motorina, nu amestec. [ https://www.myturbodiesel.com/d2/images/pd.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 21 November 2022 - 09:47
Friskey, on 20 noiembrie 2022 - 19:51, said:
Vrea sa vad si eu un diesel vechi si fiabil. Nu zic ca nu am bagat bani, in fiecare an, in masina, ba da - dar niciodata in motor. Am schimbat ambreaj, alternator, compresor AC, tablaraie etc dar la motor in afara de consumabile nimic. Basca i-am mai bagat o data si 10 litri de benzina, din greseala ... dar a supravietuit, a tusit un pic pana a ars toata benzina dar apoi a mers ok. Nu zic ca e masina de masina, e masina de tavaleala dar are un motor care vad ca tine la tavaleala. |
#24
Posted 21 November 2022 - 12:33
Nu exista motoare peste 150.000 km fara probleme... A, da, mai corect este sa spui "fara probleme majore".
Asa si al meu ALH din 2005, am 250.000 km cu el... In acest timp, am mai schimbat un termostat, o curea de accesorii, am reparat alternatorul, furtune, dar nu a fost desfacut efectiv motorul sa umble in el... |
#25
Posted 21 November 2022 - 12:43
Acelea sint accesoriile motorului, curelele se schimba la 60kkm la revizii la 360kkm am schimbat curele de m-am saturat la masina, uleiuri la fel, filtre, antigel dar nici o pompa, injector, bujie, nimic scump, asta la un motor cu distributie pe pinioane, bloc fonta, chiulasa fonta... TD27
|
#26
Posted 22 November 2022 - 07:51
Da. Multi confunda motorul cu accesoriile de pe langa el. De asta am scris ca motorul rezista, restul, nu prea. SI sa fim seriosi, problemele la caroserie costa mai mult decat cele de la motor.
Am auzit ca mai nou principalul motiv ar fi caderea senzorilor. Au facut rabat la calitatea lor si cad dupa cativa ani. Cum mecanicii nostri nu se pricep, schimbi piese prin motor aiurea. Dar, nimeni nu se intreaba un lucru simplu: de ce nimeni nu se lauda cu motorul lui pe benzina? Ala care a functionat sute de mii de km? Fara reparatii? |
#27
Posted 22 November 2022 - 08:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users