Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Diesel standard vs. diesel "electronic"

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,588
  • Înscris: 31.01.2010
Ati spus Diesel vechi si fiabil, cele de la Mercedes depaseau milionul de Km fara reparatii, ulei si motorina, la fel cele 2 de la Nissan 3,3Td si 4,2Td
Cel de 2,7l l-am avut eu peste 360Kkm fara nici o problema, la 550Kkm i-am pierdut urma, a fost vindut cuiva de care nu stiu nimic.
La astea moderne ca le cintati in struna intreb si eu daca ati auzit cumva de saibele de la injectoare si cam cind se schimba alea si ce urmari au...
Cititi si aici sa aflati ce inseamna Dieselul modern:
http://www.blacktruc..._rail_final.pdf

Edited by Ion_Bumbu, 21 November 2022 - 00:16.


#20
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,128
  • Înscris: 04.02.2011
Mercedes a reprezentat un vârf de fiabilitate, după aia nicicare nu a mai făcut cine știe ce mașini fiabile. Paradoxal azi o mașină electrică chiar e mai fiabilă ca una pe combustie, sunt Tesle ce au rulat 1 milion de km, în general mașini cu motoare mici nici nu se aproprie.

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Domnule Bumbu, va rog daca nu cunoasteti motoarele de Mercedes bot de cal si 200d, sa nu va hazardati in afirmatii din folclor. Si pe alt forum tot asa faceti
Mecanicul tatalui meu isi adusese din germania 200d in 1993 si i-a luat 1 an de zile sa isi reconditioneze singur toata masina. A facut motorul la acel mercedes,era 2,0 diesel aspirat cv 4 tr.  Era destul de lenesa,pana ajungeai la 110km/h dura ceva. Dar daca dumneata n-ai condus,nu ai de unde sti.
Isi luase diesel ca avea cum sa ia galeti de motorina gratis de la serviciu.Cu asta lucra. In rest destul de mofturos la reparat masini, nu vroia sa auda de masinile autohtone dar nici la straine nu era asa as si nu le rezolva,cum se lauda el. Statea masini cu lunile la el la reparat cica n-are timp

View PostIon_Bumbu, on 20 noiembrie 2022 - 22:24, said:



OM 617
OM 602
OM 616

Nissan RD 33T
TD 27
TD 42

Si inca multe altele, motoare de 1 milion de Km fara probleme.
niciunul din lista
Singurul ar fi OM646LA de care amintea eboda, tratat cu ulei de camion Lukoil Avantgarde

#22
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 10.08.2005

View Postflorinel, on 20 noiembrie 2022 - 19:08, said:


Mai exista varianta "pumpe duse", un fel de hibrid, in care injectorul actioneaza si ca pompa - dar aici nu mi-e foarte familiar sistemul, poate completeaza cineva.

In toate variantele astea sistemul de carburant injecteaza motorina, nu amestec.
https://www.myturbod...mpedusedesc.htm

[ https://www.myturbodiesel.com/d2/images/pd.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#23
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 06.01.2005

View PostFriskey, on 20 noiembrie 2022 - 19:51, said:

Vrea sa vad si eu un diesel vechi si fiabil.
Eu am un polo de 20 de ani in cap. 1.9 tdi 101CP. In bord zice ca are undeva la 215000 km (eu am cumparat-o acum 5 ani) dar un pitic imi tot sopteste in ureche ca nu avea cum sa aiba numai 170000 km o masina de 15ani rulata numai in Germania. Poate piticul meu e paranoic ...
Nu zic ca nu am bagat bani, in fiecare an, in masina, ba da - dar niciodata in motor. Am schimbat ambreaj, alternator, compresor AC, tablaraie etc dar la motor in afara de consumabile nimic. Basca i-am mai bagat o data si 10 litri de benzina, din greseala ... dar a supravietuit, a tusit un pic pana a ars toata benzina dar apoi a mers ok.  
Nu zic ca e masina de masina, e masina de tavaleala dar are un motor care vad ca tine la tavaleala.

#24
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Nu exista motoare peste 150.000 km fara probleme... A, da, mai corect este sa spui "fara probleme majore".
Asa si al meu ALH din 2005, am 250.000 km cu el... In acest timp, am mai schimbat un termostat, o curea de accesorii, am reparat alternatorul, furtune, dar nu a fost desfacut efectiv motorul sa umble in el...

#25
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,588
  • Înscris: 31.01.2010
Acelea sint accesoriile motorului, curelele se schimba la 60kkm la revizii la 360kkm am schimbat curele de m-am saturat la masina, uleiuri la fel, filtre, antigel dar nici o pompa, injector, bujie, nimic scump, asta la un motor cu distributie pe pinioane, bloc fonta, chiulasa fonta... TD27

#26
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Da. Multi confunda motorul cu accesoriile de pe langa el. De asta am scris ca motorul rezista, restul, nu prea. SI sa fim seriosi, problemele la caroserie costa mai mult decat cele de la motor.
Am auzit ca mai nou principalul motiv ar fi caderea senzorilor. Au facut rabat la calitatea lor si cad dupa cativa ani. Cum mecanicii nostri nu se pricep, schimbi piese prin motor aiurea.
Dar, nimeni nu se intreaba un lucru simplu: de ce nimeni nu se lauda cu motorul lui pe benzina? Ala care a functionat sute de mii de km? Fara reparatii?

#27
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007

View Postadip1962, on 22 noiembrie 2022 - 07:51, said:

Dar, nimeni nu se intreaba un lucru simplu: de ce nimeni nu se lauda cu motorul lui pe benzina? Ala care a functionat sute de mii de km? Fara reparatii?

SImplu! Postarea este despre Diesel... motoare pe motorina...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate